Bericht 100% gewijzigd door Coco op 15-11-2024 18:57:59quote:
Dat betalen per artikel was juist hetgeen wat me naar die site dreef.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat toen eigenlijk wel heel fijn. Nu zit ik vast aan mijn abonnementje als ik een beetje gebruiksvriendelijk het nieuws van die Belgische groep wil lezen.
Echt keihard gelachenquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Een leuke grap gepost in het Equal Pay topic
quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Een leuke grap gepost in het Equal Pay topic
Nu ben je druk bezig met belangrijke zaken als het Sinterklaasjournaal!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast al eens gebezigd, maar Achahbar is de enige speler voor wie ik wel eens speciaal naar Varkenoord ging (ik had toen ook wel erg weinig om handen)
Het wordt spannend want Sinterklaas is al de hele week ziek!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu ben je druk bezig met belangrijke zaken als het Sinterklaasjournaal!
Oei, als dat maar goed komt!quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt spannend want Sinterklaas is al de hele week ziek!
Wel gelachen om de dagelijkse Wildersverwijzing in dat sinterklaasjournaal, stukje indoctrinatie.
Siuuuquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ronaldo to score.
[ afbeelding ]
Met plakjes kaas. Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een smeerlap Drizzt, een hele grote smeerlap.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt is er. Kunnen we nu iets noteren?quote:
Preischotel uit de oven.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |