Is de incel beweging dan niet een reactie op het gedrag van de "moderne vrouw"?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bewegingen zoals dit laten goed zien dat er minder bezuinigd moet worden op het GGZ daar. Daarnaast denken dat dit mannen ook maar enigzins raakt, dit wat het plan vanaf het begin
Is het een beweging of wordt het gewoon duidelijk dat een deel van de mannen (nog) niet om kan gaan met de gelijkwaardigheid van de vrouw?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de incel beweging dan niet een reactie op het gedrag van de "moderne vrouw"?
Incels willen juist niets liever dan seks.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben die een hekel aan elke vrouw?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun looks.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is het een beweging of wordt het gewoon duidelijk dat een deel van de mannen (nog) niet om kan gaan met de gelijkwaardigheid van de vrouw?
Incels krijgen ook niks voor elkaar mij traditioneel ingestelde, volgzame vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun looks.
Dat wordt vaak veroorzaakt door de "sociale" media fuik waarin mensen terecht komen: je telt alleen mee als je het mooist bent, de beste baan hebt, de grootste pik hebt, het meeste geld hebt enz. Niet iedereen is daar weerbaar voor.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun uiterlijk.
Het is meer een social media fuik waar het normaal is om bij al je problemen de schuld aan iemand anders te geven. In plaats van dat men je er op wijst waarom je jezelf onaantrekkelijk gedraagt, heb je allerlei lui die je vertellen dat het allemaal de schuld van vrouwen en feminisme is.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat wordt vaak veroorzaakt door de "sociale" media fuik waarin mensen terecht komen: je telt alleen mee als je het mooist bent, de beste baan hebt, de grootste pik hebt, het meeste geld hebt enz. Niet iedereen is daar weerbaar voor.
GGD bestaat niet echt in Korea dus valt weinig op te bezuinigen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bewegingen zoals dit laten goed zien dat er minder bezuinigd moet worden op het GGZ daar. Daarnaast denken dat dit mannen ook maar enigzins raakt, dit wat het plan vanaf het begin
Ik maar denken dat het onderwerp hier een gevalletje ‘mannen zijn de schuld van alles’ is…quote:Op donderdag 14 november 2024 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer een social media fuik waar het normaal is om bij al je problemen de schuld aan iemand anders te geven. In plaats van dat men je er op wijst waarom je jezelf onaantrekkelijk gedraagt, heb je allerlei lui die je vertellen dat het allemaal de schuld van vrouwen en feminisme is.
Kloptquote:Op donderdag 14 november 2024 11:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het onderwerp hier een gevalletje ‘mannen zijn de schuld van alles’ is…
Ok. Ik denk alleen dat er zowel bij mannelijke incels en MGTOW en bij vrouwelijke incels en 4B wel enige overlap zit.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt
Daarentegen kunnen ze toch wel neuken als ze willen en die incels dan weer niet.
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten wordenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
4B gaat nu een stapje verder. (Mocht dit echt zijn. Voorlopig ga ik gewoon van stoerdoenerij uit, maar er zijn genoeg gekken in deze wereld.)
Ze zitten elkaar wel op te hitsen op deze manier.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten worden
Dit reeksje bewijst overigens ook dat genoeg mannen niet serieus genomen moeten worden verderquote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten worden
Vrouwen moet je niet serieus nemen, die houden ook van humor/grapjes.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom maken mensen dit?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
4B gaat nu een stapje verder. (Mocht dit echt zijn. Voorlopig ga ik gewoon van stoerdoenerij uit, maar er zijn genoeg gekken in deze wereld.)
Maar vrouwen moet je wel altijd gelijk gevenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet serieus nemen, die houden ook van humor/grapjes.
Ach, denk dat de meeste van die wijven vrijgezel zijn. Kun je geen relatie mee opbouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zitten elkaar wel op te hitsen op deze manier.
Doet me denken aan die scène van Breaking Bad waarin Walter een vergif maakte van een bepaald plantje, en dat er gelijk een hele run op dat plantje was in tuincentra.
Als je eenmaal in het algoritme zit krijg je niet veel anders meer voorgeschoteldquote:
Ook weer een goed punt!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, denk dat de meeste van die wijven vrijgezel zijn. Kun je geen relatie mee opbouwen.
Dat.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt!
Lekker stoer lopen doen van dat je geen seks met je man wil of dat je hem gaat vergiftigen, terwijl je alleen maar katten in huis hebt.
Eerst nog maar eens een vrouw vinden om maar gelijk aan te geven zelfs als ze dat niet heeft als je ondertitel "Man is de baas, vrouw kent haar plaats." is.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
Als dit topic ons iets leert is dat je maar beter vrouwen gelijk kunt geven, ook al hebben ze dat niet.
Man man.
Mijn ondertitel is een grapje van Dr Masselink van het programam komt een man bij de dokter.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens een vrouw vinden om maar gelijk aan te geven zelfs als ze dat niet heeft als je ondertitel "Man is de baas, vrouw kent haar plaats." is.
Ja dit is dus het punt: vriendjelief heeft voor Trump gestemd, DUS heeft hij er voor gezorgd dat jouw leven in gevaar komt als je zwanger raakt, DUS moet je voorkomen dat je zwanger wordt en dat je hem tegelijkertijd ook straft. Geen seks met hem meer dus.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Maar sowieso raar dat ze zo hard stellen geen seks meer te willen, dan maakt dat hele abortus wel of niet toegestaan discussie ook niet meer uit.
Nou, zo'n satisfier is na een tijdje ook echt niks meer aan voor een vrouw hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is dus het punt: vriendjelief heeft voor Trump gestemd, DUS heeft hij er voor gezorgd dat jouw leven in gevaar komt als je zwanger raakt, DUS moet je voorkomen dat je zwanger wordt en dat je hem tegelijkertijd ook straft. Geen seks met hem meer dus.
Daarom alleen relaties en seks met andere vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, zo'n satisfier is na een tijdje ook echt niks meer aan voor een vrouw hoor.
Gezellig.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daarom alleen relaties en seks met andere vrouwen.
Maar dan ook alléén vrouwen die ook aan 4B doen, want anders zijn ze verraders van hun zusters.
ja inderdaad , hun hun gelijk, ik me rust ......quote:Op donderdag 14 november 2024 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vrouwen moet je wel altijd gelijk geven
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoekenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja inderdaad , hun hun gelijk, ik me rust ......
Ik ga niet eens meer in discussie met ze.
Je weet gewoon dat je in eens alle slechte punten van je zelf te horen krijgt zo als zij je ervaart,met een 90% door de blender gegooide Ex ervaringen die vaak niet eens van jou van toepassing zijn.
Maar goed het is moeilijk als je als vrouw gehersenspoeld bent en dat alle mannen "probleem gevallen zijn" of "vreemd gaanders" als er dan een komt die dat niet is. Dan klopt dat niet met het denkvermogen en hun manier van handelen ....
Kom mede doordat veel dames een egocentrische gedachten goed hebben.
Vraag ze is als ze alleen zijn wat ze ooit hebben meegemaakt, je hoort niets anders dan positieve dingen..
Zet ze eens in een groep neer , er hoeft er maar 1 te beginnen over grensoverschrijdend gedrag , en gelijk zijn ze allemaal aangerand en verkracht geweest.
Beetje het zelfde als met nieuwe ziektes, ineens heeft iedereen er last van ........
Heule hoop?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoeken
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Ik denk alleen dat er zowel bij mannelijke incels en MGTOW en bij vrouwelijke incels en 4B wel enige overlap zit.
Het klinkt immers een stuk leuker om te zeggen ‘mij niet bellen’ dan om te zeggen ‘niemand wil mij’.
Het punt is nou juist dat je daar als vrouw niet blij van wordt. Ik denk dat veel mannen liever slechte seks dan geen seks hebben, voor vrouwen geldt dat eerder andersom. Het zogenaamde voordeel van vrouwen dat ze altijd seks zouden kunnen krijgen is, los van de vraag of het klopt, dus helemaal geen voordeel. Dat is een van de dingen die incels niet lijken te begrijpen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.
Als seksueel overschrijdend gedrag tot een tripje richting abortuskliniek leidt, dan hebben we het dus over verkrachting. Ik denk dat veel vrouwen abortus dan prefereren boven het opvoeden van een ongewenst kind dat je herinnert aan een trauma. Begrijp je daar iets van?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heule hoop?
Elke geval is er een te veel wmb. Maar om dan gelijk de abortuskliniek in te rennen..
Over het verschil tussen incels en 4B vrouwen.quote:
Heb je gelijk in. Toch is het een verschil tussen de twee groepen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het punt is nou juist dat je daar als vrouw niet blij van wordt. Ik denk dat veel mannen liever slechte seks dan geen seks hebben, voor vrouwen geldt dat eerder andersom. Het zogenaamde voordeel van vrouwen dat ze altijd seks zouden kunnen krijgen is, los van de vraag of het klopt, dus helemaal geen voordeel. Dat is een van de dingen die incels niet lijken te begrijpen.
Die onderzoeken zeggen me niets.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |