abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215560525
“Wanneer de polarisatie der standpunten in het gangbare denken en het, vaak al te weinig door enige kennis van zaken, zich blijft ontwikkelen in het huidige, mede door de media veroorzaakte, tempo zal het karakter van een volgende generatie Nederlanders als meest in het oog springende wezenskernmerk, een permanente staat van agressieve ontevredenheid met al het denkbare vertonen.” Wim de Bie.
blablablabla
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:07:40 #127
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215560535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
die berbers.
dat is 'n marokaans volk, ze houden geiten, als je geiten houdt kan je weinig fout doen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_215560541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Moslims zijn net zo antisemitisch als Nederlanders tegen moslims zijn
Dit is zon no discussie. We zijn in Nederland, onze waarden en normen.
pi_215560545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef sturmpie het volgende:

[..]
laten we vooral de indianen niet vergeten
Bedoel je dan die in India of in Amerika?
pi_215560548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dat is 'n marokaans volk, ze houden geiten, als je geiten houdt kan je weinig fout doen
Daar zijn de geiten, na de zoveelste verkrachting, het toch echt niet mee eens.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:09:45 #131
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215560557
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
We zijn in Nederland, onze waarden en normen.
We hebben gezien dat IDF niet welkom is in het mooie multiculturele Amsterdam
pi_215560560
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat er met uitpubliek gespeeld zou worden, maar iedereen die het voetbal en de toestanden in grote steden een beetje kent zag dit daarna wel aankomen ja.
Je snapt dat ajax en Maccabi vrienden zijn he.
pi_215560562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]
Ja dat zien we elke dag hoe weinig fout ze kunnen doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:10:23 #134
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215560566
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bedoel je dan die in India of in Amerika?
laten we vooral niet discrimineren, een indiaan is 'n indiaan
pi_215560573
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Moslims zijn net zo antisemitisch als Nederlanders tegen moslims zijn
Ik ben ook net zo antisemitisch als dat ik tegen moslims ben. Idealiter zoeken jullie het dan ook verder uit in de zandbak.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215560574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Inhoudelijk reageren bedoel je zeker mee: gezemel over de Gazastrook en Israëlische kolonisten?
Nee, maar tenminste proberen de nuance te vinden. Volgens zijn zijn moslims bloeddorstige, relschoppende antisemieten en zouden ze allemaal op moeten rotten. En als je daar iets tegenin probeert te brengen krijg je alleen maar oneliners met dooddoeners terug.

Misschien voelen veel Marokkaanse jongeren zich totaal niet gewild en gewenst in Nederland. En zoeken ze daarom extra steun bij elkaar en zetten ze zich gezamenlijk steeds meer af tegen de maatschappij. En doet een deel dat met geweld. En is dat iets dat we absoluut niet mogen tolereren.

Maar... als we daar een oplossing voor willen zullen we toch naar de kern van het probleem moeten en dat is niet dat ze moslim zijn. Want nogmaals, ik ken genoeg moslims die geen joden in elkaar slaan of trams kapot maken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:11:24 #137
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215560577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daar zijn de geiten, na de zoveelste verkrachting, het toch echt niet mee eens.
dat is iets voor Ester Ouwehand van Partij voor de Dieren, daar ga ik mij niet aan branden
pi_215560580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef sturmpie het volgende:

[..]
We hebben gezien dat IDF niet welkom is in het mooie multiculturele Amsterdam
Het IDF is niet in ons mooie multiculturele Amsterdam geweest.

Nog niet.
Intolerant voor intolerantie
pi_215560582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Het IDF is niet in ons mooie multiculturele Amsterdam geweest.

Nog niet.
Kwamen ze maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:12:06 #140
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_215560584
Ik zie in deze draad weer vaak een onjuist gebruik van het woord racisme als het gaat om moslims. Racisme tegen moslims is onmogelijk daar het een religie betreft en geen ras. Spreek dan van discriminatie als dan toch op die toer gegaan wordt.
pi_215560588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef sturmpie het volgende:

[..]
vroeger, na de tweede wereldoorlog, dacht men lief te zijn voor joden omdat holocaust, stuk land in palestina, maar de palestijnen werden verjaagd en er ontstond oorlog tot op de dag van vandaag
Oorlog is een groot woord. Dat impliceert dat je 2 gelijkwaardige strijdende partijen hebt.
Als Israël het irritante gedrag van Hamas en de Palestijnen zat is bombardeert het wat militaire doelen of stuurt het wat tanks de juiste kant op om dat tuig weer in hun hok te dringen waarna men in Amsterdam weer gaat zeiken om die arme Palestijnen. En af en toe wisselen ze dat af met een trollactie met piepers en portofoons.

Echt oorlog is het tussen die 2 partijen nooit geweest. Daar zijn Hamas/Palestijnen te grote stumpers voor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:12:29 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215560590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Je snapt dat ajax en Maccabi vrienden zijn he.
Dat bleek wel, ja. En daar hoort de veiligheidsbeoordeling vooraf ook maar voor een heel klein gedeelte over te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215560595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef sturmpie het volgende:

[..]
laten we vooral niet discrimineren, een indiaan is 'n indiaan
Nouuuuu...
pi_215560597
Wordt er nog een tram of bus in de hens gestoken of hoe zit dat? :(
pi_215560601
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie in deze draad weer vaak een onjuist gebruik van het woord racisme als het gaat om moslims. Racisme tegen moslims is onmogelijk daar het een religie betreft en geen ras. Spreek dan van discriminatie als dan toch op die toer gegaan wordt.
Zelden geld voor Joden
pi_215560604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Ik ken best wat moslims en de meeste zijn gewoon vriendelijke mensen die niemand kwaad doen. Wie heeft er nu gelijk?
Wat heeft dit met de rellen te maken :')

Moet nu iedereen gaan vertellen dat ze vriendelijke moslims kennen? Ik snap het verband totaal niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215560606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Nee, maar tenminste proberen de nuance te vinden. Volgens zijn zijn moslims bloeddorstige, relschoppende antisemieten en zouden ze allemaal op moeten rotten. En als je daar iets tegenin probeert te brengen krijg je alleen maar oneliners met dooddoeners terug.

Misschien voelen veel Marokkaanse jongeren zich totaal niet gewild en gewenst in Nederland. En zoeken ze daarom extra steun bij elkaar en zetten ze zich gezamenlijk steeds meer af tegen de maatschappij. En doet een deel dat met geweld. En is dat iets dat we absoluut niet mogen tolereren.

Maar... als we daar een oplossing voor willen zullen we toch naar de kern van het probleem moeten en dat is niet dat ze moslim zijn. Want nogmaals, ik ken genoeg moslims die geen joden in elkaar slaan of trams kapot maken.
Jij kent ze, toevallig alleen jij.
pi_215560610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wordt er nog een tram of bus in de hens gestoken of hoe zit dat? :(
Is nog vroeg, zitten nu nog in de moskee.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215560616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Dit is zon no discussie. We zijn in Nederland, onze waarden en normen.
Hoezo? Onze wet en onze regels, dat snap ik nog? Maar gaan we van een Islamitisch gezin verwachten dat ze kerst gaan vieren en boerenkool gaan eten? Echt? Denk je dat dat de problemen oplost?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:15:08 #150
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215560618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oorlog is een groot woord. Dat impliceert dat je 2 gelijkwaardige strijdende partijen hebt.
Als Israël het irritante gedrag van Hamas en de Palestijnen zat is bombardeert het wat militaire doelen of stuurt het wat tanks de juiste kant op om dat tuig weer in hun hok te dringen waarna men in Amsterdam weert gaat zeiken om die arme Palestijnen. En af en toe wisselen ze dat af met een trollactie met piepers en portofoons.

Echt oorlog is het tussen die 2 partijen nooit geweest. Daar zijn Hamas/Palestijnen te grote stumpers voor.
er is wel sprake van oorlog maar 't is 'n mug tegen 'n olifant, dat kan je geen strijd noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')