Ga je schamen antisemiet!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kots hier extreem rechts uit.
Je bent nu dus gewoon keihard aan het ontkennen dat er een jodenjacht plaats heeft gevonden waar ome Dolf jaloers op zou zijn geweest!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'maar zij werden daarna in elkaar getrapt' overigens ook geen geweldig argument om het gedrag van die supporters ineens voor lief te nemen.
Ga jij je maar schamen met je genormaliseerde discriminatie.quote:
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ga jij je maar schamen met je genormaliseerde discriminatie.
Klopt, en als je zoals ik enkele malen met diverse politici hebt getafeld, zie je dat ze als Kamerleden/raadsleden onderling heel prima met elkaar omgaan en het vooral gezellig maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat weet je pas zodra je er gaat zitten en in gesprek raakt
Even gekeken, een antropologe en columnist voor Joop. Je verwacht het niet.quote:
Weer Hassen Chalghoumi, groot respect voor deze man. Het zegt ook wel weer genoeg dat hij daarom doorlopend beveiligd moet worden, zo gaan moslims schijnbaar om met de mensen binnen hun kringen die het morele kompas op orde hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
Er zijn imams die het wel snappen.
https://www.parool.nl/ned(...)erant-zijn~b2e7fd4d/
Zegt wel vaker goede dingen (en moet daarom doorlopend beveiligd worden).
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.quote:
De jouwe ook. Ik zie dat je opnieuw weer de hele dag hebt zitten posten hier.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.
Ergens wel komisch, eerst onderdeel van het Red Team (anti-wappies) en nu dus pro-Palestina (marsen)quote:
Nou da's heel knap. Wat ik heb gewoon nog twee tours gelopen en dan kán ik niet posten. Ga gewoon wieberen.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De jouwe ook. Ik zie dat je opnieuw weer de hele dag hebt zitten posten hier.
Ja, ik ga gelijk een Palestijnse vlag verbrandenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kots hier extreem rechts uit.
Op inhoud moet het hardquote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Klopt, en als je zoals ik enkele malen met diverse politici hebt getafeld, zie je dat ze als Kamerleden/raadsleden onderling heel prima met elkaar omgaan en het vooral gezellig maken.
Extreem links en rechts hebben in deze wel een gezamenlijke vijand. Het is maar goed dat de Joden een eigen land weer hebben, want de jaren 30 zijn weer helemaal terug hier…quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Even gekeken, een antropologe en columnist voor Joop. Je verwacht het niet.
[..]
Weer Hassen Chalghoumi, groot respect voor deze man. Het zegt ook wel weer genoeg dat hij daarom doorlopend beveiligd moet worden, zo gaan moslims schijnbaar om met de mensen binnen hun kringen die het morele kompas op orde hebben.
[..]
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.
Denken dat ik voor jouw plezier weg ga hier... En wie heeft het over antisemitisch? Ik niet. Je begint er zelf over en je bent zelf ook geen haar beter. Gaat alleen over een ander volk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou da's heel knap. Wat ik heb gewoon nog twee tours gelopen en dan kán ik niet posten. Ga gewoon wieberen.![]()
En neem je antisemitische vriendjes mee.
Kan zich zo aansluiten bij van baarle.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jouw prioriteiten zijn in ieder geval duidelijk.
Even serieus. Wat was nou het nut van deze post?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat ik voor jouw plezier weg ga hier... En wie heeft het over antisemitisch? Ik niet. Je begint er zelf over en je bent zelf ook geen haar beter. Gaat alleen over een ander volk.
Tja, dat land (Israël) willen zowel extreemlinks als een deel van extreemrechts en de hele Islamtische wereld helaas ook vernietigd zien worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Extreem links en rechts hebben in deze wel een gezamenlijke vijand. Het is maar goed dat de Joden een eigen land weer hebben, want de jaren 30 zijn weer helemaal terug hier…
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ergens wel komisch, eerst onderdeel van het Red Team (anti-wappies) werkloze bemoeizuchtige huismoeders en nu dus pro-Palestina (marsen)
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er moslimpjes had gestaan was er niemand over gevallen
Mwah, ik het helaas niet gebeuren dat er mensen wordt uitgezet. 'Cultuurrellen' zoals recent in het VK zie ik in de toekomst nog wel gebeuren. En dat is een zorgwekkend vooruitzicht. Het valt dan trouwens ook niet uit te sluiten dat allerlei linkse groeperingen zich ermee gaan bemoeien om moslims te beschermenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
Massadeportaties van islamofascisten gaan nu uiteraard nog niet gebeuren, maar komen wel steeds dichterbij. Je voelt het gewoon aan alles.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, er is namelijk maar één kant schuldig.
Jawel, één kant is schuldig en dat zijn de moslimjongeren.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor.
1 kant is qua gradatie veel schandaliger tekeer gegaan dan de ander, dat klopt. Maar dat maakt niet dat de andere kant volledig vrijgepleit moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |