SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:05 schreef JustinK het volgende: [..] Dan geef ik wel een ander soort feestje
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had een andere TT.
Maar we gaan mijn verjaardag in Deventer houden ineens?
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?![]()
![]()
Wat kan je wel waarderen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.![]()
![]()
Dit is de meet die nooit zal plaatsvindenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Ik had een andere TT.
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?![]()
![]()
Tevens gaat hier natuurlijk weer eens iets mis.
Pakketje met medicatie voor Hammy is volgens DHL bezorgd, maar natuurlijk nergens te vinden
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kut DHLquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens gaat hier natuurlijk weer eens iets mis.
Pakketje met medicatie voor Hammy is volgens DHL bezorgd, maar natuurlijk nergens te vinden![]()
![]()
Allemaal naar de Wilhelminabrugquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Ik had een andere TT.
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?
R.I.P DTS.![]()
Nee joh schei uit; gewoon een verjaardagsfeessie met muziek, plakjes leverworst en blokjes kaas enzo!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.![]()
![]()
of wel?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is de meet die nooit zal plaatsvinden
ik zie een project x aankomen/Do what you love, love what you do!![]()
Appeltaart is opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat geil zeg 1 grote neuk orgie enzo.
nu doel ik ff op film Facebook ofzo maar er was er nog eentje dacht.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Mini-ToT wilde net weer een compilatiefilmpje zien van crashes en andere rare situaties met supercars.
Uiteraard allemaal Amerikaanse clipjes, maar ineens hoorde ik iemand Nederlands praten: "Ja ZO moet je die auto snel laten gaan!"
Stond een supercar op een aanhangwagen van een DHL-busje!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh schei uit; gewoon een verjaardagsfeessie met muziek, plakjes leverworst en blokjes kaas enzo!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik in Deventer woonde, namen mijn ouders een tante van mij om me daar te bezoeken en ze reden door die straat heen daar.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal naar de WilhelminabrugTante echt HELEMAAL flippen in die auto! "Dat doe je expres, mij door deze straat heen nemen!!!"
![]()
Nee een kringverjaardag zal het niet worden, maar hier in huis wordt het wel wat zoeken naar mogelijkheden.
Mocht het toch een volle bak worden, dan wordt het dus een zaaltje waar er gedanst kan worden enzo.![]()
![]()
tis wel een beetje de metropool van Nederland natuurlijk dat Deventer.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in Deventer woonde, namen mijn ouders een tante van mij om me daar te bezoeken en ze reden door die straat heen daar.Tante echt HELEMAAL flippen in die auto! "Dat doe je expres, mij door deze straat heen nemen!!!"
Nu moet ik aan dat FOK! meet dans filmpje denkenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
Nee een kringverjaardag zal het niet worden, maar hier in huis wordt het wel wat zoeken naar mogelijkheden.
Mocht het toch een volle bak worden, dan wordt het dus een zaaltje waar er gedanst kan worden enzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu moet ik aan dat FOK! meet dans filmpje denken![]()
![]()
![]()
Haha was niet voor niks elke zaterdagmiddag files voor de parkeergarage daar.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in Deventer woonde, namen mijn ouders een tante van mij om me daar te bezoeken en ze reden door die straat heen daar.Tante echt HELEMAAL flippen in die auto! "Dat doe je expres, mij door deze straat heen nemen!!!"
Zeker niet bekend met het dickens festijn en de grootste boekenmarkt van europa met je Katwijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel een beetje de metropool van Nederland natuurlijk dat Deventer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha nee dit was ook van één of andere FOK!-meet. Geen idee meer wie me de originele foto gestuurd heeft en wie beide heren op die foto waren. De namen zeiden me in ieder geval niets.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was dat op je vorige verjaardag?![]()
Ach ja fok! MeetsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ho. ho niks ten nadele van vissersdorp Katwijk he?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha was niet voor niks elke zaterdagmiddag files voor de parkeergarage daar.
[..]
Zeker niet bekend met het dickens festijn en de grootste boekenmarkt van europa met je Katwijk.
Deventer, echt ik ben er wel eens doorgereden.
Zeker als een rij mensen voor de wc-deur moet wachten omdat iemand daar binnen al zeer lange tijd de porseleinen troon aan het knuffelen is!quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik vond het eerst kut, maar Deventer is echt top!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ho. ho niks ten nadele van vissersdorp Katwijk he?
Deventer, echt ik ben er wel eens doorgereden.Zeer gezellige binnenstad in ieder geval.
Er buiten.....tja, het blijft een stad he.![]()
Als ik zou moeten kiezen door een roestige spijker door mijn rechter bal, of vrijwillig naar Katwijk gaan, dan zou ik nu op zoek zijn naar een roestige spijker![]()
Er komen mensen uit de hele wereld naar Deventer.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
ho. ho niks ten nadele van vissersdorp Katwijk he?
Deventer, echt ik ben er wel eens doorgereden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss heb je wel gelijk. maar dat is hier in Katwijk ook wel. maar mss meer te. wel dorps?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het eerst kut, maar Deventer is echt top!Zeer gezellige binnenstad in ieder geval.
Er buiten.....tja, het blijft een stad he.
tis lastig sowieso als je denk ergens helemaal nieuw komt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als ik zou moeten kiezen door een roestige spijker door mijn rechter bal, of vrijwillig naar Katwijk gaan, dan zou ik nu op zoek zijn naar een roestige spijker![]()
Wat heb je tegen Katwijk♡♡♡♡![]()
Dit klinkt net als "Ik kan het met een kopje thee ook heel gezellig hebben hoor, daar heb ik geen alcohol voor nodig!"quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
mss heb je wel gelijk. maar dat is hier in Katwijk ook wel. maar mss meer te. wel dorps?
tis lastig sowieso als je denk ergens helemaal nieuw komt.![]()
Zonde van de roestige spijkerquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als ik zou moeten kiezen door een roestige spijker door mijn rechter bal, of vrijwillig naar Katwijk gaan, dan zou ik nu op zoek zijn naar een roestige spijker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Anders gaan we een avondje stappen in Deventer.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
mss heb je wel gelijk. maar dat is hier in Katwijk ook wel. maar mss meer te. wel dorps?
tis lastig sowieso als je denk ergens helemaal nieuw komt.
Zorg ik ook dat je een leuke meid kan vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet helemaal volg ik de logic ermee opzich.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit klinkt net als "Ik kan het met een kopje thee ook heel gezellig hebben hoor, daar heb ik geen alcohol voor nodig!"
kan me voorstellen en je verhuist mss met twee dat het nog makkelijker is, ok alleen dan>? je stelt je ff voor aan buren enzo en spreek je mss zelden of zeg hoi?Do what you love, love what you do!![]()
ok wacht het kan niet direct, maar deze onthou ik wel ffquote:Op woensdag 13 november 2024 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anders gaan we een avondje stappen in Deventer.
Zorg ik ook dat je een leuke meid kan vinden.
Ging over dat Deventer een gezellige binnenstad heeft, en toen kwam jij aangezet met dat Katwijk dat ook wel heeft.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal volg ik de logic ermee opzich.
kan me voorstellen en je verhuist mss met twee dat het nog makkelijker is, ok alleen dan>? je stelt je ff voor aan buren enzo en spreek je mss zelden of zeg hoi?
Het is toch niet helemaal het zelfde!![]()
![]()
nee zeker niet maar gaan we ff kijken ik keertje naar Deventer jij keer naar Katwijkquote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over dat Deventer een gezellige binnenstad heeft, en toen kwam jij aangezet met dat Katwijk dat ook wel heeft.
Het is toch niet helemaal het zelfde!
Ik was niet degene die liever z'n rechterkloot zou opofferen voordat-ie naar Kutwijk zou gaan!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee zeker niet maar gaan we ff kijken ik keertje naar Deventer jij keer naar Katwijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT: "Papa? Later wil ik brandweermeneer worden."![]()
Dat wil ik later ook!
![]()
![]()
sjah zeg je wel, maar denk dat je het best leuk zou vinden, tis allemaal niet zo erg als je denkt nl.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was niet degene die liever z'n rechterkloot zou opofferen voordat-ie naar Kutwijk zou gaan!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: Deventer kan hier moeilijk aan tippen!![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
lol. uitzicht andere kant was wss beter geweest maar ok.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: Deventer kan hier moeilijk aan tippen!Do what you love, love what you do!![]()
Gast, ik heb helemaal niks met of tegen Kutwijk!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
sjah zeg je wel, maar denk dat je het best leuk zou vinden, tis allemaal niet zo erg als je denkt nl.
Kan zijn dat ik er misschien ooit een keer naar toe, ga, maar ik heb geen specifieke reden daarvoor.![]()
![]()
Moon erbijquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef M_0_0_N het volgende:
Deventer meet jaaa ik ben dichtbij!!![]()
![]()
tuurlijk is dat er wel?>quote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, ik heb helemaal niks met of tegen Kutwijk!
Kan zijn dat ik er misschien ooit een keer naar toe, ga, maar ik heb geen specifieke reden daarvoor.
want met gele Spido staan wij op het strand te wachten op alle fok forum vrouwen >:PDo what you love, love what you do!![]()
De pest is alleen dat als die gaat plaats vinden, dat ik waarschijnlijk niemand op m'n 50e verjaardag krijg!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef M_0_0_N het volgende:
Deventer meet jaaa ik ben dichtbij!!
Of we moeten het op de 28e houden in Deventer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk is dat er wel?>
want met gele Spido staan wij op het strand te wachten op alle fok forum vrouwen >:P![]()
Onverwacht geinige opmerking!![]()
![]()
Dat is ook niet leuk nee.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is alleen dat als die gaat plaats vinden, dat ik waarschijnlijk niemand op m'n 50e verjaardag krijg!
Of we moeten het op de 28e houden in Deventer.![]()
Kuytwijkquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was niet degene die liever z'n rechterkloot zou opofferen voordat-ie naar Kutwijk zou gaan!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Ik had een andere TT.
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook 20 minuutjesquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef M_0_0_N het volgende:
Deventer meet jaaa ik ben dichtbij!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De datum geef ik niet op een openbaar forum, maar ik wil het graag 28 december vieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat deze TT me m'n 50e verjaardag gaat kosten...![]()
![]()
![]()
Ga je met fokkers je verjaardag vieren.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat deze TT me m'n 50e verjaardag gaat kosten...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als iedereen zich nu op een meet in Deventer gaat focussen en die rond die zelfde tijd georganiseerd wordt, is de kans groter dat meer mensen naar het centraler liggender Deventer gaan dan naar mijn feessie.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef M_0_0_N het volgende:
Deventer meet jaaa ik ben dichtbij!!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat balletje was hier vanmiddag ff opgegooid en diverse mensen leken er wel interesse in te hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je met fokkers je verjaardag vieren.![]()
![]()
O oke. Nou maar zien dan of ze ook echt komenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat balletje was hier vanmiddag ff opgegooid en diverse mensen leken er wel interesse in te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie organiseert dat dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
Maar zo te zien gaat het dus een meet in Deventer worden.
Kan ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie stad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
leuk. Kom je er nog wel eens?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt: 2 of 3 maanden per jaar, maar normaliter heb ik em zonder sneeuwquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Werkt ook niet altijd die sneeuw.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt: 2 of 3 maanden per jaar, maar normaliter heb ik em zonder sneeuw![]()
Beter van nietquote:![]()
Ik werd getriggerd door de TT maar daar blijft verder bij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was gekomenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is de meet die nooit zal plaatsvinden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O jee. Waarom beter van niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter van niet![]()
Ik werd getriggerd door de TT maar daar blijft verder bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KPD much ??quote:Op woensdag 13 november 2024 19:10 schreef kree het volgende:
wat geil zeg 1 grote neuk orgie enzo.
nu doel ik ff op film Facebook ofzo maar er was er nog eentje dacht.
Hey Greysquote:
Ik ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan je beter niet hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, maar nu moet er uds een keuze gemaakt worden tussen een meet waar veel mensen naar toe willen, en mijn verjaardag waarvoor men veel verder zou moeten reizen.quote:![]()
Op de brinkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vallen ze dan allemaal in katzwijm als ze je echt zienquote:![]()
in het echt ben ik best aardigquote:Op woensdag 13 november 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vallen ze dan allemaal in katzwijm als ze je echt zien![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja want jullie wonen ook echt bij elkaar in de buurtquote:Op woensdag 13 november 2024 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
zo jammer weer en ik dacht we gaan ff samen?
Genoeg die wel willen tochquote:Op woensdag 13 november 2024 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
zo jammer weer en ik dacht we gaan ff samen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan met heel dts langs het winkeltje van meneer MAND aan de nieuwstraat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij was hier laatst in de pizzeriaquote:Op woensdag 13 november 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan met heel dts langs het winkeltje van meneer MAND aan de nieuwstraat.
Epischquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was hier laatst in de pizzeria
R.I.P DTS.![]()
Maar daar ben je zelf ook bij natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben wel behulpzaam. Ðat wordt nog weleens misbruikt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tis wel project x enzxo en mss wat huizen in de fik?
LOL hoe hete die film nou ook alweer?Do what you love, love what you do!![]()
Gesprek met hem gehad ?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond zelfs op Facebook van henThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker. Ik zeg ook vaker nee tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar daar ben je zelf ook bij natuurlijk![]()
Heel goed van jouquote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Ik zeg ook vaker nee tegenwoordig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan vier je je verjaardag toch op die meet. Als die al komt.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar nu moet er uds een keuze gemaakt worden tussen een meet waar veel mensen naar toe willen, en mijn verjaardag waarvoor men veel verder zou moeten reizen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goedgoed plan ff datum checken dan, tis toch wel in weekend?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vier je je verjaardag toch op die meet. Als die al komt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:06 schreef kree het volgende:
goed
[..]
goed plan ff datum checken dan, tis toch wel in weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou jij naar een meet gaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie wilde dat organiseren dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
30 feb, kwart over, bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 20:10 schreef Lovely het volgende:
Maak een topic aan met datum tijd en plaats![]()
![]()
Tot toch? in "number one rock-city" van the worldquote:. in Deventer.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog nooit die behoefte gehad. Maar wellicht... ligt er ook aan wie er gaan
Mequote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog nooit die behoefte gehad. Maar wellicht... ligt er ook aan wie er gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O en een verjaardag en een meet. ToT krijgt het drukquote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
Tot toch? in "number one rock-city" van the world. in Deventer.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
MeNet zou je nog gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De datum geef ik niet op een openbaar forum, maar ik wil het graag 28 december vieren.![]()
Pas hem ff aanquote:
Wil je mijn post in jouw quote ook aanpassenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Donequote:Op woensdag 13 november 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas hem ff aan
Wil je mijn post in jouw quote ook aanpassen
Oh iets anders![]()
![]()
Hoezo maar halfquote:
Wat doet je andere helft ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zat zelf nog beetje aan dezer te denken?
Bekijk deze YouTube-video
moet nog even bellen of dat ok is ff bij de buren.Do what you love, love what you do!![]()
Btje werken nogquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo maar half
Wat doet je andere helft ?![]()
![]()
Stiekem is hij best liefquote:
Onder dat laagje cassanova
Is een schatjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiekem is hij best lief
Onder dat laagje cassanova
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
iemand daar bij geweest trouwens? zonder gekheid? tis allemaal niet mijn muziek of show. maar het ziet er dus wel onwijs vet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Excuses mensen. Ik was en ben afwezig vandaag. Ik moest werken![]()
En nu ben ik klussen. Het gaat jullie goedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Muisquote:Op woensdag 13 november 2024 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ben ik klussen. Het gaat jullie goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ben ik klussen. Het gaat jullie goed![]()
![]()
![]()
Succes muis![]()
![]()
te flauw ook maar ivm met feestje
Bekijk deze YouTube-video
lol kennen jullie die nog of ben mss voor aantal te oud voor.Do what you love, love what you do!![]()
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wa?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een beetje welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wa?![]()
![]()
Ja mooie tijden waren datquote:Op woensdag 13 november 2024 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
tis klassieker van radio wel. hahaha![]()
![]()
Keihard..quote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wa?![]()
De tijd dat roken gezond was, sex veilig was en radio nog gezellig was.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neinquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wa?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mis het nog nu nl flauwe zooi op radio in de morgen. hahahahaha. maar dit zou niet correct meer zijn nu denk en is deze nog mildquote:
De enige die de Nijn titel mag voeren zijn Homijn en ik!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vandaar neinquote:Op woensdag 13 november 2024 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige die de Nijn titel mag voeren zijn Homijn en ik!
Het is dat je grijze botjes hebt, anders had ik van je botjes een bouillon getrokkenquote:
Ja das wel wat stoffig hèquote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je grijze botjes hebt, anders had ik van je botjes een bouillon getrokkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lief doen tegen greysie!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je grijze botjes hebt, anders had ik van je botjes een bouillon getrokken![]()
![]()
Ja idd, ik ga morgen wel wat kippen 'lenen' bij de buurman voor een lekkere kip bouillonquote:
Ze krijgt vrijdag middag wel een lekker kopje kippen soepquote:
Liefquote:Op woensdag 13 november 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze krijgt vrijdag middag wel een lekker kopje kippen soep![]()
![]()
wil er iemand nog mee op vakantie trouwens met me? denk beetje aan Caribisch gebied wel.Do what you love, love what you do!![]()
Zo ben ik gewoonquote:![]()
Wel een balans tussen lief en duivels![]()
Betaal jij?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef kree het volgende:
wil er iemand nog mee op vakantie trouwens met me? denk beetje aan Caribisch gebied wel.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik gewoon![]()
Wel een balans tussen lief en duivels![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm als we beetje kunnen delen dan Ius het wmb ok. wat kost t ? 800 euro voor weekje?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dan laat maar. Het moet voor eind Januari en mij geen geld kostenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm als we beetje kunnen delen dan Ius het wmb ok. wat kost t ? 800 euro voor weekje?
hhaha zo kwaad tot erger, moet echt ff die film weer kijken denkquote:
ander optie op strand kunnen jullie niet veel kwaad, maar das pas voor zomer.Do what you love, love what you do!![]()
We zijn ALLEMAAL uitgenodigdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:41 schreef devzero het volgende:
Meet bij TOT? Gezellig. Snel mijn ticket boeken.
of ben ik soms niet uitgenodigd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: