abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 november 2024 @ 21:06:21 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215553470
quote:
Sinterklaasjournaal: ‘Pakjesboot aangevallen door Houthi-rebellen’

De pakjesboot van Sinterklaas is vannacht aangevallen door Houthi-rebellen, dat meldt het Sinterklaasjournaal zojuist in hun uitzending. Naar verluidt hebben meerdere raketten de boot geraakt en zijn er gewonden. De aanval volgt na verschillende dreigmails van de Jemenitische groep van afgelopen vrijdag.

“Even na middernacht heeft de stoomboot een noodsignaal uitgezonden, waarna hulpdiensten erop uittrokken”, zegt kersverse presentator Merel Westrik. “We weten nog niet wat de boot precies zo ver van de geplande vaarroute deed, maar het is in ieder geval een foute boel.”

Het is nog niet duidelijk welke gevolgen de aanval zal hebben op het aankomende seizoen van het Sinterklaasjournaal. “We hadden een paar mooie items liggen over een ChatGPieT die stiekem gedichten schrijft met AI, en over een bakker die de grootste pepernoot op aarde wil bakken, maar die blijven voorlopig op de plank liggen. We zullen het voorlopig vooral moeten hebben over hulpdiensten en het bergen van een wrak.”

https://speld.nl/2024/11/(...)oor-houthi-rebellen/
----------------------------------

Omg dit kan echt niet hoor! Hoe komt die pakjesboot in godsnaam bij die Houthi-rebellen terecht?! Ik ben echt helemaal in de stress nu... wat als de cadeautjes gewoon niet aankomen dit jaar? Ik keek hier zo naar uit! Straks is alles gewoon weg door die aanval en krijgen we geen cadeaus... :'( :'( :'(

Echt zielig ook voor de pieten en iedereen op die boot. Kunnen we niet iets doen, een actie starten of zo om te helpen? :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215553553
Oh noes, de hydrograaf!
je blijft van m'n stoomboot hoor
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 11 november 2024 @ 21:12:46 #3
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215553562
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 11 november 2024 @ 21:17:37 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215553620
Wel knap dat je op weg van Spanje naar Nederland langs Yemen komt. Volgende keer iets langer nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 11-11-2024 21:29:36 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215553767
Kamervragen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215553792
Wat maakt zo'n stoomboot dan een flinke omweg.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 11 november 2024 @ 21:41:33 #7
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_215553877
Echt, kijk aflevering 1 terug. De verwijzingen naar de actuele politiek is zo goed.

De stoomboot maakt een ruk naar rechts
Landkaart op hoofdlijnen
Er is een nieuwe baas: Pieterbaas (Schoof), maar de hoofdpiet (Wilders) bepaalt alles wat die Pieterbaas moet doen.
Pieterbaas kende we nog niet zo goed, want hij was vroeger alleen actief of stiekem bij de schoorsteen te luisteren
Hoofdpiet belooft ook dat iedereen álles op het verlanglijstje krijgt.

_O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 11 november 2024 @ 21:45:20 #8
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_215553910
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 11 november 2024 @ 21:45:45 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215553914
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:41 schreef JohnBercow het volgende:
Echt, kijk aflevering 1 terug. De verwijzingen naar de actuele politiek is zo goed.

Landkaart op hoofdlijnen
Er is een nieuwe baas: Pieterbaas (Schoof), maar de hoofdpiet (Wilders) bepaalt alles wat die Pieterbaas moet doen.
Pieterbaas kende we nog niet zo goed, want hij was vroeger alleen actief of stiekem bij de schoorsteen te luisteren

_O_
Hier komen kamervragen van
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 11 november 2024 @ 21:56:06 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215553997
quote:

Landkaart op hoofdlijnen

_O_
Is dit echt? :D Nice!
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 11 november 2024 @ 22:10:05 #11
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_215554123
quote:
16s.gif Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is dit echt? :D Nice!
Ja
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 11 november 2024 @ 22:13:19 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215554166
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 22:10 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Ja
Baasen _O_
pi_215554631
De grote vraag luid uiteraard: wat was de kleur van de Houthi-rebellen? oO/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 11 november 2024 @ 23:00:16 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215554659
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Wel knap dat je op weg van Spanje naar Nederland langs Yemen komt. Volgende keer iets langer nadenken.
Of hebben ze eerst een nieuwe batch kleurpieten ingeladen bij de zuidkaap?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 11 november 2024 @ 23:18:40 #15
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_215554816
quote:

Landkaart op hoofdlijnen

_O_
Scherp man, heb met mijn dochter meegekeken en dat had ik echt niet in de gaten. Het enige wat ik dacht was dat ze de weg kwijt zouden raken.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_215555013
quote:

Landkaart op hoofdlijnen

_O_
Willen jullie meer of minder pepernoten?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:32:15 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215555220
Zwarte piet mag niet maar hele volkeren weg zetten als Terroristen of rebellen.
Geen probleem ... morgen praten we er niet meer over.
Kind van 3 uitleggen dat als hij/zij van geslacht wil veranderen en zich niet lekker voelt in zijn lichaam omdat die zich meer bij het andere geslacht thuis voelt.
Geen probleem.
Maar geef je even een complimentje als man aan een vrouw ben je grensoverschrijdend en ben je als man weer problematisch.
Iemand doodschoppen en op FB plaatsen geen probleem , krijg je veel likes voor.
Maar een blote borst of wat anders aan naakt..... Nee dat mag niet want dat kunnen die tere zielen niet hebben _O- _O-

Wat is het volgend jaar bij Sinterklaas?
Alle marocs gaan met de stoomboot mee terug naar huis? *O* *O*

Wat een wereld leven we in.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 03:43:55 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215555450
Nou nou ... dan ga ik er vanuit dat kozp dit keer geen problemen heeft met pieten zo zwart als roet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215555517
neee, het is niet ok om stoomboot van sint Nicolaas aan te vallen, door wie dan ook.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215555610
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Denk dat Sinterklaas om kosten te besparen zelf de cadeautjes ophaalt in China waar het meeste gemaakt wordt. Die boot ligt anders ook maar stil het grootste deel van het jaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 november 2024 @ 07:42:26 #21
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215555683
Een oorlog tussen Sinterklaas en de houthi's lijkt me wel een mooie verhaallijn.

En dat ze na de oorlog dan in dienst komen van sinterklaas als een soort zwarte Piet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215555736
Dit is toch het meest ernstige nieuws van het afgelopen jaar.
pi_215555817
Geen vragen van XR waarom nog zo'n vervuilende stoomboot wordt gebruikt?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215556123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 00:32 schreef RAVW het volgende:
Zwarte piet mag niet maar hele volkeren weg zetten als Terroristen of rebellen.
Geen probleem ... morgen praten we er niet meer over.
Kind van 3 uitleggen dat als hij/zij van geslacht wil veranderen en zich niet lekker voelt in zijn lichaam omdat die zich meer bij het andere geslacht thuis voelt.
Geen probleem.
Maar geef je even een complimentje als man aan een vrouw ben je grensoverschrijdend en ben je als man weer problematisch.
Iemand doodschoppen en op FB plaatsen geen probleem , krijg je veel likes voor.
Maar een blote borst of wat anders aan naakt..... Nee dat mag niet want dat kunnen die tere zielen niet hebben _O- _O-

Wat is het volgend jaar bij Sinterklaas?
Alle marocs gaan met de stoomboot mee terug naar huis? *O* *O*

Wat een wereld leven we in.
Wat een fantasie wereld joh.

Als je zo graag in een fantasie leeft, kun je dan niet beter een leukere wereld bij elkaar fantaseren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')