Zou daar graag over in gesprek gaan met ze. Zolang ze maar niet gewelddadig worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lol, laat Bij1 het maar niet horen ouwe reus.
Heb altijd gezegd dat dat nazi standpunt van Poetin vreemd is, en eigenlijk een gezocht argument.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Net als IJsland. Maar het feit dat Rusland totaal niet reageerde op de toetreding van Finland tot de NAVO, terwijl dat de NAVO zogenaamd een existentiële bedreiging voor Rusland vormt, blijft gewoon staan.
Gewoon een gelegenheidsargument. Net zoals die nazi’s in Kyiv.
Met extreemlinks geteisem zoals KOZP, Bij1, Antifa en het pro-pallietuig is geen zinnig gesprek te voeren. Maar dat is een discussie voor elders.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou daar graag over in gesprek gaan met ze. Zolang ze maar niet gewelddadig worden.
Nee, ik heb daar niks mee inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, omdat de slavernij qua ernst totaal ondergeschikt als het geweld op grote schaal in wo2.
Maar jij bent dus ook geen fan van de slavernij discussie?
Klopt. De reden dat Duitsland zo makkelijk de USSR binnen kon rollen ligt overigens vooral aan de USSR zelf. Ook toen hadden ze al last van een paranoide kereltje in het Kremlin.quote:Immers je vindt dat 83 jaar geleden de oorlog inmiddels wel vergeten mag zijn, dan is het slavernij al helemaal niet meer relevant aangezien dat nog veel langer is geleden.
Huh? Wat is dit voor een kort rokje argument.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar niks mee inderdaad.
[..]
Klopt. De reden dat Duitsland zo makkelijk de USSR binnen kon rollen ligt overigens vooral aan de USSR zelf. Ook toen hadden ze al last van een paranoide kereltje in het Kremlin.
Hij doelt op de chaos in het Rode Leger na de zuiveringen van 1937-38.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Huh? Wat is dit voor een kort rokje argument.
Ligt het dan ook aan Oekraiene dat Rusland zo makkelijk kon binnen rollen?
Ok. Maar het imperiale Europa onder de nazi vlag wordt maar even buiten beschouwing gelaten?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij doelt op de chaos in het Rode Leger na de zuiveringen van 1937-38.
Wat heeft dat met Oekraïne te maken?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Maar het imperiale Europa onder de nazi vlag wordt maar even buiten beschouwing gelaten?
Nee hoor. Maar de Sovjet inval in Polen, Finland en de Baltische Staten ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Maar het imperiale Europa onder de nazi vlag wordt maar even buiten beschouwing gelaten?
Hahaquote:PUTIN EXTENDED MEASURES TO ENSURE THE FINANCIAL STABILITY OF THE RUSSIAN FEDERATION IN THE SPHERE OF CURRENCY REGULATION FOR A YEAR - UNTIL THE END OF 2025 - DECREE
RIA Novosti
Gaat geweldig met de Russische economie of niet danquote:Op donderdag 14 november 2024 13:34 schreef oheng het volgende:
Yaaaaay 100 rubles vs 1 dollar![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: awww de centrale bank heeft weer rubles opgekocht
Dat staat de NAVO letterlijk voor de poorten van Moskou!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk andersom. Oekraiene geen NAVO-lid, maar Fransen en Duitsers gaan de grens bewaken.
Lijkt ook Trumps proposal te worden.
Zijn Oekraïense militairen dan niet meteen ook Navo-militairen?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat staat de NAVO letterlijk voor de poorten van Moskou!
Ik zou zeggen geen NAVO troepen in Oekraïne, wel lid van het pact. Beste voor beide partijen.
Nou, laten we het zo stellen. Ik doe tegenwoordig liever boodschappen in een Nederlandse Lidl dan in een willekeurige russische supermarkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gaat geweldig met de Russische economie of niet dan
quote:Op donderdag 14 november 2024 13:49 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Nou, laten we het zo stellen. Ik doe tegenwoordig liever boodschappen in een Nederlandse Lidl dan in een willekeurige russische supermarkt.
Ik was de /s vergetenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:49 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Nou, laten we het zo stellen. Ik doe tegenwoordig liever boodschappen in een Nederlandse Lidl dan in een willekeurige russische supermarkt.
Ja, die natuurlijk wel! Maar geen Duitse of Franse tankbattalionsquote:Op donderdag 14 november 2024 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn Oekraïense militairen dan niet meteen ook Navo-militairen?
Alleen als Rusland dan geen tankbataljons bij de grens met NAVO neerzet. Iets van 300km afstand lijkt me eerlijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die natuurlijk wel! Maar geen Duitse of Franse tankbattalions
Dat zou in een ideale/pragmatische wereld een goede oplossing kunnen zijn. Denk niet dat dat er van komt though.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat staat de NAVO letterlijk voor de poorten van Moskou!
Ik zou zeggen geen NAVO troepen in Oekraïne, wel lid van het pact. Beste voor beide partijen.
Mogen ze lekker zelf weten joh, ze doen maar.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alleen als Rusland dan geen tankbataljons bij de grens met NAVO neerzet. Iets van 300km afstand lijkt me eerlijk.
Waarom niet? Lekker doen joh. Gevalletje 'fuck around and find out'.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alleen als Rusland dan geen tankbataljons bij de grens met NAVO neerzet. Iets van 300km afstand lijkt me eerlijk.
Ja dat klopt dus al niet. Behalve dat het nogal verouderd is maar soit.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi stukje geschiedenis.
https://www.dbnl.org/teks(...)01194801_01_0030.php
Ja en voordat dat ze in 2014 binnenvielen was er helemaal geen animo voor om er lid van te worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Had Rusland dan lijdzaam moeten toekijken dat Oekraïne ook maar lid werd van de NAVO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |