abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216511539
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:33 schreef borbit het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met " :') :') :') "? Ik ben zeker niet iemand die altijd de vMax+5 op de GPS ga. Rij eigenlijk best langzaam en voorzichtig. Maar er zijn wat plekken dat je net van de snelweg komt en dan is 86 rijden zo gebeurd. Voor mij is dan een geluidsignaal vanaf mijn telefoon van, let ff extra op, wel handig.
Het bespaart gewoon geld dus je bent gewoon dom als je het niet gebruikt terwijl dat wel kan.

Mijn probleem is dat mijn telefoon er te snel door leeggaat en via het kabeltje in de auto laadt hij erg langzaam op dus bij langere ritten gaat hij leeg. Maar dat komt denk ik eerder door mijn ouwe telefoon dan door de app zelf.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:45:05 #182
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_216513388
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Het bespaart gewoon geld dus je bent gewoon dom als je het niet gebruikt terwijl dat wel kan.

Mijn probleem is dat mijn telefoon er te snel door leeggaat en via het kabeltje in de auto laadt hij erg langzaam op dus bij langere ritten gaat hij leeg. Maar dat komt denk ik eerder door mijn ouwe telefoon dan door de app zelf.
Dat had ik ook. Een nieuw dingetje gehaald voor in het aanstekergat naar USB en nu laad ie in de auto bijzonder snel. Was maar een paar euro en soms echt een uitkomst.
pi_216516695
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:33 schreef borbit het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met " :') :') :') "? Ik ben zeker niet iemand die altijd de vMax+5 op de GPS ga. Rij eigenlijk best langzaam en voorzichtig. Maar er zijn wat plekken dat je net van de snelweg komt en dan is 86 rijden zo gebeurd. Voor mij is dan een geluidsignaal vanaf mijn telefoon van, let ff extra op, wel handig.
Dat 1 km te hard-huilie huilie, natuurlijk. :')

De bon geeft speelruimte en de snelheidsaanwijzer van de auto geeft je speelruimte, dus als je een bon ontvangt voor één kilometer per uur te hard, reed je er volgens de snelheidsaanwijzer al gauw tien te hard en dan moet je niet janken dat je daar een bon voor krijgt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216516925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Gewoon niet als een debiel rijden, bespaart geld. Scheelt je ook een stuk in de brandstofkosten.

Ik moet het afkloppen (*afklopt*), maar ondanks dat ik niet als een bejaarde rijd en er trajecten bij zijn waar ik structureel 20+ te hard ga, stamt mijn laatste snelheidsboete uit 2016. Wel rijd ik heel veel op de cruisecontrol en respecteer trouw de snelheidsbeperkingen binnen de bebouwde kom.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 februari 2025 @ 09:41:20 #185
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216517388
Ik heb een verhaal zeg.

Gistermiddag reed ik op een tweebaansweg van Spijkenisse naar Hellevoetsluis. Het was redelijk druk.

Er reed links-voor van mij een witte auto. Ik had een hele bubs met auto's achter me rijden. Iedereen reeds precies de max snelheid.

Komt er een vrachtwagen links die natuurlijk weer harder moet dan toegestaan. Als ik het gas los laat om de witte auto naar rechts te laten gaan, irriteer ik iedereen achter me. Er was gewoon geen ruimte: simpel en klaar uit.

Vrachtwagen zit totaal niet op te letten en probeert na kleven en toeteren naar de witte auto naar rechts te gaan. Daar reed ik.

Ik ben blij dat ik goed op zat te letten. Mijn spiegel ligt eraf maar verder geen schade en wij zijn ongedeerd.

Wat een ongelooflijk asociale bak zeg. :r

Hij is wel gestopt en heeft eerlijk toegegeven dat hij te snel wilde rijden en rechts in wilde halen, dat viel me dan wel weer mee. Zoals verwacht was het niet bepaald een helder licht, zoals alle vrachtwagenchauffeurs. We zijn ons echt de pleuris geschrokken. Was een jong ventje.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  zondag 2 februari 2025 @ 10:09:20 #186
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216517717
quote:
87s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:41 schreef MisterFox het volgende:
Ik heb een verhaal zeg.

Gistermiddag reed ik op een tweebaansweg van Spijkenisse naar Hellevoetsluis. Het was redelijk druk.

Er reed links-voor van mij een witte auto. Ik had een hele bubs met auto's achter me rijden. Iedereen reeds precies de max snelheid.

Komt er een vrachtwagen links die natuurlijk weer harder moet dan toegestaan. Als ik het gas los laat om de witte auto naar rechts te laten gaan, irriteer ik iedereen achter me. Er was gewoon geen ruimte: simpel en klaar uit.

Vrachtwagen zit totaal niet op te letten en probeert na kleven en toeteren naar de witte auto naar rechts te gaan. Daar reed ik.

Ik ben blij dat ik goed op zat te letten. Mijn spiegel ligt eraf maar verder geen schade en wij zijn ongedeerd.

Hij is wel gestopt en heeft eerlijk toegegeven dat hij te snel wilde rijden en rechts in wilde halen, dat viel me dan wel weer mee. Zoals verwacht was het niet bepaald een helder licht, zoals alle vrachtwagenchauffeurs. We zijn ons echt de pleuris geschrokken. Was een jong ventje.
:')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 2 februari 2025 @ 12:10:37 #187
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216519407
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 10:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
:')
Ik heb maar heel zelden een beroepschauffeur zien rijden als een beroepschauffeur
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  zondag 2 februari 2025 @ 12:24:30 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216519605
quote:
88s.gif Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef MisterFox het volgende:

[..]
Ik heb maar heel zelden een beroepschauffeur zien rijden als een beroepschauffeur
Dat is dikke onzin natuurlijk, maar zulke rijders vallen juist niet op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 2 februari 2025 @ 13:27:24 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_216520759
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 12:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat is dikke onzin natuurlijk, maar zulke rijders vallen juist niet op.
De hoeveelheid buschauffeurs, taxis en vrachtwagens met mobieltjes in hun klauwen is schrikbarend hoog…
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_216530124
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 08:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Gewoon niet als een debiel rijden, bespaart geld. Scheelt je ook een stuk in de brandstofkosten.

Ik moet het afkloppen (*afklopt*), maar ondanks dat ik niet als een bejaarde rijd en er trajecten bij zijn waar ik structureel 20+ te hard ga, stamt mijn laatste snelheidsboete uit 2016. Wel rijd ik heel veel op de cruisecontrol en respecteer trouw de snelheidsbeperkingen binnen de bebouwde kom.
Ik vind 120 km/u op een 5 baans snelweg waar de Vmax 100 is niet 'als een debiel rijden', toch kan dat je zomaar een heleboel geld kosten.
pi_216530134
Hoezo staan alle stoplichten uit in Hilversum 's avonds? Waarom zetten ze nou weer stoplichten uit? Vaak oranje knipper en soms zelfs helemaal uit.

Zelfs hier in mijn kutdorp staat het stoplicht gewoon aan 's nachts....
pi_216530170
quote:
87s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:41 schreef MisterFox het volgende:
Ik heb een verhaal zeg.

Heb je z'n kenteken genoteerd?
pi_216530188
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Heb je z'n kenteken genoteerd?
Want?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216530189
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Want?
Wat denk je zelf?
pi_216530238
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik denk zelf dat de vrachtwagenchauffeur gestopt is en de schade met @MisterFox geregeld heeft.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216531138
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 01:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat de vrachtwagenchauffeur gestopt is en de schade met @:MisterFox geregeld heeft.
Ik hoop dat de vrachtwagenchauffeur wordt ontslagen.

Je gaat toch niet een personenauto inhalen als vrachtwagen en dan naar rechts zonder rechterspiegel rechterschouder te doen :')
pi_216535432
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 08:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Je gaat toch niet een personenauto inhalen als vrachtwagen en dan naar rechts zonder rechterspiegel rechterschouder te doen :')
Dát is dus de reden om zijn kenteken te noteren?

(want dat was de 'want?'-vraag)
.
pi_216535487
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef r_one het volgende:

[..]
Dát is dus de reden om zijn kenteken te noteren?

(want dat was de 'want?'-vraag)
Wat denk je zelf ?
pi_216535500
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Wat denk je zelf ?
Je wordt vervelend. Ik geef tenminste nog normaal antwoord op je vragen. Nu jij nog.
.
pi_216536936
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Je wordt vervelend.
Waarom blijf je dan continu de confrontatie opzoeken met mij? Het hoeft niet hè.

quote:
Ik geef tenminste nog normaal antwoord op je vragen. Nu jij nog.
Als je zelf het antwoord al weet, hoef je de vraag ook niet te stellen dus.
pi_216537105
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Waarom blijf je dan continu de confrontatie opzoeken met mij? Het hoeft niet hè.
[..]
Als ik het wist, vroeg ik het niet.

Jij bent dikwijls zo ondoorgrondelijk (wel bijzonder dat je dan mijn dóórvragen als persoonlijke aanval opvat), zo snap ik nog steeds niet wat je met het noteren van het kenteken wilt bereiken. Maar de reden boeit me wel.
.
pi_216537153
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:57 schreef r_one het volgende:
opzoeken met mij? Het hoeft niet hè.
[..]
Als ik het wist, vroeg ik het niet.
Ik heb daar al antwoord op gegeven. Je blijft vragen naar de bekende weg. Verder heb ik het nergens gehad over een persoonlijke aanval.
pi_216537222
Een irritatie op de weg: als ik ergens rijd met een rotonde waarbij fietsers en voetgangers voorrang hebben, dan rem ik best wel af en ga ik terug naar 2 en kijk ik extra goed. Want op die punten gebeuren nogal eens aanrijdingen die zijn extra gevaarlijk voor zwakke weggebruikers.

Echter heb ik vaak dat mensen achter me gaan lopen toeteren :') Denk je nou echt dat ik keihard in zn 3 over zo een gevaarlijke rotonde ga knallen zodat jij 0,5 seconden sneller bent :') doe rustig aan.
pi_216537231
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb daar al antwoord op gegeven.
Dus niet. Je enige antwoord was "wat denk je zelf?"
quote:
Verder heb ik het nergens gehad over een persoonlijke aanval.
"de confrontatie met mij opzoeken"
.
pi_216537351
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Dus niet. Je enige antwoord was "wat denk je zelf?"
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 08:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

quote:
[..]
"de confrontatie met mij opzoeken"
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als een persoonlijke aanval.
pi_216537450
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
[..]
Daar gaat een genoteerd kenteken echt niet bij helpen :N
quote:
[..]
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als een persoonlijke aanval.
Natuurlijk wel.

'confrontatie' = aanval
'met mij' = hoogstpersoonlijk opgevat
.
pi_216537621
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Daar gaat een genoteerd kenteken echt niet bij helpen :N
Als iemand doorrijdt bij een ongeval helpt een kenteken wel

En als de persoon wel de schade afhandelt noteer je dit toch ook?

quote:
[..]
Natuurlijk wel.

'confrontatie' = aanval
'met mij' = hoogstpersoonlijk opgevat
Nee dat vind ik niet. Met confrontatie bedoel ik meer van: je lokt een pietluttige discussie uit d ie off-topic is alleen maar om het discussiëren, om gelijk te hebben. Bij een persoonlijke aanval denk ik meer aan 'je bent een oen' of zo. Dat zijn twee verschillende dingen.
pi_216537744
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als iemand doorrijdt bij een ongeval helpt een kenteken wel
Dat was niet het geval dus je vraag was overbodig.
quote:
En als de persoon wel de schade afhandelt noteer je dit toch ook?
En dat is een open deur dus je vraag is dan ook overbodig.
quote:
[..]
Nee dat vind ik niet. Met confrontatie bedoel ik meer van: je lokt een pietluttige discussie uit d ie off-topic is alleen maar om het discussiëren, om gelijk te hebben.
Off-topic, pietluttig en uitlokken zijn jouw woorden.
quote:
Bij een persoonlijke aanval denk ik meer aan 'je bent een oen' of zo. Dat zijn twee verschillende dingen.
Een persoonlijke aanval kan in veel gradaties voorkomen. Schelden is er slechts een van.
.
pi_216537803
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was niet het geval dus je vraag was overbodig.
[..]
En dat is een open deur dus je vraag is dan ook overbodig.
[..]
Off-topic, pietluttig en uitlokken zijn jouw woorden.
[..]
Een persoonlijke aanval kan in veel gradaties voorkomen. Schelden is er slechts een van.
Ok
  Moderator maandag 3 februari 2025 @ 18:34:40 #210
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216538349
Alrighty then... nou ehh, zullen we vanaf nu deze nogal zinloze discussie maar gaan staken heren? Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')