Kan niet eens 5 dingen opnoemen wat ze bijdragen aan onze maatschappij de afgelopen 20 jaar. Degene die in jaren 70/80 kwamen werkte tenminste nog hard... Sindsdien is er weinig positiefs te melden meer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Me dunkt dat we hier een gegronde reden hebben om moslims niet te knuffelen.
Jazeker, daarom ontwijk ik ze ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand zo is. Ken jij persoonlijk wel moslims?
Verwachten we elk moment. De vrouwen en kinderen in Amsterdam zijn al gewaarschuwd om vanavond binnen te blijven en het OV ligt ook al daardoor stil.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:59 schreef Akathisia het volgende:
Zo ben weer thuis. Zijn er alweer rellen?
Geen weldenkend mens is fan van een intolerante religie die niets anders dan dood en verderf zaait en de klok wil terugzetten naar de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Moslims zijn net zo antisemitisch als Nederlanders tegen moslims zijn
Ik ken best wat moslims en de meeste zijn gewoon vriendelijke mensen die niemand kwaad doen. Wie heeft er nu gelijk?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jazeker, daarom ontwijk ik ze ook.
Ik heb dit al gelijk na de loting gezegdquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef Multatilu het volgende:
Aan iedereen die roept dat Halsema op moet rotten omdat ze die 'jodenjacht' gefaciliteerd heeft, waar waren jullie woedende topics begin vorige week om te waarschuwen dat het volledig uit de hand zou gaan lopen?
Moet je wel hersenen hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef RipCity het volgende:
Het GVB laat geen bussen en trams meer rijden in de Amsterdamse wijken Osdorp, Geuzenveld en Slotervaart. Dat heeft te maken met de rellen die in de nacht van maandag op dinsdag plaatsvonden in stadsdeel Nieuw-West. Dinsdag waren er nieuwe oproepen tot rellen.
„Naar aanleiding van de berichten en geruchten die rondgaan, zijn er scenario’s gemaakt. We monitoren goed en hebben intensief contact met de politie”, zegt het GVB. Metro’s blijven wel gewoon rijden.
Bij de rellen die maandagavond plaatsvonden, werd een tram met zwaar vuurwerk in brand gestoken. Personeel en passagiers konden de tram voor die tijd al veilig verlaten.
Vanaf 17.00 uur rijden er al geen bussen en trams meer in Osdorp, Geuzenveld en Slotervaart. Trams 1, 7, 13 en 17 worden ingekort en rijden Nieuw-West niet meer in. Bussen 61 en 63 doen dat eveneens niet, terwijl lijn 369 over de snelweg gaat. Bus 21 rijdt om de wijk waar de onrust was heen, dus via de Haarlemmerweg.
Het GVB raadt aan om de app en website van het vervoerbedrijf goed in de gaten te houden voor actuele reisinformatie.
___
Lekker lopen vanavond! Frisse lucht doet hun hersenen misschien goed!
Ik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik ken best wat moslims en de meeste zijn gewoon vriendelijke mensen die niemand kwaad doen. Wie heeft er nu gelijk?
Ok, maar goed, jij bent Sherlock. De rest wist van nietsquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb dit al gelijk na de loting gezegd
Die doen inmiddels geen ene fuck meer aan gegeneraliseerd gezeik op moslims hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:
De tering zeg, waar zijn de mods?
Meh, er gaat natuurlijk weinig gebeuren als er op voorbereid wordt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verwachten we elk moment. De vrouwen en kinderen in Amsterdam zijn al gewaarschuwd om vanavond binnen te blijven en het OV ligt ook al daardoor stil.
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat er met uitpubliek gespeeld zou worden, maar iedereen die het voetbal en de toestanden in grote steden een beetje kent zag dit daarna wel aankomen ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb dit al gelijk na de loting gezegd
Als 3 van de 10 moslims bereid is om geweld tegen jou te gebruiken vanwege jouw afkomst/geloof dan heb je ook te maken met een meerderheid die jou geen geweld aan wil doen, maar dan zou ik voor je eigen veiligheid ook maar wegblijven bij moslims.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik ken best wat moslims en de meeste zijn gewoon vriendelijke mensen die niemand kwaad doen. Wie heeft er nu gelijk?
Het is echt een racistisch riool aan het worden hier. Ook totaal ongenuanceerd deze reacties. Doen niet eens moeite om inhoudelijk te reagerenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Die doen inmiddels geen ene fuck meer aan gegeneraliseerd gezeik op moslims hoor.
moslims zijn de meest vredelievende personenquote:
Joden kunnen er ook wat van andersquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef sturmpie het volgende:
[..]
moslims zijn de meest vredelievende personen
The silent majority is irrelevant.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als 3 van de 10 moslims bereid is om geweld tegen jou te gebruiken vanwege jouw afkomst/geloof dan heb je ook te maken met een meerderheid die jou geen geweld aan wil doen, maar dan zou ik voor je eigen veiligheid ook maar wegblijven bij moslims.
Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
In Amsterdam weet je het maar nooit. Dat dachten we namelijk ook van alle 36 'demonstraties' bij de Universiteit van Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Meh, er gaat natuurlijk weinig gebeuren als er op voorbereid wordt.
Inhoudelijk reageren bedoel je zeker mee: gezemel over de Gazastrook en Israëlische kolonisten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Het is echt een racistisch riool aan het worden hier. Ook totaal ongenuanceerd deze reacties. Doen niet eens moeite om inhoudelijk te reageren
laten we vooral de indianen niet vergetenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Joden kunnen er ook wat van anders
True!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Amsterdam weet je het maar nooit. Dat dachten we namelijk ook van alle 36 'demonstraties' bij de Universiteit van Amsterdam.
Die racisme kaart werkt ook niet meer, er is inmiddels teveel naar de klote geholpen door die berbers.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Het is echt een racistisch riool aan het worden hier. Ook totaal ongenuanceerd deze reacties. Doen niet eens moeite om inhoudelijk te reageren
vroeger, na de tweede wereldoorlog, dacht men lief te zijn voor joden omdat holocaust, stuk land in palestina, maar de palestijnen werden verjaagd en er ontstond oorlog tot op de dag van vandaagquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Gazastrook en Israëlische kolonisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |