abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215575715
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 07:39 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen in Frankrijk:

[ x ]

[ x ]
voor sommigen hier normaal :{
pi_215575736
quote:

[ x ]
Hopen dat het daar erger wordt, dan staat Amsterdam er weer beter op.
Vakman pur sang
  donderdag 14 november 2024 @ 07:46:42 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215575737
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 07:41 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
voor sommigen hier normaal :{
Ja, voor Joden in West-Europa is dit al aardig normaal aan het worden
pi_215575747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 06:37 schreef GerryDV het volgende:
Onderzoek naar geweld door ME, wtf?! Die demonstranten verdienden al gewoon flinke klappen vanaf het moment ze besloten het verbod te overtreden.

Medelijden met politie en ME.
ME mag weleens wat harder optreden idd. Die Hamaspijpers willen al dagen niet luisteren, en trekken zich geen flikker aan van welk verbod dan ook. Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. En dat mag best eens een keer hard gebeuren. Zou hoog tijd worden.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_215575752
Krijgt dit hele verhaal nu niet veel te veel aandacht?
Man man het hele nieuws barst ervan.

Je hebt nl 2 gigi aandachtsgeile organisaties. De hele joden organisaties, met al hun media figuren
En de moslim gemeenschap + de linkse kliek die Palestina fan is. Hier zitten docenten, hoogleraren etc bij.

Giga vervelende discussie, die het land en economie schade aanbrengen.
Nog ff en we sturen beide partijen incl Wilders het land uit. Wordt het lekker rustig van.
Vakman pur sang
pi_215575756
Laten we het over belangrijke dingen hebben in Nl zoals Kan zwarte Piet nog? ;(
Vakman pur sang
pi_215575787
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 07:17 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het zal wel moeten. Minderheden teisteren dag na dag de Nederlandse samenleving en m.n. linkse bestuurders enerzijds en politici anderzijds doen er (tot nu toe?) geen flikker aan. De grenzen van gedogen en sussen zijn al lang voorbij.
Zou je na dat zuiveren dit land wel nog steeds een democratie willen noemen want je geeft ook aan dat je de democratie heel belangrijk vindt.

Nu is dat wat minder belangrijk. We kunnen (ik zeg we maar ik moet na dat zuiveren 'jullie' zeggen) kunnen net zoals Congo en Noord Korea het woord democratie ook gewoon officieel in de naam van het land zetten.
pi_215575889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 06:37 schreef GerryDV het volgende:
Onderzoek naar geweld door ME, wtf?! Die demonstranten verdienden al gewoon flinke klappen vanaf het moment ze besloten het verbod te overtreden.

Medelijden met politie en ME.
Medelijden hoeft niet, ze deden gewoon hun werk en dat weten ze zelf ook en maken zich echt nergens zorgen over.
pi_215575934
Het liegen over het geweld van de ME en net doen alsof de "activisten" belaagd zijn is wel een typisch links dingetje, zijn de tactieken die ze keer op keer gebruiken. Eigenlijk moeten we die linkse activisten gewoon classificeren als een criminele organisatie.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215575943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 07:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, voor Joden in West-Europa is dit al aardig normaal aan het worden
De Joden zijn de kanarie in de mijn, en we moeten heel snel wakker worden want dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215575984
quote:

[ x ]
Van wie is die brief afkomstig?
pi_215575997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:30 schreef Tekaschi het volgende:
Het liegen over het geweld van de ME en net doen alsof de "activisten" belaagd zijn is wel een typisch links dingetje, zijn de tactieken die ze keer op keer gebruiken. Eigenlijk moeten we die linkse activisten gewoon classificeren als een criminele organisatie.
Ja echt typisch links. Toen tijdens corona rechtse wappies klappen kregen klaagden ze nooit :')
pi_215576004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja echt typisch links. Toen tijdens corona rechtse wappies klappen kregen klaagden ze nooit :')
Die kregen dan ook echt klappen, waren charges met paarden en het waterkanon. De linkse demonstraten wordt altijd lief gevraagd of ze willen vertrekken en als ze dat niet doen dan tillen ze ze heel netjes de bus in. Het is nogal een verschil he? En dat ziet heel NL gelukkig, en niet alleen in NL is dat kwartje aan het vallen, in de UK zagen we het afgelopen zomer ook al terwijl ze in de US het ook beginnen te zien.
  donderdag 14 november 2024 @ 08:47:22 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215576019
quote:

[ x ]
Komt zeker ook door mensen als Wilders en Le Pen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215576023
quote:

[ x ]
Schuld van Maccabi Tel Aviv supporters
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 14 november 2024 @ 08:49:50 #106
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215576024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Van wie is die brief afkomstig?
Goede vraag. Als het vanuit de autoriteiten komt is het een ander verhaal dan als het vanuit een Joodse organisatie komt.
pi_215576027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 07:09 schreef Qarrad het volgende:
Is dat ene filmpje van die twee demonstranten die niet doorlopen en overdreven gillen nu het filmpje van politiegeweld waar een ophefje over is?
Ja
Vakman pur sang
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 08:51:38 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_215576036
quote:
9s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
Komt zeker ook door mensen als Wilders en Le Pen.
Tuurlijk niet. Door Frans en Femke. En de zoon van Femke, want die heeft een klappertjes pistool.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215576039
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
Hahaha de islamofascistische gemeenschap begint hem al aardig te knijpen! Ik zit net EenVandaag van vanavond terug te kijken, zit daat zo'n islamofascistische jankbek volop Takiyya te plegen en net te doen of "zijn" taxichauffeurs allemaal voorbeeldige mannen zijn. Hij heeft blijkbaar niet door dat iedereen z'n pappenheimers onderhand wel kent en hij echt totaal ongeloofwaardig overkomt. :')
Zag het ook.
Kritische vragen, daar had ie geen antwoord op....
:')
pi_215576073
quote:

[ x ]
Tijdens de Griekse staatsschuldencrisis werden Britten, Duitsers en Nederlanders ook op basis van nationaliteit in elkaar getrapt in Griekenland. Dat haalde niet eens de headlines.
  donderdag 14 november 2024 @ 09:01:47 #111
3542 Gia
User under construction
pi_215576098
Vandaag Parijs genot!!
pi_215576107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:44 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Die kregen dan ook echt klappen, waren charges met paarden en het waterkanon. De linkse demonstraten wordt altijd lief gevraagd of ze willen vertrekken en als ze dat niet doen dan tillen ze ze heel netjes de bus in. Het is nogal een verschil he? En dat ziet heel NL gelukkig, en niet alleen in NL is dat kwartje aan het vallen, in de UK zagen we het afgelopen zomer ook al terwijl ze in de US het ook beginnen te zien.
Ben in mijn leven naar twee demonstraties geweest en de eerste was voor behoud stufi. Daar waren ook paarden charges en bebloede koppies na afloop en je kan moeilijk volhouden dat stufi nou een rechts speerpunt is.
pi_215576115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:30 schreef Tekaschi het volgende:
Vooropgesteld dat als de politie of ME zegt dat je moet oprotten, dan moet je oprotten. Of dat nu links, rechts, midden of groep X, Y of Z of wie dan ook het ook is of zijn, wegwezen. Volg je de orders niet op en blijf je tegenwerken, dan kan je klappen krijgen. Ik ben niet voor het uitdelen van klappen. In dit geval, noodverordening, heb ik persoonlijk wel begrip voor het uitdelen van klappen zolang het iets bijdraagt uit het beëindigen van de lokale situatie en dat het niet escalerend werkt.

Alleen wat hier opvalt is dat de mensen klappen krijgen die al weggevoerd zijn. Dat is een andere situatie als demonstranten die blijven staan op de plaats waar een charge wordt uitgevoerd. Ze waren al weg en hebben blijkbaar enigszins (er is gesloopt in de bussen) meegewerkt anders zaten ze nu nog wel vast en er zitten mensen vast.

Het is leuk om nu heel links en/of progressief nederland te verwijten dat gisteren een paar honderd man besloot om toch te demonstreren. Ondanks de noodverordening. Je kan het gedrag van deze mensen of extinction rebellion echt niet projecteren op 6 miljoen Nederlanders.

Stemmers op de PVV hebben er ook een bloedhekel aan als hun bepaalde standpunten van de PVV of extreem rechts verweten wordt. Doe dat dan de ander ook niet aan
  donderdag 14 november 2024 @ 09:20:07 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215576205
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vooropgesteld dat als de politie of ME zegt dat je moet oprotten, dan moet je oprotten. Of dat nu links, rechts, midden of groep X, Y of Z of wie dan ook het ook is of zijn, wegwezen. Volg je de orders niet op en blijf je tegenwerken, dan kan je klappen krijgen. Ik ben niet voor het uitdelen van klappen. In dit geval, noodverordening, heb ik persoonlijk wel begrip voor het uitdelen van klappen zolang het iets bijdraagt uit het beëindigen van de lokale situatie en dat het niet escalerend werkt.

Alleen wat hier opvalt is dat de mensen klappen krijgen die al weggevoerd zijn. Dat is een andere situatie als demonstranten die blijven staan op de plaats waar een charge wordt uitgevoerd. Ze waren al weg en hebben blijkbaar enigszins (er is gesloopt in de bussen) meegewerkt anders zaten ze nu nog wel vast en er zitten mensen vast.

Het is leuk om nu heel links en/of progressief nederland te verwijten dat gisteren een paar honderd man besloot om toch te demonstreren. Ondanks de noodverordening. Je kan het gedrag van deze mensen of extinction rebellion echt niet projecteren op 6 miljoen Nederlanders.

Stemmers op de PVV hebben er ook een bloedhekel aan als hun bepaalde standpunten van de PVV of extreem rechts verweten wordt. Doe dat dan de ander ook niet aan
Wat hier opvalt is dat het filmpje begint als de ME-ers in actie komen, en dat het stukje vooraf ontbreekt waarin er een vliegende schotel geland kan zijn, een circus langsgetrokken is wellicht, ze een dansje deden misschien maar het allerwaarschijnlijkste scenario is dat hen daarin 100 keer is gevorderd om weg te gaan en door te lopen.
pi_215576212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:49 schreef Haags het volgende:

[..]
Schuld van Maccabi Tel Aviv supporters
Vlak de ME (NL) niet uit
pi_215576216
Wel grappig hoe bij mensen hier de wereld te klein is om wat geweld in Amsterdam, maar het executeren en bombarderen van onschuldige burgers in Gaza en Libanon daar staan exact dezelfde users bij te juichen.

Beetje hypocriet.
  donderdag 14 november 2024 @ 09:22:05 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215576218
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2024 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zo, die heeft zich flink op laten naaien 8)7 8)7
En reken maar dat er nog tig schuimbekjes zichzelf dit zitten te vertellen momenteel en elkaar vinden online. Als dat omslaat naar plannen in de praktijk, dan is er niet veel verschil met de kanslozen die voorafgaand aan 7 november elkaar vonden om Joden aan te willen vallen.

Fijn idee hè?
pi_215576299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 09:21 schreef bianconeri het volgende:
Wel grappig hoe bij mensen hier de wereld te klein is om wat geweld in Amsterdam, maar het executeren en bombarderen van onschuldige burgers in Gaza en Libanon daar staan exact dezelfde users bij te juichen.

Beetje hypocriet.
Wel grappig hoe bij bianconeri de wereld te klein is om een paar burgerslachtoffers in Gaza en Libanon, maar bij de jodenjacht en moslimterreur in Amsterdam daar staat exact dezelfde bianconeri bij te juichen.

Beetje hypocriet.
pi_215576301
quote:
Kabinet dringt aan op vervolging antisemitische geweldplegers als terroristen: ‘Vraagt om sterk bewijs’

Het kabinet dringt er bij het Openbaar Ministerie op aan om antisemitische daders voor terrorisme te vervolgen. Harde bewijzen voor een terroristisch oogmerk zijn daarbij cruciaal, zegt hoogleraar en advocaat Geert-Jan Knoops. ‘Zoiets kan je wel veronderstellen, maar in de rechtszaal moet je het ook bewijzen.’

Het kabinet stelt dat het Openbaar Ministerie de mogelijkheid heeft om antisemitische geweldplegers te vervolgen voor terrorisme. Vorige week donderdagnacht brak er geweld uit in Amsterdam na de Europese wedstrijd tussen Ajax en Maccabi Tel Aviv. Drie coalitiepartijen (PVV, VVD en BBB) willen dat de Nederlandse paspoorten van daders wordt afgepakt bij een veroordeling voor terrorisme. Het ontnemen van iemands paspoort is nu alleen nog maar mogelijk als er gevreesd wordt voor de nationale veiligheid.

Op zich mag de politiek er bij het OM op aandringen om ergens onderzoek naar te doen, al is het aan het OM om zelfstandig te beslissen of er al dan niet gehoor gegeven wordt aan dergelijke verzoeken, zo stelt Geert-Jan Knoops, advocaat bij het Internationaal Strafhof en hoogleraar politiek van het internationaal recht. De politiek mag zich echter niet inlaten met een eventuele vervolging. Ook is het niet de bedoeling dat het OM zich laat leiden door de politiek. Een advies of oproep mag, maar daar blijft het dan bij.

Of het OM de geweldplegers kan vervolgen voor terrorisme durft Knoops niet te zeggen. Hij weet namelijk niet hoe de eventuele bewijsvoering eruitziet, op grond waarvan de geweldplegers wel of niet veroordeeld worden. Wel wijst hij op een artikel uit het Wetboek van Strafrecht dat voorziet in de strafbaarstelling van het in groepen afspreken om zware mishandeling te plegen. 'Met een terroristisch oogmerk kan daar tien jaar celstraf op staan', zegt Knoops.

Afspraken over geweldpleging
Dan moet het OM een aantal zaken aantonen. Allereerst dat er een samenspanning heeft plaatsgevonden voordat, in dit geval, de supporters van Maccabi Tel Aviv zijn belaagd. Het OM moet kunnen bewijzen dat er een afspraak is gemaakt om Israëlische supporters te belagen, aan de hand van bijvoorbeeld getuigenverklaringen en WhatsApp-berichten. Ook moet het OM hard kunnen maken dat er sprake is van een terroristisch oogmerk. Dat wil zeggen dat het geweld bedoeld is om de bevolking, of een deel van de bevolking, vrees aan te jagen. 'Zoiets kan je wel veronderstellen, maar in de rechtszaal moet je het bewijzen.'

Het OM zal, zo verwacht Knoops, wel een onderzoek instellen naar de haalbaarheid van de kabinetswensen. Maar of dat onderzoek kans van slagen heeft, is lastig in te schatten. Het wordt vooral lastig om boven tafel te krijgen wat er is gebeurd voorafgaand aan de geweldsuitbarsting van vorige week. Terwijl dat cruciaal is, wil het OM een terroristisch oogmerk kunnen bewijzen, stelt Knoops. 'Maar we weten niet waarover het OM beschikt aan bewijsmateriaal', voegt hij daaraan toe.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 november 2024 @ 09:39:09 #120
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215576310
:o
twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')