Ik was op m'n 11 al geïnteresseerd zo zijn er velen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar als je 15 ben zal je niet naar deze oude spelers kijken.
Dit is gewoon leuk om te zien als abraham man, want ik ken bijna alle spelers wel.
Ja leuk die nu nog te zien spelen.......quote:
Had hem wel gegund die kleinequote:
Ik weet niet of ik dit als iets positiefs of negatiefs moet zien.quote:Op zondag 17 november 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ricardo heeft nog steeds zijn oude niveau.
Jari ookquote:Op zondag 17 november 2024 17:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
Tahamata kan nog prima bij Ajax spelen
Negatief.quote:Op zondag 17 november 2024 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als iets positiefs of negatiefs moet zien.
Dit deed ie dan wel weer goedquote:
Ja respectquote:Op zondag 17 november 2024 17:24 schreef golfer het volgende:
Meest fitte speler is Frank de Boer.
90 minuten.
Respectquote:Op zondag 17 november 2024 17:24 schreef golfer het volgende:
Meest fitte speler is Frank de Boer.
90 minuten.
Al heb ik bij Noa het idee dat ze niet weet dat Ajax hiervoor in De Meer speelde.quote:Op zondag 17 november 2024 17:41 schreef RAVW het volgende:
Simon Tahamata blijft toch een speciaal iemand ... leuk dat ze hem nog even mee pakte om even wat vragen te stellen.![]()
van Rhijn, maar die was in ieder geval nog zichtbaar slecht, Wamberto en Dani waren onzichtbaar.quote:
Geen idee om eerlijk te zijn. Hopelijk een mooi bedragquote:Op zondag 17 november 2024 18:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoeveel poen voor goede doel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |