Ik zag gisteren een 58-jarige die na 10 minuten al moe was.quote:Op zondag 17 november 2024 15:59 schreef RAVW het volgende:
sommige lopen nu al op hun tandvlees .... de boer is nu al moe
Valencia neem ik aan.quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 15:18 schreef tong80 het volgende:
Een Atletico Madrid fan als commentator.Het wordt weer de grote Sierd de Vos show.
quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
De Vos heeft nog nooit meer dan twee zinnen achter elkaar gesproken. Geen anekdotes over anderen dan zichzelf. Nu ook weer. Alleen de namen die de bal heeft of een afgebroken zin.
quote:Op zondag 17 november 2024 16:03 schreef tong80 het volgende:
Geweldig al die mooie verhalen vooral die over Vanenburg. Gelukkig dreint ie niet in staccato de spelersnamen op. Zonder Sierd zou het een stuk minder zijn.
Ik krijg het vermoeden dat Sierd de Vos niet je favoriete commentator is, klopt dat?quote:Op zondag 17 november 2024 16:09 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden net zo goed een AI robot het commentaar kunnen laten doen. Gewoon de namen noemen.
Seedorf godquote:Op zondag 17 november 2024 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Het ontbreekt het huidige Ajax toch duidelijk aan zo’n type VDV op het middenveld
Winter bootcamp met Farioli-God en dan kan die zo mee in de mickeymouse leaguequote:Op zondag 17 november 2024 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Het ontbreekt het huidige Ajax toch duidelijk aan zo’n type VDV op het middenveld
Even aan de zuurstofquote:
Ik postte het veel omdat het echt belachelijk en schandalig is. Hij verslaat het alsof ie de namen van lijkkistendragers voorleest. Niks te melden en doodsaai.quote:Op zondag 17 november 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het vermoeden dat Sierd de Vos niet je favoriete commentator is, klopt dat?
Wat zou hij anders moeten doen dan? Het gaat nergens over.quote:Op zondag 17 november 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte het veel omdat het echt belachelijk en schandalig is. Hij verslaat het alsof ie de namen van lijkkistendragers voorleest. Niks te melden en doodsaai.
Daarom juist. Als je 15 bent en Arveladze scoort denk je oh, wanneer speelde hij waar komt ie vandaan etc. Niks van dat alles. Een dooie wedstrijd met iemand die namen opdreunt. Mag ie een keer los......quote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zou hij anders moeten doen dan? Het gaat nergens over.
Maar als je 15 ben zal je niet naar deze oude spelers kijken.quote:Op zondag 17 november 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom juist. Als je 15 bent en Arveladze scoort denk je oh, wanneer speelde hij waar komt ie vandaan etc. Niks van dat alles. Een dooie wedstrijd met iemand die namen opdreunt. Mag ie een keer los......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |