Heb ik jou al verteld vandaag dat je fantastisch bent?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:46 schreef capricia het volgende:
Ik zou de moderatie hier maar eens extra waarderen.![]()
Voor je het weet komt David van Weel langs met zijn lange arm.
Ik vind het bizar.
Ah thnx! Dit kan ik wel lezenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
En nogmaals: wat was de rol van de Mossad?
https://www.powned.tv/art(...)uel-tegen-ajax~2405/
Agent provocateur? Mag de ambassadeur wel over worden bevraagd...
De meeste mods zijn okayquote:Op woensdag 13 november 2024 22:46 schreef capricia het volgende:
Ik vind het bizar.
Dit lijkt me vooralsnog een nogal overdreven opmerking. Meer een frame zelfs.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:46 schreef capricia het volgende:
Ik vind het bizar.
De Dagelijkse Standaard... alle favoriete propagandakanalen ten dienst van de Wilders klan.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Cestmocro uit de lucht krijgt omdat er haatcomments onder de artikelen verschijnen dan betekent dat voor wel meer pagina's het einde. Of is men vergeten dat er onder artikelen op het AD, De Telegraaf , GeenStijl of Dumpert ook niet altijd keurig wordt gereageerd?
Laten we niet vergeten dat Wilders en Markuszower ook wel heel erg dicht tegen de Israelische staat aanschurken. Die laatste is niet voor niets niet door screenings gekomen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
En nogmaals: wat was de rol van de Mossad?
https://www.powned.tv/art(...)uel-tegen-ajax~2405/
Agent provocateur? Mag de ambassadeur wel over worden bevraagd...
De meeste users ook.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik jou al verteld vandaag dat je fantastisch bent?
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
De meeste users ook.
Wat zeg ik? De meeste mensen.
Ja. Dit is echt gênant. Amateuristisch is nog te positief.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Van Vroonhoven de Grondwet-motie nou ingetrokken?
Ze heeft er wel een teruggetrokken maar welke weet ik nietquote:Op woensdag 13 november 2024 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Van Vroonhoven de Grondwet-motie nou ingetrokken?
Ze had er 3quote:Op woensdag 13 november 2024 22:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft er wel een teruggetrokken maar welke weet ik niet
Of was dat haar enige?
Yesilgöz is m.i. een vrij nare vrouwquote:Op woensdag 13 november 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Schoof gaat ook weer lekker
Wat een puinhoop over motie 16 en dan gaat Yesilgoz een beetje pedant lopen doen
Dat is wel een trut jaquote:Op woensdag 13 november 2024 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yesilgöz is m.i. een vrij nare vrouw
Vreselijk mens.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yesilgöz is m.i. een vrij nare vrouw
Ik heb eerlijk gezegd ook niet direct een hoge pet op van haarquote:Op woensdag 13 november 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Caroline BBB is ook wel een koningin in het indienen van onrealistische moties he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |