Ga je schamen antisemiet!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kots hier extreem rechts uit.
Je bent nu dus gewoon keihard aan het ontkennen dat er een jodenjacht plaats heeft gevonden waar ome Dolf jaloers op zou zijn geweest!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'maar zij werden daarna in elkaar getrapt' overigens ook geen geweldig argument om het gedrag van die supporters ineens voor lief te nemen.
Ga jij je maar schamen met je genormaliseerde discriminatie.quote:
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ga jij je maar schamen met je genormaliseerde discriminatie.
Klopt, en als je zoals ik enkele malen met diverse politici hebt getafeld, zie je dat ze als Kamerleden/raadsleden onderling heel prima met elkaar omgaan en het vooral gezellig maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat weet je pas zodra je er gaat zitten en in gesprek raakt
Even gekeken, een antropologe en columnist voor Joop. Je verwacht het niet.quote:
Weer Hassen Chalghoumi, groot respect voor deze man. Het zegt ook wel weer genoeg dat hij daarom doorlopend beveiligd moet worden, zo gaan moslims schijnbaar om met de mensen binnen hun kringen die het morele kompas op orde hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
Er zijn imams die het wel snappen.
https://www.parool.nl/ned(...)erant-zijn~b2e7fd4d/
Zegt wel vaker goede dingen (en moet daarom doorlopend beveiligd worden).
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.quote:
De jouwe ook. Ik zie dat je opnieuw weer de hele dag hebt zitten posten hier.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.
Ergens wel komisch, eerst onderdeel van het Red Team (anti-wappies) en nu dus pro-Palestina (marsen)quote:
Nou da's heel knap. Wat ik heb gewoon nog twee tours gelopen en dan kán ik niet posten. Ga gewoon wieberen.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De jouwe ook. Ik zie dat je opnieuw weer de hele dag hebt zitten posten hier.
Ja, ik ga gelijk een Palestijnse vlag verbrandenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kots hier extreem rechts uit.
Op inhoud moet het hardquote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Klopt, en als je zoals ik enkele malen met diverse politici hebt getafeld, zie je dat ze als Kamerleden/raadsleden onderling heel prima met elkaar omgaan en het vooral gezellig maken.
Extreem links en rechts hebben in deze wel een gezamenlijke vijand. Het is maar goed dat de Joden een eigen land weer hebben, want de jaren 30 zijn weer helemaal terug hier…quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Even gekeken, een antropologe en columnist voor Joop. Je verwacht het niet.
[..]
Weer Hassen Chalghoumi, groot respect voor deze man. Het zegt ook wel weer genoeg dat hij daarom doorlopend beveiligd moet worden, zo gaan moslims schijnbaar om met de mensen binnen hun kringen die het morele kompas op orde hebben.
[..]
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.
Denken dat ik voor jouw plezier weg ga hier... En wie heeft het over antisemitisch? Ik niet. Je begint er zelf over en je bent zelf ook geen haar beter. Gaat alleen over een ander volk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou da's heel knap. Wat ik heb gewoon nog twee tours gelopen en dan kán ik niet posten. Ga gewoon wieberen.![]()
En neem je antisemitische vriendjes mee.
Kan zich zo aansluiten bij van baarle.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.
Even serieus. Wat was nou het nut van deze post?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat ik voor jouw plezier weg ga hier... En wie heeft het over antisemitisch? Ik niet. Je begint er zelf over en je bent zelf ook geen haar beter. Gaat alleen over een ander volk.
Tja, dat land (Israël) willen zowel extreemlinks als een deel van extreemrechts en de hele Islamtische wereld helaas ook vernietigd zien worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreem links en rechts hebben in deze wel een gezamenlijke vijand. Het is maar goed dat de Joden een eigen land weer hebben, want de jaren 30 zijn weer helemaal terug hier…
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ergens wel komisch, eerst onderdeel van het Red Team (anti-wappies) werkloze bemoeizuchtige huismoeders en nu dus pro-Palestina (marsen)
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er moslimpjes had gestaan was er niemand over gevallen
Mwah, ik het helaas niet gebeuren dat er mensen wordt uitgezet. 'Cultuurrellen' zoals recent in het VK zie ik in de toekomst nog wel gebeuren. En dat is een zorgwekkend vooruitzicht. Het valt dan trouwens ook niet uit te sluiten dat allerlei linkse groeperingen zich ermee gaan bemoeien om moslims te beschermenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
Massadeportaties van islamofascisten gaan nu uiteraard nog niet gebeuren, maar komen wel steeds dichterbij. Je voelt het gewoon aan alles.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.
Jawel, één kant is schuldig en dat zijn de moslimjongeren.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor.
1 kant is qua gradatie veel schandaliger tekeer gegaan dan de ander, dat klopt. Maar dat maakt niet dat de andere kant volledig vrijgepleit moet worden.
En als je provoceert met leuzen over dode kinderen in Gaza en geen scholen meer en weet ik veel wat ze allemaal riepen ben je simpelweg niet onschuldig.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jawel, één kant is schuldig en dat zijn de moslimjongeren.
Dit land zit vol met lafbekken helaas. We hebben niks geleerd. Ben blij dat Israël haarzelf en haar bevolking kan verdedigen tegenwoordig 🇮🇱quote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat land (Israël) willen zowel extreemlinks als een deel van extreemrechts en de hele Islamtische wereld helaas ook vernietigd zien worden.
Graag.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
Massadeportaties Uitzettingen van islamofascisten gaan nu uiteraard nog niet gebeuren, maar komen wel steeds dichterbij. Je voelt het gewoon aan alles.
Extreem rechts gebruikt eea voor een politieke agenda, maar gaat niets oplossen. Dat vind ik kotswaardig. Dat jij me gelijk voor antisemiet uitmaakt zegt veel over jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Even serieus. Wat was nou het nut van deze post?
quote:
0s.gif
Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
"Kots hier extreem rechts uit."
Joodse Amsterdammers zijn hun leven niet meer zeker, en jij loopt te janken over extreem rechts? Nou, als je denkt dat Wilders het grote gevaar is, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Dat is omdat er geen historische context is hier voor die term, terwijl "joodje" met de paplepel is ingegoten in vroeger tijden als denigrerende term.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er moslimpjes had gestaan was er niemand over gevallen
Je vergeet even dat de grote grijze werkende massa, de massa die alle rekeningen betaalt zeg maar, onderhand helemaal klaar is met de criminele terreur van islamofascisten. Daarbij komt o.a. nog het enorme woningtekort voor hun kinderen en je ziet gewoon dat steeds meer weldenkende mensen beginnen door te krijgen dat de massadeporatatie van islamofascisten echt veruit de allerbeste manier is om Nederland op alle terreinen weer op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, ik het niet gebeuren dat er mensen wordt uitgezet. 'Cultuurrellen' zoals recent in het VK zie ik in de toekomst helaas nog wel gebeuren. Het valt dan ook niet uit te sluiten dat allerlei linkse groeperingen zich ermee gaan bemoeien om moslims te beschermen.
En om dit probleem aan te pakken, hoor ik van Frenske & CO alleen dezelfde decennia oude mantra's die gewoon - dat bleek vorige week - keihard gefaald hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jawel, één kant is schuldig en dat zijn de moslimjongeren.
Heb je hem weer. De eeuwigequote:
Wat hebben Nederlanders met Gaza te maken?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je provoceert met leuzen over dode kinderen in Gaza en geen scholen meer en weet ik veel wat ze allemaal riepen ben je simpelweg niet onschuldig.
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben sowieso tien keer zo intelligent als jij dus doe maar rustig he.
Anders lees je gewoon evenquote:
Jeetje, de klassieke linkse arrogantie is weer overduidelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Extreem rechts gebruikt eea voor een politieke agenda, maar gaat niets oplossen. Dat vind ik kotswaardig. Dat jij me gelijk voor antisemiet uitmaakt zegt veel over jou.
Ik ben sowieso tien keer zo intelligent als jij dus doe maar rustig he.
Ik tel toch een hoop mensen. Vooral aangezien er een demonstratieverbod is waar niemand zich aan houd en Amsterdam (weer) niets aan doet.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Wel iets gaande op de dam, maar lijkt (nog) relatief klein en rustig
Bekijk deze YouTube-video
Ook voor jou:quote:Op woensdag 13 november 2024 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je provoceert met leuzen over dode kinderen in Gaza en geen scholen meer en weet ik veel wat ze allemaal riepen ben je simpelweg niet onschuldig.
Nogmaals. Staat totaal los van de mate van ernst van moslimjongeren.
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Antisemitische leuzen waren te horen op Donderdag inderdaad. Ook maandag toen die tram in de hens werd gestoken door diezelfde groep mafkezen.
Maar alle gekheid op een stokkie hier. Gezien je posthistorie weet ik wel wat je bedoelt en daar ga ik dan ook op reageren.
Er zijn mensen in elkaar geslagen, geschopt en in de gracht geflikkerd omdat ze Joods zijn. Joden zijn gevraagd hun paspoort te laten zien en vervolgens dus mishandeld. Achtervolgt tot in hun hotelkamer nadat de receptioniste ze er naar toe heeft gewezen. Taxichauffeurs hebben mensen geweigerd op gronden dat ze Joods waren en vervolgens dus mishandeld. Alles georganiseerd en waarschijnlijk nog met een link naar hamas ook.
En jij maakt je druk om leuzen.
Ben jij wel goed?
Hier was geen sprake van, zulke dingen werden er niet geroepen.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogmaals. Staat totaal los van de mate van ernst van moslimjongeren.
Valt niet veel aan te lezen aan die bagger die je uit je vingers krijgt.quote:
Heb ik het daarover? Hij zegt dat er die nacht maar 1 kant schuldig was. Dat is simpelweg niet zoquote:Op woensdag 13 november 2024 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat hebben Nederlanders met Gaza te maken?
Er is niet zoveel te nuanceren aan een openlijjke Jodenjacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik het daarover? Hij zegt dat er die nacht maar 1 kant schuldig was. Dat is simpelweg niet zo
Er was 1 kant heel erg schuldig en een andere kant een beetje schuldig, maar niet volledig onschuldig
Nuance is zo
Verschrikkelijk moeilijk
Als je alleen maar kwijlend naar je beeldscherm aan het staren bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |