abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 november 2024 @ 10:24:28 #151
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215576526
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zolang hij niet veel doet en puur belastinggeld zwartmaakt, witwast en efficiënt doorsluist naar persoonlijke DOGEcoin dan kunnen ze allemaal lekker tanken.
Ik denk dat de 1000+1 aanklachten wel zullen verdwijnen hoor, dat is het niet. Ego vraagt aan Ego of dat ff weg kan, dat werkt zo wel.

Maar echt in mogen grijpen diep in de werking van een ministerie is wat anders. Zeker als andere Ego het al als "van hem" beschouwd.

En ik denk niet dat z'n nep ministerie wezenlijke budgetten krijgt, anders dan voor operationele dingen, wat mensen inhuren, paperclips kopen, etc.

Z'n hele 'belofte' is immers dat hij wel ff miljarden gaat besparen. Daar heb je zelf natuurlijk geen miljarden voor nodig.

En zijn ondertussen de aandelen tesla al getankt?

twitter

Zo "geniaal" die man.
pi_215576532
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2024 09:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Arme Marco Rubio. Zo lang hielen gelikt en nu wil Lara Trump hem vervangen.
Het schijnt dat personen als Rubio en Graham mogelijk ook erg loyaal zijn omdat Trump erg goed is in chanteren. Veel loyaliteit is er omdat ze in de cosa nostra van maga zijn gestapt of er als republikein tegenaan hebben geschuurd. Vooral een Graham is waarschijnlijk bang geweest dat hij op seksuele voorkeur zal worden bestreden en al z'n kansen op een baantje daar of elders ziet wegglijden.
pi_215576577
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk dat de 1000+1 aanklachten wel zullen verdwijnen hoor, dat is het niet. Ego vraagt aan Ego of dat ff weg kan, dat werkt zo wel.

Maar echt in mogen grijpen diep in de werking van een ministerie is wat anders. Zeker als andere Ego het al als "van hem" beschouwd.

En ik denk niet dat z'n nep ministerie wezenlijke budgetten krijgt, anders dan voor operationele dingen, wat mensen inhuren, paperclips kopen, etc.

Z'n hele 'belofte' is immers dat hij wel ff miljarden gaat besparen. Daar heb je zelf natuurlijk geen miljarden voor nodig.

En zijn ondertussen de aandelen tesla al getankt?

[ x ]

Zo "geniaal" die man.
De republikeinen hebben straks
- het presidentschap
- de senaat
- het huis van afgevaardigden
- supreme court

dus, dat kan helemaal Somalie 2.0 gaan worden daar.

En misschien moeten we meneer Wilders die meneer Trump aanmoedigd maar alvast even bedanken voor alle potentiele Amerikaanse vluchtelingen.
pi_215576594
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De republikeinen hebben straks
- het presidentschap
- de senaat
- het huis van afgevaardigden
- supreme court

dus, dat kan helemaal Somalie 2.0 gaan worden daar.

En misschien moeten we meneer Wilders die meneer Trump aanmoedigd maar alvast even bedanken voor alle potentiele Amerikaanse vluchtelingen.
Ja ja de hel en de verdoemenis, vrouwen en kinderen eerst. Straks bouwt Mexico zelf een muur om al die vluchtende Amerikanen tegen te houden. Och wat zullen ze verlangen naar die goede oude tijd onder Biden waar ze nauwelijks rond konden komen.
  donderdag 14 november 2024 @ 10:35:51 #155
6484 ExTec
pi_215576607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:33 schreef Chivaz het volgende:
Straks bouwt Mexico zelf een muur om al die vluchtende Amerikanen tegen te houden.
U vraagt, wij draaien.

twitter
pi_215576619
quote:

[..]
Ja ja de hel en de verdoemenis, vrouwen en kinderen eerst. Straks bouwt Mexico zelf een muur om al die vluchtende Amerikanen tegen te houden. Och wat zullen ze verlangen naar die goede oude tijd onder Biden waar ze nauwelijks rond konden komen.
Vertel ons dan maar eens welk beleid Trump voorgesteld heeft om de slecht betaalden wel met 40 uur werk royaal rond te laten komen.. ^O^
pi_215576620
quote:

[..]
Heb jij al gesolliciteerd naar een baantje daar, om in dogecoin (waar dollars and roebels elkaar tegenkomen) te kunnen worden uitbetaald?
pi_215576637
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
U vraagt, wij draaien.

[ x ]
Smerige racisten zijn het, geen mens is illegaal zou links Amerika zeggen. Gek genoeg denken de Mexicanen daar toch anders over lol.
pi_215576645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Heb jij al gesolliciteerd naar een baantje daar, om in dogecoin (waar dollars and roebels elkaar tegenkomen) te kunnen worden uitbetaald?
Kan dat? Heb je een link voor mij? En mag ik jullie dan opgeven als referentie? Ze mogen mij best uitbetalen in crypto.
  donderdag 14 november 2024 @ 10:41:17 #160
6484 ExTec
pi_215576650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vertel ons dan maar eens welk beleid Trump voorgesteld heeft om de slecht betaalden wel met 40 uur werk royaal rond te laten komen.. ^O^
Wat, ga je het nou over inhoud en beleid hebben? :{

Vloeken in de trump kerk? :{

Is dat fijne gevoel van 'owning the libs' soms niet genoeg voor jou? :{
pi_215576662
quote:

[..]
Straks bouwt Mexico zelf een muur om al die vluchtende Amerikanen tegen te houden.
Maga-kneusjes in Magastan gaan nog van een koude kermis thuis komen als ze er achter komen dat Trump's muur 2 kanten uitwerkt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215576683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
We zullen zien wat er gaat komen, vorige periode ging het ook helemaal prima onder Trump. Het is wel erg eigenlijk dat Trump nu 4 jaar rotzooi van Biden moet gaan opruimen.
Kun je nagaan, dan heb je Biden gehad de meest populaire president aller tijden, een man met ervaring, empathie en een groot hart voor de arbeiders en minderheden.
En al die groepen zijn slechter af dan 4 jaar geleden. In plaats van dat ik moet gaan voorspellen wat er komen gaat is het misschien een beter idee om te reflecteren wat er precies is mis gegaan in de afgelopen 4 jaar.
Als we dat weten dan kunnen we kijken of het beleid van Trump verbetering gaat opleveren.
pi_215576691
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maga-kneusjes in Magastan gaan nog van een koude kermis thuis komen als ze er achter komen dat Trump's muur 2 kanten uitwerkt.
Ja ja de horror, al die linkse mensen die naar Canada vertrekken en Maga naar Nederland en Mexico het is toch wat.
  donderdag 14 november 2024 @ 10:51:23 #164
6484 ExTec
pi_215576734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Smerige racisten zijn het, geen mens is illegaal zou links Amerika zeggen. Gek genoeg denken de Mexicanen daar toch anders over lol.
Neehoor, niks racistisch aan natuurlijk.

Die vervelende yanks duwen de onroerend goed prijzen in de grensgebieden door het dak, simpelweg omdat de USD meer waard is dan whatever currency ze in mexico zelf hebben.

Het zijn niet mexicanen die in de VS gaan wonen, hun baan in mexico aanhoudend, omdat ze in hun eigen land niet rond kunnen komen van wat ze verdienen.

En vanzelfsprekend sta je te juichen bij het vooruitzicht dat de VS het ook gaat doen, en dan is het natuurlijk heulemaal geen 'razizme'.
pi_215576740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:40 schreef Chivaz het volgende:

Kan dat?

[..]

Vast wel.

quote:
Heb je een link voor mij?
Musk is wel tweetbaar op X.

quote:
En mag ik jullie dan opgeven als referentie?
Ga even met Geert en Dilan om tafel, dat zijn betere referenties.

quote:
Ze mogen mij best uitbetalen in crypto.
Lijkt me beter, want de dollar en de roebel worden weinig waard.
pi_215576756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We zullen zien wat er gaat komen, vorige periode ging het ook helemaal prima onder Trump. Het is wel erg eigenlijk dat Trump nu 4 jaar rotzooi van Biden moet gaan opruimen.
Kun je nagaan, dan heb je Biden gehad de meest populaire president aller tijden, een man met ervaring, empathie en een groot hart voor de arbeiders en minderheden.
En al die groepen zijn slechter af dan 4 jaar geleden. In plaats van dat ik moet gaan voorspellen wat er komen gaat is het misschien een beter idee om te reflecteren wat er precies is mis gegaan in de afgelopen 4 jaar.
Als we dat weten dan kunnen we kijken of het beleid van Trump verbetering gaat opleveren.
veel woorden en je zegt niks. je zou een uitstekende politicus zijn
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215576769
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zijn er al signalen van vluchtende MAGA stemmers, die komen nu toch gewoon in het paradijs terecht?
pi_215576782
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We zullen zien wat er gaat komen,
Dus je hebt wederom vage beschuldigingen jegens het beleid van Biden geuit en kan niet op de proppen komen met welk beleid Trump dat probleem gaat oplossen.

Zo kennen we onze maga cult leden schreeuw maar raak en lul daarna er overheen als er inhoudelijke vragen komen.

Een grote shitshow on steroids komt eraan met deze blinde cult volgers en ja knikkers.
pi_215576793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Vast wel.
[..]
Musk is wel tweetbaar op X.
[..]
Ga even met Geert en Dilan om tafel, dat zijn betere referenties.
[..]
Lijkt me beter, want de dollar en de roebel worden weinig waard.
Wat gaat het toch zwaar worden voor je straks. Rutte inclusief de hele NAVO die buigt voor de wil van de VS. De EU die toch ook wel tot inkeer gaat komen met betrekking tot Oekraïne. En wat ga je straks doen als het wel gewoon goed gaat in de VS?
Dan maar weer hopen op een of andere impeachment of rechtszaak waardoor je toch je gram kan halen?

Wat dat betreft zijn jullie echt slechte verliezers, de richting die Biden op wou met het land is terecht afgewezen.
De Amerikanen hebben gekozen voor een andere richting en het is nu gewoon kijken hoe het gaat.
pi_215576821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus je hebt wederom vage beschuldigingen jegens het beleid van Biden geuit en kan niet op de proppen komen met welk beleid Trump dat probleem gaat oplossen.

Zo kennen we onze maga cult leden schreeuw maar raak en lul daarna er overheen als er inhoudelijke vragen komen.

Een grote shitshow on steroids komt eraan met deze blinde cult volgers en ja knikkers.
Tja Basp1 je grote held zat in het Witte Huis en heeft er vier jaar lang niets van gebakken. In plaats daar over te reflecteren waar het precies is misgegaan hoop je er nu op dat het nog veel harder misgaat onder Trump.
Je verwacht nu dat ik als een of andere policy nerd jouw haarfijn ga uitleggen wat precies de doorslaggevende factor gaat zijn. Een schier onmogelijke taak.
Ik vraag iets veel simpelers maar daar wil je het begrijpelijk niet over hebben.
  donderdag 14 november 2024 @ 11:07:11 #171
6484 ExTec
pi_215576852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef Basp1 het volgende:

Ja, gaan veel 'linkse tranen' komen.

Van het lachen.

Overigens ben ik zelf niet echt links, maar dat terzijde. Ik zal wel mee lachen. Lachen is gezond ;)
pi_215576859
Eerste schot voor de boeg.

twitter
  donderdag 14 november 2024 @ 11:11:24 #173
6484 ExTec
pi_215576885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gast, sta je dan echt met je bek vol tanden als je de simpele vraag gesteld wordt:

quote:
Wat gaat je oranje idioot dan precies doen om het leven zoveel beter te maken voor die mensen die nauwelijks rond kunnen komen?
Dit is een topic in het POL forum he? Politiek?

Moet je anders niet naar SHO ofzo?

Kun je daar elk postje je adoratie uitspreken voor die oranje idioot. Daar zal je ook niet gevraagd worden naar het 'waarom'.
  donderdag 14 november 2024 @ 11:12:11 #174
6484 ExTec
pi_215576893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:08 schreef Ulx het volgende:
Eerste schot voor de boeg.

[ x ]
pi_215576903
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neehoor, niks racistisch aan natuurlijk.

Die vervelende yanks duwen de onroerend goed prijzen in de grensgebieden door het dak, simpelweg omdat de USD meer waard is dan whatever currency ze in mexico zelf hebben.

Het zijn niet mexicanen die in de VS gaan wonen, hun baan in mexico aanhoudend, omdat ze in hun eigen land niet rond kunnen komen van wat ze verdienen.

En vanzelfsprekend sta je te juichen bij het vooruitzicht dat de VS het ook gaat doen, en dan is het natuurlijk heulemaal geen 'razizme'.
Kortom illegale immigratie is kut en vooral nadelig voor de onderklasse.
Nog even en je hebt MAGA in je signature staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')