SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:05 schreef JustinK het volgende: [..] Dan geef ik wel een ander soort feestje
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had een andere TT.
Maar we gaan mijn verjaardag in Deventer houden ineens?
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?![]()
![]()
Wat kan je wel waarderen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.![]()
![]()
Dit is de meet die nooit zal plaatsvindenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Ik had een andere TT.
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?![]()
![]()
Tevens gaat hier natuurlijk weer eens iets mis.
Pakketje met medicatie voor Hammy is volgens DHL bezorgd, maar natuurlijk nergens te vinden
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kut DHLquote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens gaat hier natuurlijk weer eens iets mis.
Pakketje met medicatie voor Hammy is volgens DHL bezorgd, maar natuurlijk nergens te vinden![]()
![]()
Allemaal naar de Wilhelminabrugquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
Ik had een andere TT.
Of is dit een meeting die nog voor mijn verjaardag gaat plaats vinden?
R.I.P DTS.![]()
Nee joh schei uit; gewoon een verjaardagsfeessie met muziek, plakjes leverworst en blokjes kaas enzo!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of ik dat soort feestje wel kan waarderen.![]()
![]()
of wel?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is de meet die nooit zal plaatsvinden
ik zie een project x aankomen/Do what you love, love what you do!![]()
Appeltaart is opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat geil zeg 1 grote neuk orgie enzo.
nu doel ik ff op film Facebook ofzo maar er was er nog eentje dacht.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Mini-ToT wilde net weer een compilatiefilmpje zien van crashes en andere rare situaties met supercars.
Uiteraard allemaal Amerikaanse clipjes, maar ineens hoorde ik iemand Nederlands praten: "Ja ZO moet je die auto snel laten gaan!"
Stond een supercar op een aanhangwagen van een DHL-busje!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh schei uit; gewoon een verjaardagsfeessie met muziek, plakjes leverworst en blokjes kaas enzo!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik in Deventer woonde, namen mijn ouders een tante van mij om me daar te bezoeken en ze reden door die straat heen daar.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal naar de WilhelminabrugTante echt HELEMAAL flippen in die auto! "Dat doe je expres, mij door deze straat heen nemen!!!"
![]()
Nee een kringverjaardag zal het niet worden, maar hier in huis wordt het wel wat zoeken naar mogelijkheden.
Mocht het toch een volle bak worden, dan wordt het dus een zaaltje waar er gedanst kan worden enzo.![]()
![]()
tis wel een beetje de metropool van Nederland natuurlijk dat Deventer.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in Deventer woonde, namen mijn ouders een tante van mij om me daar te bezoeken en ze reden door die straat heen daar.Tante echt HELEMAAL flippen in die auto! "Dat doe je expres, mij door deze straat heen nemen!!!"
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: