abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216340619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
In Duitsland en Engeland is dat toch wat makkelijker, daar licht oranje op voordat het groen wordt.
In Leiden is er een aftel stoplicht en daar ben je dus ook snel weg. Maar er staat er maar één.
pi_216411572
Nog even een kleine irritatie uit december: automatische dagrijverlichting die alleen aan de voorkant werkt.

Dit is een eigen foto uit onze auto tijdens die mistige dagen in december:

7 auto's te zien (allemaal vrij nieuwe auto's) die aan de voorkant lichten aanhadden (automatisch) maar achter dus niet. Op deze foto was er een stuk waar de mist niet zo dicht was, maar op andere stukken was het de mist dichter en vond ik dat dus erg gevaarlijk.

Waarom gaat dagrijverlichting alleen aan de voorkant aan?

Edit: blijkbaar is dit bij meer mensen een dingetje:
https://www.bnnvara.nl/ka(...)n-zonder-achterlicht
https://www.bnnvara.nl/ka(...)lichten-niet-branden
https://www.autoweek.nl/f(...)achterlichten.11700/
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 29 januari 2025 @ 14:59:52 #153
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216470611
Nu parkeer ik bij voorkeur sowieso al liever niet in parkeergarages maar soms ontkom je er niet aan. Vanochtend moest ik m'n auto dus even kwijt in een parkeergarage, had bewust een plek uitgezocht waar nagenoeg geen andere wagens stonden. Helemaal aan de zijkant weggezet zodat er maximale ruimte is tussen eventuele auto's die hem ernaast zouden zetten. Kom ik nog geen twintig minuten later weer terug en jawel hoor staat er uiteraard weer een auto precies naast die van mij. Normaal geen probleem maar deze idioot had zijn twee-deurs Alfa weer zo strak mogelijk naast mijn wagen geparkeerd en heeft bij het uitstappen de zijkant van mijn auto geraakt. Minieme beschadiging maar ik baal er wel weer enorm van. Waarom zijn er toch zoveel van die smerige tokkies die totaal geen respect of oog hebben voor andermans spullen. Het is dat ik geen pen/papier bij me had of tijd had om diegene op te wachten maar anders ik had het willen verhalen op zijn/haar verzekering.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216476947
Deze achterlijke audi stond veel te ver op mijn parkeerplek, dus ik moest me ertussen wurmen naast het busje. :r

De pijl is mijn auto. Ik heb ivm privacy maar even de kentekens verborgen. Maar als je de plek herkent mag je op de koffie komen hoor :W

pi_216482764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Deze achterlijke audi stond veel te ver op mijn parkeerplek, dus ik moest me ertussen wurmen naast het busje. :r

De pijl is mijn auto. Ik heb ivm privacy maar even de kentekens verborgen. Maar als je de plek herkent mag je op de koffie komen hoor :W

[ afbeelding ]
Nou ja, het begint al bij die Ford aan de linkerkant. Die staat ook wel erg strak tegen (of zelfs op) de lijn.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_216483538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 13:20 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Nou ja, het begint al bij die Ford aan de linkerkant. Die staat ook wel erg strak tegen (of zelfs op) de lijn.
Ik blijf lekker staan . Als de Audi zn deur openklapt en mijn auto bekrast kan ik aangifte doen toch ?

De parkeerplaatsen zijn erg smal maar wel erg lang.
pi_216483609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik blijf lekker staan . Als de Audi zn deur openklapt en mijn auto bekrast kan ik aangifte doen toch ?
Nee. Waarvan dan wel?

Bovendien, zie jij maar eerst eens zelf (zonder krassen aan de Caddy) in je auto te komen _O-

(dat je er überhaupt uit bent gekomen, zonder krassen aan de Caddy :|W )
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216483657
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee. Waarvan dan wel?

Bovendien, zie jij maar eerst eens zelf (zonder krassen aan de Caddy) in je auto te komen _O-

(dat je er überhaupt uit bent gekomen, zonder krassen aan de Caddy :|W )
Rechterkant eruit, busje is allang weg.

Aangifte van vernieling.
  donderdag 30 januari 2025 @ 15:22:41 #159
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_216483837
Oei. Een zwarte Swift. Blijf je weg uit Apeldoorn?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_216483956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Rechterkant eruit,
Jawel _O-

Daarbij geen krassen op de Audi gemaakt? :')
quote:
Aangifte van vernieling.
Succes ^O^

(en niet teleurgesteld zijn als de politie je aangifte niet op wil nemen)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216483957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef Bargehassus het volgende:
Oei. Een zwarte Swift. Blijf je weg uit Apeldoorn?
Ik denk zomaar dat er wel meer zwarte swifts rondrijden in Apeldoorn.
pi_216483972
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Jawel _O-

Daarbij geen krassen op de Audi gemaakt? :')
[..]
Succes ^O^

(en niet teleurgesteld zijn als de politie je aangifte niet op wil nemen)
Ingebrekestelling

Als ik mijn deur opendoe op krappe plekken houd ik mijn vingers om de deur. Dat deed ik al voordat ik mijn rijbewijs had, als passagier.
pi_216484045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ingebrekestelling
Ja? Wat is daarmee?
quote:
Als ik mijn deur opendoe op krappe plekken houd ik mijn vingers om de deur. Dat deed ik al voordat ik mijn rijbewijs had, als passagier.
Die Audi eigenaar wellicht net zo.
.
pi_216484165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja? Wat is daarmee?
[..]
Die Audi eigenaar wellicht net zo.
Ik zag gelukkig geen krassen net. Moest even iets in de auto leggen
pi_216484193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ingebrekestelling
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja? Wat is daarmee?
.
pi_216484283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:05 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]

Excuses. Ik bedoelde aansprakelijkheidsstelling, niet ingebrekestelling.
pi_216485067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Excuses. Ik bedoelde aansprakelijkheidsstelling, niet ingebrekestelling.
Ook dat is dus wat anders dan aangifte doen (van vernieling).
.
pi_216488439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Ook dat is dus wat anders dan aangifte doen (van vernieling).
Nogal wiedes
pi_216490366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nogal wiedes
Om 14:50 was dat voor jou nog niet zo wiedes.
.
pi_216490403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Om 14:50 was dat voor jou nog niet zo wiedes.
Gefeliciteerd *O* w/
  vrijdag 31 januari 2025 @ 00:29:42 #171
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_216490789
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
In Leiden is er een aftel stoplicht en daar ben je dus ook snel weg. Maar er staat er maar één.
Stoplichten op de hoge Rijndijk bij de stierenbrug hebben die functie via flitsmeister op je telefoon.
pi_216491940
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 00:29 schreef borbit het volgende:

[..]
Stoplichten op de hoge Rijndijk bij de stierenbrug hebben die functie via flitsmeister op je telefoon.
Oh dat heb ik nog niet gebruikt mij was waze aangeraden. Is flitsmeister beter?
  vrijdag 31 januari 2025 @ 15:33:31 #173
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_216495285
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Oh dat heb ik nog niet gebruikt mij was waze aangeraden. Is flitsmeister beter?
Ik gebruikte het een jaar ofzo terug een tijdje omdat ik kort na elkaar een paar boetes had gehad omdat ik net 1 km te hard had gereden. En na een tijdje moest je voor een deel van de functies gaan bepalen. Toen maar weer naar maps gegaan.

Maar wel gaaf is dus dat je bij een deel van de stoplichten je op je scherm een timer ziet tot ze op groen gaan. Wel met een paar seconden vertraging soms. Maar toch best handig. Ook als je achter een vrachtwagen staat ofzo en het stoplicht niet kan zien.

En je krijgt ook een waarschuwing als als er een ambulance aankomt. Paar keer gehad dat ik al aan de kant stond voordat je de ambulance überhaupt ziet.

Ook de meldingen van stilstaande auto's / ongelukken zijn erg goed, maar dat is denk wel gebruikersinput. En je moet tegenwoordig dus voor veel dingen betalen, dus denk ook minder gebruikers.

Maar je kan het altijd gewoon proberen natuurlijk.

Het belangrijkste vond ik dat je het kan instellen dat ie vanzelf aangaat als je sneller dan x beweegt. Dus als je de navigatie niet gebruikt omdat je gewoon een bekende route neemt krijg je alsnog een geluidsignaal als je in de buurt van een paal komt. Wel irritant in het OV.
pi_216495682
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 15:33 schreef borbit het volgende:

[..]
Ik gebruikte het een jaar ofzo terug een tijdje omdat ik kort na elkaar een paar boetes had gehad omdat ik net 1 km te hard had gereden.
:') :') :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216496894
Knooppunt Princeville, van de A16 richting Rotterdam naar de A58 richting Roosendaal. Hier is het ook ritsen, en voor de verandering ging het deze keer wél goed. Netjes snelheid aanpassen, invoegen net na het bord "hier ritsen" Niks aan het handje.

Wat er deze keer anders was? Nou, de aanwezigheid van een politieauto.

Normaal gesproken rijdt iedereen links zo ver mogelijk door, en frommelt z'n auto er tussen. Toeteren, duwen, trekken, lichtknipperen.
Maar nu opeens niet... Rara politiepet.

Stelletje schijtbakken. Schijnheiligen. Weekdieren. Pisvlekken. Gatverdamme wat een vertoning. Wat nog het ergste is: jullie weten wel hoe het moet....
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')