abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 november 2024 @ 03:11:48 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215564170
Sure
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 13 november 2024 @ 03:16:12 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215564173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:11 schreef sp3c het volgende:
Sure
Veel vrouwen en LHBTQI'ers durven in Amsterdam niet eens meer met de taxi vanwege al die mishandelingen.

Ontken je dat?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator woensdag 13 november 2024 @ 03:25:39 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215564183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Veel vrouwen en LHBTQI'ers durven in Amsterdam niet eens meer met de taxi vanwege al die mishandelingen.

Ontken je dat?
Nee

Blijft een raar verzonnen verhaaltje
  woensdag 13 november 2024 @ 03:26:49 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215564186
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee

Wat is er dan volgens jou precies "verzonnen" aan?
  Moderator woensdag 13 november 2024 @ 03:33:14 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215564189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Wat is er dan volgens jou precies "verzonnen" aan?
De overduidelijke hoax enzo natuurlijk
  woensdag 13 november 2024 @ 03:39:39 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215564192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
De overduidelijke hoax enzo natuurlijk
Ja, het is inderdaad overduidelijk een hoax. Gewoon allemaal bij elkaar verzonnen inderdaad. Pure Takiyya.
  Moderator woensdag 13 november 2024 @ 03:45:24 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215564196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:11 schreef sp3c het volgende:
Sure
pi_215564197
Goedemorgen!

Ik zit dit nu al een paar dagen aan te kijken, maar dit is toch helemaal niet het
probleem van Nederlanders?

Rellende Marokkaanse vierde generatie, met twee paspoorten….
Zuigende Israël voetbalsupporters, een zuigende provocerende zangers op het Eurovisie songfestival….
Joden die een soort van BLM voor zichzelf eisen….
Kick out zwarte piet gezeik…

Als Nederland zo slecht is voor je, donder dan alsjeblieft op. Ga gewoon weg allemaal.
  woensdag 13 november 2024 @ 03:49:33 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215564200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Als Nederland zo slecht is voor je, donder dan alsjeblieft op. Ga gewoon weg allemaal.
Dat gaan ze niet. Want autkiering en toesjchlagen.
pi_215564208
Vandaag gaat Wilders helemaal los in de 2e kamer. *O*
  woensdag 13 november 2024 @ 04:09:20 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215564211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 04:05 schreef Bassie48 het volgende:
Vandaag gaat Wilders helemaal los in de 2e kamer. *O*
Dat wordt vast weer lachen. Politiek cabaret.
  woensdag 13 november 2024 @ 04:24:51 #137
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215564232
Maar goed. Femke Halsema blijft, kansloze motie van wantrouwen door JA21 en VVD laat zich weer lekker kennen met hun staatsrechtloze curatele. Geert Wilders kan weer lekker boos zijn. Ik lach ze met de dag harder uit dat PVV-stemvolk. Nu nog even flink in de portemonnaie naaien door hun eigen leider en ik ga slingers ophangen. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_215564270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ok, ik zou iets minder drinken in de ochtend.

Maar dat ben ik.
Het is letterlijk overgenomen van de UVA. Maar die slimme koppen zijn natuurlijk niet zo slim als jij.
pi_215564278
quote:

[..]

Ontken je dat?
Totale onzin dit. Ken veel vrouwen en enkele homo's die gewoon solo de taxi (Uber) nemen in Amsterdam.
pi_215564279
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 04:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar goed. Femke Halsema blijft, kansloze motie van wantrouwen door JA21 en VVD laat zich weer lekker kennen met hun staatsrechtloze curatele. Geert Wilders kan weer lekker boos zijn. Ik lach ze met de dag harder uit dat PVV-stemvolk. Nu nog even flink in de portemonnaie naaien door hun eigen leider en ik ga slingers ophangen. :)
Vond het opvallend dat zelfs FvD niet voor de motie stemde.
pi_215564281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 02:38 schreef Lemmeb het volgende:
Dat verhaal over die zogenaamd "mishandelde taxichauffeur" is natuurlijk ook overduidelijk een hoax. Gewoon weer zo'n leugen van de islamofascisten om in de slachtofferrol te kunnen kruipen. Dit is gewoon Takiyya, 'liegen om de islam te versterken'.

Ja, een midhandelende taxichauffeur, die was er wel. Meerdere zelfs. Amsterdamse taxichauffeurs staan internationaal bekend om hun mishandelpraktijken.
Takiyya is iets heel anders, je zuigt van alles uit je duim.
pi_215564288
Ik verwacht na het debat van vandaag dat rechts definitief afstand neemt van links en een cordon sanitair legt om deze halve gare ontkenners van alles en nog wat.
pi_215564400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ze hebben een Nederlands paspoort.
Dat kan ingetrokken worden. Dat hebben ze in Frankrijk al met zo'n 4000 van dit soort sujetten gedaan. En als Frankrijk dat kan, dan kan Nederland het ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215564405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 05:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is letterlijk overgenomen van de UVA. Maar die slimme koppen zijn natuurlijk niet zo slim als jij.
Denk dat voor de meeste mensen de UvA wel af is na wat daar dit jaar gebeurd is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215564410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 07:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat voor de meeste mensen de UvA wel af is na wat daar dit jaar gebeurd is.
Die zijn af en al die hoogleraren bij elkaar zijn niet zo slim als jij. Ik snap het.

Zijn er nog meer dingen waar je zo tegenaan loopt?
pi_215564415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 04:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Nee er gaan best wel dingen verschuiven/veranderen. De “jemoederiseenhoer”
Moslims zullen veel harder aangepakt worden en direct uitgezet. Daarop komen weer rellen waarbij de aanhouders worden uitgezet, daarna nog meer rellen enz.
Dan kan het best snel gaan.
Klaar voor kerst?
Vakman pur sang
pi_215564417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 03:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee

Heeft anders behoorlijk het nieuws gehaald toendertijd.
pi_215564421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 06:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Totale onzin dit. Ken veel vrouwen en enkele homo's die gewoon solo de taxi (Uber) nemen in Amsterdam.
Je kent er 0.

Nul.
Intolerant voor intolerantie
pi_215564425
quote:

[..]

Ontken je dat?
Dan zal het verhaal van verschillende taxi chauffeurs wel verzonnen zijn toch? Wat een logica en hoe krijg je het aan elkaar geknoopt?
pi_215564432
https://www.om.nl/actueel(...)nrijden-op-dragqueen

Een 27-jarige taxichauffeur die op 7 augustus 2023 op een dragqueen inreed is veroordeeld tot zestig uur werkstraf en een maand voorwaardelijke gevangenisstraf. Ook legde de rechter een voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid op voor de duur van zes maanden. Het incident vond plaats om 4 uur in de nacht van 7 op 8 augustus 2023 tijdens Pride Amsterdam. De officier van justitie had één maand celstraf geëist en een ontzegging van de rijbevoegdheid voor de duur van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

Het slachtoffer verklaarde bij de politie dat hij verkleed in drag samen met zijn vriend op een taxi wachtte die ze hadden besteld. De taxi arriveerde en verminderde vaart, maar de chauffeur trok op en reed verder toen hij zag dat zijn klant een dragqueen was. Het slachtoffer rende achter de taxi aan, vertelde hij de politie, waarna de chauffeur stopte en hem uitschold voor 'kankerhomo'. Het slachtoffer sloeg vervolgens met zijn tas tegen de taxi. Daarop reed de taxichauffeur achteruit richting het slachtoffer. Door op tijd opzij te springen, werd hij slechts licht geraakt.

De verklaring van het slachtoffer wordt bevestigd door zijn vriend en een getuige. Ze zien hoe de taxi het slachtoffer schampt. Ook camerabeelden ondersteunen de verklaringen. Op de beelden is duidelijk te zien dat de taxichauffeur met opzet en met verhoogde snelheid op het slachtoffer afrijdt.

Omdat het uitschelden niet door de getuigen is gehoord en de taxichauffeur dit ontkent kan de officier van justitie niet voldoende aannemelijk maken dat het incident een discriminerend karakter had. Volgens de taxichauffeur is hij doorgereden omdat het slachtoffer agressief en intimiderend zou hebben gekeken; daarom besloot hij de rit te annuleren en door te rijden.

“Op basis van de aangifte, de verschillende verklaringen en de beelden is komen vast te staan dat verdachte opzettelijk met zijn taxi op de aangever is ingereden”, zei de officier van justitie vandaag op zitting. “Door met een auto en op hoge snelheid op iemand in te rijden kun je iemand ernstig verwonden. En ik ben van mening dat het volle opzet van de verdachte daarop gericht was. Op de beelden is immers duidelijk te zien dat hij recht op het slachtoffer af stuurt en geen moment remt. Dat hij geen letsel aan het gebeuren heeft overgehouden is enkel en alleen omdat hij op tijd wist weg te springen.“

De officier van justitie vindt het moeilijk te geloven dat de taxichauffeur een rit annuleert omdat de blik van zijn klanten hem niet aanstaan. Zeker als het midden in de nacht en dus donker is. “Voor het slachtoffer voelde dit ontzettend discriminerend en kwetsend. Hij is in zijn carrière als dragqueen veelvuldig beledigd en gediscrimineerd en heeft al vaak meegemaakt dat taxi’s een rit annuleren zodra ze hem in drag zien. Hij weet zeker dat de verdachte hem aanreed omdat hij drag queen is”, aldus de officier van justitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')