SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Misschien niet maar het onderwerp, ik moest lachen toen ik de cover zag tjaquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Hmmm de vossen
Vond die niet het mooist
Vind de slangen gewoon echt leukerquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Misschien niet maar het onderwerp, ik moest lachen toen ik de cover zag tja
Als die nieuwe dan een opdracht wil doen kaapt Flop-is 'm gewoon weer om het te verknallen. Net als bij Demi en dat boogschieten dusquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Flo wil een nieuwe die de boel motiveert, ehhh als ik jou soms bezig zie heb je dat niet nodig Flo.
ElChe moet nog heel veel lerenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Elsjee wil een sportende vrouw met een goed figuur
Sukkeltjequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Elsjee wil een sportende vrouw met een goed figuur
Rami heeft ze zelf uitgekozenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:52 schreef StephanL het volgende:
Zogenaamd de moeilijkste zeker uitgekozen. Dit zijn juist de makkelijkste.
se sijn van alle marrekten thuisquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jason de understudy van Martin Morero
Inderdaad, schuift allemaal lekker door zo. Vorige maand was ook pas half oktober, ze kunnen niet ineens een cyclus van 2 weken gaan doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:01 schreef spapaars het volgende:
We zitten al op de 12e.
Iedere maand is de finale wat later, zo besparen ze op den duur een ton.
En de winnaar altijd na het weekend, zitten we deze maand al op de 18equote:Op dinsdag 12 november 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, schuift allemaal lekker door zo. Vorige maand was ook pas half oktober, ze kunnen niet ineens een cyclus van 2 weken gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |