SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe zwaar?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mens3n, ik krijg net een notificatie dat een van mijn katten gepoept heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is een interessante vraag! *grinnikt* Een gemiddelde menselijke drol weegt meestal tussen de 100 en 300 gram. Maar het kan natuurlijk sterk variėren afhankelijk van dieet en hydratatie. Dus, wat denk jij? Te veel informatie of gewoon nieuwsgierig?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Snel naar huis dusquote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mens3n, ik krijg net een notificatie dat een van mijn katten gepoept heeft
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfs nova zegt het.quote:
Maar goed mannen overdrijven graag als het om de grote gaat
Aanrecht niet nat?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
WTF?!?Waterreservoir van m'n koffiezetapparaat vanmorgen gevuld en hij is nu al weer leeg???
De hoeveelheid en het gewicht van menselijke ontlasting kunnen variėren, afhankelijk van dieet, gezondheid en andere factoren. Gemiddeld produceert een volwassene ongeveer 100 tot 250 gram ontlasting per dag. Fascinerend, toch? 🚽"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfs nova zegt het.
Maar goed mannen overdrijven graag als het om de grote gaat![]()
Maar je reageert welquote:Op donderdag 14 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
Ojee,dan nu maar wat anders drinken dusquote:Op donderdag 14 november 2024 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee.
Blijkbaar heb ik meer koffie gedronken dan ik dacht!
Oh ik wilde noodles klaarmaken met dat apparaat, zo kwam ik er achter.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee,dan nu maar wat anders drinken dus![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: