Ja, en je moest eens weten hoeveel mankracht er soms achter die moties zitten. En bezig zijn met de beantwoording van de vele vragen. Talloze ambtenaren bij de verschillende betrokken departementen. Is ongekend..quote:Op woensdag 13 november 2024 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hee, psst....
Wij betalen hiervoor hè.
Beter heeft Van Vroonhoven het er helemaal niet over. Het is al geborgd.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:18 schreef capricia het volgende:
[..]
'Afvallen' klinkt dan meteen weer zo negatief hè.
Beter noemen ze het "Het recht om je geloof te ontstijgen".
Wat fijn dat ik daar tot nu toe weer 24 uur voor gewerkt heb.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en je moest eens weten hoeveel mankracht er soms achter die moties zitten. En bezig zijn met de beantwoording van de vele vragen. Talloze ambtenaren bij de verschillende betrokken departementen. Is ongekend..
I know.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter heeft Van Vroonhoven het er hrlemaal.niet over. Het is al geborgd.
Van Vroonhovenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit niveau van van Schoonhoven kan niet.
Omdat Marokkanen individuen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef RAVW het volgende:
Die Timmerman ook lekker een man zonder rug en visie, nee je mag niet de Marroc's naam gebruiken maar wel beginnen over Israël beginnen.
Dat mag dan in eens wel ?
![]()
![]()
Waar héb je het over?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef RAVW het volgende:
Die Timmerman ook lekker een man zonder rug en visie, nee je mag niet de Marroc's naam gebruiken maar wel beginnen over Israël beginnen.
Dat mag dan in eens wel ?
![]()
![]()
Niet alleen tijdens een debat, ook de voorbereiding kost veel tijd.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en je moest eens weten hoeveel mankracht er soms achter die moties zitten. En bezig zijn met de beantwoording van de vele vragen. Talloze ambtenaren bij de verschillende betrokken departementen. Is ongekend..
Klopt - die ambtenaren maken overuren en zijn dus, terwijl wij aan het fokken zijn, druk in de weer om die antwoorden bij elkaar te rapen. Bij de grotere departementen is dat echt een verschrikking, omdat allerlei stukjes informatie verspreid zijn (al dan niet bij de uitvoeringsorganisaties) over de departementen. Door de dynamiek die dan ontstaat kan het dan ook inderdaad zo zijn dat het antwoord niet meer nodig is (of er niet meer naar gevraagd wordt).quote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens een debat, ook de voorbereiding kost veel tijd.
Oh ja, en dat zijn nog debatten en vragen die daadwerkelijk gesteld worden. Hoeveel voorbereiding het vragenuurtje wel niet kost voor vragen die nooit gesteld worden, ook niet schriftelijk later.
Volg het debat zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:25 schreef RAVW het volgende:
Maar even serieus , zijn ze nu al verder gekomen dan waar ze van morgen mee begonnen zijn?
En zijn er al stappen gezet.
Nee de coalitiepartijen willen vooral benoemen dat het allemaal de schuld van Halsema is. Stel je voor dat ze met realistische maatregelen moeten komen...quote:Op woensdag 13 november 2024 22:25 schreef RAVW het volgende:
Maar even serieus , zijn ze nu al verder gekomen dan waar ze van morgen mee begonnen zijn?
En zijn er al stappen gezet.
Juist jaquote:Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de coalitiepartijen willen vooral benoemen dat het allemaal de schuld van Halsema is. Stel je voor dat ze met realistische maatregelen moeten komen...
zit nu al bijna de hele dag te luisteren , maar ik heb zo iets van .... wanneer gaan we nu eens beginnen met werken en stappen zetten , lijkt nu meer een kleuter klasquote:Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de coalitiepartijen willen vooral benoemen dat het allemaal de schuld van Halsema is. Stel je voor dat ze met realistische maatregelen moeten komen...
Dat doen ze ook wel. Van Weel viel me niet direct tegen. Uitermark ook niet. De fractievoorzitters van de kabibetspartijen deden wel wat jij zei (voor zover ik gezien heb, ik kijk pas vanaf vanavond).quote:Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de Israelische regering speelt een zeer twijfelachtige rol door zich actief met een binnenlandse gebeurtenis in NL te bemoeien en daarover een oordeel te vellen en aantoonbaar leugens te verspreiden. Maar dat mag schijnbaar allemaal niet benoemd worden omdat je dan meteen de antisemitismekaart aan je broek krijgt.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat Marokkanen individuen zijn.
Israël is in deze context een natie, meer specifiek een regering.
Niet door mij hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de Israelische regering speelt een zeer twijfelachtige rol door zich actief met een binnenlandse gebeurtenis in NL te bemoeien en daarover een oordeel te vellen en aantoonbaar leugens te verspreiden. Maar dat mag schijnbaar allemaal niet benoemd worden omdat je dan meteen de antisemitismekaart aan je broek krijgt.
Maar het feit dat deze langdurige oorlog Netanyahu allemaal wel erg goed uitkomt om de aandacht van zijn corruptieschandalen af te leiden mogen we niet vergeten.
Uitermark is echt een uitstekende minister tot op heden ja. Van Weel bevalt me ook wel, maar ik word vooral doodmoe van de positionering van Wilders die telkens maar blijft schoppen tegen zijn eigen kabinet en niets bijdraagt met realistische oplossingen. En dan bedoel ik niet het ontslaan van Halsema of het afpakken van paspoorten.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel. Van Weel viel me niet direct tegen. Uitermark ook niet. De fractievoorzitters van de kabibetspartijen deden wel wat jij zei (voor zover ik gezien heb, ik kijk pas vanaf vanavond).
Als je Cestmocro uit de lucht krijgt omdat er haatcomments onder de artikelen verschijnen dan betekent dat voor wel meer pagina's het einde. Of is men vergeten dat er onder artikelen op het AD, De Telegraaf , GeenStijl of Dumpert ook niet altijd keurig wordt gereageerd?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef Klopkoek het volgende:
Van Weel is kundig maar die kunnen juist het meest gevaarlijk zijn.
Van dingen als Cestmocro verbieden (waar hij bevestigend op antwoorde) en ook het OM aansporen hier een terrorismezaak van te maken krijg ik de kriebels.
Ministerie van Justitie staat al best lang bekend als een puinhoop en telkens weer claimt de (corrupte) VVD dit Ministerie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |