SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Misschien niet maar het onderwerp, ik moest lachen toen ik de cover zag tjaquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Hmmm de vossen
Vond die niet het mooist
Vind de slangen gewoon echt leukerquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien niet maar het onderwerp, ik moest lachen toen ik de cover zag tja
Als die nieuwe dan een opdracht wil doen kaapt Flop-is 'm gewoon weer om het te verknallen. Net als bij Demi en dat boogschieten dusquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Flo wil een nieuwe die de boel motiveert, ehhh als ik jou soms bezig zie heb je dat niet nodig Flo.
ElChe moet nog heel veel lerenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Elsjee wil een sportende vrouw met een goed figuur
Sukkeltjequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Elsjee wil een sportende vrouw met een goed figuur
Rami heeft ze zelf uitgekozenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:52 schreef StephanL het volgende:
Zogenaamd de moeilijkste zeker uitgekozen. Dit zijn juist de makkelijkste.
se sijn van alle marrekten thuisquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jason de understudy van Martin Morero
Inderdaad, schuift allemaal lekker door zo. Vorige maand was ook pas half oktober, ze kunnen niet ineens een cyclus van 2 weken gaan doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:01 schreef spapaars het volgende:
We zitten al op de 12e.
Iedere maand is de finale wat later, zo besparen ze op den duur een ton.
En de winnaar altijd na het weekend, zitten we deze maand al op de 18equote:Op dinsdag 12 november 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, schuift allemaal lekker door zo. Vorige maand was ook pas half oktober, ze kunnen niet ineens een cyclus van 2 weken gaan doen.
Het zal nu toch wel een keer over zijn met punten scoren. Hoog tijd voor de knock outsquote:
Demi wieberen, zou daar geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Denk eind van de week knockouts? Heb niet echt op het bord in de keuken gelet de laatste tijd,, meestal zetten ze het daar wel op. Maar zoals altijd, meer interesse in de nieuwe deelnemers dan in heel die finale
Haaien laatste dan Demi exit. Gieren laatste dan Bruce exit. Dus dat wordt verder niet spannend.
Vossen 1e scheelt ons wel dat ge-rek met die stem-ellende, dus dat zou ik prima vinden. Ik zou het ook wel geinig vinden als een iemand uit het slangenbondje binnen 1 maand al met een ton naar huis gaat.
Neuh, maar ze hoeft er van mij ook niet per se uit. Het liefst zie ik Floris vertrekken maar die zal er in 2030 ook nog wel gewoon zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi wieberen, zou daar geen moeite mee hebben.
Flo mag ook wel wieberenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi wieberen, zou daar geen moeite mee hebben.
Rond die tijd is floris wel binnen met zijn inkomen op OnlyFansquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, maar ze hoeft er van mij ook niet per se uit. Het liefst zie ik Floris vertrekken maar die zal er in 2030 ook nog wel gewoon zitten.![]()
Bruce zou ik ook niet missen, zoals @:greysbones hierboven al zei; hij is vooral onzichtbaar.
Ze zitten nu op vorige week donderdag, uitdagingsduel hebben ze al gehad, donderdagavond was dus De Gooische Vrouwen avond dus misschien vrijdag begonnen met de knock-outs etc. dus vanaf morgen te zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Denk eind van de week knockouts? Heb niet echt op het bord in de keuken gelet de laatste tijd,, meestal zetten ze het daar wel op.
Die wil ik nog meer af zien gaanquote:
Ja dat ben ik met je eens. Vaak hebben een bondje zo tering goed hun best gedaan en dat is in één klap weg met de knock outs. De verhouding klopt niet helemaal op het eind.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Fleuris te zien afgaan en woestboos te zien worden n.a.v. de cover uitslag was het hoogtepuntje van de aflevering. Zat hier echt te juichen dat ze laatste werden!, lekker man in your face! Die Vossen beginnen nu wat in zichzelf te geloven en gun echt geen winnaar in dat bondje. Eigenlijk slaat die ranking helemaal nergens op want het bondje wat op de laatste plaats staat kan zelfs nog winnaar worden. Daar mag dus nog wel eens naar gekeken worden om dat beter te doen en spannender te maken. Het is al zo vaak voorgekomen dat het bondje wat laatste staat eerste wordt dat het niet meer leuk is.
Voor morgen Team El Che uiteraard! Vlam in de pan met pisventje Fleuris.
Ik zou het niet weten, maar de beloning om zo lang bovenaan te staan is wel dat ze maar één keer de knock-outs moeten spelen. Op zich is het wel eerlijk maar het voelt soms toch wat krom als het bondje wat geen kut heeft gepresteerd in de finale terecht komen. Die knock-outs is meestal gokwerk en geen enkele kennis of kunde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Klein hobbeltje in het format inderdaad, dat is niet echt goed uitgedacht. Misschien weer eens aanpassen.
Mocht ze een finale mogen spelen is ze afhankelijk van dat eerste nummer die beide zonder te spelen krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:11 schreef Hagenesie het volgende:
Moirama doet hetzelfde als Gerrit deed. Rustig blijven dan heb je de meeste kans op een ton.
Die is zo zuurquote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elsje is echt een slecht verliezer
Ik weet niet wat voor ballen ze gebruiken maar die spel bal is wel zwaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Slangen en Gieren lijken dit best ok te doen, zou toch wat zijn al ze het door hun geïmproviseerde plankje beter doen dan die Haaien!?
Ook weer zo, al lijkt me ongeacht dat gewicht de 'verticale-touwen-manier' van die andere 2 een betere keuze dan 'horizontale' zoals de haaien doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor ballen ze gebruiken maar die spel bal is wel zwaar.
Lijkt zo’n jeu de boules balquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor ballen ze gebruiken maar die spel bal is wel zwaar.
Is het ook, zo'n metalenquote:
zo echt welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Rami is ook een mannetje hoor
En Senna ook een rare
Maurice vs Brijanquote:Op woensdag 13 november 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
ojeeee wat komt er straks weer, iets over voor schut zetten
Ben het ook weer aan het volgen, vanaf seizoen 1 begonnen op videolandquote:Op woensdag 13 november 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Deja vu: Oh ja, die Gooise Vrouwen shit
Brie die het lied naar mau zingtquote:Op woensdag 13 november 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
ojeeee wat komt er straks weer, iets over voor schut zetten
Ik ben ook (weer) begonnen met seizoen 1 heerlijke serie, en nu viel het kwartje pas dat het kind Remy Martin heet.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben het ook weer aan het volgen, vanaf seizoen 1 begonnen op videoland
Jeuh!!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brie die het lied naar mau zingt
Alcohol erbij
En feest
jaar of 40 geleden zeiden we in de Jordaan " Het is weer pikstaanderig weer, met 'n neukerig windje"quote:
Hoorde ik het nu verkeerd ?quote:
famquote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu verkeerd ?
Was het fan of familie ?
Uitschuiftenenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Mau voel je toch niet zo aangevallen
Ja maar toch is het dubbel, eerst zeggen dat je het zo nodig hebt om je fam te zien en dan wegsschenken.quote:
Jason of Annet. Die zullen weinig fans hebben.. Misschien beiden 1? Een OnlyFan?quote:
Jason probeert wel heel erg imago schade te herstellen, het werkt iig wel bij mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar toch is het dubbel, eerst zeggen dat je het zo nodig hebt om je fam te zien en dan wegsschenken.
Ik zou 'm ook niet missen mocht die gaan...quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef Soury het volgende:
Maurice is ook wel wat overdreven bezig. Jesus gast zo is die tekst van het liedje en een geintje moet kunnen. Begin hem steeds onsympathieker te vinden.
Het lijkt wel of hij dingen zoekt om Brian af te zeiken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook niet missen mocht die gaan...
Ja hoor het is allemaal manipulatie en doorgestoken kaart. Hou toch eens opquote:Op woensdag 13 november 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Vind die 2 homo's verschrikkelijk, de een nog valser dan de andere. Beginnen nu ineens in zichzelf te geloven nadat ze wat opdrachten hebben gewonnen. En die Brijan heeft al zangervaring meen ik bij zijn introductie gehoord of gelezen te hebben ergens, dus dat is ook doorgestoken kaart. Ik vind het een vreselijke relnicht die nogal vol is van zichzelf. Ik mag hem niet!
Ik snap het niet zo, dat oefenen met zo'n plank hout en bal hadden ze toch zelf al bedacht om zoiets in elkaar te flansen? Dat ging prima, waarom moet El Che dan perse die ene plank van de Haaien hebben? Dat verhaalljntie snap ik niet zo. En dat Fleuris die plank als eerste had in de sluis is doorgestoken kaart van de FEBO want ze zagen hem vlak bij de poort lopen. Laat het alarm dan afgaan als ze allemaal binnen zijn, heeft iedereen een gelijke kans. Maar goed, hier zat de FEBO even opzichtelijk te manipuleren dat het een aard had!
Ok schaap.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor het is allemaal manipulatie en doorgestoken kaart. Hou toch eens op
Snap niet wat je hier te zoeken hebt als alles kut, niet oprecht en in scene is gezet. Jou posts zijn ook vaak wel raak maar het is meestal met een negatief randje. Users een schaap noemen die het wel leuk vinden helpt zeker niet.quote:
Ja idd, schiet eens op het is al bijna decemberquote:Op woensdag 13 november 2024 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Gooi een plank met touwtjes en een bal in de loods en je hebt een half uur drama content
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Dan kun je wel naar een dure locatie vliegen om daar Muscles & Brains te draaien maar het kan ook in een loods in de polder, en het scoort nog beter ook. Tel uit je winst. En je kunt het thema Muscles & Brains ook nog integreren in een opdracht wat al eerder gedaan werd in EJVJL, waar dit nieuwe programma gewoon een afgeleide van is.
Alleen het laatste is waar.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor het is allemaal manipulatie en doorgestoken kaart. Hou toch eens op
Kan wel kloppen dan. Misschien vandaag of morgen start knock-outs te zien.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Finale is gisteren (de 13e volgens het bord in de keuken) pas gespeeld!
Oh dat geloof ik ook wel, dat veroorzaakt wel wat rumoer in de tent. Zou ik ook doen als ik achter de knop zatquote:Op donderdag 14 november 2024 15:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Alleen het laatste is waar.
De regie drukt op het alarm als Floris de meeste kans maakt. Dat was wel opzichtig.
Die gasten krijgen dat ook door, met "hij is steeds de eerste....". Maar ze mogen de regie niet en public veroordelen.
Ik zou wachten tot Mori dichtbij de poort wasquote:Op donderdag 14 november 2024 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel, dat veroorzaakt wel wat rumoer in de tent. Zou ik ook doen als ik achter de knop zat
Meer wijnenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat echt weer helemaal nergens over
El Che helpt gewoon even mee, das dan de glue-winequote:
Degene die het hardst blaten dat ze het beste zijn.. etcquote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Balans, ritme en power.. Jaja, zoals met dat hoepelen zeker
Maar niet helemaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
oeh jammer, waren bijna bij de witte
Appie en demiquote:Op donderdag 14 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Valt me toch niet tegen van die gieren
Is te verwachten, valt ook niet echt op.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Bruce naar huis … zal het gevolg zijn
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te verwachten, valt ook niet echt op.
Dus een soort van toneelhaakje.
o ja tuurlijk die krijg je ook nog.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Bruce naar huis is nog geen feit, Floris kan die knockouts weer eigenhandig verpesten he
Hij heeft zo veel gezegd, dat die zelf niet meer weet wat hij tegen wie dan ook heeft gezegdquote:Op donderdag 14 november 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Klopt hij heeft ook tegen Moira gezegd met haar verder te willen.
Er gaat wel eens iets mis met het knip en plakwerk.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Spontaan stoelendans zegt die voiceover?
Stond gewoon in de planning op het bord gisteren
Of de hormoontjes schrikken wakkerquote:Op donderdag 14 november 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
El Grovertje gaat homootje spelen met de echte homootjes straks? te veel wijn op zeker
Nou ik denk dat hij verdomd goed weet wat hij allemaal gezegd heeft, alleen een beetje dom dat hij dat bij Moira heeft gedaan want die spreekt hem er op aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft zo veel gezegd, dat die zelf niet meer weet wat hij tegen wie dan ook heeft gezegd
Het wil blijkbaar niet erg vlotten met het setje, moet Grovert persé ertussen om jaloezietje een beetje op wekkenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de hormoontjes schrikken wakker
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker stoken, waar rook is, is ook Annet
Wel meerquote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Jeezzzz
Mau en brie liggen te bekken
Na al dat gedoe![]()
Denkt Briequote:
Je zag aardige ruk bewegingenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denkt Brie
Al weet hij het niet helemaal meer
Dus dat zal dinsdag of woensdag worden dat de winnaar met een ton naar huis gaat.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Morgen de Knok-outs
[ afbeelding ]
Hahaha nee joh! Die rook!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Morgen de Knok-outs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker stoken, waar rook is, is ook Annet
Ik denk idd 1 Knock-outje per dag. morgen, maandag en dinsdag.. ik ben benieuwd of Febo nog een Hatttrick weet voor het geval Mau&Brie de finale halenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus dat zal dinsdag of woensdag worden dat de winnaar met een ton naar huis gaat.
Mau is een sletje met wat glazen drank opquote:Op donderdag 14 november 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Mau trekt er iig goed aan.. dat zit dus wel weer goed![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde Brieslet ook al glazig lullenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mau is een sletje met wat glazen drank op
Ja maar die was al gewillig zonder drank.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde Brieslet ook al glazig lullen
Tis een wat laat pubertje, die honderd keer zegt dat hij niet verliefd is maar wel gevoelens heeft....zucht.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik erger mij echt aan El Che met elke keer dezelfde langspeelplaat richting Demi met dat kutstemmetje. Die jongen is een ingehuurd typetje OF niet helemaal honderd. Vraag mij af of hij ooit toegelaten had mogen worden uit zelfbescherming.
Die jongen heeft zo'n bord voor z'n kop. Als Demi voor de tigste keer recht in zijn gezicht zegt dat ze alleen vriendschap voelt zegt hij nog ja hierbinnen is alles anders maaaaaaaar als we eenmaal buiten zijn....quote:Op donderdag 14 november 2024 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een wat laat pubertje, die honderd keer zegt dat hij niet verliefd is maar wel gevoelens heeft....zucht.
Best wel een irritant ventje
El snotblaagquote:Op donderdag 14 november 2024 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik erger mij echt aan El Che met elke keer dezelfde langspeelplaat richting Demi met dat kutstemmetje. Die jongen is een ingehuurd typetje OF niet helemaal honderd. Vraag mij af of hij ooit toegelaten had mogen worden uit zelfbescherming.
Hoezo wordt er één weggestuurd? Degene die de finale verliest, hoeft toch niet weg!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil die "finale" wel zien met 2 in een bondje.. een weggestuurd, en een de ton zonder eindspel
Zei ik gisteren ook. Demi heeft geen schijn van kans, want al zou zij alle antwoorden weten, Floris weet het toch 'beter'. En zijn wil is wet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Bruce naar huis is nog geen feit, Floris kan die knockouts weer eigenhandig verpesten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebbers in de spoiler een column van Nico Dijkshoorn over De Bondgenoten.Ik ben het eigenlijk helemaal met hem eens, maar blijf toch kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Elk laatste bondje moet 1 iemand naar huis sturen, ook al zijn ze met zijn tweeënquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo wordt er één weggestuurd? Degene die de finale verliest, hoeft toch niet weg!
[..]
Zei ik gisteren ook. Demi heeft geen schijn van kans, want al zou zij alle antwoorden weten, Floris weet het toch 'beter'. En zijn wil is wet.
Maar niet van het bondje dat de finale speelt, want dat is wat jij zegt:quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Elk laatste bondje moet 1 iemand naar huis sturen, ook al zijn ze met zijn tweeën
Er wordt er één naar huis gestuurd van het bondje dat de eerste knock-outs verliest, deze keer dus de Gieren of de Haaien (Bruce of Demi). Er wordt niemand naar huis gestuurd van het bondje dat de finale speelt.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil die "finale" wel zien met 2 in een bondje.. een weggestuurd, en een de ton zonder eindspel
Ohhja. ik ben in de war met de potentiele winnaars die suren idd niemand wegquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar niet van het bondje dat de finale speelt, want dat is wat jij zegt:
[..]
Er wordt er één naar huis gestuurd van het bondje dat de eerste knock-outs verliest, deze keer dus de Gieren of de Haaien (Bruce of Demi). Er wordt niemand naar huis gestuurd van het bondje dat de finale speelt.
idem hieroquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk helemaal met hem eens, maar blijf toch kijken
De manier van Babette bij EJVJL was dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 14 november 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
Demi doet mascara op zonder spiegel, hoe dan? Dan zit het bij mij op mijn voorhoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De manier van Babette bij EJVJL was dan weer het andere uitersteIk heb geprobeerd dit ook een keer zo te doen, ik had de mascara overal zitten, behalve op mijn wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Ach verzuurdrechts is ook nixquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb van Nico wel eens grappigere columns gelezen, zuur links is hij. Natuurlijk veranderd het format en is het dit niet meer te vergelijken als in tijden van BB1 maar dat is bij alle RLS's onderhevig, er zijn zelfs geen streams bij deze editie van De Bondgenoten, zo erg is het al geworden.
Je hoeft het niet te lezen, het gaat over de bondgenoten dus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ach verzuurdrechts is ook nix
zullen we de polariserende politiek hier maar laten rusten
kom hier voor de fun en al genoeg ellende om ons heen
Onbegrijpelijk ja. Dat zoiets een keer gebeurt ok, maar het gaat hier wel erg vaak fout. Bizar wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat dit kan. Normaal gesproken zit JdM daar boven op dat dit soort slordigheden niet voor komen. Hij is een controlfreak en let bij alles op de details tot het maniakale aan toe, maar blijkbaar heeft hij de leiding van SBS/Talpa volledig uit handen gegeven.
Ik had 'm effe niet door toen ik die clip zag.. is het belangrijk genoeg voor een spoiler of maakt het nix it, over een paar uur weten we het tochquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:12 schreef Cirilico het volgende:
Nou dankzij een voorstukje op de Instagram-pagina van de Bondgenoten weet ik al welk bondje eruit ligt en dus wie naar huis gaat.
Lekker handig weer.
Doe je geen streams om zo makkelijk te kunnen regisseren, knippen en plakken zonder bang te zijn dat vroegtijdig iets uitlekt door streamers, verneuk je het alsnog zo vaakquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Dat zoiets een keer gebeurt ok, maar het gaat hier wel erg vaak fout. Bizar wel.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebbers in de spoiler een column van Nico Dijkshoorn over De Bondgenoten.Denk niet meer, maar hij was ook hier actief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maurice? Brijan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Nou de spoiler ook gezien dus die spanning is er ook af
Elsjee gaat ook bellen met ???
Ik heb niets gezien dusssss....maar ben wel om 20.00 weg vanavond en kijk later het andere halve uurtje wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Nou de spoiler ook gezien dus die spanning is er ook af
Elsjee gaat ook bellen met ???
Deem die hem vorige maand nog weg wilde stemmenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Bruce ligt toch allang voor de bus? Waarom dat flauwe slijmgesprekje van Deem
Masker op en gierenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien dusssss....maar ben wel om 20.00 weg vanavond en kijk later het andere halve uurtje wel.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
Omg
Hou van jou en een kus handje van flo naar Senna en visa versa![]()
![]()
Nou krijg ook de kriebels van Annet met haarquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Nog even en ze gaan elke avond als een stel dat richting altaar loopt naar hun slaapkamers ........
Misschien kent Mori nog een coupletquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel coupletten heeft het Wilhelmus.. verzint Deem die vraag nou zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kent Mori nog een couplethet blijft raar dat ze steeds van die rake toevallige "voorgevoelens" hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan je gerust stellenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
het blijft raar dat ze steeds van die rake toevallige "voorgevoelens" hebben
Nee, en iedereen hier weet al waaromquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ik kan je gerust stellen
Dat is niet de vraag die ze zo gaan krijgen![]()
Whahahaha ik zie het pas nu ik het leesquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
De geit en de 7 dwergen, is dat nieuw?
Ik denk dat die 160 behoorlijk in de buurt zit ??quote:
frans 50 (wist ik), maris 48 (ik gokte 47) kinderen 22,21, 19 en 17quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die 160 behoorlijk in de buurt zit ??
Ook dat ja. Ze zegt niks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, die denkt: ik schrijf wel, dan valt het niet op dat ik niks weet 😄
Sinds kort is Frans Bauer terug met een nieuwe reality-serie waarin we hem, zijn vrouw Maris (Mariska) (48) en zijn kinderen Christiaan (22), Jan (21) en Frans Jr. (19) voorbij zien komen.3 sep 2024quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
De kinderen Bauer zijn in totaal 66 jaar, en Frans en Maris samen 100
Ja ik mistte er 1quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
frans 50 (wist ik), maris 48 (ik gokte 47) kinderen 22,21, 19 en 17
vierde zoon wilde niet meer met zijn kop op de tvquote:
Ze hebben 4 jongensquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds kort is Frans Bauer terug met een nieuwe reality-serie waarin we hem, zijn vrouw Maris (Mariska) (48) en zijn kinderen Christiaan (22), Jan (21) en Frans Jr. (19) voorbij zien komen.3 sep 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |