En wat is de lol daarvan dan, voor een Kamerlid?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop lol zonder dat diegenen lollig zijn
Kamerleden zijn ook gewoon mensen hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 17:16 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En wat is de lol daarvan dan, voor een Kamerlid?
Die jacht op Joden was al weken voorbereidt...quote:Op woensdag 13 november 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, ik geef slechts aan dat als je ergens een paar dagen te gast bent dat geen vrijbrief is om rellend door een stad te trekken.
Dan heb je in ieder geval al wat tafelzuur.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:14 schreef Kakadylo het volgende:
Als rechts kamerlid moet je voor de lol tijdens de lunch eens bij linkse kamerleden gaan zitten
Zeker, waarschijnlijk in nog veel matiger Nederlands zelfs. Maar dat was het punt ook niet echt.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Die jacht op Joden was al weken voorbereidt...
Hij moet zich alleen nog ff een haatbaard kweken en een lange jurk aantrekken. Maar hij vertoont alle trekjes ervan.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze man is toch gewoon een landverrader eerste klas of zie ik dit nu verkeerd?
Er is dan ook een taalbarrière waardoor de normale mensen met lef de anderstalige daders niet kunnen aanspreken over de gepleegde misdragingen.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
benoemen dit... benoemen dat... heel veel verder dan benoemen kom je niet...
Mijn oorspronkelijke post is vernaggeld en wat er staat suggereert iets over mijn taalvaardigheid.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
@:HowardRoark
Prima TT !
Het is inderdaad een verademing om Yeşilgöz met een een onomwonden en ongecompliceerde duidelijkheid te horen spreken
Met een gezonde dosis humor, dus de meerwaarde van bij een collega aan tafel gaan zitten, zal net zo lollig zijn als in elke andere kantine.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kamerleden zijn ook gewoon mensen hoor
Dit soort dingen moeten we vaker zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
Er zijn imams die het wel snappen.
https://www.parool.nl/ned(...)erant-zijn~b2e7fd4d/
Zegt wel vaker goede dingen (en moet daarom doorlopend beveiligd worden).
En dat is columnist. Maar zie veel columnisten, journalisten en ook docenten zulke taal uitslaan. Dit zijn dan de mensen die Nederland "informeren".quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
Dat weet je pas zodra je er gaat zitten en in gesprek raaktquote:Op woensdag 13 november 2024 17:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Met een gezonde dosis humor, dus de meerwaarde van bij een collega aan tafel gaan zitten, zal net zo lollig zijn als in elke andere kantine.
Koekkoek.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
Ik zou snel op x meedoen met dat handjevol users die #wegmetwilders trending aan het maken zijn door het maar liefst 100+ keer te posten op een dag.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kots hier extreem rechts uit.
Ik zit niet op X. Wat denk je wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou snel op x meedoen met dat handjevol users die #wegmetwilders trending aan het maken zijn door het maar liefst 100+ keer te posten op een dag.
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'maar zij begonnen' geen geweldig argument voor dit soort rotzooitrapperij.
Nee je moet een kant kiezenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'maar zij werden daarna in elkaar getrapt' overigens ook geen geweldig argument om het gedrag van die supporters ineens voor lief te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |