SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2024 15:43:22 ]![]()
Houd jij van Gourmetten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ff denken waar begint dat liedje over?
eerste he alleen al, ben alleen en zoek iemand ofzo etc etc.
kan met je begrijpen mss meer liefde, maar dat hele musical songs is beetje in de zin van zoek iemand om samen te zijn dan?
en vrouwen recht enzo ijk vind hem ok in tekst en vooral muzikaal dus.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt 2 verschillende nummers gepost. Ik heb deze geluisterd. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef kree het volgende: [..] hahaha leuk dat je ff luisterde. maar zeker wel gaat echt erover? geneukt worden. ?
Hoorde er geen neuken in
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klinkt goed. Ben benieuwd naar de muziekquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zing dit lied
Over piemols kutjes en een tiet
Harde beat keihard beuken
Op het ritme lekker neuken
Is dit beter?![]()
deze bedoelde ik ook hoor, tis oo geen neuken, maar suggestie in liefde enzo denk wel spreekt er in door. naja. ok das mooie zelf interpreteren maar ijk denk wel van tis high school love en neueken en wereld ontdekkenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je hebt 2 verschillende nummers gepost. Ik heb deze geluisterd. Bekijk deze YouTube-video
Hoorde er geen neuken in
hoe denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
Snoeiharde beatsquote:Op woensdag 13 november 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben benieuwd naar de muziek![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik jou uit om bij @:tot 28 december te gaan gourmetten![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @:ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik sta gewoon voor z'n deur hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar was natuurlijk aan het geinen, @:ToT moet helemaal zelf bedenken of hij überhaupt iets wil doen en met wie.![]()
![]()
Ja, ik hoorde meer van moeten voldoen aan de verwachtingen, maar zelf eigenlijk iets anders willen. Een beetje ontdekken wie je zelf bent. Al dan niet met iemand anders samen.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
deze bedoelde ik ook hoor, tis oo geen neuken, maar suggestie in liefde enzo denk wel spreekt er in door. naja. ok das mooie zelf interpreteren maar ijk denk wel van tis high school love en neueken en wereld ontdekken
hoe denk jij?
Maar heb ook maar even vluchtig geluisterd.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Owquote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik sta gewoon voor z'n deur hoor
Maar hij begon er zelf over!
Alleen ik heb het onthouden
Kan die niet open doen maar als er een stel nerds voor je deur in de vrieskou gaat staan gourmetten raak je je streetcred in de buurt wel een beetje kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou dan heb je de essentie ervan wel?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde meer van moeten voldoen aan de verwachtingen, maar zelf eigenlijk iets anders willen. Een beetje ontdekken wie je zelf bent. Al dan niet met iemand anders samen.
Maar heb ook maar even vluchtig geluisterd.
tis mss wel goed idee, maar gewoon even vond deze leuk muzikaal ook achteraf denk ik. tja beetje waarheid?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal wel even luisterenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haha ja, die ene zin hoor ik ook, maar dat is niet de strekking van het lied.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef kree het volgende:
op 00:30s in dat liedje hoor ik neuken?
jullie niet dan?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Prima tochquote:Op woensdag 13 november 2024 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ow
Maar hij begon er zelf over!
Alleen ik heb het onthouden![]()
![]()
Lijkt niet over neuken te gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Krijg wel de indruk dat de man het misschien eens moet proberenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naja, rond oud en nieuw zijn er wel altijd overal partytenten buiten, met een vuurkorf, heaters, muziek en alcohol. Vervangen we het gourmetten voor een bbq, dan kan het wel. Gezellig bij ToT voor de deurquote:Op woensdag 13 november 2024 15:37 schreef sp3c het volgende:
Kan die niet open doen maar als er een stel nerds voor je deur in de vrieskou gaat staan gourmetten raak je je streetcred in de buurt wel een beetje kwijt
strekking van het hele stuk weet ik wel, maargoed juist dit pakt ff pijn punten enzo aan.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, die ene zin hoor ik ook, maar dat is niet de strekking van het lied.Do what you love, love what you do!![]()
Alcohol?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, rond oud en nieuw zijn er wel altijd overal partytenten buiten, met een vuurkorf, heaters, muziek en alcohol. Vervangen we het gourmetten voor een bbq, dan kan het wel. Gezellig bij ToT voor de deurOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voor ik zeg en mss moet je het hele stuk dan luisteren, waar gaat het volgens jullie dan om?
ik weet t wel?Do what you love, love what you do!![]()
Over de man zijn vervelende levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat boek heb ik laatst gelezen dennis schouten beschadigd op weg naar de dood.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed boek?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek heb ik laatst gelezen dennis schouten beschadigd op weg naar de dood.![]()
Ok ik kom ookquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was het watquote:Op woensdag 13 november 2024 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat boek heb ik laatst gelezen dennis schouten beschadigd op weg naar de dood.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zondag nacht mee begonnen had het dinsdag middag uit. Leest lekker weg vooral de hoofdstukken over zijn moeder en zijn jeugd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-video
tik heb ergens originelen trouwens, maar ok lijkt me duidelijk waar het over gaat?Do what you love, love what you do!![]()
Wat vind jij van dit nummerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:46 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
tik heb ergens originelen trouwens, maar ok lijkt me duidelijk waar het over gaat?
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zondag nacht mee begonnen had het dinsdag middag uit. Leest lekker weg vooral de hoofdstukken over zijn moeder en zijn jeugd.![]()
![]()
Gezellig!quote:![]()
Ik ken maar weinig mannen die echt van gluhwein houden
sing-song writer hou ik van?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit nummer
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik iig nietquote:Op woensdag 13 november 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik ken maar weinig mannen die echt van gluhwein houden![]()
![]()
![]()
Ja, maar jij vindt ook maar weinig dingen lekkerquote:
Is een opkomend talent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Houden van is een groot woordquote:Op woensdag 13 november 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ik ken maar weinig mannen die echt van gluhwein houden
Maar de nostalgie die erbij komt maakt veel goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omg. hahaquote:Op woensdag 13 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt ook maar weinig dingen lekkerDo what you love, love what you do!![]()
Ja jij bent één van de weinige dingen iddquote:Op woensdag 13 november 2024 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt ook maar weinig dingen lekker![]()
![]()
Ja, de meesten die ik ken drinken ook altijd wel een glaasje mee voor ze overschakelen naar bier. Ik kan rustig de hele avond gluhwein drinkenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Houden van is een groot woord
Maar de nostalgie die erbij komt maakt veel goed
echt ik heel serieus erin enzo en zeggen ze mannen slecht gedachten
Do what you love, love what you do!![]()
Ahwquote:Op woensdag 13 november 2024 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja jij bent één van de weinige dingen idd
Oh hai. Veelste volle werkdag gehad en heb jullie helaas niet kunnen bolken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijn dat je er alsnog bentquote:Op woensdag 13 november 2024 15:52 schreef Fogel het volgende:
Oh hai. Veelste volle werkdag gehad en heb jullie helaas niet kunnen bolken.![]()
![]()
Jaja, jij hoorde alleen maar "neuken" in dat liedje van jou, terwijl ik dat helemaal niet hoordequote:Op woensdag 13 november 2024 15:51 schreef kree het volgende:
echt ik heel serieus erin enzo en zeggen ze mannen slecht gedachten
nou net op tijd danquote:Op woensdag 13 november 2024 15:52 schreef Fogel het volgende:
Oh hai. Veelste volle werkdag gehad en heb jullie helaas niet kunnen bolken.
Geen probleem, ik ben stilletjes over je heen gegaanquote:Op woensdag 13 november 2024 15:52 schreef Fogel het volgende:
Oh hai. Veelste volle werkdag gehad en heb jullie helaas niet kunnen bolken.
Mag gewoonquote:Op woensdag 13 november 2024 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de meesten die ik ken drinken ook altijd wel een glaasje mee voor ze overschakelen naar bier. Ik kan rustig de hele avond gluhwein drinken
Zo drink ik graag een fles dropshot leeg, iedereen vind dat vies
Maar toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Altijd op tijdquote:quote:Op woensdag 13 november 2024 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben stilletjes over je heen gegaanlekker
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ZO!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben stilletjes over je heen gegaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PooooohOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Amy mag datquote:
Bowl?quote:I'm surrounded by morons!
@Fogel heeft me consent gegevenquote:
Eens gegeven blijft gegeven!SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:Fogel heeft me consent gegeven
Eens gegeven blijft gegeven!Spoiler niet gekliktSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh ja bah, dropshot, daar mag je van mij ook wel de hele fles van leegdrinkenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mag gewoon
Zo drink ik graag een fles dropshot leeg, iedereen vind dat vies
Maar toch
Ik las gelikt.quote:I'm surrounded by morons!
Lekker manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
#metooquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze is lekker jaquote:
PicsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geloof dat welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik het meen, da's toch voldoende?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]straks gaan mensen je nog geloven!
Beauty is in the eye of the beholder.
Dat geldt vast ook voor lekkerheid
GeefbaarheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geef je een bolk.quote:I'm surrounded by morons!
Dat magquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Weet je wat ook wel lekker is? Dat ik gewoon mijn laptop dichtklap omdat ik er genoeg van heb vandaag. Morgen weer een werkdag.I'm surrounded by morons!
Het einde van de werkdag nadert.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh jouw post had ik nog niet eens gelezen, naar het intikken van de mijne. Ik ben er ook wel klaar mee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:16 schreef Fogel het volgende:
Weet je wat ook wel lekker is? Dat ik gewoon mijn laptop dichtklap omdat ik er genoeg van heb vandaag. Morgen weer een werkdag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fixedquote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben stiekem allang thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Terechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent dan ook heet van jezelfquote:Op woensdag 13 november 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
Ik ook niet trouwens vanavond pas denk ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heet van jezelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heet van jezelf
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb de verwarming wel aangezet!
Kale Hammy heeft warmte nodig!
(Ok, eigenlijk vond ik het zelf gewoon te koud, misschien straks even het badkamerraam ook maar dichtdoen)
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kale hammy klinkt schunnig jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar @:JustinK weet wat ik bedoel![]()
![]()
![]()
Je kutje sowiesoquote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar @:JustinK weet wat ik bedoelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snappen we allemaal, ik vind het te schunnigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee jij zegt kale hammyquote:Op woensdag 13 november 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit zeggen
Maar we weten allemaal hoe laat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bijna kwart voor!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee jij zegt kale hammy
Maar we weten allemaal hoe laat het is![]()
Dat kan ik beamenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:41 schreef Rob het volgende:
is wel geluksnummer
omdat het "het gekkengetal is"![]()
De Werklaptop is uit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, vandaag werkte ik vanuit huis. Morgen is weer een kantoordag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
NeeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas bolkt Moon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmm woensdag 13 november 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:[/b]
[..]
Jaja, jij hoorde alleen maar "neuken" in dat liedje van jou, terwijl ik dat helemaal niet hoorde
[/quote] toch niet echt denk?
ik hen dat liedje wss 1000x gehoord omdat ik hem moest spelen met band, maar nog tekst is niet mijn afdeling.
maar het is toch puur neuken of wereld vergaat idee dacht ik. en liefdeDo what you love, love what you do!![]()
Nou, kree maar eens bolken dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee, moon sprong er alweer voor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Onee, moon sprong er alweer vooroooopss!
![]()
nou wacht ga de tekst maar quoten. enne ok de ene keer pik ik dat anders op als andere wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op woensdag 13 november 2024 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou wacht ga de tekst maar quoten. enne ok de ene keer pik ik dat anders op als andere wel?![]()
![]()
t het hele gaat nl over verhaal en mensen die hun plek niet vinden en neuken dus want letterlijk. "a new world". zo hete het ookDo what you love, love what you do!![]()
welkom in musical world, de meer onbekende dus ;Pquote:Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaatDo what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
goed sgat, bij jou in Roffa sgat?quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik hoor toch letterlijk en vertaal ik het
ik neuk Jennifer (of naam). van in de gang
"Do what you love, love what you do!![]()
zo zit daar meer in als je hem doorluister. tis beetje opstand tegen nieuwe wereld mss wel.
en ja dat trek ijk best goeden muzikaal goed ook wel als piano.
luisteren zullen jullie. ik zeg ze zeggen erin neuk iemand in de hal (of studente huis). maar daar ging het me niet om. tis best heel verhaal?quote:
nu heb ik deze in OST versie, maartoed tis nooit populair geworden dit.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou wel eens willen weten en als je dat doorluiterd, hoe vatten jullie dat verhaal samen?
er zit best heel veel metoooo enzo in ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ok, ik hoor het ook, maar jij haalt die ene zin er uit. Ik geloof niet dat dat de boodschap van het nummer isquote:Op woensdag 13 november 2024 17:14 schreef kree het volgende:
Ik hoor toch letterlijk en vertaal ik het
ik neuk Jennifer (of naam). van in de gang
"quote:Lyrics:
GUY 1:
I’m nineteen and male
I play squash and racquetball
I’ve an allergy to grapefruit and tomatoes
My sister goes to Yale
I screwed Jen from down the hall
Over spring Break, at a beach house in Barbados
There you go, that’s my life in photos
That’s what you get in a snapshot frame
There I am, in a trimmed up bio
That’s who I am every night and day
But, sometimes I feel there’s something missing
Lurking inside that I can’t explain
Sometimes I feel like I’m gonna crack
And I work so hard to maintain
But still I smile because I need to look strong
And all the while I keep soldiering on
I wanna see me from where I begun
But I’m afraid to be
Who I am, who I want to become
GIRL 1:
I’m 30 and unwed
I read Cosmo all the time
And I believe a woman has the right to choose
My bedroom’s painted red
And my favorite food is Thai
And I’m saving up to take a single’s cruise
Now there you go, do you understand me?
Now do you feel that you know my core?
There I am, there’s my life on paper
But rip it up cuz I’m needing more
Cuz sometimes I feel my life is ending
Before I’ve had the chance to chase the wind
I can’t explain what or why I’m fighting
But my legs feel locked and my arms feel pinned
BOTH:
But I’m afraid to be
Do I really wanna see?
Do I really wanna mess it all up,
To know?
Could I be living a lie?
Filled with uncertainty?
Do I wanna grow?
GUY 2:
I was popular in school
I live west of Central Park
I have a law degree but I watch TV instead
My car is out of fuel
I still get scared of the dark
And every second Monday I skip work to stay in bed
There you are, there’s a little soundbite
There goes a clip of my old disguise
Mark it down for a new best seller
A man who won’t fail so he never tries
Cuz our lives are full of expectations
Can’t find what keeps me from my goals
Though I could shape the world with just my fingers
My hands are stuck, and I can’t break the mold
ALL THREE:
But I’m afraid to be
Do I really wanna see?
To know?
Could I be living a lie?
Filled with uncertainty?
Do I wanna grow?
GIRL 2:
I’m the life of every party
And I love to laugh out loud
I drink a little more than I probably should
I love Paul McCartney
I’m the loudest in the crowd
And I know people try their best and can usually be good
Well here I am, in a little journal
With similar scribbles for every page
Read it all, and you’ll think you get me
But, I have volumes I’ve left encaged
I feel like the world doesn’t wanna know me
So I decide to be someone new
Now I’ve kept you from getting to me
When all I want is to live the truth
ALL:
But I’m afraid to be
Do I really wanna see?
To know?
Could I be living a lie?
Filled with uncertainty?
Do I wanna grow?
But I’m afraid to be
Who I am, who I want to become!
Become!
Become!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
tuurlijk. haha ja, maar dart is het hele punt van die musical, tis beetje niet zo als feel good maar maakt een punt duidelijk, tis heel jammerr dat de hele rest er niet is met liedjes behalve amateur die deden. heb ze denk wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ok, ik hoor het ook, maar jij haalt die ene zin er uit. Ik geloof niet dat dat de boodschap van het nummer is
[..]
maar gaat t om toch ander beeld van wereld en goed voelen over jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Gourmetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: