abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2024 @ 16:04:02 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215777396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:49 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja dit dus. gelijk uitleggen alsof het kwaadaardig is. ze worden gedirigeerd naar gebied waar israel/IDF helemaal niet aanwezig is. en waar vervolgens raketten vandaan komen van hamas. die krijgen dan bommen terug, en dan bombardeerd israel de burgers.... het is een spelletje van hamas, dat snap je niet.
Huh, dit is wel echt een heel bijzondere weergave van wat er gebeurt. Israel is Gaza binnengevallen en heeft iedereen naar het zuiden gedwongen. Daarna hebben ze geeist dat de mensen die in het zuiden waren naar het noorden moesten, waar de IDF dus zit.

En dan zeg jij dat ze daar niet waren...
pi_215777513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:47 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
de feiten spreken voor zich.
40.000 doden in ongeveer een jaar intens vechten. waarschijnlijk minder, want hamas cijfers..
ongeveer de helft daarvan is strijder. dit laat hamas achterwege, maar dat is israels inschatting en er is geen reden dit te betwijfelen.
dus laten we zeggen, tussen de 10-20.000 burger doden in een urban warfare waarin de vijand de mensen als schild gebruikt, opereert vanuit burger infrasrtuctuur,gebouwen, ziekenhuizen.
3 miljoen palestijnen in gaza.
waar zie jij de genocide gebeuren dan? niet in de doden in ieder geval. in de verplaatsing van mensen? die stabndaard wordt uitgelegd als deportatie, maar eigenlijk een actie is om mensen van te voren weg te dirigeren van waar gevochten gaat worden. iets wat israel doet, om de palestijnse burgers te beschermen.
Is uitgezocht

https://gaza-civilians.airwars.org/
pi_215777528
Waarom komt Israël overal mee weg.? Het zijn gewoon massamoordenaars. En bovendien nog laf ook. Burgers in vluchtelingenkampen bombarderen. How low can you go? Mensen uithongeren etc. Hopelijk worden Netanyahu en consorten opgepakt.
pi_215778406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Huh, dit is wel echt een heel bijzondere weergave van wat er gebeurt. Israel is Gaza binnengevallen en heeft iedereen naar het zuiden gedwongen. Daarna hebben ze geeist dat de mensen die in het zuiden waren naar het noorden moesten, waar de IDF dus zit.

Het Israëlische leger heeft de Gazastrook per deel proberen uit te kammen en daarbij burgers richting een zo veilig mogelijke plek gestuurd. Dus als de meeste gevechten in het Noorden waren, moesten de burgers naar het Zuiden en vice-versa.

Dit is al een bijzondere situatie in een oorlog, normaal gebeurd dit niet. Dan moeten mensen het maar zelf uitzoeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 5 december 2024 @ 19:22:11 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215778988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:03 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee, de inderzoeken en getuigenverklaringen. Je lijstje met incomplete observaties en geloof spreekt niet voor zich.

De situatie is dat tal van instituten en genocide-experts Israëls acties tegen de Palestijnen, uitgebreid onderbouwd, betitelen als genocide. Dat is wat er gaande is. Je onleesbare opsomming is niet 'de feiten'. Op het moment dat je je eigen geraaskal hoger aanslaat dan rapporten van experts, hou je je allang niet meer bezig met de feiten. Degene die niet langer in staat is om objectief naar het conflict en informatie te kijken, is dus niet Amnesty maar jijzelf.
VoMy en objectief...

Laat me niet lachen. Vertel nog wat over dat christelijk-rechts 'monsterverbond'.

Zit je thans ook op een willekeurig station je woke gereutel te scanderen?

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 05-12-2024 19:32:46 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215780419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:27 schreef Schompie het volgende:
Waarom komt Israël overal mee weg.? Het zijn gewoon massamoordenaars. En bovendien nog laf ook. Burgers in vluchtelingenkampen bombarderen. How low can you go? Mensen uithongeren etc. Hopelijk worden Netanyahu en consorten opgepakt.
Het weerwoord van Israël op het rapport van Amnesty: Is antisemitisme! Ze denken dat ze ermee wegkomen door die kaart te trekken, maar op een gegeven moment dan neemt geen hond je meer serieus.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 5 december 2024 @ 21:06:08 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215780456
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het weerwoord van Israël op het rapport van Amnesty: Is antisemitisme! Ze denken dat ze ermee wegkomen door die kaart te trekken, maar op een gegeven moment dan neemt geen hond je meer serieus.
Dat geldt voor wel meer kaarten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215780470
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat geldt voor wel meer kaarten.
Open er een topic over. Oh nee wacht, daar zijn er een stuk of 5000 over in NWS.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 5 december 2024 @ 21:08:07 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215780476
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Open er een topic over. Oh nee wacht, daar zijn er een stuk of 5000 over in NWS.
Hoe zou dat nu toch komen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215780481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe zou dat nu toch komen
Moslims, duh. Niet naar je bekende weg vragen he.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 5 december 2024 @ 21:08:49 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215780487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Moslims, duh.
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215780698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:03 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee, de inderzoeken en getuigenverklaringen. Je lijstje met incomplete observaties en geloof spreekt niet voor zich.

De situatie is dat tal van instituten en genocide-experts Israëls acties tegen de Palestijnen, uitgebreid onderbouwd, betitelen als genocide. Dat is wat er gaande is. Je onleesbare opsomming is niet 'de feiten'. Op het moment dat je je eigen geraaskal hoger aanslaat dan rapporten van experts, hou je je allang niet meer bezig met de feiten. Degene die niet langer in staat is om objectief naar het conflict en informatie te kijken, is dus niet Amnesty maar jijzelf.
onleesbaar? je begreep niet wat ik zei? het was niet zo ingewikkeld he.. maar je hebt geen antwoord, dat is duidelijk.
pi_215780712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

ze zaten niet in het zuiden, dus... zucht.. toen de IDF hun focus verplaatste naar het zuiden, konden de mensen terug naar het noorden.
tering zeg, dat ik dat moet uitleggen..
pi_215780753
Sorry Pokkertje, het onderzoek van AI is toch wat diepgravender dan wat ik hier van je te lezen krijg. Onafhankelijke experts noemen het een grondige, solide analyse.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 5 december 2024 @ 21:41:55 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215780781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
onleesbaar? je begreep niet wat ik zei? het was niet zo ingewikkeld he.. maar je hebt geen antwoord, dat is duidelijk.
Het was inderdaad ernstig slecht geschreven en zonder enige bronvermelding, vol wilde aannames en causaliteiten die niet werden gestut. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de 300 pagina's en de verkorte versies en hoofdpunten die Amnesty International dus gepubliceerd heeft.
Antifa
pi_215780789
quote:
wat is dit dan? ze hebben de eerste 17 dagen van de oorlog onderzocht, en 3000 namen opgeschreven. wat heeft dat te maken met wat ik zei? plus, ik hield als bovengrens gewoon de hamas cijfers aan. daar was je het niet mee eens?
pi_215780802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:27 schreef Schompie het volgende:
die kampen zijn grote steden eigenlijk, daar wonen al 60-70 jaar gevluchte palestijnen. en hamas opereert hier vanuit, bestookt israel vanuit deze steden. klinkt wel heel zielig, kampen..
pi_215780849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:41 schreef VoMy het volgende:

[..]
Het was inderdaad ernstig slecht geschreven en zonder enige bronvermelding, vol wilde aannames en causaliteiten die niet werden gestut. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de 300 pagina's en de verkorte versies en hoofdpunten die Amnesty International dus gepubliceerd heeft.
nou dan reageer je niet toch.. ik snap wel dat je niks terug te zeggen hebt.
pi_215780856
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry Pokkertje, het onderzoek van AI is toch wat diepgravender dan wat ik hier van je te lezen krijg. Onafhankelijke experts noemen het een grondige, solide analyse.
nou, noem eens wat dan. kunnen we het ergens over hebben. mutantje..
  donderdag 5 december 2024 @ 21:51:49 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215780869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
nou dan reageer je niet toch.. ik snap wel dat je niks terug te zeggen hebt.
Mijn reactie is en was dat als je je eigen broddelwerk hoger aanslaat dan een uitgebreid rapport waar een hele organisatie aan gewerkt heeft, je simpelweg niets met feiten van doen wil hebben.
Antifa
pi_215780923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
nou, noem eens wat dan. kunnen we het ergens over hebben. mutantje..
Je kan het rapport lezen hoor. Inclusief de meningen van diverse onafhankelijke experts over het onderzoek. Je gaat mij bovendien toch niet vertellen dat de conclusie uit de lucht komt vallen toch? Zeker met het andere lopende onderzoek van het ICJ in het achterhoofd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215781035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:51 schreef VoMy het volgende:

[..]
Mijn reactie is en was dat als je je eigen broddelwerk hoger aanslaat dan een uitgebreid rapport waar een hele organisatie aan gewerkt heeft, je simpelweg niets met feiten van doen wil hebben.
net even gelezen op hun site. het stelt weinig voor. misschien moet je je niet zo blind staren op de mening van deze mensen. ze gooien met termen als apartheid, illegal occupation of palestinian territory, en genocide, dus letterlijk de intentie van israel om de palestijnen te vernietigen. dit alles is niet feiten. het is hun conclusie, meer niet.
pi_215781077
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je kan het rapport lezen hoor. Inclusief de meningen van diverse onafhankelijke experts over het onderzoek. Je gaat mij bovendien toch niet vertellen dat de conclusie uit de lucht komt vallen toch? Zeker met het andere lopende onderzoek van het ICJ in het achterhoofd.
dat maakt het nog niet waar. is een beetje de tendens van nep info toch.. gewon een overload aan onzin, en de onzin word waar, op magische wijze.
het justuice court in den haag heeft gezegd dat het jaren gaat duren voordat er een serieuze conclusie kan komen over of israel genocide pleegt.

niemand zal zeggen dat israel zachtzinnig te werk gaat. het is full on oorlog met hamas, en dat hamas zijn eigen burgers slachtoffert als verdediging, telt niet meer voor israel. maar ze doen verder nog steeds best voorzichtig, en als ze de intentie hadden de palestijnen uit te moorden, dan zouden we echt iets heel anders zien.
maar het is gewoon weer het verhaaltje van altijd. alles is de schuld van israel. als hamas de volledige bevolking van gaza weet mee te slepen de dood in, is het israels schuld. hiermee maken ze het onmogelijk dat ze verslagen worden. ik neem aan dat jij dat ook wel snapt.
pi_215781204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dat maakt het nog niet waar. is een beetje de tendens van nep info toch.. gewon een overload aan onzin, en de onzin word waar, op magische wijze.
het justuice court in den haag heeft gezegd dat het jaren gaat duren voordat er een serieuze conclusie kan komen over of israel genocide pleegt.

niemand zal zeggen dat israel zachtzinnig te werk gaat. het is full on oorlog met hamas, en dat hamas zijn eigen burgers slachtoffert als verdediging, telt niet meer voor israel. maar ze doen verder nog steeds best voorzichtig, en als ze de intentie hadden de palestijnen uit te moorden, dan zouden we echt iets heel anders zien.
maar het is gewoon weer het verhaaltje van altijd. alles is de schuld van israel. als hamas de volledige bevolking van gaza weet mee te slepen de dood in, is het israels schuld. hiermee maken ze het onmogelijk dat ze verslagen worden. ik neem aan dat jij dat ook wel snapt.
Ik lees vooral heel veel Israel is zielig - en maar weinig feitelijke tegenspraak van het rapport. Alleen dat Amnesty heel hard liegt. Amnesty heeft al over de daden van Hamas gerapporteerd. Het gaat nu om Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215781419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik lees vooral heel veel Israel is zielig - en maar weinig feitelijke tegenspraak van het rapport. Alleen dat Amnesty heel hard liegt. Amnesty heeft al over de daden van Hamas gerapporteerd. Het gaat nu om Israel.
ja wanneer krijgen we dan net zo'n dwingend en veroordelend rapport over hamas? waar is de genocide veroordeling van hamas? de beschuldiging van genocide, aparteid en hun overduidleijke doel israel te vernietigen?
die komt niet, helaas..
er is geen bewijs dat israel de palestijnen in gaza probeert te vernietigen. ook niet dat de israelische regering dit doel heeft. en er is een hoop bewijs dat de IDF er een hoop aan doet om te voorkomen dat er veel slachtoffers vallen. dat lees je nergens in dat rapport. hoe kan je dat dan serieus nemen..

israel is niet per se zielig, maar wordt wel constant bedreigd van buitenaf. geen enkele oorlog sinds israel bestaat, is begonnen door israel. ook deze niet. het ziojn keer op keer de palestijnen die de vrede verbreken met moordpartijen op israelische burgers. of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')