Is de incel beweging dan niet een reactie op het gedrag van de "moderne vrouw"?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bewegingen zoals dit laten goed zien dat er minder bezuinigd moet worden op het GGZ daar. Daarnaast denken dat dit mannen ook maar enigzins raakt, dit wat het plan vanaf het begin
Is het een beweging of wordt het gewoon duidelijk dat een deel van de mannen (nog) niet om kan gaan met de gelijkwaardigheid van de vrouw?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de incel beweging dan niet een reactie op het gedrag van de "moderne vrouw"?
Incels willen juist niets liever dan seks.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben die een hekel aan elke vrouw?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun looks.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is het een beweging of wordt het gewoon duidelijk dat een deel van de mannen (nog) niet om kan gaan met de gelijkwaardigheid van de vrouw?
Incels krijgen ook niks voor elkaar mij traditioneel ingestelde, volgzame vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun looks.
Dat wordt vaak veroorzaakt door de "sociale" media fuik waarin mensen terecht komen: je telt alleen mee als je het mooist bent, de beste baan hebt, de grootste pik hebt, het meeste geld hebt enz. Niet iedereen is daar weerbaar voor.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij veel incels krijg ik altijd het idee dat naast niet om kunnen gaan met gelijkwaardigheid van de vrouw ze ook vaak alleen open staan voor de meest gewilde (knappe en sociale) vrouwen en dat ze zelf compleet niet in zien dat ze gewoon geen leuke mensen zijn en dat ze dat maar afserveren op hun uiterlijk.
Het is meer een social media fuik waar het normaal is om bij al je problemen de schuld aan iemand anders te geven. In plaats van dat men je er op wijst waarom je jezelf onaantrekkelijk gedraagt, heb je allerlei lui die je vertellen dat het allemaal de schuld van vrouwen en feminisme is.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat wordt vaak veroorzaakt door de "sociale" media fuik waarin mensen terecht komen: je telt alleen mee als je het mooist bent, de beste baan hebt, de grootste pik hebt, het meeste geld hebt enz. Niet iedereen is daar weerbaar voor.
GGD bestaat niet echt in Korea dus valt weinig op te bezuinigen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bewegingen zoals dit laten goed zien dat er minder bezuinigd moet worden op het GGZ daar. Daarnaast denken dat dit mannen ook maar enigzins raakt, dit wat het plan vanaf het begin
Ik maar denken dat het onderwerp hier een gevalletje ‘mannen zijn de schuld van alles’ is…quote:Op donderdag 14 november 2024 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer een social media fuik waar het normaal is om bij al je problemen de schuld aan iemand anders te geven. In plaats van dat men je er op wijst waarom je jezelf onaantrekkelijk gedraagt, heb je allerlei lui die je vertellen dat het allemaal de schuld van vrouwen en feminisme is.
Kloptquote:Op donderdag 14 november 2024 11:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het onderwerp hier een gevalletje ‘mannen zijn de schuld van alles’ is…
Ok. Ik denk alleen dat er zowel bij mannelijke incels en MGTOW en bij vrouwelijke incels en 4B wel enige overlap zit.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt
Daarentegen kunnen ze toch wel neuken als ze willen en die incels dan weer niet.
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten wordenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
4B gaat nu een stapje verder. (Mocht dit echt zijn. Voorlopig ga ik gewoon van stoerdoenerij uit, maar er zijn genoeg gekken in deze wereld.)
Ze zitten elkaar wel op te hitsen op deze manier.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten worden
Dit reeksje bewijst overigens ook dat genoeg mannen niet serieus genomen moeten worden verderquote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan vinden sommige het vreemd dat niet alle vrouwen serieus genomen moeten worden
Vrouwen moet je niet serieus nemen, die houden ook van humor/grapjes.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom maken mensen dit?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
4B gaat nu een stapje verder. (Mocht dit echt zijn. Voorlopig ga ik gewoon van stoerdoenerij uit, maar er zijn genoeg gekken in deze wereld.)
Maar vrouwen moet je wel altijd gelijk gevenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet serieus nemen, die houden ook van humor/grapjes.
Ach, denk dat de meeste van die wijven vrijgezel zijn. Kun je geen relatie mee opbouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zitten elkaar wel op te hitsen op deze manier.
Doet me denken aan die scène van Breaking Bad waarin Walter een vergif maakte van een bepaald plantje, en dat er gelijk een hele run op dat plantje was in tuincentra.
Als je eenmaal in het algoritme zit krijg je niet veel anders meer voorgeschoteldquote:
Ook weer een goed punt!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, denk dat de meeste van die wijven vrijgezel zijn. Kun je geen relatie mee opbouwen.
Dat.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt!
Lekker stoer lopen doen van dat je geen seks met je man wil of dat je hem gaat vergiftigen, terwijl je alleen maar katten in huis hebt.
Eerst nog maar eens een vrouw vinden om maar gelijk aan te geven zelfs als ze dat niet heeft als je ondertitel "Man is de baas, vrouw kent haar plaats." is.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
Als dit topic ons iets leert is dat je maar beter vrouwen gelijk kunt geven, ook al hebben ze dat niet.
Man man.
Mijn ondertitel is een grapje van Dr Masselink van het programam komt een man bij de dokter.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens een vrouw vinden om maar gelijk aan te geven zelfs als ze dat niet heeft als je ondertitel "Man is de baas, vrouw kent haar plaats." is.
Ja dit is dus het punt: vriendjelief heeft voor Trump gestemd, DUS heeft hij er voor gezorgd dat jouw leven in gevaar komt als je zwanger raakt, DUS moet je voorkomen dat je zwanger wordt en dat je hem tegelijkertijd ook straft. Geen seks met hem meer dus.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Maar sowieso raar dat ze zo hard stellen geen seks meer te willen, dan maakt dat hele abortus wel of niet toegestaan discussie ook niet meer uit.
Nou, zo'n satisfier is na een tijdje ook echt niks meer aan voor een vrouw hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is dus het punt: vriendjelief heeft voor Trump gestemd, DUS heeft hij er voor gezorgd dat jouw leven in gevaar komt als je zwanger raakt, DUS moet je voorkomen dat je zwanger wordt en dat je hem tegelijkertijd ook straft. Geen seks met hem meer dus.
Daarom alleen relaties en seks met andere vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, zo'n satisfier is na een tijdje ook echt niks meer aan voor een vrouw hoor.
Gezellig.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daarom alleen relaties en seks met andere vrouwen.
Maar dan ook alléén vrouwen die ook aan 4B doen, want anders zijn ze verraders van hun zusters.
ja inderdaad , hun hun gelijk, ik me rust ......quote:Op donderdag 14 november 2024 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vrouwen moet je wel altijd gelijk geven
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoekenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja inderdaad , hun hun gelijk, ik me rust ......
Ik ga niet eens meer in discussie met ze.
Je weet gewoon dat je in eens alle slechte punten van je zelf te horen krijgt zo als zij je ervaart,met een 90% door de blender gegooide Ex ervaringen die vaak niet eens van jou van toepassing zijn.
Maar goed het is moeilijk als je als vrouw gehersenspoeld bent en dat alle mannen "probleem gevallen zijn" of "vreemd gaanders" als er dan een komt die dat niet is. Dan klopt dat niet met het denkvermogen en hun manier van handelen ....
Kom mede doordat veel dames een egocentrische gedachten goed hebben.
Vraag ze is als ze alleen zijn wat ze ooit hebben meegemaakt, je hoort niets anders dan positieve dingen..
Zet ze eens in een groep neer , er hoeft er maar 1 te beginnen over grensoverschrijdend gedrag , en gelijk zijn ze allemaal aangerand en verkracht geweest.
Beetje het zelfde als met nieuwe ziektes, ineens heeft iedereen er last van ........
Heule hoop?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoeken
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Ik denk alleen dat er zowel bij mannelijke incels en MGTOW en bij vrouwelijke incels en 4B wel enige overlap zit.
Het klinkt immers een stuk leuker om te zeggen ‘mij niet bellen’ dan om te zeggen ‘niemand wil mij’.
Het punt is nou juist dat je daar als vrouw niet blij van wordt. Ik denk dat veel mannen liever slechte seks dan geen seks hebben, voor vrouwen geldt dat eerder andersom. Het zogenaamde voordeel van vrouwen dat ze altijd seks zouden kunnen krijgen is, los van de vraag of het klopt, dus helemaal geen voordeel. Dat is een van de dingen die incels niet lijken te begrijpen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die overlap is er niet echt daarin hebben die incels weer gelijk. Als die vrouwen in kwestie na een wedstrijd naar het supportershome van Heracles ofzo gaan, dan is er vast wel een of andere iemand te vinden die er wel overheen wil (de vraag is niet of ze er ook blij van worden). Die incels hebben zelfs die optie niet.
Als seksueel overschrijdend gedrag tot een tripje richting abortuskliniek leidt, dan hebben we het dus over verkrachting. Ik denk dat veel vrouwen abortus dan prefereren boven het opvoeden van een ongewenst kind dat je herinnert aan een trauma. Begrijp je daar iets van?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heule hoop?
Elke geval is er een te veel wmb. Maar om dan gelijk de abortuskliniek in te rennen..
Over het verschil tussen incels en 4B vrouwen.quote:
Heb je gelijk in. Toch is het een verschil tussen de twee groepen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het punt is nou juist dat je daar als vrouw niet blij van wordt. Ik denk dat veel mannen liever slechte seks dan geen seks hebben, voor vrouwen geldt dat eerder andersom. Het zogenaamde voordeel van vrouwen dat ze altijd seks zouden kunnen krijgen is, los van de vraag of het klopt, dus helemaal geen voordeel. Dat is een van de dingen die incels niet lijken te begrijpen.
Die onderzoeken zeggen me niets.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shocking news: een heule hoop vrouwen hebben dan ook simpelweg ooit in hun leven te maken gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag. zijn gewoon onderzoeken naar geweest die elke incel kan opzoeken
Rare opvatting. Voor alle incels geldt natuurlijk dat ze niemand kunnen vinden, maar dat heeft ook te maken met de eisen die ze stellen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is volgens mij vooral ragebait voor types die in deze topics posten.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
Dus dan geven ze mannen maar gewoon op of zo? Wat een slappe hap.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit marginale groepje heeft toch niks te maken met dat feit? Wordt zowel door vrouwen als door mannen niet serieus genomen. En weer doorquote:Op donderdag 14 november 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus dan geven ze mannen maar gewoon op of zo? Wat een slappe hap.
Niet alleen maar met eisen van uit de man ....quote:Op donderdag 14 november 2024 13:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rare opvatting. Voor alle incels geldt natuurlijk dat ze niemand kunnen vinden, maar dat heeft ook te maken met de eisen die ze stellen.
Het idee dat er wel een grote groep mannen is die overal overheen wil gaan en er (zo goed als) geen vrouwen zijn die dat willen is vooral een vooroordeel.
Wilde net zeggen is idd meer iets voor vrouwenhatende incels om je druk om te maken. Aan de andere kant van het spectrum zie je ook wel de usual suspects van vrouwen er hier uitgebreid op ingaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit marginale groepje heeft toch niks te maken met dat feit? Wordt zowel door vrouwen als door mannen niet serieus genomen. En weer door
Ik denk dat je voorbij gaat aan hoeveel vrouwen in de VS op Kamala hebben gestemd puur en alleen vanwege het feit dat ze vrouw zijn en om abortus rechtenquote:Op donderdag 14 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen is idd meer iets voor vrouwenhatende incels om je druk om te maken. Aan de andere kant van het spectrum zie je ook wel de usual suspects van vrouwen er hier uitgebreid op ingaan.
Beide hebben wat te compenseren waarschijnlijk.
Het weekend is vroeg begonnen bij RAVW.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:23 schreef Fok-it het volgende:
Dan zit je diep in de fuif hoor tering
Oei.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Niet alleen maar met eisen van uit de man ....
Maar ook gewoon als je niet bij die Status mannen (ook wel P I N O) behoort of een 100% ALFA man bent dan moeten ze je niet. (PINO staat voor 'potentieel interessant neuk object')
En dat is maar een hele kleine groep die daar geluk bij heeft ( zeker na 2000)
Waar nu alles buiten de ALFA/pino man gebruik word als geldezel.
Want verder doen ze niets meer met de mannen.
Daarbij zijn de eisen van de vrouw ook zo danig hoog dat je als man bijna niet meer gezien word.
Mannen worden te vaak weggezet als rokenjagers of als die wel even zin hebben.
terwijl bij dames dit niet zo word gezien...........
Maar verklaar mij dan eens waarom de nieuwe broertjes en zusjes vaker verschillende vaders hebben?
Er zijn ook veel mannen die niet uit zijn op seks en die wel gewoon de dame in hun waarde laten.
Maar omdat de Alfa mannen vaak gezien word als standaard man ja , dan heb je inderdaad te maken met grensoverschrijdend gedrag mannen die zich niet weten te gedragen en .. een K'T trek harder dan een tractor gedachten.
Maar de moderne man zullen eerder Sigma mannen zijn en zich helemaal niet meer zo snel laten verleiden door mooie blauwe ogen of een kont van een dame.
En zich niet gek laten maken door de eisen van een dame , omdat die meer zelfstandig en meer een dame zoekt om vooruit gang te boeken.
Sociale normen en macht spelletjes die ze veel al mee maken doen een sigma man niets.
Geen woorden maar daden.
Laat maar eerst zien dat je doet wat je zegt .....
als je bull shit praat of te oppervlakkig is zal een Sigma man hier geen tijd aan besteden.
Wat dan automatisch weer bij veel vrouwen weer als afwijzing word gezien , verbitterdheid en ja daar gaan we weer ... slachtoffer.
Maar eens aan zelfreflectie gaan doen ...... nee dat is er niet bij.
Daarom zijn nu ook veel dames , mede door het sociaal media gewoon de weg kwijt.
Want maar een kleine groep mannen waar ze op vallen is bezet of maakt gebruik van zijn status.
Waar dan veel dames weer als bijen op honing afkomen , maar dan blijkt de bloem al leeg te zijn ... en dan ben je dus weer als man grensoverschrijdend, want ze kunnen haar slachtofferrol weer gaan toepassen.
Steeds meer mannen nemen afstand van wat eeuwen lang de norm was .... omdat ze geen slaaf willen zijn van de dame.
Klopt. Maar heb het idee dat vrouwen die incelgedrag vertonen wel minder beïnvloed worden door Social Media en de Tateiaanse influencers die daar op inspringen. Geen idee waar dat bij vrouwen aan ligt. Het is ook nog maar heel nieuw die 'community' en vooral online uiteraard.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde net zeggen is idd meer iets voor vrouwenhatende incels om je druk om te maken. Aan de andere kant van het spectrum zie je ook wel de usual suspects van vrouwen er hier uitgebreid op ingaan.
Beide hebben wat te compenseren waarschijnlijk.
Bedoelde met fuif geen alcohol of drugs hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het weekend is vroeg begonnen bij RAVW.
nee hoorquote:
Ongetwijfeld maar dit is de VS gelukkig niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik denk dat je voorbij gaat aan hoeveel vrouwen in de VS op Kamala hebben gestemd puur en alleen vanwege het feit dat ze vrouw zijn en om abortus rechten
Je beeld komt niet echt overeen met wat ik zie als ik een middagje door de IKEA loop en naar de stelletjes kijk.quote:
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:49 schreef thedeedster het volgende:
Tja, een vibrator kan je keukenkastje niet ophangen.
Nee tradwifes zijn meer een soort influencers die zelf helemaal niet traditioneel zijn. Dat is wel iets nieuws.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar dit is de VS gelukkig niet.
Zelfde met het gedoe over Tradwives, dat fenomeen bestaat hier al 300 jaar en heette tot 3 jaar geleden gewoon thuisblijfmoeder. Waar letterlijk niemand zich druk om maakte. Nu is het ineens een of andere revolutionaire beweging![]()
Borrelnootjes?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde met fuif geen alcohol of drugs hoor.
Dat is zeker ....quote:Op donderdag 14 november 2024 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Social media is echt de kanker en het vergif van de huidige tijd.
Het is een middelvinger naar het antiabortusbeleid van de republikeinen. Er is meer behoefte aan abortussen door natuurlijke anticonceptie (ook weer zo'n geniaal TikTok-conceptquote:Op donderdag 14 november 2024 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb het idee dat vrouwen die incelgedrag vertonen wel minder beïnvloed worden door Social Media en de Tateiaanse influencers die daar op inspringen. Geen idee waar dat bij vrouwen aan ligt. Het is ook nog maar heel nieuw die 'community' en vooral online uiteraard.
Dat geloof ik ook niet 1,2,3 maar dat het alleen maar meer en meer conservatief wordt dat sowiesoquote:Op donderdag 14 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een middelvinger naar het antiabortusbeleid van de republikeinen. Er is meer behoefte aan abortussen door natuurlijke anticonceptie (ook weer zo'n geniaal TikTok-concept) en tegelijkertijd worden ze in de VS juist strenger.
Kans dat die onzin deze kant op komt schat ik in op nul. Tenzij Geert en kornuiten er ineens allerlei pro-life maatregelen gaan nemen maar volgens mij is daar helemaal geen sprake van.
Ik hou het simpel op het feit dat incel niets anders is als dat je geen sekspartner kan vinden en dat gaat dus gewoon om een mismatch. Het klopt op zich wel dat vrouwen gemiddeld gezien hogere eisen stellen aan partners (de consequenties van seks zijn voor hen ook groter), maar dat maakt niet uit. Stel dat jij als vrouw als eis hebt dat je alleen seks wil met mannen die minimaal miljardair zijn, dan kun je ook al wil zo'n beetje iedere man die je tegenkomt wel seks met je omdat je een hele leuke vrouw bent simpelweg er tegenaan lopen dat je geen partner kan vinden.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
Niet alleen maar met eisen van uit de man ....
Maar ook gewoon als je niet bij die Status mannen (ook wel P I N O) behoort of een 100% ALFA man bent dan moeten ze je niet. (PINO staat voor 'potentieel interessant neuk object')
En dat is maar een hele kleine groep die daar geluk bij heeft ( zeker na 2000)
Waar nu alles buiten de ALFA/pino man gebruik word als geldezel.
Want verder doen ze niets meer met de mannen.
Daarbij zijn de eisen van de vrouw ook zo danig hoog dat je als man bijna niet meer gezien word.
Mannen worden te vaak weggezet als rokenjagers of als die wel even zin hebben.
terwijl bij dames dit niet zo word gezien...........
Maar verklaar mij dan eens waarom de nieuwe broertjes en zusjes vaker verschillende vaders hebben?
Er zijn ook veel mannen die niet uit zijn op seks en die wel gewoon de dame in hun waarde laten.
Maar omdat de Alfa mannen vaak gezien word als standaard man ja , dan heb je inderdaad te maken met grensoverschrijdend gedrag mannen die zich niet weten te gedragen en .. een K'T trek harder dan een tractor gedachten.
Maar de moderne man zullen eerder Sigma mannen zijn en zich helemaal niet meer zo snel laten verleiden door mooie blauwe ogen of een kont van een dame.
En zich niet gek laten maken door de eisen van een dame , omdat die meer zelfstandig en meer een dame zoekt om vooruit gang te boeken.
Sociale normen en macht spelletjes die ze veel al mee maken doen een sigma man niets.
Geen woorden maar daden.
Laat maar eerst zien dat je doet wat je zegt .....
als je bull shit praat of te oppervlakkig is zal een Sigma man hier geen tijd aan besteden.
Wat dan automatisch weer bij veel vrouwen weer als afwijzing word gezien , verbitterdheid en ja daar gaan we weer ... slachtoffer.
Maar eens aan zelfreflectie gaan doen ...... nee dat is er niet bij.
Daarom zijn nu ook veel dames , mede door het sociaal media gewoon de weg kwijt.
Want maar een kleine groep mannen waar ze op vallen is bezet of maakt gebruik van zijn status.
Waar dan veel dames weer als bijen op honing afkomen , maar dan blijkt de bloem al leeg te zijn ... en dan ben je dus weer als man grensoverschrijdend, want ze kunnen haar slachtofferrol weer gaan toepassen.
Steeds meer mannen nemen afstand van wat eeuwen lang de norm was .... omdat ze geen slaaf willen zijn van de dame.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je vraagt als vrouw the bare minimum en dan ben je "veel eisend"
Er is toch echt wel een enorm verschil tussen een thuisblijfmoeder en een 'tradwife' hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde met het gedoe over Tradwives, dat fenomeen bestaat hier al 300 jaar en heette tot 3 jaar geleden gewoon thuisblijfmoeder. Waar letterlijk niemand zich druk om maakte. Nu is het ineens een of andere revolutionaire beweging![]()
In essentie niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Er is toch echt wel een enorm verschil tussen een thuisblijfmoeder en een 'tradwife' hoor.
Het hele tradwife-verhaal gaat vooral over de 'traditionele' vrouwenrol (en de bijbehorende manier van kleden enz.) van vrouwen uit de jaren 50. Dus de vrouw die alleen kookt, schoonmaakt en bijna volledig in dienst staat van haar man.quote:
Los daarvan zijn die tradwifes op internet gewoon influencers met een baan en softporn uiterlijk, die verder net zo realistisch zijn als de pratende hond van Gert Verhulst.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het hele tradwife-verhaal gaat vooral over de 'traditionele' vrouwenrol (en de bijbehorende manier van kleden enz.) van vrouwen uit de jaren 50. Dus de vrouw die alleen kookt, schoonmaakt en bijna volledig in dienst staat van haar man.
Dat gaat wel ietsje verder dan de zelfstandige thuisblijfmoeder die verder wel geëmancipeerd is maar liever thuis is voor de kinderen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Los daarvan zijn die tradwifes op internet gewoon influencers met een baan en softporn uiterlijk, die verder net zo realistisch zijn als de pratende hond van Gert Verhulst.
Een tradwife is letterlijk een thuisblijfmoeder.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het hele tradwife-verhaal gaat vooral over de 'traditionele' vrouwenrol (en de bijbehorende manier van kleden enz.) van vrouwen uit de jaren 50. Dus de vrouw die alleen kookt, schoonmaakt en bijna volledig in dienst staat van haar man.
Dat gaat wel ietsje verder dan de zelfstandige thuisblijfmoeder die verder wel geëmancipeerd is maar liever thuis is voor de kinderen.
Huh? Dat staat juist haaks op het feminisme wat zegt dat een vrouw niet afhankelijk moet zijn van een man (of beter gezegd, het patriarchaat waarbij niet mannen, maar vaderschap centraal staat). Een mentaliteit dat je je man als pinautomaat gebruikt lijkt me daar niet in passen, tenzij het één of andere rare counter-culture is waarbij je als vrouw je op de 1 of andere manier weer dominant naar een man opstelt.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De grap is dat feministische stromingen in de VS juist uiteenzetten dat een man voor alles moet betalen, en minimaal een onrealistisch hoog inkomen moet hebben om de vrouw te bekostigen. En wanneer een man al niet de eerste date betaalt, die geen "husbandmaterial" is.
Niet per se. Van de week was er een docu op TV over "traditionele vrouwen" . Een van de dames zei ook vroeger was ik gewoon thuisblijfmoeder en nu ben ik tradwife. Ze had normale moderne kleren aan maar ze koos er wel heel bewust voor om zich (financieel) afhankelijk te stellen van de man.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Noem eens wat anti vrouwen clubjes?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die extreem doorgeslagen feministische clubjes en vrouwenhatende clubjes aan de andere kant vertegenwoordigen ook een relatief kleine groep mensen die altijd al bestaan heeft binnen de samenleving. Echter door Social Media gaan ze zich organiseren en lijkt het ineens een nieuw verschijnsel . Shit met sexloze nerds en vrouwen die (al dan niet door negatieve ervaringen) niks meer ophebben met mannen is van alle tijden.
Social media is echt de kanker en het vergif van de huidige tijd.
Andrew Tate en zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noem eens wat anti vrouwen clubjes?
Klopt maar ik ken haast niemand hier op FOK! of bij de GOP die daarmee dweept.quote:
Misschien niet direct maar er broeien wel degelijk dat soort sentimenten binnen de samenleving. Je ziet dat ook aan dit soort topics. Mannen die vrouwen niet meer nodig claimen te hebben en vice versa. Een soort ongezond bijna ziekelijk wantrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt maar ik ken haast niemand hier op FOK! of bij de GOP die daarmee dweept.
Ja Baudet zo nu en dan..
Eens. En het zegt genoeg dat jij en ik weten wie hij is want hij komt geregeld op jouw en mijn socials voorbij blijkbaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien niet direct maar er broeien wel degelijk dat soort sentimenten binnen de samenleving. Je ziet dat ook aan dit soort topics. Mannen die vrouwen niet meer nodig claimen te hebben en vice versa. Een soort ongezond bijna ziekelijk wantrouwen.
Tja, het is wat wordt gepredikt. "Ik heb geen man nodig, en wanneer een man mijn aanwezigheid wil moet hij alles betalen".quote:Op donderdag 14 november 2024 16:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Huh? Dat staat juist haaks op het feminisme wat zegt dat een vrouw niet afhankelijk moet zijn van een man (of beter gezegd, het patriarchaat waarbij niet mannen, maar vaderschap centraal staat). Een mentaliteit dat je je man als pinautomaat gebruikt lijkt me daar niet in passen, tenzij het één of andere rare counter-culture is waarbij je als vrouw je op de 1 of andere manier weer dominant naar een man opstelt.
Tja, ik zal maar zeggen dat zulke bewegingen een vrij snel zelfreinigend vermogen hebben want ze komen er vanzelf achter dat het op niets uitdraait.
Wat bedoel je nu?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:10 schreef Hexagon het volgende:
BTW als vrouwen je afwijzen omdat je de 1e date niet wil betalen zijn ze gewoon niet into you. Mis je niks aan.
Klopt. En er blijken vrouwen te zijn die first date scams doen, en alleen maar geïntereesd zijn in gratis eten.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:10 schreef Hexagon het volgende:
BTW als vrouwen je afwijzen omdat je de 1e date niet wil betalen zijn ze gewoon niet into you. Mis je niks aan.
50/50 is prima.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu?
Mijn indruk is toch beetje 50/50 vaak, of toch de man betalen.
Vrouw betaalt nooit rekening.
Tja als dat je gevolgtrekking is vanwege een keer huftergedrag van een of andere trut, dan heb je geen beste levensinstelling.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Klopt. En er blijken vrouwen te zijn die first date scams doen, en alleen maar geïntereesd zijn in gratis eten.
Vrouwen moeten echter niet vreemd op kijken dat door dit soort gedragingen mannen geen interesse meer hebben in vrouwen, vrouwenrechten of democraten, en zich aangetrokken voelen tot Trump en de Republikeinen.
En moeten mannen dan niet vreemd opkijken als vrouwen ook handelen na dat ze een nare ervaring hebben gehad met een vervelende man?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Klopt. En er blijken vrouwen te zijn die first date scams doen, en alleen maar geïntereesd zijn in gratis eten.
Vrouwen moeten echter niet vreemd op kijken dat door dit soort gedragingen mannen geen interesse meer hebben in vrouwen, vrouwenrechten of democraten, en zich aangetrokken voelen tot Trump en de Republikeinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |