Telegraafquote:Het kabinet Schoof hangt aan een zijden draadje nu NSC-staatssecretaris Nora Achahbar (Toeslagen) opstapt. De boel is volgens Haagse bronnen ontspoord, nadat minister van Financiën Eelco Heinen uitspraken deed over antisemitisme. Hij zou hebben gezegd dat antisemitisme zich moeilijk laat verdrijven en ’niet als een puist met pus uitgeknepen kan worden’. Bij Achahbar zijn de woorden van de VVD’er compleet verkeerd gevallen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ga naar Enschede verhuizen, daar is het nog steeds zomer, al het blad zit nog aan de bomen en is mooi groen.
Ben er net geweest.. wat een desolate ingeslapen boel is het daar. En verstaan kan ik ze ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De achterhoek is echt geweldig idd.
Dat ben ik met je eens, maar Pluskut is toch echt Twente.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De achterhoek is echt geweldig idd.
Dat kan, maar dat gebeurt eigenlijk nooit. En ik weet eerlijk gezegd ook niet of de VVD daar zin in heeft, die zullen hun fiches liever op nieuwe verkiezingen zetten denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef -XOR- het volgende:
Nieuwe verkiezingen lijken me ook niet nodig. Er kan gewoon een middenkabinet gevormd worden onder leiding van Timmermans.
Vrijmibo vroeg begonnen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef -XOR- het volgende:
Nieuwe verkiezingen lijken me ook niet nodig. Er kan gewoon een middenkabinet gevormd worden onder leiding van Timmermans.
Ja, er kan veel veranderen. Historisch is dat echter vooral langs bepaalde blokken. Als de PVV nog verder wil stijgen in de peilingen dan zal dat met name ten koste moeten gaan van het VVD / CDA / BBB / NSC / FVD blok.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Even voor iedereen die met de peilingen bezig is, ten tijde van de val van Rutte 4 stond de PVV op 14 zetels en de BBB op 27.
Als de VVD daarmee instemt misschien. Het lijkt me verstandig voor de oppositie om hun NSC zetels op te halen in een verkiezing. Geertje zal ook wel staan te trappelen. Of bedoel je dat PVV, BBB en VVD in het kabinet blijven zitten en NSC gewisseld wordt door PvdA/GL. Maar ik mag toch hopen dat PvdA daar niet mee instemt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef -XOR- het volgende:
Iets zegt me dat we hier nog wat dingen missen. Of Achahbar moet wel heeeeeeeeeel lange tenen hebben.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we hier nog wat dingen missen. Of Achahbar moet wel heeeeeeeeeel lange tenen hebben.
Tuurlijk niet. De leden van GL/PvdA stemmen daar ook nooit mee in.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als de VVD daarmee instemt misschien. Het lijkt me verstandig voor de oppositie om hun NSC zetels op te halen in een verkiezing. Geertje zal ook wel staan te trappelen. Of bedoel je dat PVV, BBB en VVD in het kabinet blijven zitten en NSC gewisseld wordt door PvdA/GL. Maar ik mag toch hopen dat PvdA daar niet mee instemt?
Of ze had net een flinke puist op haar kin.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we hier nog wat dingen missen. Of Achahbar moet wel heeeeeeeeeel lange tenen hebben.
?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan wie z'n kant zal Ieniemienie nu staan?
Ik heb toevallig net een puistje op mijn kin. Met witte kop.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of ze had net een flinke puist op haar kin.
Je weet de context niet, het kan ook een optelsom zijn of een ongenoegen aangaande het algehele sentiment binnen het kabinet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze daar niet door opstapt.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet de context niet, het kan ook een optelsom zijn of een ongenoegen aangaande het algehele sentiment binnen het kabinet.
Tja, Telegraaf he… De spindokters draaien overurenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mag ze niet zomaar doen. Wat in de ministerraad besproken is, is geheim.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze daar niet door opstapt.
Dit soort geouwehoer is wel precies de reden trouwens dat het me veel logischer lijkt als Achahbar gewoon er zelf mee komt welke uitspraak door wie de druppel was. In plaats van de media dit ongetwijfeld compleet te laten verdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |