Doe ff normaal wil je. Ik speel gewoon mee hoor. Bij zowel Ajax als Real één helft. Of maakte je een grapje ?quote:
Wamberto bleek achteraf toch 10 jaar ouder te zijn dan men dacht ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Wamberto is er ook bij zie ik, ik neem aan dat Ronald Kloeg (niet) komt vlaggen.
Ligt dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
Zijn de vedettes bij Real allemaal op vakantie
goed doel, extra linksbuiten.quote:Op zondag 17 november 2024 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
waar gaat de poen heen![]()
gladjakker of goed doel
Ajax Foundation.quote:Op zondag 17 november 2024 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
waar gaat de poen heen![]()
gladjakker of goed doel
Ik zag gisteren een 58-jarige die na 10 minuten al moe was.quote:Op zondag 17 november 2024 15:59 schreef RAVW het volgende:
sommige lopen nu al op hun tandvlees .... de boer is nu al moe
Valencia neem ik aan.quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 15:18 schreef tong80 het volgende:
Een Atletico Madrid fan als commentator.Het wordt weer de grote Sierd de Vos show.
quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
De Vos heeft nog nooit meer dan twee zinnen achter elkaar gesproken. Geen anekdotes over anderen dan zichzelf. Nu ook weer. Alleen de namen die de bal heeft of een afgebroken zin.
quote:Op zondag 17 november 2024 16:03 schreef tong80 het volgende:
Geweldig al die mooie verhalen vooral die over Vanenburg. Gelukkig dreint ie niet in staccato de spelersnamen op. Zonder Sierd zou het een stuk minder zijn.
Ik krijg het vermoeden dat Sierd de Vos niet je favoriete commentator is, klopt dat?quote:Op zondag 17 november 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden net zo goed een AI robot het commentaar kunnen laten doen. Gewoon de namen noemen.
Seedorf godquote:Op zondag 17 november 2024 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Het ontbreekt het huidige Ajax toch duidelijk aan zo’n type VDV op het middenveld
Winter bootcamp met Farioli-God en dan kan die zo mee in de mickeymouse leaguequote:Op zondag 17 november 2024 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Het ontbreekt het huidige Ajax toch duidelijk aan zo’n type VDV op het middenveld
Even aan de zuurstofquote:
Ik postte het veel omdat het echt belachelijk en schandalig is. Hij verslaat het alsof ie de namen van lijkkistendragers voorleest. Niks te melden en doodsaai.quote:Op zondag 17 november 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het vermoeden dat Sierd de Vos niet je favoriete commentator is, klopt dat?
Wat zou hij anders moeten doen dan? Het gaat nergens over.quote:Op zondag 17 november 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte het veel omdat het echt belachelijk en schandalig is. Hij verslaat het alsof ie de namen van lijkkistendragers voorleest. Niks te melden en doodsaai.
Daarom juist. Als je 15 bent en Arveladze scoort denk je oh, wanneer speelde hij waar komt ie vandaan etc. Niks van dat alles. Een dooie wedstrijd met iemand die namen opdreunt. Mag ie een keer los......quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen dan? Het gaat nergens over.
Maar als je 15 ben zal je niet naar deze oude spelers kijken.quote:Op zondag 17 november 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom juist. Als je 15 bent en Arveladze scoort denk je oh, wanneer speelde hij waar komt ie vandaan etc. Niks van dat alles. Een dooie wedstrijd met iemand die namen opdreunt. Mag ie een keer los......
Ik was op m'n 11 al geďnteresseerd zo zijn er velen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar als je 15 ben zal je niet naar deze oude spelers kijken.
Dit is gewoon leuk om te zien als abraham man, want ik ken bijna alle spelers wel.
Ja leuk die nu nog te zien spelen.......quote:
Had hem wel gegund die kleinequote:
Ik weet niet of ik dit als iets positiefs of negatiefs moet zien.quote:Op zondag 17 november 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ricardo heeft nog steeds zijn oude niveau.
Jari ookquote:Op zondag 17 november 2024 17:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
Tahamata kan nog prima bij Ajax spelen
Negatief.quote:Op zondag 17 november 2024 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als iets positiefs of negatiefs moet zien.
Dit deed ie dan wel weer goedquote:
Ja respectquote:Op zondag 17 november 2024 17:24 schreef golfer het volgende:
Meest fitte speler is Frank de Boer.
90 minuten.
Respectquote:Op zondag 17 november 2024 17:24 schreef golfer het volgende:
Meest fitte speler is Frank de Boer.
90 minuten.
Al heb ik bij Noa het idee dat ze niet weet dat Ajax hiervoor in De Meer speelde.quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef RAVW het volgende:
Simon Tahamata blijft toch een speciaal iemand ... leuk dat ze hem nog even mee pakte om even wat vragen te stellen.![]()
van Rhijn, maar die was in ieder geval nog zichtbaar slecht, Wamberto en Dani waren onzichtbaar.quote:
Geen idee om eerlijk te zijn. Hopelijk een mooi bedragquote:Op zondag 17 november 2024 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoeveel poen voor goede doel
Vandaag was het vreemd maar volgens mij ook heel veel frustratie.quote:Op zondag 17 november 2024 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die wordt ook met de dag vreemder.
Heb ietwat het idee dat je verwachtingen wat te hoog lagenquote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Een hoop tijd verkwist aan deze wedstrijd in de Arena.
Man oh man wat een wanvertoning was dat zeg. Sommige ''legends'' kwamen rechtstreeks uit het bejaardentehuis rennen (strompelen) en de ander uit de snackbar met 20 grote patat achter de kiezen.
En gaan ze figuren zoals Babel, Emmanuelson en de Jong legends noemen? Moet niet sneuer worden.
De sfeer was ook niet best zeg. Buiten die paar man van de F-side waren het wat families die er waren en die hielden zich 90 minuten stil.
En dan die Amsterdamse nummers voor en tussendoor. Echt wat een drama dat mensen dat leuk vinden.
Maar! Gelukkig waren we met een groep vrienden, biertje erbij en lachen om die onzin.
Wellicht, maar dit was gewoon zielig om te zien.quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb ietwat het idee dat je verwachtingen wat te hoog lagen
HUH WHUTquote:Op zondag 17 november 2024 23:12 schreef wimderon het volgende:
Babel is vorige week officieel gestopt en nu al de dikste van alle spelers![]()
Onzin. Siem de Jong, Chivu, Emanuelsen, Frank en Ronald de Boer en nog een heel stel anderen waren nog in prima conditie en absoluut niet dik.quote:Op zondag 17 november 2024 23:18 schreef bianconeri het volgende:
Heb je niet gekeken ofzo?
Babel was echt letterlijk de enige die nog in vorm was en acties kon maken.
Echt iedereen bij Ajax was rond de 150 kilo.
Ja weinig overtredingen, geen onnodig tijd rekken en het was gewoon veel lol onder elkaar.quote:
Als je een "legend" bent, hoeft een commentator niet uit te leggen wie je bent of wat je gepresteerd hebt.quote:Op zondag 17 november 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom juist. Als je 15 bent en Arveladze scoort denk je oh, wanneer speelde hij waar komt ie vandaan etc. Niks van dat alles. Een dooie wedstrijd met iemand die namen opdreunt. Mag ie een keer los......
Karembeu is na zijn carriere ook een paar keer uit eten gegaanquote:Op zondag 17 november 2024 23:12 schreef wimderon het volgende:
Babel is vorige week officieel gestopt en nu al de dikste van alle spelers![]()
Chivu daarentegen staat scherper dan tijdens z'n spelerscarričre
Sure, op het veld was dat inderdaad zo. Die trapten gewoon op een veldje zoals iedereen in een dorp dat doet. Zondags balletje trappen voor de lol.quote:Op maandag 18 november 2024 03:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja weinig overtredingen, geen onnodig tijd rekken en het was gewoon veel lol onder elkaar.
Zo hoort voetbal te zijn.
Er werd zelf nog grappen gemaakt en geen intimidatie naar de scheidsrechter of grensrechter of naar andere speler.
Ahum?quote:Was gewoon een leuke sfeer in het stadion.
Ipv haat en nijd onderling.
Klopt. Tijdrekken scheelt weer en ja deze oudjes liepen meer dan ooit.quote:En zoals die wissel gingen vind ik ook wel een leuk idee ... scheelt een heel hoop tijdrekken.
Denk dat ze met deze wedstrijd meer gelopen hebben tijdens de wedstrijd dan wat ze de laatste jaren doen.
Voetbal is al geen snelle sport, maar als je dan ook nog eens wat oudjes die veel en veel te dik zijn erbij haalt....quote:Oke het gaat wat trager maar ja dat zie ik met andere wedstrijden ook dat er geen tempo inzit.
Even een bekende uitspraak , het gras groeit harder dan die voetballers lopen.
Daar ging het ook niet om. Er werd een nieuw (oud) logo onthuld 125 dagen voor het 125-jarig bestaan van de club en er werd geld ingezameld voor de Ajax foundation ten bate van een goed doel.quote:Op maandag 18 november 2024 11:45 schreef bianconeri het volgende:
Voor een ajacied zal de historie mss nog boeiend zijn dan om te zien. Maar echt niemand maakt mij wijs dat ze het voetbal boeiend vonden.
Niets met Ajax hebben, toch naar zo'n event gaan en dan zeuren dat het niet leuk wasquote:Op maandag 18 november 2024 11:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure, op het veld was dat inderdaad zo. Die trapten gewoon op een veldje zoals iedereen in een dorp dat doet. Zondags balletje trappen voor de lol.
Als kwaliteit goed zou zijn kan dat prima.
[..]
Ahum?
Jij was niet in het stadion geloof ik. Ik weet niet wat Ziggo met de knoppen gedaan heeft om jou voor de gek te houden.
Maar de F-side deed soms wat, de rest van het stadion was dood en dood stil.
De scheids werd constant belachelijk gemaakt bij elke keer tegen Ajax fluiten. De grens werd aangevallen om zijn beslissingen (aan de F-side kant).
Buiten in de 2e helft toen de f-side de rest van het stadion probeerde mee te krijgen in de sfeer (zwaaien en dan schreeuwen) was het echt doods.
Owh en onder supporters geen haat en nijd is dan weer logisch, want volgens mij waren er geen uitsupporters.
[..]
Klopt. Tijdrekken scheelt weer en ja deze oudjes liepen meer dan ooit.
[..]
Voetbal is al geen snelle sport, maar als je dan ook nog eens wat oudjes die veel en veel te dik zijn erbij haalt....
Tja, het duurde 10 minuten om op vol tempo de andere kant te halen.
Voetballend was het echt niet om aan te gluren.
Voor een ajacied zal de historie mss nog boeiend zijn dan om te zien. Maar echt niemand maakt mij wijs dat ze het voetbal boeiend vonden.
Zeuren dat het voetbal waardeloos was, wat gewoon een feit isquote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets met Ajax hebben, toch naar zo'n event gaan en dan zeuren dat het niet leuk was.
Je gaat naar wat oudjes kijken die voor de gein een balletje trappen, wat had je verwacht. Flitsend voetbal en een CL sfeer?quote:Op maandag 18 november 2024 15:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeuren dat het voetbal waardeloos was, wat gewoon een feit is
En dat de sfeer slecht was, zoals wel te verwachten in de Arena maar goed.
Tja, ik wist niet dat het exclusief was joh. Dat je niet met vrienden even een leuke dag uit mag hebben.
Maar nee de arrogante ajacieden die vinden dat je alles van ajax goed moet vinden natuurlijk.
Een sfeer wat hoort in een groot stadion.quote:Op maandag 18 november 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat naar wat oudjes kijken die voor de gein een balletje trappen, wat had je verwacht. Flitsend voetbal en een CL sfeer?
Classicquote:Op maandag 18 november 2024 15:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja, ik wist niet dat het exclusief was joh. Dat je niet met vrienden even een leuke dag uit mag hebben.
Maar nee de arrogante ajacieden die vinden dat je alles van ajax goed moet vinden natuurlijk.
Waarom ben jij er dan naartoe gegaan?quote:Op maandag 18 november 2024 15:07 schreef bianconeri het volgende:
Bianconeri hoopt voor Juventus nog een ouderwetse dopingarts te kunnen strikken.quote:Op maandag 18 november 2024 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ben jij er dan naartoe gegaan?
Het voetbal interesseerde je niet, Ajax interesseert je niet, de Arena interesseerde je niet. Wat dan wel?
Had je soms gehoopt op rellen?
Voetbal interesseert mij wel, Ajax geen reet, Real Madrid is een grote ploeg dus leuk.quote:Op maandag 18 november 2024 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ben jij er dan naartoe gegaan?
Het voetbal interesseerde je niet, Ajax interesseert je niet, de Arena interesseerde je niet. Wat dan wel?
Had je soms gehoopt op rellen?
Net als Ajax?quote:Op maandag 18 november 2024 16:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bianconeri hoopt voor Juventus nog een ouderwetse dopingarts te kunnen strikken.
Ach, weet je niet wat een meltdown is?quote:Op maandag 18 november 2024 16:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De meltdown van deze user is wel grappig
de tering wat zet je jezelf voor lulquote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, weet je niet wat een meltdown is?
Blijft toch grappig dat als je feiten benoemt de ajacieden direct op hun teentjes getrapt zijn![]()
![]()
Want oh wee als hun aller ajax niet alles is.
Zeg jij hahahaquote:Op maandag 18 november 2024 19:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de tering wat zet je jezelf voor lul
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend geen wedstrijden in de eredivisie, maar toch worden er twee duels gespeeld in een uitverkochte Johan Cruijff Arena. Zaterdagavond Nederland-Hongarije, maar zondag staat ook een fraai affiche op het programma. De Ajax Legends spelen om 15.30 uur tegen de legendes van Real Madrid.
[ afbeelding ]
De Ajax Legends-selectie, onder leiding van de coaches Louis van Gaal, Danny Blind en Sjaak Swart, bestaat uit de volgende 26 spelers: Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg, Ricardo van Rhijn, Sonny Silooy, Danny Blind, Frank de Boer, Christian Chivu, Michel Kreek, Urby Emanuelson, Kiki Musampa, Clarence Seedorf, Jari Litmanen, Demy de Zeeuw, Eyong Tarkang Enoh, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Siem de Jong, Ronald de Boer, Aron Winter, Dick Schoenaker, Dani, Wamberto, Ryan Babel, Patrick Kluivert, Shota Arveladze en Simon Tahamata. Schoenaker is met zijn 71 jaar de oudste speler van het gezelschap, Tahamata is 68 jaar.
[ afbeelding ]
Van der Vaart, Sneijder en Seedorf speelden in het verleden ook voor Real Madrid, maar het lijkt erop dat zij alleen bij Ajax mee zullen doen. De nog altijd topfitte Seedorf (48) speelde in de jaren 90 meer wedstrijden voor Real Madrid dan voor Ajax: 159 om 91 duels. In juni 2016 speelden de legendes van Real Madrid en Ajax al eens tegen elkaar in Santiago Bernabéu. Seedorf speelde toen (3-1 voor Real Madrid) in de eerste helft mee bij de Spaanse recordkampioen en na rust bij Ajax, dat toen onder leiding stond van ‘Don’ Leo Beenhakker die bij beide clubs coach was.
John van ‘t Schip, Jaap Stam en Maxwell, die eerder aangekondigd waren, doen niet mee. Maandag werd bekend dat Ajax en Van ‘t Schip uit elkaar zijn gegaan, nadat een functie in het technisch management nooit van de grond kwam. De Ajax Legends verloren in maart op Anfield met 4-2 van de Liverpool Legends, dat toen gecoacht werd door de in augustus overleden Sven-Göran Eriksson.
[ afbeelding ]
Real Madrid met Casillas, Cannavaro en Morientes
Ook de selectie van Real Madrid, onder leiding van coach José Antonio Camacho (69), is bekend. Camacho was van 1974 tot 1989 linksback bij Real Madrid, waar hij in 1998 en 2004 ook nog kort coach was. Dit zijn de 18 spelers die hij zondag in Amsterdam tot zijn beschikking heeft: Iker Casillas (keeper), Francisco Buyo, Fabio Cannavaro, Iván Campo, Raúl Bravo, Christian Karembeu, Alfonso Pérez, José Amavisca, Pedro Munitis, Iván Campo, Francisco Pavón, Rubén de la Red, Luis Milla, Antonio Núńez, Júlio Baptista, Esteban Granero, Javier Balboa, Steve McManaman en Fernando Morientes.
De scheidsrechters in de Johan Cruijff Arena zijn Dick Jol (68) en Roelof Luinge (69), die nog altijd in het amateurvoetbal actief is. Zij fluiten zondag allebei een helft. Alle opbrengsten van de wedstrijd, die gespeeld zal worden in een uitverkocht stadion, komen ten goede aan de Ajax Foundation. De wedstrijd zal live te zien zijn op Ziggo Sport. De wedstrijd is het startsein van de vieringen rond het 125-jarig jubileum van Ajax, 125 dagen voordat dit jubileum van de club een feit is.
https://www.ad.nl/nederla(...)-amsterdam~ace0dd2f/
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas is van Gaal weer serieuss zonder humor. Verder heel leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Let vooral op Swart en Lowie . Gunnen beiden elkaar geen blik waardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |