Zou beter zijn om dat te doen met iedereen die stout isquote:Op donderdag 14 november 2024 09:41 schreef Paul het volgende:
Alle stoute marokkanen gaan het land uit worden gebracht
Moet je eens in bijv Spanje proberen, agenten bespugen of slaan...quote:Op donderdag 14 november 2024 09:41 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Onder invloed van een falend ultralinks stadsbestuur zijn wetshandhavers verandert van een betrouwbare rots in de branding tot leugenachtige weekdieren.
De 281 "aanhoudingen" waren niets meer dan een gratis taxiritje. Waarschijnlijk heeft de politie niet eens geweten wie ze in de bus hadden. Uit beeld halen was al goed genoeg.
En dan de manier waarop het allemaal plaatsvindt:
Via de megafoon worden raddraaiers/wetsovertreders gesmeekt om weg te gaan. Knettergek
Als agent moet je je laten bespugen i.p.v. dat je iets terug mag doen terwijl ter plekke een pak slaag passender was geweest.
De motoragent die een klap in zijn gezicht kreeg deed helemaal niks terug terwijl dit gewoon openlijke geweldpleging is. Staat een behoorlijke straf op.
En aan het eind van de alinea lijkt het wel of de agenten in het verdachtenbankje zitten.
Tijd voor een echte oproerpolitie. Eerst meppen, dan schieten en daarna pas vragen stellen.
Nee maar ik ben 100% NLquote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou beter zijn om dat te doen met iedereen die stout is
Gelukkig vraagt het om sterk bewijs, zou ik zeggen. Bij een serieuze aantijging als terrorisme, hoort serieuze onderbouwing. Ik hoop dus dat het niet alleen een kreet is en dat het OM een goede zaak kan bouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:36 schreef Frutsel het volgende:
'Maar we weten niet waarover het OM beschikt aan bewijsmateriaal',
Of in Marokko.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Moet je eens in bijv Spanje proberen, agenten bespugen of slaan...
Een deel van het plaatje ontbreekt. Mag ik aannamen dat de namen Sinwar, Deif en Khamenei daar op staan...?quote:
Ik ben benieuwd hoe hoog het ziekteverzuim daar is.quote:Op donderdag 14 november 2024 03:23 schreef Jippie het volgende:
Heb het gewoon te doen met de politie daar
Het gewone volk is het volk dat niet rijk geboren is en dus niet mee mag regeren/doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het gewone volk?
quote:
Net zoals met het OS zal een legermacht op de been zijn, dan worden de symptomen een dag bestreden en morgen is het weer terug naar het oude normaal waar Joden totaal niet veilig zijn en de rest van de samenleving kraakt onder het islamitische jihad straattuig.quote:
Gewoon weer een eiland opspuiten ergens, daar al het tuig wat je afkomst en ideologie ook is, plaatsen. Probleem opgelost, zoeken ze het zichzelf maar uit.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou beter zijn om dat te doen met iedereen die stout is
Zal wel loslopen, er zouden nu amper meer Israelische supporters komen en de politiemacht is enorm.quote:
Benieuwd naar welke radicale moslim haar opvolgt.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vandaag stemt de Tweede Kamer over het aftreden van Halsema
Hebben we gezien gister ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die kregen dan ook echt klappen, waren charges met paarden en het waterkanon. De linkse demonstraten wordt altijd lief gevraagd of ze willen vertrekken en als ze dat niet doen dan tillen ze ze heel netjes de bus in. Het is nogal een verschil he? En dat ziet heel NL gelukkig, en niet alleen in NL is dat kwartje aan het vallen, in de UK zagen we het afgelopen zomer ook al terwijl ze in de US het ook beginnen te zien.
Vanavond zijn ze rustig, want alle ogen zijn op ze gericht. Morgen gaat men gewoon verder met het afbreken van de westerse samenleving.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Net zoals met het OS zal een legermacht op de been zijn, dan worden de symptomen een dag bestreden en morgen is het weer terug naar het oude normaal waar Joden totaal niet veilig zijn en de rest van de samenleving kraakt onder het islamitische jihad straattuig.
Dude, die overdreven aandacht voor wat reguliere hooligans is de deflectie van de maand.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:00 schreef Droopie het volgende:
Ik heb gisteren het filmpje gekeken van Bender en ik denk dat de politie toch een x aantal fouten heeft gemaakt het begeleiden van de supporters van Tel Aviv.
Het duurde allemaal erg lang en in dat soort situaties moet je die supporters gewoon weg hebben, zeker als je stelt dat er 800 agenten beschikbaar waren.
Als er straks rechtzaken komen, sluit ik zeker niet uit dat de advocaten het gooien op supportersgeweld, aangezien ik heel veel raakvlakken zie met supportersgeweld in Rotterdam van pak m beet de afgelopen 30 jaar.
Kan je ook een flinke douw voor krijgen, maar het is allemaal niet zo zwart wit in mijn beleving.
Zit er anti-semitisme bij, zeker weten. Maar de gelegenheid maakt de dief zeggen ze dan.
Duitse, engelse of amsterdamse supporters moet je ook niet na een wedstrijd in Rotterdam laten stappen.
Heh?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:30 schreef Homey het volgende:
Kijk naar Parijs nu, massale rellen en er zijn helemaal geen uitsupporters daar.
De bijna dood ervaring voor een demonstrant bij de recente demonstraties heb ik gemist, maar het staat hier in dit topic vol mensen die vinden dat het harder mag en toen de studentjes werden aangepakt was het ook lachen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals een starhopper die dubbel lag toen een vrouw met een waterkanon vol op haar hoofd van 5 meter werd beschoten. Of zat aan te moedigen toen wat wappies op de grond lagen de bijtende politiehonden van hun af te houden. Citaten als 'moet harder' en 'net goed' kan ik mij nog prima voor de geest halen.
Waar is die nu dan?
Dat soort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |