abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215561194
'UNWRAHAMAS betrokken'

quote:
Did a former UNRWA teacher help organize the Amsterdam pogrom?

An UNRWA employee, Ayman Nejmeh, has been accused of leading a group tied to organizing a violent anti-Israel event in Amsterdam. Linked to Hamxs, the group PGNL allegedly incited violence against Jewish attendees.

Although Dutch authorities initially canceled the protest for security, organizers urged supporters online to attend and prepare for violence.
@Jerusalem_Post
twitter

https://x.com/Osint613/status/1856391042427142626
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 19:06:31 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_215561199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan moet je mij kennen.
Ik spreek over eind jaren 70 begin 80. Misschien ken ik je. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215561217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik spreek over eind jaren 70 begin 80. Misschien ken ik je. :)

Toen was ik er al aanwezig ja, ben benieuwd welke lelijke motherfucker jij dan wel niet was. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:10:01 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215561230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daarnaast maken ze goeie roti.
Toch kan er maar weinig tippen aan een goede doner na de kop eraf te hebben gezopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 19:10:27 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_215561236
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Tram 17 osdorp dijkgraafplein is nu Surinameplein.
Ook typisch dat het op het 40-45 plein was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215561239
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch kan er maar weinig tippen aan een goede doner na de kop eraf te hebben gezopen.
Smaken verschillen ouwe. ;)
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:11:47 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215561250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die racisme kaart werkt ook niet meer, er is inmiddels teveel naar de klote geholpen door die berbers.
Etniciteit is volstrekt irrelevant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 19:12:44 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_215561261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef Hathor het volgende:

[..]
Toen was ik er al aanwezig ja, ben benieuwd welke lelijke motherfucker jij dan wel niet was. _O-
Ha ha.

pi_215561274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Etniciteit is volstrekt irrelevant.
Nee dat is het niet. Ze zeggen namelijk zelf dat het ons tegen hen is.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 19:13:48 #235
236264 crew  capricia
pi_215561278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ben momenteel het boek over John van Zweden, de behangkoning van Nederland/Den Haag aan het lezen. Toen staken ze bij ADO gewoon een hele tribune in de fik van hun eigen club. Er werden meer bommen naar uitvakken gegooid dan rotjes in de Schilderswijk. Vriend van me uit Culenborg, R.....P....., heeft nog in Amsterdamse cel gezeten als Feijenoorder. Ook een bommetje. Haalde het 20:00 journaal.

Ik herinner me nog de krakersrellen in Amsterdam. Moesten tanks ingezet worden. Tanks in de straten van Amsterdam.

En herinner jij je nog "Geen woning, geen kroning"? Grootste orde verstoring ooit in vredestijd. 1980 was dat.
Tienduizend politiemensen, marechaussees en militairen werden ingezet in Amsterdam. Sluipschutters op de daken.
Vanwege het woningtekort.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:14:00 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215561280
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dan schep je weer een morele equivalentie. Daar is het dus juist misgegaan de afgelopen decennia.

De Islamtische gemeenschappen zullen moeten gaan inzien dat zij het probleem zijn (iets dat de PVV tenminste als één van de weinigen durft te benoemen), als dat kwartje valt en men het gedrag gaat bijstellen, dan kan er verandering komen. Het heeft geen zin om nijpende problemen te negeren en op basis van dit wegkijken een discussie willen gaan voeren.
[..]
Als je het over Hilltop Youth hebt, een fringe groepering van enkele honderden. Daar heb ik mij al echt herhaaldelijk tegen uitgesproken. En in de geschiedenis van dit conflict zijn ook vele Joden uit hun huizen getrapt, maar daar horen we de pro-Palestijnse sympathisanten nooit over.
De PVV acht ik een enge partij, simpelweg vanwege de uitspraken van Wilders - die hij niet heeft teruggenomen en niet om religie of cultuur gingen maar puur etniciteit - en het feit dat ze ongrondwettelijke zaken serieus willen doorzetten. 'Deportaties', bijvoorbeeld, druist niet alleen tegen mijn humanistische inborst in, puur logistiek gezien is dat nogal wat. Bij bepaalde leeftijden de ouders mee? Bij maar een paspoort gewoon ergens dumpen?

Nee, de PVV is niets voor mij. En die club gaat ook niets oplossen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215561291
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:01 schreef capricia het volgende:
Morgen in de TK: "Debat over de geweldsincidenten in Amsterdam".
Start om 10.15.
EU parlement zal er ook bij zijn, ik schat heel hoog in dat het Amsterdams bestuur (tijdelijk) vervangen zal worden.
pi_215561294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Focus nu niet op de poppetjes maar op het proces en de organisatie (of het gebrek daaraan).
Nogmaals, voor mij blijft de kernvraag: "Als de politie het anti-semitisch scootertuig niet aan kan: wie dan wel?".
Halsema is incompetent en laf want ze is van GroenLinks. MP Schoof moet morgen na het spoeddebat opdracht geven aan het leger om de orde in Amsterdam te herstellen. De banlieues van Amsterdam moeten worden schoongeveegd.

Of anders laten we deze kleine Marokkaanse minderheid maar verder gaan met terroriseren van de Nederlandse meerderheid.
pi_215561299
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef Nexum het volgende:

[..]
Dat was niet het argument. Er heerst binnen de Westerse wereld een te groot sentiment dat Joden onfeilbaar zouden zijn en het is keer op keer wel weer bewezen dat dit absoluut niet het geval is. Elke religie en diens volgers maken zich schuldig aan wangedrag onder het mom van God.

De enige reden waarom we met z’n alleen hier zo enorm op duiken is omdat we als mens geneigd te zijn het op te nemen voor de underdog. De islam is 1 v/d grootste godsdiensten ter wereld met een veel grotere verdeling over de wereld. Dus dan is het veel makkelijker om daar al je frustratie op af te gooien. Maar zodra Joden hun support voor een genocidaal regime op tafel wordt gegooid wordt het weggeschoven onder het mom van ‘logisch’ ‘zelfverdediging’ ‘hebben Palestijnen/moslims over zichzelf afgeroepen’. Dat is gewoon bullshit.
Nee hoor, de reden waarom mensen het opnemen voor Joden is omdat zij zich over het algemeen keurig gedragen en, zich op positieve manieren onderscheiden en natuurlijk speelt ook een stukje historische context mee. Daarnaast is het Jodendom ook al eeuwen een onderdeel van het Westen.

Moslims daarentegen zijn sinds de jaren 1970 richting het Westen gekomen en hebben in een korte tijd grote gemeenschapen weten te bouwen, die op vele negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd en men heeft eigenlijk nooit aanstalten gemaakt om echt goed te integreren en assimileren.

Door de komst van moslims naar het Westen en de snel groeiende gemeenschappen van deze mensen heeft ook Islamtische terrorisme hier voet aan de grond gekregen. Dit maakt veel Westerse landen onveilig, aangezien overheden eigenlijk constant paraat moeten zijn voor een mogelijke aanslag.

En alsof dat nog niet genoeg is hebben moslims in het Westen antisemitisme een tweede leven in geblazen en men heeft ook vanuit religieuze motieven een diepe haat voor Israël, het enige Joodse land ter wereld met zich meegebracht.

Kortom, alles komt neer op gedrag en cultuur. Dit is al vele keren uitgelegd trouwens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215561315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Halsema is incompetent en laf want ze is van GroenLinks. [..]
Goed argument :')
pi_215561330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Goed argument :')
Ga eens in op de rest van zijn argument.
pi_215561347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Bassie48 het volgende:

[..] MP Schoof moet morgen na het spoeddebat opdracht geven aan het leger om de orde in Amsterdam te herstellen. De banlieues van Amsterdam moeten worden schoongeveegd.

Of anders laten we deze kleine Marokkaanse minderheid maar verder gaan met terroriseren van de Nederlandse meerderheid.
Aangezien de politie duidelijk niet in staat is om het probleem aan te pakken is dit misschien wel de oplossing.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:34 #243
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215561349
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik herinner me nog de krakersrellen in Amsterdam. Moesten tanks ingezet worden. Tanks in de straten van Amsterdam.

En herinner jij je nog "Geen woning, geen kroning"? Grootste orde verstoring ooit in vredestijd. 1980 was dat.
Tienduizend politiemensen, marechaussees en militairen werden ingezet in Amsterdam. Sluipschutters op de daken.
Toen kon het wel (hoewel het vooral onderstellen van tanks waren met shovels daarop gemonteerd, zonder geschutskoepels en geschut)…

Trouwste user 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:44 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_215561353
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Nog gedemonstreerd met een halve miljoen anderen. Nou ja, gedemonstreerd ? Het koste bijna niks met de bus naar A'Dam en daar de eerste de beste kroeg in. Ik heb er een column over geschreven dat het in Nederland en de wereld nog nooit zo vredig en rustig is geweest. Nog een trein-of vliegtuig kaping geweest de laatste tijd ? Een school gegijzeld ? Een hooligan dood gestoken. Nog Israëliërs op de Olympische spelen doodgeschoten, paar miljoen Chinezen, Cambodjanen of Viëtnamezen uitgemoord ? etc. :)

pi_215561355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef -river- het volgende:

[..]
EU parlement zal er ook bij zijn, ik schat heel hoog in dat het Amsterdams bestuur (tijdelijk) vervangen zal worden.
Dat is Grondwettelijk gezien niet zo eenvoudig. Wel mee eens dat dat moet gebeuren. Het radicale bestuur van Amsterdam raakt ondertussen ook de nationale belangen.
pi_215561376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef -river- het volgende:

[..]
Waarom denk je dat / waarop baseer je dat?
pi_215561399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat is Grondwettelijk gezien niet zo eenvoudig. Wel mee eens dat dat moet gebeuren. Het radicale bestuur van Amsterdam raakt ondertussen ook de nationale belangen.
Juist daarom ook, ik neem aan dat dit via een rechter mogelijk moet zijn.
pi_215561402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Lees even terug schat.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 19:25:01 #249
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215561413
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Toen kon het wel (hoewel het vooral onderstellen van tanks waren met shovels daarop gemonteerd, zonder geschutskoepels en geschut)…

[ afbeelding ]
De zgn bergingsvoertuigen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 19:25:32 #250
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215561419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')