In Leiden is er een aftel stoplicht en daar ben je dus ook snel weg. Maar er staat er maar één.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In Duitsland en Engeland is dat toch wat makkelijker, daar licht oranje op voordat het groen wordt.
Nou ja, het begint al bij die Ford aan de linkerkant. Die staat ook wel erg strak tegen (of zelfs op) de lijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Deze achterlijke audi stond veel te ver op mijn parkeerplek, dus ik moest me ertussen wurmen naast het busje.
De pijl is mijn auto. Ik heb ivm privacy maar even de kentekens verborgen. Maar als je de plek herkent mag je op de koffie komen hoor
[ afbeelding ]
Ik blijf lekker staan . Als de Audi zn deur openklapt en mijn auto bekrast kan ik aangifte doen toch ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nou ja, het begint al bij die Ford aan de linkerkant. Die staat ook wel erg strak tegen (of zelfs op) de lijn.
Nee. Waarvan dan wel?quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik blijf lekker staan . Als de Audi zn deur openklapt en mijn auto bekrast kan ik aangifte doen toch ?
Rechterkant eruit, busje is allang weg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee. Waarvan dan wel?
Bovendien, zie jij maar eerst eens zelf (zonder krassen aan de Caddy) in je auto te komen![]()
(dat je er überhaupt uit bent gekomen, zonder krassen aan de Caddy)
Jawelquote:
Succesquote:Aangifte van vernieling.
Ik denk zomaar dat er wel meer zwarte swifts rondrijden in Apeldoorn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:22 schreef Bargehassus het volgende:
Oei. Een zwarte Swift. Blijf je weg uit Apeldoorn?
Ingebrekestellingquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Jawel![]()
Daarbij geen krassen op de Audi gemaakt?
[..]
Succes![]()
(en niet teleurgesteld zijn als de politie je aangifte niet op wil nemen)
Ja? Wat is daarmee?quote:
Die Audi eigenaar wellicht net zo.quote:Als ik mijn deur opendoe op krappe plekken houd ik mijn vingers om de deur. Dat deed ik al voordat ik mijn rijbewijs had, als passagier.
Ik zag gelukkig geen krassen net. Moest even iets in de auto leggenquote:Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja? Wat is daarmee?
[..]
Die Audi eigenaar wellicht net zo.
quote:
quote:
Ook dat is dus wat anders dan aangifte doen (van vernieling).quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Excuses. Ik bedoelde aansprakelijkheidsstelling, niet ingebrekestelling.
Nogal wiedesquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook dat is dus wat anders dan aangifte doen (van vernieling).
Om 14:50 was dat voor jou nog niet zo wiedes.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Om 14:50 was dat voor jou nog niet zo wiedes.
Stoplichten op de hoge Rijndijk bij de stierenbrug hebben die functie via flitsmeister op je telefoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In Leiden is er een aftel stoplicht en daar ben je dus ook snel weg. Maar er staat er maar één.
Oh dat heb ik nog niet gebruikt mij was waze aangeraden. Is flitsmeister beter?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:29 schreef borbit het volgende:
[..]
Stoplichten op de hoge Rijndijk bij de stierenbrug hebben die functie via flitsmeister op je telefoon.
Ik gebruikte het een jaar ofzo terug een tijdje omdat ik kort na elkaar een paar boetes had gehad omdat ik net 1 km te hard had gereden. En na een tijdje moest je voor een deel van de functies gaan bepalen. Toen maar weer naar maps gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog niet gebruikt mij was waze aangeraden. Is flitsmeister beter?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:33 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik gebruikte het een jaar ofzo terug een tijdje omdat ik kort na elkaar een paar boetes had gehad omdat ik net 1 km te hard had gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |