Ja Geertje moet nu het antisemitisme in de rechterhoek veroordelen, vooral van partijen waar hij niks mee te maken heeft, buitenlandse mensen waar hij nooit contact mee heeft gehad, maar ja "Hongarije" of zo. Daar gaat het om. Heel NL zou dit verplicht moeten kijken.quote:
Ga jij Nederlandse staatsburgers doodschieten?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Collaborateurs van de Russen.
Ik dacht eerlijk gezegd dat de tribunalenfantasie was uitgestorven samen met de coronawappies, maar we hebben er weer één.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze een beter openingsstatement bij de tribunalen, dit wordt gewoon weggelachen.
'moslimhaat', 'maccabituig'... 'moslims die worden aangevallen door maccabituig'....quote:Op woensdag 13 november 2024 10:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind Van Baarle een enge man, alsof hij elk moment een mes kan trekken. Een verscholen agressie heeft hij.
Hoho, niet zo genuanceerd doen hoor. Je moet moslims hier collectief de schuld van geven. Doe je dat niet, dan ben je een zieke linkse idioot.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, als premier ben je er voor alle Nederlanders, dus het is wel fijn als diegene tenminste nog iets van verbinding uitstraalt. Het benoemen heeft hij al gedaan door te spreken over een integratie probleem. Je wilt de groep die wel geïntegreerd is niet ook verliezen, hen een gevoel geven dat zij niet als probleem worden gezien lijkt mij wenselijk.
Ik woon in Rotterdam zuid, en je ziet het antisemitisme al heel lang, de scholen kennen het probleem ook. Joris Luyendijk schreef al over antisemitisme als cultureel fenomeen in de Arabische wereld.
Tegelijkertijd wonen hier prima geïntegreerde mensen die zich ook schamen voor wat we gebeurd is. Omdat ze ook weten dat de maatschappij hen ziet als 1 groep. Ik denk dat je beide kunt benoemen, staan voor de groep geïntegreerden en voor het probleem dat er ook ligt.
Ben bang dat het geen fantasie is, maar het gaat een realiteit worden. We gaan naar de klote, en we zien allemaal wie de verantwoordelijken zijn. bewijzen staan allemaal mooi op het internet dus deze keer komen de fascisten er niet mee weg.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat de tribunalenfantasie was uitgestorven samen met de coronawappies, maar we hebben er weer één.
Oké man.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ben bang dat het geen fantasie is, maar het gaat een realiteit worden. We gaan naar de klote, en we zien allemaal wie de verantwoordelijken zijn. bewijzen staan allemaal mooi op het internet dus deze keer komen de fascisten er niet mee weg.
Dat is ook het enige dat hij goed kan, roepen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Tekaschi het volgende:
Paspoort afpakken, Geert roept het gewoon.
Is Timmermans de minister van Justitie dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Pek het volgende:
"Zwaarder straffen". Dan moet je ze wel eerst arresteren, Timmermans.
Ja dat idd.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit een keer zelf in de spiegel kijken. Nooit. Altijd maar wijzen naar een ander.
Of is dit gewoon grootspraak vanaf je zolderkamertje?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Collaborateurs van de Russen.
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef Jippie het volgende:
Geen mensen als fascist / nazi wegzetten
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.
"Je" als in: wij, ze, men.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is Timmermans de minister van Justitie dan?
Links NL:quote:Op woensdag 13 november 2024 10:53 schreef Bassie48 het volgende:
Dit is links Nederland: alleen Wilders verketteren maar geen woord over die kutMarokkanen
Zal ik dan maar alle links /rechts verwijzingen verwijderen?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben zelf ook bereid te vechten voor onze vrijheid. Los daarvan, wat is het verband met dit debat?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:48 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ga jij Nederlandse staatsburgers doodschieten?
Waarschijnlijk waren ze vooral actief in het verzet na de oorlog, zoals 90% van Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Nee dat is geen issue. Maar heb dit weekend een ban gehad voor een nazi verwijzing tegen users die het geweld tegen Joden niet zo'n probleem vonden, en daar ga ik mee akkoord. Het mag niet, en ik ga er niet om zeuren, mijn fout. Maar als je dan op de eerste dag online weer voor extreemrechts wordt weggezet vraag ik mij wel af waar de grens ligt? Ik heb de berichten nog van mods dat ik het woord "policor links" niet mag gebruiken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik dan maar alle links /rechts verwijzingen verwijderen?
Is dit een poging tot humor?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze vooral actief in het verzet na de oorlog, zoals 90% van Nederland.
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben zelf ook bereid te vechten voor onze vrijheid. Los daarvan, wat is het verband met dit debat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |