SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kipquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2309 / +115 / +12 / 5609 / 6171
2. Dr.Mikey / 782 / +112 / +98 / 792 / 1115
3. KillemWieft / 664 / +60 / +91 / 275 / 510
4. AardappelSchotel / 425 / +47 / +0 / 1753 / 2046
5. Rob / 359 / +38 / +0 / 247 / 330
6. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
7. Lovely / 317 / +10 / +0 / 1779 / 2011
8. mario390 / 296 / +49 / +25 / 135 / 228
9. ToT / 290 / +21 / +0 / 1714 / 1939
10. Pinnenmutske / 267 / +8 / +16 / 876 / 1123
11. HappyCharly / 224 / +6 / +47 / 506 / 614
12. hemarookworst / 204 / +13 / +0 / 560 / 709
13. loveyoulongtime / 197 / +13 / +0 / 755 / 886
14. devzero / 180 / +0 / +0 / 367 / 464
15. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
16. mascara-klodder / 164 / +12 / +0 / 216 / 301
17. gebrokenglas / 161 / +9 / +0 / 881 / 1016
18. sp3c / 160 / +28 / +7 / 276 / 347
19. Fogel / 147 / +19 / +0 / 393 / 504
20. MizzezAmy / 133 / +7 / +0 / 1130 / 1286SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Mutske, nog even kunnen slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow klotequote:Op donderdag 14 november 2024 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij niet goed. Slecht geslapen en krampige spieren.![]()
![]()
Ja maar onrustigquote:Op donderdag 14 november 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, nog even kunnen slapenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O dat is minder, maar we kunnen elkaar de hand geven.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij niet goed. Slecht geslapen en krampige spieren.
Slecht geslapen, kramp in de kuit en bovenbeen
Dus lekker vroeg onder de douche gegaan aangekleed en lekker aan de koffie gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is niet de hele proefing-dans gewezen nur teile davon maar dat hebben de 2 leiterquote:
gezeigt , en daar zie je wat zij kann
https://x.com/Mismamentte/status/1854944148270596527![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, maar we kunnen elkaar de hand geven.
Slecht geslapen, kramp in de kuit en bovenbeen
Dus lekker vroeg onder de douche gegaan aangekleed en lekker aan de koffie gegaan![]()
![]()
![]()
IK las het al, vervelend hoor. Maar jou kennende ga je zo nog wel weer fffkes slapen of vanmiddagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begeleid werk en vanmiddag dagbestedingquote:Op donderdag 14 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK las het al, vervelend hoor. Maar jou kennende ga je zo nog wel weer fffkes slapen of vanmiddagWerewolf
Zo, ze kan er wel wat van. Ze is soepeltjes in der heupen zegquote:Op donderdag 14 november 2024 07:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet de hele proefing-dans gewezen nur teile davon maar dat hebben de 2 leiter
gezeigt , en daar zie je wat zij kann
https://x.com/Mismamentte/status/1854944148270596527
Tis wat het is.quote:
Lekker bolken dan maar en koffie drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O weinig ruimte dus om even te slapen tussendoorquote:Op donderdag 14 november 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Begeleid werk en vanmiddag dagbestedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarvan aktequote:
ja alles zo locker, obwohl zij en ronde kontje heeftquote:Op donderdag 14 november 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, ze kan er wel wat van. Ze is soepeltjes in der heupen zeg![]()
Lekker kontje heeft ze zekers Mario,quote:Op donderdag 14 november 2024 07:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja alles zo locker, obwohl zij en ronde kontje heeftdaar wil jij zeker ook wel zo mee dansen
quote:![]()
Morguh ToTquote:
Granola met appeltjes gegeten.
Ik probeer steeds goed te ontbijten
Hap slik wegbolkjeWerewolf
Hey Paulquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 07:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hap slik wegbolkje
Slaap lekker en sweet dreamsquote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 14 november 2024 07:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hap slik wegbolkjehey fans, rustig aan, jullie krijgen heus een handtekeningquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey mien lekkuh Wurstjuh
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oeh, gisteravond nog even lekker over @MizzezAmy heen gegaan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O, daar is ze. Haiquote:
I'm surrounded by morons!
Nog even en ik verdwijnquote:Op donderdag 14 november 2024 08:54 schreef Fogel het volgende:
Oeh, gisteravond nog even lekker over @:MizzezAmy heen gegaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon doorbolken en weer over mij heengaan is een goede strategie.quote:I'm surrounded by morons!
Niet als je wil verdwijnen!quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon doorbolken en weer over mij heengaan is een goede strategie.
Van mij mag je blijven.quote:I'm surrounded by morons!
Mijn plannen in de war gooien. Ik word straks die gekke die wel post maar niet in de top 20 staat
Gezwaffeld?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
1 of andere turbo bokkenlul heeft een spiegel van mijn auto er af gesloopt.I'm surrounded by morons!
Ik denk dat iemand tussen de auto's door moest lopen of dat diegene wat moeilijk uit kwam met wegrijden met de eigen auto en dat ze mijn spiegel wilden inklappen.quote:
Ik zie dat deze spiegel al 2x gelijmd is geweest en waarschijnlijk wist deze persoon (net als ikzelf dus) niet dat deze spiegel permanent in 1 positie gemonteerd was.
Ik heb hem met montagekit vastgezet. Lelijk, maar dat is de auto toch al!![]()
Ben er nog wel steeds erg blij mee verder!![]()
![]()
We hebben een belangrijke mijlpaal gehaald in mijn project
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow, grote blijquote:Op donderdag 14 november 2024 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben een belangrijke mijlpaal gehaald in mijn project![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Trots op het team, want zij hebben al het werk gedaanquote:
Trotste mama van Ambar
Ja maar jij ook kudo'squote:Op donderdag 14 november 2024 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trots op het team, want zij hebben al het werk gedaan![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)n-het-jaar-voor-niks
Ik werk het rest van het jaar voor niets, dus ik kan wel naar huisTrotste mama van Ambar
Lekker naar huisquote:Op donderdag 14 november 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-het-jaar-voor-niks
Ik werk het rest van het jaar voor niets, dus ik kan wel naar huis![]()
![]()
Voor het vertellen aan mensen wat ze moeten doen? Mwoah.quote:Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op donderdag 14 november 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor het vertellen aan mensen wat ze moeten doen? Mwoah.![]()
![]()
Morguh Muisquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:18 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik hoorde het gisteren op het nieuws, ze willen het Nederlandse paspoort gaan innemen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
Kabinet: Geweldplegers kunnen dubbele paspoort kwijtraken
Hopelijk helpt dat en gaan de mensen drie keer nadenken
Ben dan wel benieuwd wat voor zware straf er bij Nederlanders op komt te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen zeggen ze wel dat het kabinet dat graag wil, maar dat de eindkeuze aan justitie is en dat het weinig zin heeft hen te pushen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren op het nieuws, ze willen het Nederlandse paspoort gaan innemen.
Hopelijk helpt dat en gaan de mensen drie keer nadenken
Ben dan wel benieuwd wat voor zware straf er bij Nederlanders op komt te staan![]()
Problemen oplossen heet zoiets.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja joh lekker verder polariseren
Dit soort figuren hebben zichzelf al gepolariseerd.![]()
Ik ga deze discussie niet verder aan ondanks dat jij hier lekker een linkdump doet waar duidelijk een mening achter zit die juist voor polarisatie zorgt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Problemen oplossen heet zoiets.
Dit soort figuren hebben zichzelf al gepolariseerd.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet verder aan ondanks dat jij hier lekker een linkdump doet waar duidelijk een mening achter zit die juist voor polarisatie zorgt.![]()
![]()
![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Met een trekker rondjes rijden op het veld?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag vanmiddag boeren vermakenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga een van mijn talenten inzettenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een trekker rondjes rijden op het veld?Trotste mama van Ambar
Naaien?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga een van mijn talenten inzettenUw ADH vitamine Worst
Ik meende begrepen te hebben dat als het onder terrorisme valt het wel kan. En volgens Schoof was dit terrorismequote:Op donderdag 14 november 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zeggen ze wel dat het kabinet dat graag wil, maar dat de eindkeuze aan justitie is en dat het weinig zin heeft hen te pushen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel, maar of Justitie daar zin in heeft is de vraag.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende begrepen te hebben dat als het onder terrorisme valt het wel kan. En volgens Schoof was dit terrorisme![]()
Het is een bericht van Danny van de Frontpagequote:Op donderdag 14 november 2024 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet verder aan ondanks dat jij hier lekker een linkdump doet waar duidelijk een mening achter zit die juist voor polarisatie zorgt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dus? Danny is geen heilige god die altijd gelijk heeft?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een bericht van Danny van de FrontpageTrotste mama van Ambar
Honderden miljoenen, waar willen ze die vandaan halenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:41 schreef hemarookworst het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-haag-en-rotterdam
Valt mee toch, subsidies naar shell en co zijn miljardenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Honderden miljoenen, waar willen ze die vandaan halenUw ADH vitamine Worst
Op jodenjacht gaan is gelukkig niet polariserend.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja joh lekker verder polariseren![]()
Ja nee, je mag er niet over praten. Dat is het punt. Praten over dat men op jodenjacht is polariseert de samenleving.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Op jodenjacht gaan is gelukkig niet polariserend.
Althans een linkje posten over hoe het kabinet dit probleem wil aanpakken dus.![]()
Nuance in dit verhaal is men tegenwoordig ook vreemd.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Op jodenjacht gaan is gelukkig niet polariserend.
En ik heb hier helemaal geen zin in deze discussie verder
Trotste mama van Ambar
Maar het is de laatste tijd wel vaker in de topic het geval. Er worden artikelen, leuzen, meningen, zinnen in dit topic gegooid met politieke lading. En als je er wat van zegt of het tegenspreekt ben jij de gebeten hond.
Houd het politieke geneuzel lekker in POL. En ik hoef geen linkjes naar frontpage artikelen of andere serieuze topics in dit forum. Die kan ik zelf opzoeken.Trotste mama van Ambar
En een deel wordt ook puur gepost om uitlokking om daarna lekker de tegenspreker op de vingers te tikken.
En maar afvragen waarom sommige mensen niet meer in dit topic komen
Trotste mama van Ambar
Het mag gewoon hoor, niets mis meequote:Op donderdag 14 november 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is de laatste tijd wel vaker in de topic het geval. Er worden artikelen, leuzen, meningen, zinnen in dit topic gegooid met politieke lading. En als je er wat van zegt of het tegenspreekt ben jij de gebeten hond.
Houd het politieke geneuzel lekker in POL. En ik hoef geen linkjes naar frontpage artikelen of andere serieuze topics in dit forum. Die kan ik zelf opzoeken.
Er zijn ook dingen die ik niet hoef te zien. Dan ga ik gewoon weg en kom ik later terug Ieder zijn ding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj bolkt maar lekkerquote:
Ben je er nog uitgekomen met de meet/verjaardag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot latersquote:
mag gewoon meer luchtigheid hierquote:Op donderdag 14 november 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag gewoon hoor, niets mis mee
Er zijn ook dingen die ik niet hoef te zien. Dan ga ik gewoon weg en kom ik later terug Ieder zijn ding.Uw ADH vitamine Worst
Ach ja, ik zag Timmermansje gisteren ook weer lekker 'nuanceren'. 'Ja maar zij hebben ook wat gedaan' is geen nuancering, dat is wegkijken, en voedingsbodem creëeren waarin je dat gedrag accepteert.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nuance in dit verhaal is men tegenwoordig ook vreemd.
En ik heb hier helemaal geen zin in deze discussie verder![]()
Dan gooi je die er in. ook niets mis mee.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag gewoon meer luchtigheid hier
Er is trouwens best luchtigheid hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben bezig een lijst te maken.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je er nog uitgekomen met de meet/verjaardag?![]()
![]()
Luchtig en serieus wisselen elkaar hier prima af.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag gewoon meer luchtigheid hier![]()
![]()
En zo hoort het ook, zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Luchtig en serieus wisselen elkaar hier prima af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net nog wat lucht gecreëerdquote:Op donderdag 14 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gooi je die er in. ook niets mis mee.
Er is trouwens best luchtigheid hier.![]()
Luchtverfrisser, dude!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net nog wat lucht gecreëerd![]()
Beter dan geitenluchtquote:Op donderdag 14 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gooi je die er in. ook niets mis mee.
Er is trouwens best luchtigheid hier.![]()
![]()
Ik kan het ook, goed hequote:
Kijk, zoveel luchtigheid hierquote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net nog wat lucht gecreëerd
quote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als we gewoon allemaal een snuifje nemen, is die lucht zo weer wegGast!
![]()
maar de politiek gemotiveerde posts mogen wmb wegblijvenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Luchtig en serieus wisselen elkaar hier prima af.Uw ADH vitamine Worst
Ik bedank voor de eerquote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als we gewoon allemaal een snuifje nemen, is die lucht zo weer weg
Leuk, hopelijk lukt het je een leuk groepje bij elkaar te krijgen.quote:
Mensen posten hier over wat hen op dat moment bezig houdt.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar de politiek gemotiveerde posts mogen wmb wegblijven![]()
Echt heel diep wordt er vaak niet op in gegaan.
Ik postte die link net omdat iemand hier gisteren exact dit opperde en blijkbaar heeft het kabinet dus dezelfde mening.![]()
Volgens mij was ik dat.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen posten hier over wat hen op dat moment bezig houdt.![]()
Ik postte die link net omdat iemand hier gisteren exact dit opperde en blijkbaar heeft het kabinet dus dezelfde mening.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17012] Bolk op
Was twee dagen geleden al![]()
![]()
En dat moet ook kunnen toch.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen posten hier over wat hen op dat moment bezig houdt.![]()
Ik postte die link net omdat iemand hier gisteren exact dit opperde en blijkbaar heeft het kabinet dus dezelfde mening.
Staat een onderwerp je niet aan hoef je er niet in mee te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat moet ook kunnen toch.
Staat een onderwerp je niet aan hoef je er niet in mee te gaan.![]()
![]()
Nostalgiequote:Op donderdag 14 november 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
JoJo - Leave (Get Out)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Zo, kantoor ook weer kennis gemat met mijn dikke hopenUw ADH vitamine Worst
Ik ben flip de beer.quote:
Bij wie mag ik logeren wie is dat deze keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hallo daar ben je weerquote:![]()
Was je weg dan? Zag je gisteren toch niet hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Dottekequote:Op donderdag 14 november 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo daar ben je weer![]()
Was je weg dan? Zag je gisteren toch niet hier?
Gisteren was ik hier nog idd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
yeahquote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hallo Dotteke
Gisteren was ik hier nog idd![]()
![]()
Noem je mij nou dikquote:Op donderdag 14 november 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
Verloor je maar zoveel kilo tijdens het poepen
Uw ADH vitamine Worst
Hahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon wat langer wachtenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
We poepen bijna 4.000 kilo in ons levenGemiddeld poepen we zo'n 128 gram per dag. Met een gemiddelde levensverwachting van 81 jaar pers je dus gedurende je leven 3.787 kilo stront naar buiten. Dit is meer dan het gewicht van de gemiddelde Aziatische olifant, die weegt namelijk 3.350 kilo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Flinke hoopquote:Op donderdag 14 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
We poepen bijna 4.000 kilo in ons levenGemiddeld poepen we zo'n 128 gram per dag. Met een gemiddelde levensverwachting van 81 jaar pers je dus gedurende je leven 3.787 kilo stront naar buiten. Dit is meer dan het gewicht van de gemiddelde Aziatische olifant, die weegt namelijk 3.350 kilo![]()
![]()
128 gram per dag?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
We poepen bijna 4.000 kilo in ons levenGemiddeld poepen we zo'n 128 gram per dag. Met een gemiddelde levensverwachting van 81 jaar pers je dus gedurende je leven 3.787 kilo stront naar buiten. Dit is meer dan het gewicht van de gemiddelde Aziatische olifant, die weegt namelijk 3.350 kilo![]()
![]()
128 gram..quote:Op donderdag 14 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
We poepen bijna 4.000 kilo in ons levenGemiddeld poepen we zo'n 128 gram per dag. Met een gemiddelde levensverwachting van 81 jaar pers je dus gedurende je leven 3.787 kilo stront naar buiten. Dit is meer dan het gewicht van de gemiddelde Aziatische olifant, die weegt namelijk 3.350 kilo
Heel soms denk ik maar ik heb wel uitschieters van >3 kilo in een keer.
maar een gemiddelde van 128gram haal ik niet![]()
En dan in één keer 7 kilo?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik lees net dat er mensen zijn die maar 1x per week poepen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: