Het lijkt wel of ze de Eerste de Beste die aandachtsgeil genoeg is meteen uitnodigen!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Weer dat pleurisventje van Gijp bij De Eerste de beste. Waarom wordt elke leuke podcast toch verneukt door dat enge incestwereldje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit zelf in de eindredactie. Eng, eng, eng.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze de Eerste de Beste die aandachtsgeil genoeg is meteen uitnodigen!
Zijn vader is helemaal delulu dus zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
Die Nicky vd Gijp jongens, is dat nou een nicht?
Gelukkig is er vanavond weer champions league voetbal.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Gereageerd in het antisemieten amsterdam topic
Z'n vader is het in elk geval wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
Dit sfeertje ademt havercappu drinken in Mokum.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Coco
Lekker op vrijdagochtend om 8:00 op je vanmoof naar een kantoorravequote:Op woensdag 13 november 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit sfeertje ademt havercappu drinken in Mokum.
Rotterdam > Amsterdamquote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Gereageerd in het antisemieten amsterdam topic
Dan ga je maar naar het Antisemieten Rotterdam topicquote:Op woensdag 13 november 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rotterdam > Amsterdam
Juffrouw Jetten heeft de verklaring; geen stageplekken. Topic kan dicht.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar het Antisemieten Rotterdam topic
Als je goed rechtsonder in beeld kijkt zie je een Rotterdamse postcode, dus je zit er alweer naast.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit sfeertje ademt havercappu drinken in Mokum.
Alsof ik dit soort nichtenmuziek niet meteen afzet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je goed rechtsonder in beeld kijkt zie je een Rotterdamse postcode, dus je zit er alweer naast.
Ok Gerda.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik dit soort nichtenmuziek niet meteen afzet.
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik dit soort nichtenmuziek niet meteen afzet.
Je bent een goed persoon.quote:
Wat flauw.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een walgelijke OP zeg.
Oh, ik dacht dat het een pop was.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat flauw.
Prima als Nicki je smaak niet is, maar ze is wel gewoon een mens en om een ander mens nou walgelijk te noemen vind ik een beetje ver gaan.
Haha GGMM is een proleet die bij de action komt.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
Zonde. Als ik bij de Action iets zag liggen ging ik altijd speciaal naar de Blokker om er daar 2 keer zoveel voor te betalen
Vervelend al die bijwerkingen van je medicijnenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Jongens ik ben echt moe. Wil gewoon slapen.
Nou dat bepaal ik zelf wel hoor !quote:Op woensdag 13 november 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen mag er wezen.
Dat is het zeker maat, en dan willen ze ook not gaan ophogen. Goeie gekken.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend al die bijwerkingen van je medicijnen
Nasi.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Pokebowlquote:Op woensdag 13 november 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Challah, om te laten zien dat ik geen antisemiet ben.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inshallahquote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Challah, om te laten zien dat ik geen antisemiet ben.
Doritos Kip.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Paar users in deze sc wel jaquote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Challah, om te laten zien dat ik geen antisemiet ben.
Nee. Is gewoon de zoon van René vd Gijp.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
Pepernoten:quote:
Aha.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Pepernoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chocolade kruidnoten
Niet happen.quote:
hoezo niet happen? google dan zelf kruidnoten en pepernoten dan zie je vanzelfquote:
Kan gebeuren maat, kruidnoten worden vaak pepernoten genoemd.quote:
Altijd ook nog?quote:
Dit is wel heel slechtquote:Op donderdag 14 november 2024 08:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1040 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟩⬜⬜🟨🟨
Aha
Akelig slaaptekort
Woordle 1244 5/6
⬜🟩⬜⬜🟨
🟩🟩⬜⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Gezellig maat.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:39 schreef KingRoland het volgende:
Morgen ben ik weer in Rotterdam boys
@Pisces29quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef KingRoland het volgende:
In Amsterdam hebben ze koffie met havermelk in Rotterdam geen havermelk
Ik ga NU koffie met havermelk halen in Rotterdam om het tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef KingRoland het volgende:
In Amsterdam hebben ze koffie met havermelk in Rotterdam geen havermelk
Zijn mogelijk lactose intolerantquote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Mensen die havermelk drinken... (maak af)
Gele kanariequote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef Origami94 het volgende:
Ik ga soon een keer stappen in Rotterdam. In welke kroegen moet ik een keer geweest zijn?
Heerlijk.quote:
God is trots op jequote:Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn mogelijk lactose intolerant
Wil je @alpeko ook sterkte wensen? Die is geheel uit het speelveld gestapt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht
Sterkte vandaag
Ouderdom? #dtvquote:Op donderdag 14 november 2024 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je @:alpeko ook sterkte wensen? Die is geheel uit het speelveld gestapt.
Locus Publicus, Faas, Sijf, Melief Bender, De Pelgrim, Brewdog, Station Bergweg, Bokaal, Proeflokaal Reijngoud, Walenburg, Brouwerij Noordt, Boudewijn, Café de Oude Sluis en Stalles.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gele kanarie
Witte aap (ik ben tegen racisme)
@:kingroland
Nee, dat is een fris snuitje.quote:
vinden Gurney best oké.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Ja en @Scrummie heeft ook nog niks gepost vandaag dus dan weet je ook wel hoe laat het isquote:Op donderdag 14 november 2024 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je @:alpeko ook sterkte wensen? Die is geheel uit het speelveld gestapt.
Ik doe eigenlijk alleen nog de Engelse Wordle en Quordle omdat de Engelse taal een wat leukere variatie heeft in woorden en letters.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en @:scrummie heeft ook nog niks gepost vandaag dus dan weet je ook wel hoe laat het is
Sterkte @:scrummie
Oh we gaan interessant doenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Locus Publicus, Faas, Sijf, Melief Bender, De Pelgrim, Brewdog, Station Bergweg, Bokaal, Proeflokaal Reijngoud, Walenburg, Brouwerij Noordt, Boudewijn, Café de Oude Sluis en Stalles.
Nee hoor. Al uitgelegd eerder deze week. Vakantie gehad. En daarna eigenlijk te veel aan het hoofd. Een hond met ouderdom bijv.quote:
Oh. Dat is oprecht lastig.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee hoor. Al uitgelegd eerder deze week. Vakantie gehad. En daarna eigenlijk te veel aan het hoofd. Een hond met ouderdom bijv.
Pootje van de hont.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Dat is oprecht lastig.Sterkte.
Ik zal voor je biddenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee hoor. Al uitgelegd eerder deze week. Vakantie gehad. En daarna eigenlijk te veel aan het hoofd. Een hond met ouderdom bijv.
Hebben geen kleine piemelquote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wereldvreemde snuiters, enge mensen.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef GGMM het volgende:
Ik lees af en toe WLR-SC maar dat is puur omdat ik het fascinerend vind hoe ze omgaan met het feit dat hun beeld van de wereld langzaam afbrokkelt.
Daar willen wij beiden niet mee geassocieerd worden Renéquote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef GGMM het volgende:
Ik lees af en toe WLR-SC maar dat is puur omdat ik het fascinerend vind hoe ze omgaan met het feit dat hun beeld van de wereld langzaam afbrokkelt.
Ik ben dol op deze wereldquote:Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef GGMM het volgende:
Hebben homo.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |