Dat is ook het enige dat hij goed kan, roepen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Tekaschi het volgende:
Paspoort afpakken, Geert roept het gewoon.
Is Timmermans de minister van Justitie dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Pek het volgende:
"Zwaarder straffen". Dan moet je ze wel eerst arresteren, Timmermans.
Ja dat idd.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit een keer zelf in de spiegel kijken. Nooit. Altijd maar wijzen naar een ander.
Of is dit gewoon grootspraak vanaf je zolderkamertje?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Collaborateurs van de Russen.
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef Jippie het volgende:
Geen mensen als fascist / nazi wegzetten
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.
"Je" als in: wij, ze, men.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is Timmermans de minister van Justitie dan?
Links NL:quote:Op woensdag 13 november 2024 10:53 schreef Bassie48 het volgende:
Dit is links Nederland: alleen Wilders verketteren maar geen woord over die kutMarokkanen
Zal ik dan maar alle links /rechts verwijzingen verwijderen?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Akkoord, dan ook eens de users aanspreken die continue "extreemrechts" roepen, het topic staat er vol mee.
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben zelf ook bereid te vechten voor onze vrijheid. Los daarvan, wat is het verband met dit debat?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:48 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ga jij Nederlandse staatsburgers doodschieten?
Waarschijnlijk waren ze vooral actief in het verzet na de oorlog, zoals 90% van Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Nee dat is geen issue. Maar heb dit weekend een ban gehad voor een nazi verwijzing tegen users die het geweld tegen Joden niet zo'n probleem vonden, en daar ga ik mee akkoord. Het mag niet, en ik ga er niet om zeuren, mijn fout. Maar als je dan op de eerste dag online weer voor extreemrechts wordt weggezet vraag ik mij wel af waar de grens ligt? Ik heb de berichten nog van mods dat ik het woord "policor links" niet mag gebruiken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik dan maar alle links /rechts verwijzingen verwijderen?
Is dit een poging tot humor?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze vooral actief in het verzet na de oorlog, zoals 90% van Nederland.
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als de Derde Wereldoorlog uitbreekt heb ik geen morele bezwaren collaborateurs te elimineren. Mijn familie was actief in het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben zelf ook bereid te vechten voor onze vrijheid. Los daarvan, wat is het verband met dit debat?
Ja, ik vind je posts aardig lachwekkend.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Is dit een poging tot humor?
Dus je wilt wel alle verwijzingen naar extreemrechts weg hebben maar al jouw posts met 'zieke linkse idioten' en dergelijke mogen blijven staan? Okee man.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee dat is geen issue. Maar heb dit weekend een ban gehad voor een nazi verwijzing tegen users die het geweld tegen Joden niet zo'n probleem vonden, en daar ga ik mee akkoord. Het mag niet, en ik ga er niet om zeuren, mijn fout. Maar als je dan op de eerste dag online weer voor extreemrechts wordt weggezet vraag ik mij wel af waar de grens ligt? Ik heb de berichten nog van mods dat ik het woord "policor links" niet mag gebruiken.
Iedereen gelijk behandelen, het is niet zo moeilijk.
Ik krijg het idee dat sommige users een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:58 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Dus je geeft aan dat jouw familie geweld heeft gebruikt tegen andere Nederlanders. En jij bent nu bereid geweld te gebruiken tegen Nederlanders die jij van collaboratie verdenkt? Al dan niet met een vuurwapen uit Polen? Klopt dat?
TR zetten als je persoonlijk wordt aangevallen. Je hoeft jezelf niet weg te laten zetten als extreem rechts.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee dat is geen issue. Maar heb dit weekend een ban gehad voor een nazi verwijzing tegen users die het geweld tegen Joden niet zo'n probleem vonden, en daar ga ik mee akkoord. Het mag niet, en ik ga er niet om zeuren, mijn fout. Maar als je dan op de eerste dag online weer voor extreemrechts wordt weggezet vraag ik mij wel af waar de grens ligt? Ik heb de berichten nog van mods dat ik het woord "policor links" niet mag gebruiken.
Iedereen gelijk behandelen, het is niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |