Ah, thanks. Natuurlijkquote:
Dit begint inderdaad wel schrikbarende vormen aan te nemen. Ik heb het tot dusver steeds op luiheid, gemakzucht en incompetentie gehouden, maar het wordt steeds lastiger om geen kwade opzet te gaan vermoeden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De media checkten het wederom niet.
Wederom trappen ze in de val van de moslimterroristenpropaganda.
Met. Open. Ogen.
Ik weet het ook niet. Maar als ik de nos zo zie en ook het beleid weet wat afgelopen jaren 'wit' was en 'moslims moeten positiever in beeld' en ook zie wat er allemaal op de rest in de media gebeurd, kan ik 'incompetentie' en 'lui' niet meer onder ogen zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:20 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Dit begint inderdaad wel schrikbarende vormen aan te nemen. Ik heb het tot dusver steeds op luiheid, gemakzucht en incompetentie gehouden, maar het wordt steeds lastiger om geen kwade opzet te gaan vermoeden.
Je bent de beelden bij het station vergeten met honderd zwaar bewapende mannen met gezichtsbedenkking die heen en weer rennen en op zoek zijn naar prooien? Die beelden werden gedeeld met als omschrijving Marokkaanse jodenjagersquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De media checkten het wederom niet.
Wederom trappen ze in de val van de moslimterroristenpropaganda.
Met. Open. Ogen.
Dat is hun trots. In de meeste Nederlandse gezinnen heb je dan nog een moeder die je met beide benen op de grond zal houden. Daar heeft de moeder een iets andere functie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten kunnen er niet tegen als ze de waarheid verteld worden en zij zijn het probleem in die waarheid. 'Geen respect jwz!!!'.
Totaal geen vermogen de nadelen van het eigen gedrag in te zien en dat te willen veranderen.
Gefeliciteerd je loopt 4 dagen achterquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:52 schreef hothead2020 het volgende:
Ik ben vast spuit 11, maar het kleine rechtse anti-woke kind Bender stond nou net precies daar.. op de juiste plaats en de juiste tijd !
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan inderdaad niet tegen willekeurige woorden. Zou wel een tip willen geven om niet bij de politie te solliciteren, want die verslagen worden onleesbaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum?
Dat je er niet tegen kan is prima, moet jij lekker weten.
Of vaders die even wat sense en waarden komen bijbrengen.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is hun trots. In de meeste Nederlandse gezinnen heb je dan nog een moeder die je met beide benen op de grond zal houden. Daar heeft de moeder een iets andere functie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:00 schreef HowardRoark het volgende:
Zie hier hoeveel respect men voor de Nederlandse agent hebben. Lopen er gewoon doodleuk heen en slaan zo'n man in het gezicht wat euforisch wordt toejuicht door de geestverwanten die het staan te filmen. Maar geen enkel probleem hoor jongens, het zijn slechts "een paar rotte appels" en we moeten vooral niet generaliseren.
[ x ]
Iets laten checken of het hebreeuws is of arabisch...quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent de beelden bij het station vergeten met honderd zwaar bewapende mannen met gezichtsbedenkking die heen en weer rennen en op zoek zijn naar prooien? Die beelden werden gedeeld met als omschrijving Marokkaanse jodenjagers
Of die auto die bijna twee mannen aanrijdt, wat gedeeld is als een aanslag op joden...
Beelden komen online. Mensen delen het, mensen maken hun eigen verhaal er van. Zien iets, interpreteren het verkeerd, ik ook. En soms lijkt iets helder en wordt het gedeeld. Die beelden van het station en ruim honderd hooligans ging in Duitsland viral als Marokkanen op jodenjacht.
Het gebeurt overal, media moeten meteen leveren en nemen geen tijd om twee bronnen te vinden. Dat willen de lezers ook niet, zie online maar het gezeik op fakenews NOS die iets nog niet binnen een uur gemeld heeft.
Die taxi is ook nog niet definitief bevestigd.
Achmed weet heel goed hoe hij met hooligans moet omgaanquote:Op woensdag 13 november 2024 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of vaders die even wat sense en waarden komen bijbrengen.
Ik heb zeker 3 of 4 posts, waar sommigen op gereageerd zouden hebben volgens de notificatie bel, die ik vervolgens aanklikte en niet meer erin stonden. En dat waren nu niet bepaald de meest aanstootgevende berichten. Ik heb veel stevigere voorbij zien komen die er nog allemaal in staan.quote:
kom je er ook achter, en nu?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik heb zeker 3 of 4 posts, waar sommigen op gereageerd zouden hebben volgens de notificatie bel, die ik vervolgens aanklikte en niet meer erin stonden. En dat waren nu niet bepaald de meest aanstootgevende berichten. Ik heb veel stevigere voorbij zien komen die er nog allemaal in staan.
Als FOK! nu ook al begint met sencuur net als Youtube dan zijn we toch écht ver afgegleden. Want dit was juist één van de weinige platforms waar je juist je mening vrij kon geven en men geen blad voor de mond nam.
Nu snap ik je opmerking, dacht dat het over een YouTube video ging.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik heb zeker 3 of 4 posts, waar sommigen op gereageerd zouden hebben volgens de notificatie bel, die ik vervolgens aanklikte en niet meer erin stonden. En dat waren nu niet bepaald de meest aanstootgevende berichten. Ik heb veel stevigere voorbij zien komen die er nog allemaal in staan.
Als FOK! nu ook al begint met sencuur net als Youtube dan zijn we toch écht ver afgegleden. Want dit was juist één van de weinige platforms waar je juist je mening vrij kon geven en men geen blad voor de mond nam.
Nou, ik ben hier een paar jaar weinig tot bijna niet geweest maar een jaar of 2 á 3 terug was er van die tendens nog niet echt sprake. Ik weet niet wát er achter de schermen gebeurd is maar die ontwikkeling vind ik toch ronduit zorgelijk.quote:
Heb hetzelfde. Misschien dat er iets fout is met de broncode van FOK! Al dacht ik hetzelfde.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |