dat is 'n marokaans volk, ze houden geiten, als je geiten houdt kan je weinig fout doenquote:
Dit is zon no discussie. We zijn in Nederland, onze waarden en normen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Moslims zijn net zo antisemitisch als Nederlanders tegen moslims zijn
Bedoel je dan die in India of in Amerika?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef sturmpie het volgende:
[..]
laten we vooral de indianen niet vergeten
Daar zijn de geiten, na de zoveelste verkrachting, het toch echt niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is 'n marokaans volk, ze houden geiten, als je geiten houdt kan je weinig fout doen
We hebben gezien dat IDF niet welkom is in het mooie multiculturele Amsterdamquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
We zijn in Nederland, onze waarden en normen.
Je snapt dat ajax en Maccabi vrienden zijn he.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat er met uitpubliek gespeeld zou worden, maar iedereen die het voetbal en de toestanden in grote steden een beetje kent zag dit daarna wel aankomen ja.
Ja dat zien we elke dag hoe weinig fout ze kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is 'n marokaans volk, ze houden geiten, als je geiten houdt kan je weinig fout doen
laten we vooral niet discrimineren, een indiaan is 'n indiaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bedoel je dan die in India of in Amerika?
Ik ben ook net zo antisemitisch als dat ik tegen moslims ben. Idealiter zoeken jullie het dan ook verder uit in de zandbak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Moslims zijn net zo antisemitisch als Nederlanders tegen moslims zijn
Nee, maar tenminste proberen de nuance te vinden. Volgens zijn zijn moslims bloeddorstige, relschoppende antisemieten en zouden ze allemaal op moeten rotten. En als je daar iets tegenin probeert te brengen krijg je alleen maar oneliners met dooddoeners terug.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren bedoel je zeker mee: gezemel over de Gazastrook en Israëlische kolonisten?
dat is iets voor Ester Ouwehand van Partij voor de Dieren, daar ga ik mij niet aan brandenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar zijn de geiten, na de zoveelste verkrachting, het toch echt niet mee eens.
Het IDF is niet in ons mooie multiculturele Amsterdam geweest.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
We hebben gezien dat IDF niet welkom is in het mooie multiculturele Amsterdam
Kwamen ze maar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het IDF is niet in ons mooie multiculturele Amsterdam geweest.
Nog niet.
Oorlog is een groot woord. Dat impliceert dat je 2 gelijkwaardige strijdende partijen hebt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vroeger, na de tweede wereldoorlog, dacht men lief te zijn voor joden omdat holocaust, stuk land in palestina, maar de palestijnen werden verjaagd en er ontstond oorlog tot op de dag van vandaag
Dat bleek wel, ja. En daar hoort de veiligheidsbeoordeling vooraf ook maar voor een heel klein gedeelte over te gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je snapt dat ajax en Maccabi vrienden zijn he.
Nouuuuu...quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef sturmpie het volgende:
[..]
laten we vooral niet discrimineren, een indiaan is 'n indiaan
Zelden geld voor Jodenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie in deze draad weer vaak een onjuist gebruik van het woord racisme als het gaat om moslims. Racisme tegen moslims is onmogelijk daar het een religie betreft en geen ras. Spreek dan van discriminatie als dan toch op die toer gegaan wordt.
Wat heeft dit met de rellen te makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik ken best wat moslims en de meeste zijn gewoon vriendelijke mensen die niemand kwaad doen. Wie heeft er nu gelijk?
Jij kent ze, toevallig alleen jij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, maar tenminste proberen de nuance te vinden. Volgens zijn zijn moslims bloeddorstige, relschoppende antisemieten en zouden ze allemaal op moeten rotten. En als je daar iets tegenin probeert te brengen krijg je alleen maar oneliners met dooddoeners terug.
Misschien voelen veel Marokkaanse jongeren zich totaal niet gewild en gewenst in Nederland. En zoeken ze daarom extra steun bij elkaar en zetten ze zich gezamenlijk steeds meer af tegen de maatschappij. En doet een deel dat met geweld. En is dat iets dat we absoluut niet mogen tolereren.
Maar... als we daar een oplossing voor willen zullen we toch naar de kern van het probleem moeten en dat is niet dat ze moslim zijn. Want nogmaals, ik ken genoeg moslims die geen joden in elkaar slaan of trams kapot maken.
Is nog vroeg, zitten nu nog in de moskee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wordt er nog een tram of bus in de hens gestoken of hoe zit dat?
Hoezo? Onze wet en onze regels, dat snap ik nog? Maar gaan we van een Islamitisch gezin verwachten dat ze kerst gaan vieren en boerenkool gaan eten? Echt? Denk je dat dat de problemen oplost?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is zon no discussie. We zijn in Nederland, onze waarden en normen.
er is wel sprake van oorlog maar 't is 'n mug tegen 'n olifant, dat kan je geen strijd noemenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oorlog is een groot woord. Dat impliceert dat je 2 gelijkwaardige strijdende partijen hebt.
Als Israël het irritante gedrag van Hamas en de Palestijnen zat is bombardeert het wat militaire doelen of stuurt het wat tanks de juiste kant op om dat tuig weer in hun hok te dringen waarna men in Amsterdam weert gaat zeiken om die arme Palestijnen. En af en toe wisselen ze dat af met een trollactie met piepers en portofoons.
Echt oorlog is het tussen die 2 partijen nooit geweest. Daar zijn Hamas/Palestijnen te grote stumpers voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |