SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier motregen en koud wel.
Blijf maar binnen en vanavond met de auto
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dorus - Twee mottenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zeaux.I'm surrounded by morons!
Alfanogiets?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed.
Btw, ik heb geen Alfanogiets.
Broer en zus wel.![]()
Alfa tripsine of hoe heette dat ook alweer? Iets met lever.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ohja, zit in de familie?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alfa tripsine of hoe heette dat ook alweer? Iets met lever.![]()
Hier is het al de hele dag droog, we hadden zelfs de zon op bezoek vanmiddagquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het blijft ook maar motregenen he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
en wat dronk diequote:Op dinsdag 12 november 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag droog, we hadden zelfs de zon op bezoek vanmiddag![]()
![]()
Niets, kwam zijn stralen brengen en verwachte er niets voor terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komt een dag dan moeten we gaan betalen voor de zonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vader heeft het sinds geboorte.quote:
Wij moesten getest worden ivm erfelijkheid.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb sinds zaterdag een hele cake op #viesdikTrotste mama van Ambar
Welkom in het teamquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sinds zaterdag een hele cake op #viesdik![]()
![]()
Valt mee, als het nou sinds maandag of vandaag wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sinds zaterdag een hele cake op #viesdikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Puntoortjes en vleugeltjes ook?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:38 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT had net weer een nieuw lid van z'n harem!
Echt zo'n schattig klein elfje, qua uiterlijk!![]()
![]()
![]()
Dat niet, maar het gezichtje was sprekend eentje, haha!quote:
Ik had hier nog een begeleidster van Mini-ToT over de vloer en die smolt helemaal weg bij het zien van die meid!![]()
![]()
Faerie dustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen ongeadresseerd reclamedrukwerk en Geen Huis-aan-huis bladenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik denk niet dat die heel lekker smaaktquote:Trotste mama van Ambar
Dat vind ik van alle zalmquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die heel lekker smaakt![]()
![]()
oud en taai, misschien meer geschikt om urenlang te sudderenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die heel lekker smaaktUw ADH vitamine Worst
Gehakt van draaien en mengen met paardenvlees!quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oud en taai, misschien meer geschikt om urenlang te sudderen![]()
![]()
Goed idee WIlly!quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gehakt van draaien en mengen met paardenvlees!Uw ADH vitamine Worst
Justin BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Solly,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zit hier zo alleen te wachten, dacht breng hem even den bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT hoe is het met mini zijn kamertje, slaapt hij er al?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief van jequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit hier zo alleen te wachten, dacht breng hem even den bolk![]()
![]()
Soms ben ik wel lief hoorquote:
Hij heeft er vannacht heeeeeerlijk geslapen!quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT hoe is het met mini zijn kamertje, slaapt hij er al?Hij was er ontzettend blij mee!
Net heb ik zijn klerenkast ook neergezet.
Het nieuwste lid van zijn harem was zeer onder de indruk van zijn master bedroom!
Serieus, zijn kamer is groter dan de mijne!![]()
![]()
Zijn haremquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft er vannacht heeeeeerlijk geslapen!Hij was er ontzettend blij mee!
Net heb ik zijn klerenkast ook neergezet.
Het nieuwste lid van zijn harem was zeer onder de indruk van zijn master bedroom!
Serieus, zijn kamer is groter dan de mijne!![]()
Nou fijn toch dat hij er lekker kan slapen, en dat hij blij is met zijn masterbedroom
Moet je ook weer naar school gaan krijg je ook heel veel vriendinnetjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
Maar ja, anders past zijn harem er niet in he!
De zijne is groter dan die van mij!!!![]()
Je moet er wel wat voor doen. Met thuis zitten komen je niet aan een haremWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben ik niet vaak lief, want slaap niet zo veel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meestal als je slaapt toch?![]()
Wat beter geslapen vannacht trouwens?
Vannacht redelijk, was al weer vroeg wakker en ben in bed tv gaan kijken, tegen 4.30 uur weer in slaap gevallen tot 8 uur een unicumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat was het lekker weer buiten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh gelukkig toch nog wat uurtjes meegepiktquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik niet vaak lief, want slaap niet zo veel.
Vannacht redelijk, was al weer vroeg wakker en ben in bed tv gaan kijken, tegen 4.30 uur weer in slaap gevallen tot 8 uur een unicum![]()
![]()
Ja gelukkig wel.Was nog wel heel even hier vannacht, maar had eigenlijk geen zin dus b en weer weggegaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig toch nog wat uurtjes meegepiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beter nog wat extra slapen iddquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.Was nog wel heel even hier vannacht, maar had eigenlijk geen zin dus b en weer weggegaan.![]()
Wel makkelijker?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben net als de belastingdienst: leuker kan ik het niet maken![]()
Oh gelukkig. Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar doe ik niet moeilijk over![]()
![]()
O nee heb tv liggen kijken. Had geen zin in bolken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter nog wat extra slapen iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee heb tv liggen kijken. Had geen zin in bolken.![]()
![]()
Neem altijd wel iets op wat ik terug kan kijken. Er is niet veel op in de nacht op TVquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netflixen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem altijd wel iets op wat ik terug kan kijken. Er is niet veel op in de nacht op TV![]()
![]()
Heb geen netflixquote:
Alleen videoland
Zendt die 's nachts nog wat leuks uit?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen netflix
Alleen videoland![]()
![]()
quote:Heren aan het werk 'quote:
Zo vaak moet je klaarkomen voor een gezonde prostaat
Amerikaans onderzoek wijst uit dat wanneer mannen veel klaarkomen, ze een verminderde kans op prostaatkanker hebben. Verslaggever Charlotte Sun sprak de voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Urologie en mensen op straat over het gegeven tijdens No Nut-November.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-gezonde-prostaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er aan waar je van houdt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zendt die 's nachts nog wat leuks uit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Brb, 2 minquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heren aan het werk '
Zo vaak moet je klaarkomen voor een gezonde prostaat
Amerikaans onderzoek wijst uit dat wanneer mannen veel klaarkomen, ze een verminderde kans op prostaatkanker hebben. Verslaggever Charlotte Sun sprak de voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Urologie en mensen op straat over het gegeven tijdens No Nut-November.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-gezonde-prostaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen denk ik.
Krijg last van de nakende Volle Maan.Hee maf ze!
![]()
Trustequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen denk ik.
Krijg last van de nakende Volle Maan.![]()
![]()
Tot sooooooooquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die vijandigheid tussen Harris en Jill Biden nu!quote:
En ze willen proberen dat Joe de macht aan Harris overdraagt zodat ze alsnog even president kan zijn!
De 20 miljoen aan schuld die Harris heeft, die Trump nu voor haar wil aflossen uit de goedheid van zijn hart!![]()
![]()
quote:
quote:Heren, goedenavond.quote:Ja, het kan net, het is 1 minuut over.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goedemiddagquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Heren, goedenavond.Ja, het kan net, het is 1 minuut over.
Ja, het kan net, het is al 2 minuten over
![]()
20 miljoen schuld? De campagnekas zal toch nog wel vol genoeg zitten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vijandigheid tussen Harris en Jill Biden nu!
En ze willen proberen dat Joe de macht aan Harris overdraagt zodat ze alsnog even president kan zijn!
De 20 miljoen aan schuld die Harris heeft, die Trump nu voor haar wil aflossen uit de goedheid van zijn hart!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yes.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
GoedemiddagJa, het kan net, het is al 2 minuten over
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat gericht van Biden afstappen was een rare uitspraak van een andere former aidequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
20 miljoen schuld? De campagnekas zal toch nog wel vol genoeg zitten?![]()
Wat zeg jij nou weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheutje Tobasco er over, blaadje sla er bij!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook veel schattigerquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een hot dog
Zat 1 miljard in, en ze heeft 1 miljard en dik 18 miljoen uitgegeven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
20 miljoen schuld? De campagnekas zal toch nog wel vol genoeg zitten?
Er zitten mensen haar schulden op te eisen.
Ze heeft diverse celebrities een miljoen betaald om haar te steunen en heeft een ton betaald om een replica van de "Call her daddy" podcast te laten bouwen, omdat ze er niet zelf naar toe wilde gaan, bijvoorbeeld.![]()
Tijd voor het avondeten.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mwah, totdat het in het tosti-ijzer is geplet
Er zijn meer mensen die het willen, maar gezien de vijandigheid die er nu heerst zal sleepy creepy Joe dat niet snel gaan doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat gericht van Biden afstappen was een rare uitspraak van een andere former aide![]()
Oei, da's niet handig, om meer uit te geven dan in de pot zat. Wat een bedragen ook zeg. 1 Miljard erdoorheen gejaagd in, wat, 4 maanden?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat 1 miljard in, en ze heeft 1 miljard en dik 18 miljoen uitgegeven.
Ze heeft diverse celebrities een miljoen betaald om haar te steunen en heeft een ton betaald om een replica van de "Call her daddy" podcast te laten bouwen, omdat ze er niet zelf naar toe wilde gaan, bijvoorbeeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zoiets ja. ZE schijnt 5x zo veel uitgegeven te hebben dan Trump.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, da's niet handig, om meer uit te geven dan in de pot zat. Wat een bedragen ook zeg. 1 Miljard erdoorheen gejaagd in, wat, 4 maanden?
De kas schijnt leeg te zijn en ze heeft blijkbaar schulden wat haar campagnes betreft (privé zal ze ongetwijfeld nog wel wat hebben) en is een fundraiser gestart om de uitslag van een deel van de verkiezingen aan te vechten; ze eist een recount.
Sommigen geloven dat de opbrengsten van die inzamelactie gebruikt zouden kunnen worden om die 18 - 20 miljoen aan schuld af te betalen.
En zij zou het land willen leiden, terwijl ze zo met geld om gaat......![]()
Wauw, wat een bedragen zeg ppffffquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat 1 miljard in, en ze heeft 1 miljard en dik 18 miljoen uitgegeven.
Ze heeft diverse celebrities een miljoen betaald om haar te steunen en heeft een ton betaald om een replica van de "Call her daddy" podcast te laten bouwen, omdat ze er niet zelf naar toe wilde gaan, bijvoorbeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel oppassen met de nageltjes hoor, niet fijn in de slokdarm.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is het mooiste wat er is![]()
![]()
Amsterdam
Avondklok invoeren en iedereen die zich te onrechte op straat bevind meteen met supersnelrecht tot twee weken cel veroordelen. Wegwezen met je tyfus rellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En dat haar hequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel oppassen met de nageltjes hoor, niet fijn in de slokdarm.![]()
Ik zag al allerlei tweets langs komen van "Wij zijn Marokkanen, geen Nederlanders! Probeer ons maar te stoppen!" en dat soort shit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef DJMO het volgende:
Amsterdam
Avondklok invoeren en iedereen die zich te onrechte op straat bevind meteen met supersnelrecht tot twee weken cel veroordelen. Wegwezen met je tyfus rellen![]()
Ze dacht natuurlijk, als ik eerst maar president word dan zien we daarna wel verder. Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets ja. ZE schijnt 5x zo veel uitgegeven te hebben dan Trump.
De kas schijnt leeg te zijn en ze heeft blijkbaar schulden wat haar campagnes betreft (privé zal ze ongetwijfeld nog wel wat hebben) en is een fundraiser gestart om de uitslag van een deel van de verkiezingen aan te vechten; ze eist een recount.
Sommigen geloven dat de opbrengsten van die inzamelactie gebruikt zouden kunnen worden om die 18 - 20 miljoen aan schuld af te betalen.
En zij zou het land willen leiden, terwijl ze zo met geld om gaat......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo erg als van een cavia.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze dacht natuurlijk, als ik eerst maar president word dan zien we daarna wel verder. Dan komt het wel goed.
Ja natuurlijk moet je neit elk nieuws-item direct onvoorwaardelijk geloven, maar ze lijkt wel behoorlijk in de shit te zitten.![]()
Nl Paspoort afnemen en meteen afvoeren naar Marokko dus.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag al allerlei tweets langs komen van "Wij zijn Marokkanen, geen Nederlanders! Probeer ons maar te stoppen!" en dat soort shit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Een recount? Kansloos, het verschil is te groot. Maar goed, ze kan het doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets ja. ZE schijnt 5x zo veel uitgegeven te hebben dan Trump.
En zij zou het land willen leiden, terwijl ze zo met geld om gaat......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meesten van die relschoppers zijn hier geboren, maar beschouwen zichzelf 100% als Marokkaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nl Paspoort afnemen en meteen afvoeren naar Marokko dus.![]()
Ja nee geen recount om te kijken wie er president is, maar meer voor het huis van afgevaardigden of whatever.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een recount? Kansloos, het verschil is te groot. Maar goed, ze kan het doen natuurlijk.
Met sommige dingen zit er net een verschil van 8 tussen hen of zo.![]()
Ze hebben wel een Marokkaans paspoort, dus je kan gewoon het NLse afpakkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten van die relschoppers zijn hier geboren, maar beschouwen zichzelf 100% als Marokkaan.![]()
![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten van die relschoppers zijn hier geboren, maar beschouwen zichzelf 100% als Marokkaan.![]()
Björn (37) raadt Het Geluid van Qmusic en wint 40.800 euro
Het Geluid van Qmusic is geraden door de 37-jarige Björn uit Apeldoorn. Aan Qmusic-dj’s Tom & Bram wist hij te vertellen dat het ging om het verwarmingselement in de frituurpan plaatsen. Dit goede antwoord van Björn wordt beloond met een bedrag van maar liefst 40.800 euro."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop dat Geertje dat mogelijk zal maken, maar dan breekt de pleuris pas echt los.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Marokkaans paspoort, dus je kan gewoon het NLse afpakken
Ook daar zul je dan doorheen moeten om schoon schip te maken, maar dan worden we internationaal aan de schandpaal genageld en worden we van allerlei kanten voor de rechtbank gesleept voor het verbreken van allerlei verdragen.![]()
Als er ooit nog een keer het geluid van een bolk wordt gebruikt, ga ik 'm raden!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Het Geluid van Qmusic is geraden door de 37-jarige Björn uit Apeldoorn. Aan Qmusic-dj’s Tom & Bram wist hij te vertellen dat het ging om het verwarmingselement in de frituurpan plaatsen. Dit goede antwoord van Björn wordt beloond met een bedrag van maar liefst 40.800 euro.![]()
![]()
Björn is viesdik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
Het Geluid van Qmusic is geraden door de 37-jarige Björn uit Apeldoorn. Aan Qmusic-dj’s Tom & Bram wist hij te vertellen dat het ging om het verwarmingselement in de frituurpan plaatsen. Dit goede antwoord van Björn wordt beloond met een bedrag van maar liefst 40.800 euro.![]()
O, dat kan. Nou, we gaan het zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee geen recount om te kijken wie er president is, maar meer voor het huis van afgevaardigden of whatever.
Met sommige dingen zit er net een verschil van 8 tussen hen of zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er ooit nog een keer het geluid van een bolk wordt gebruikt, ga ik 'm raden!![]()
![]()
Of ik raad het lekkerquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er ooit nog een keer het geluid van een bolk wordt gebruikt, ga ik 'm raden!
Vaak zijn het toch de jongeren die hier in Nederland geboren zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nl Paspoort afnemen en meteen afvoeren naar Marokko dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is easy: het geluid van een muisklik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er ooit nog een keer het geluid van een bolk wordt gebruikt, ga ik 'm raden!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien had ie een vermoeden en ging die snel even naar de Blokker om een frituurpan te kopen en had ie hem thuis aangezet.. en toen hoorde hij hetzelfde geluidquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe weet hij anders zo goed hoe het klinkt een verwarmingselement in een frituur te plaatsen?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien had ie een vermoeden en ging die snel even naar de Blokker om een frituurpan te kopen en had ie hem thuis aangezet.. en toen hoorde hij hetzelfde geluid![]()
![]()
![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan plaats ik nog maar even een mega ultra überdeluxe vies mad woeste bolk erinquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel een lieflijke vies mad woest mag ik hopenquote:
Okquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo kan die wel weer![]()
![]()
NEEquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo kan die wel weer
Mogen we vanavond ook al vies woest TR'en of was dat de donderdag avond
Uiteraard..quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een lieflijke vies mad woest mag ik hopen
Dat is donderdagquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
Mogen we vanavond ook al vies woest TR'en of was dat de donderdag avond![]()
![]()
Vrijdag was dat toch pas?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
Mogen we vanavond ook al vies woest TR'en of was dat de donderdag avond
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo kan die wel weer![]()
![]()
quote:Nu ben ik vies woest door de verwarringquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo kan die wel weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een lieflijke vies mad woest mag ik hopenquote:quote:quote:quote:![]()
![]()
Naar de voortuin van Danny om je emotie te laten blijken met je potje en lepeltje!quote:
Als ze zich hier niet thuis voelen, moeten ze oprotten naar een land waar ze dat wel doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zijn het toch de jongeren die hier in Nederland geboren zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is hier toch net ff wat fijner, ook al zeggen ze van niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ze zich hier niet thuis voelen, moeten ze oprotten naar een land waar ze dat wel doen.![]()
Nee want daar kunnen ze zich niet zo misdragen als hier.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ze zich hier niet thuis voelen, moeten ze oprotten naar een land waar ze dat wel doen.![]()
Voor sommige is het makkelijker om hun onvrede en onmacht te uiten dan om zelf het heft in handen te nemen en er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is hier toch net ff wat fijner, ook al zeggen ze van niet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
heb ooit eens met iemand op Tinder hierover gehad, die dat zag zitten trouwens.quote:
Maar dat gaat mij toch ff een stapje te ver
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
heb ooit eens met iemand op Tinder hierover gehad, die dat zag zitten trouwens.
Maar dat gaat mij toch ff een stapje te ver![]()
![]()
![]()
Ik zou liever gisteren dan morgen naar Luxemburg emigreren, maar helaas. Er zijn een aantal factoren die me tegenhouden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is het makkelijker om hun onvrede en onmacht te uiten dan om zelf het heft in handen te nemen en er iets aan te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet echt leuke wandelgebieden daar idd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou liever gisteren dan morgen naar Luxemburg emigreren, maar helaas. Er zijn een aantal factoren die me tegenhouden.![]()
![]()
Waar je ook heen gaat, heen verhuist, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou liever gisteren dan morgen naar Luxemburg emigreren, maar helaas. Er zijn een aantal factoren die me tegenhouden.
Blijft altijd een 'same shit, different day'
Ik tel daar 3 pisbolken @DJMOquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt leuke wandelgebieden daar idd.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar je ook heen gaat, heen verhuist, of wat dan ook.
Blijft altijd een 'same shit, different day'
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar maakt mijn teller korte metten meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komend weekend worden er wel weer genoeg mensen vol gepompt![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar maakt mijn teller korte metten mee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: