en zo ging datquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stad plat.
Op de knieën voor terroristen.
Straat schoonvegen, oppakken, paspoort/id-kaart afpakken en het land uit flikkeren.
Die heeft het ook niet begrepen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:16 schreef Bocaj het volgende:
https://www.politiebond.n(...)n-is-trap-in-de-rug/
[..]
Nou vergeet het maar... Politie wil niet harder optreden als ik dit zo lees.
Niemand die deze bullshit slikt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:58 schreef egayalS het volgende:
this is good. had de bevraging van schoof door lemya nog wat van de nrc niet meegekregen, jounalisten die politici bevragen over de feiten en politici die de feiten niet hebben, maar znder de feiten toch grote verhalen ophangen over de integratie van een miljoen mensen. als trekpop van wilders kan je bijna niet anders uiteraard. zag dat zelfs bontebal op de hype train is gesprongen van dat klassieke onderwerp, terwijl hij meestal wel zinnige dingen te melden heeft
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou iig geen Hebreeuws praten in die taxi.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook het OV ligt grotendeels stil vanwege verwachte nieuwe rellen.
Kan je natuurlijk een taxi nemen, maar de laatste rellen maakte duidelijk dat taxi's in Amsterdam
niet bepaald bijdragen aan een veilige sfeer.
[..]
Is wel aan te raden. Dat kan je blik verbreden en de nodige nuance aanbrengen. Als je open staat om te leren althans.quote:
Dat zou ergens wel heel hilarisch zijn als, van alle zaken waar ze mee weg is gekomen tot nu toe, ze zoiets zou zeggen en dat dát dan uiteindelijk wél haar de kop zou kostenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dan is het dus echt ontslag op staande voet.
Dat is idd de taak van de users hierquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef Multatilu het volgende:
Aan iedereen die roept dat Halsema op moet rotten omdat ze die 'jodenjacht' gefaciliteerd heeft, waar waren jullie woedende topics begin vorige week om te waarschuwen dat het volledig uit de hand zou gaan lopen?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou iig geen Hebreeuws praten in die taxi.
Leren? Van moslims? nee dank je!quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:43 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Is wel aan te raden. Dat kan je blik verbreden en de nodige nuance aanbrengen. Als je open staat om te leren althans.
Omdat wij niet op marokkaanse scootertuig forums zitten waar dit werd afgesproken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef Multatilu het volgende:
Aan iedereen die roept dat Halsema op moet rotten omdat ze die 'jodenjacht' gefaciliteerd heeft, waar waren jullie woedende topics begin vorige week om te waarschuwen dat het volledig uit de hand zou gaan lopen?
Nee ik snap je niet. Rustig leven doe je in delen met veel islam niet meer helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wij willen rustig leven, dat gaat niet met idf in de buurt, je kan niet met babykillers omgaan snap je
Iedereen kan hier topics openen en doet dat ook grif. Waarom dan niet voor zo'n wereldnieuws veroorzakende fout in the making van Halsema dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is idd de taak van de users hier
wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het Joodse ghetto al weer in ere hersteld? Nu we toch bezig zijn, pak dan ook door.
Dat kan niet meer. Daar staat de Stopera nu op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het Joodse ghetto al weer in ere hersteld? Nu we toch bezig zijn, pak dan ook door.
omdat we niet het werk van Halsema gaam doen en zoals een andere user ook al zei we niet op islamextremistische forums en sites zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Iedereen kan hier topics openen en doet dat ook grif. Waarom dan niet voor zo'n wereldnieuws veroorzakende fout in the making van Halsema dan?
Exact.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Nee ik snap je niet. Rustig leven doe je in delen met veel islam niet meer helaas.
Ow, nou ja, ze vinden wel wat anders dan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer. Daar staat de Stopera nu op.
Maar het was toch zo duidelijk? Iedereen wist dit toch? Als ik forum 1 t/m 24 teruglees was Halsema de enige die dit niet aan zag komen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat wij niet op marokkaanse scootertuig forums zitten waar dit werd afgesproken.
Je zou het eens moeten proberen, knap je misschien van op.quote:
Je hebt geloof ik de 86 vorige topics over het gefaal van Amsterdam en Halsema gemist.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:45 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Iedereen kan hier topics openen en doet dat ook grif. Waarom dan niet voor zo'n wereldnieuws veroorzakende fout in the making van Halsema dan?
Er rijden wel treinen, die kunnen ook in de fik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:46 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)amsterdam-nieuw-west
We mogen de rellende mocro's bedanken, jezus wat een ellende zeg daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |