SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2024 15:43:22 ]![]()
Houd jij van Gourmetten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ff denken waar begint dat liedje over?
eerste he alleen al, ben alleen en zoek iemand ofzo etc etc.
kan met je begrijpen mss meer liefde, maar dat hele musical songs is beetje in de zin van zoek iemand om samen te zijn dan?
en vrouwen recht enzo ijk vind hem ok in tekst en vooral muzikaal dus.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt 2 verschillende nummers gepost. Ik heb deze geluisterd. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef kree het volgende: [..] hahaha leuk dat je ff luisterde. maar zeker wel gaat echt erover? geneukt worden. ?
Hoorde er geen neuken in
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klinkt goed. Ben benieuwd naar de muziekquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zing dit lied
Over piemols kutjes en een tiet
Harde beat keihard beuken
Op het ritme lekker neuken
Is dit beter?![]()
deze bedoelde ik ook hoor, tis oo geen neuken, maar suggestie in liefde enzo denk wel spreekt er in door. naja. ok das mooie zelf interpreteren maar ijk denk wel van tis high school love en neueken en wereld ontdekkenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je hebt 2 verschillende nummers gepost. Ik heb deze geluisterd. Bekijk deze YouTube-video
Hoorde er geen neuken in
hoe denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
Snoeiharde beatsquote:Op woensdag 13 november 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben benieuwd naar de muziek![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik jou uit om bij @:tot 28 december te gaan gourmetten![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @:ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik sta gewoon voor z'n deur hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @:ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.![]()
![]()
Ja, ik hoorde meer van moeten voldoen aan de verwachtingen, maar zelf eigenlijk iets anders willen. Een beetje ontdekken wie je zelf bent. Al dan niet met iemand anders samen.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
deze bedoelde ik ook hoor, tis oo geen neuken, maar suggestie in liefde enzo denk wel spreekt er in door. naja. ok das mooie zelf interpreteren maar ijk denk wel van tis high school love en neueken en wereld ontdekken
hoe denk jij?
Maar heb ook maar even vluchtig geluisterd.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Owquote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik sta gewoon voor z'n deur hoor
Maar hij begon er zelf over!
Alleen ik heb het onthouden
Kan die niet open doen maar als er een stel nerds voor je deur in de vrieskou gaat staan gourmetten raak je je streetcred in de buurt wel een beetje kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou dan heb je de essentie ervan wel?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde meer van moeten voldoen aan de verwachtingen, maar zelf eigenlijk iets anders willen. Een beetje ontdekken wie je zelf bent. Al dan niet met iemand anders samen.
Maar heb ook maar even vluchtig geluisterd.
tis mss wel goed idee, maar gewoon even vond deze leuk muzikaal ook achteraf denk ik. tja beetje waarheid?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal wel even luisterenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: