Gemiddeld tussen de 450 en 500 kilo, per stuk.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:32 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
2,72m, dat is een hele unit
Gokje op 450 kilo, echt fantastisch
in 1986, toch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:51 schreef thabit het volgende:
Voor Uranus en Neptunus maakt het voor de volgorde geloof ik uit of je massa of volume bedoelt. Als kind was ik bezeten van space shuttles en planeten, maar moet bekennen dat ik die interesse vrij snel verloor toen de Challenger verongelukte.
Correct. Ruimtevaart was toen helemaal hip in Nederland dankzij Wubbo Ockels. Er was ook een ruimtevaarttentoonstelling in de Jaarbeurs, kan ik me nog herinneren.quote:
klopt. Space 86. Was ook Coca Cola blikje vanquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Correct. Ruimtevaart was toen helemaal hip in Nederland dankzij Wubbo Ockels. Er was ook een ruimtevaarttentoonstelling in de Jaarbeurs, kan ik me nog herinneren.
Weet je zeker live? Ik herinner me het moment doordat Frits Spits het in z'n programma bracht. Ik kan het mis hebben. Maar zoals de moord op JFK. Veel mensen denken dat rechtstreeks gezien te hebben.quote:
Stand #3372quote:
Je brengt me aan het twijfelen. Januari 1986, ik zat toen in 6 VWO. Zoals ik het me herinner was het laat in de middag, vroeg in de avond. Maar ook ik kan het mis hebben. Misschien dan in het 8 uur Journaal. Het heeft in ieder geval een diepe indruk achter gelaten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je zeker live? Ik herinner me het moment doordat Frits Spits het in z'n programma bracht. Ik kan het mis hebben. Maar zoals de moord op JFK. Veel mensen denken dat rechtstreeks gezien te hebben.
Ja zat aan de eettafel en mijn vader luisterde via radio het nieuws van 18uur. Toen hoorden we van de explosie van The Challenger.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je brengt me aan het twijfelen. Januari 1986, ik zat toen in 6 VWO. Zoals ik het me herinner was het laat in de middag, vroeg in de avond. Maar ook ik kan het mis hebben. Misschien dan in het 8 uur Journaal. Het heeft in ieder geval een diepe indruk achter gelaten.
De moord op JFK heb ik zeker niet live gezien want toen was ik nog niet geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |