abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215551015
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:03 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja hoor :')
Wat is Frans toch een dramaqueen.
Vergeet de DeNkBeElDiGe KofFeR niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215551060
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Je snapt het denk ik niet helemaal.

Ook dit is de intolerantie-paradox. Intolerant zijn voor intolerantie - ja, dan krijg je te maken met datzelfde gedrag. Een koekje van eigen deeg, zeg maar. Het IDF is momenteel Hamasjager en Hezbollahjager. Als het aan mij ligt komen er in Nederland LKP-groepen die op jodenjagerjacht gaan bij de volgende herdenking of voetbalwedstrijd.

Howard trekt Palestijnen en Arabieren gelijk, maar zelf doen ze dat ook. Ze zijn wat dat betreft vrijwel verenigd in hun haat jegens joden en Israël - en krijgen dientengevolge te maken met haat vanuit de joden en Israël. Dan krijg je van die stoere uitspraken, wie wind zaait zal storm oogsten enzo. Alleen is de intolerantie uitsluitend gericht tegen de intoleranten zelf.

We lachten allemaal toen Hezbollah-leden ontmand werden door die pieperaanslagen. Ja, toch?

"Jij haat joden. Ik haat jodenhaters. Wij zijn niet hetzelfde."
Ja leuk die intolerantie paradox. Ik heb hem ook wel eens gebruikt.

Hij gaat hier alleen niet op. Aan de uitersten zijn twee zeer intolerante groepen die heel veel onschuldige slachtoffers in het midden willen maken. Of het nu de Israël fanboys zijn die de Mossad in Nederland los willen laten of het tuig dat al voor aankomst van Israëlische fans op Jodenjacht wilde gaan.
pi_215551071
ZO typisch weer dat ze in gemeenteraad weer meer bezig waren eigen straatje schoon te vegen en Halsema te beschermen ipv de problemen oplossen. Bahbah.

https://archive.is/aAi3Y
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215551112
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga het topic verlaten. Ik ben het spuugzat van alles in de schoenen geschoven te krijgen.
Stelletje droefoeters hier. Veel plezier met haten verder hier. :W
:W
  maandag 11 november 2024 @ 17:09:05 #230
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215551114
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:32 schreef quo_ het volgende:
Raak artikel op EW.

De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema zag de Jodenjacht in haar stad niet aankomen. Het product van jarenlang wegkijken, schrijft Marthe-Geke Bracht.

Heel Amsterdam weet wie ze zijn, de daders van de ‘Kristallnacht’. Ze zijn heel makkelijk te herkennen en het wemelt er soms van. Ze slingeren zich meestal ongehinderd een weg door het verkeer. Schijt aan alles. Harder rijdend dan een auto. Zittend met z’n tweeën op een scooter of een fatbike. Wie doet ze wat. Als je ze aanspreekt omdat ze iemand op een zebrapad overhoop hebben gereden, ben je niet zeker van je leven en blijk je hoe dan ook een ‘kankerhoer’.

Ze hangen rond in speeltuintjes, waar ze de boel terroriseren. Elke zomer doen ze in het zwembad hun slechte reputatie eer aan. Op straat zie je ze steeds vaker dealen vanaf hun scootertjes. Daar is dan dikwijls ook een taxichauffeur bij betrokken. Autoraampjes als loketten voor afhaaldrugs.

Het zijn de jongens die als kind al tot ’s avonds laat op pleintjes doelloos rondhingen. Wier zusjes niet mee mochten op schoolkamp, omdat er ook jongens meegingen. Op een school die inmiddels paars ziet van woedend woke. Waar een meisje hoe dan ook moet plassen naast een jongen, want dat vinden wij zo vreselijk belangrijk, maar waar wordt gezwegen over de Holocaust en vrouwenonderdrukking.

De rest te lezen via https://www.ewmagazine.nl(...)ht-al-jaren-1437841/
De stigma's waren vandaag in de aanbieding zo te zien
  maandag 11 november 2024 @ 17:12:06 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215551141
quote:
Ik ga het topic verlaten. Ik ben het spuugzat van alles in de schoenen geschoven te krijgen.
Ik ben er. Ze noemen mij ook wel de vredesstichter van FOK!
graag op anoniem
pi_215551142
This is good. Social media is een zegen/vloek van onze tijd. Ja social media brengt veel goeds. Maar sociaal media creëert ook "werkelijkheden" die helemaal niet gestoeld zijn in de realiteit met alle gevolgen van dien.

https://www.volkskrant.nl(...)nep-verder~b7582ab7/

Opinie: Ook in Amsterdam vervaagt de grens tussen feit en gevoel, tussen echt en nep verder
De berichtgeving over de ‘Jodenjacht’ in Amsterdam toont andermaal aan hoe de waarheid lijkt te verdwijnen in de optelsom van subjectieve ervaringen. Want als iedereen verslaggever is, hoe weten we dan nog wat we kunnen geloven?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 11 november 2024 @ 17:12:51 #233
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215551150
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:03 schreef RipCity het volgende:
ZO typisch weer dat ze in gemeenteraad weer meer bezig waren eigen straatje schoon te vegen en Halsema te beschermen ipv de problemen oplossen. Bahbah.

https://archive.is/aAi3Y
Halsema is een vreselijke burgemeester. Slechtste burgermeester ooit.
graag op anoniem
  maandag 11 november 2024 @ 17:13:10 #234
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215551152
Een mooi gesprek met Jair Stranders, bestuurslid van Liberaal Joodse Gemeente. Zeker vanaf 9.00 betoogt hij ook dat de extremen in politiek (PVV en DENK) alleen maar hard schreeuwen want dat past in hun straatje. Het is een one-issue-partij. Men wordt in die extremen getrokken.

Hij stelt ook dat de Joden in ene hoek zitten en de moslims in andere hoek en zij door politiek tegen elkaar uit gespeeld worden.

Bekijk deze YouTube-video

Juist de politiek zou de rust moeten bewaren; ik vrees al voor een tierende Wilders en Van Baarle bij spoeddebat (waarschijnlijk dit week nog). Je kunt wel met allerlei plannen komen, die hier ook gepost worden treurig genoeg, zoals het wegsturen van een hele groep. Plannen die bij voorbaat al kansloos zijn. Als je een oplossing wil dan moet je met wat beters aan komen zetten. Dat mogen wij als de maatschappij ook verwachten van de politici.
pi_215551153
quote:
Mensen zien wat ze willen zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215551184
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom zou ik dat soort onzin moeten verdedigen? De 'bewijzen' die worden aangedragen zijn lachwekkend. Zoals de hele morele paniek rondom Marokkanen dat al decennialang is.
Er was een georganiseerde jacht op joden. Kun je hoog en laag gillen.
pi_215551190
Wilders niet (nog meer) in de kaart spelen.

Laat Schoofs 1 maar vallen.
pi_215551213
Persconferentie met Schoof zo.
Hell To The Liars
pi_215551219
Legacy media aan het werk:

pi_215551236
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja leuk die intolerantie paradox. Ik heb hem ook wel eens gebruikt.

Hij gaat hier alleen niet op.
Hè, shit. ;(
quote:
Aan de uitersten zijn twee zeer intolerante groepen
Eén
quote:
die heel veel onschuldige slachtoffers in het midden willen maken. Of het nu de Israël fanboys zijn die de Mossad in Nederland los willen laten of het tuig dat al voor aankomst van Israëlische fans op Jodenjacht wilde gaan.
Alleen de laatsten zijn zeer intolerant. De "Israël fanboys" ( :') ) zijn uitsluitend intolerant naar de tweede groep.

Dat zie je in de oorlog ook terug. Israël doet nog steeds moeite om burgers te ontzien. Minder dan voorheen, maar toch. Ze jagen officieel uitsluitend op Hamas en Hezbollah. Je ziet natuurlijk vele voorbeelden van individuele militairen (en groepen militairen) die misdaden begaan, maar het is tegen de Gazanen die verenigd zijn in hun indoctrinatie en hun haat. Ja, het is hard, maar de intolerantie is daadwerkelijk tegen de intoleranten.
Intolerant voor intolerantie
pi_215551240
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een mooi gesprek met Jair Stranders, bestuurslid van Liberaal Joodse Gemeente. Zeker vanaf 9.00 betoogt hij ook dat de extremen in politiek (PVV en DENK) alleen maar hard schreeuwen want dat past in hun straatje. Het is een one-issue-partij. Men wordt in die extremen getrokken.

Bekijk deze YouTube-video

Juist de politiek zou de rust moeten bewaren; ik vrees al voor een tierende Wilders en Van Baarle bij spoeddebat (waarschijnlijk dit week nog). Je kunt wel met allerlei plannen komen, die hier ook gepost worden treurig genoeg, zoals het wegsturen van een hele groep. Plannen die bij voorbaat al kansloos zijn. Als je een oplossing wil dan moet je met wat beters aan komen zetten. Dat mogen wij als de maatschappij ook verwachten van de politici.
Ik wou dat onze politici de wijsheid van deze man zouden hebben. Helaas lijkt onze politieke realiteit momenteel 1 van 24/7 politieke campagne tijd waarin het lijkt alsof social media gedrag van zenden, zenden, zenden, buzz creëeren, viral gaan, gecopy paste wordt naar real life met alle gevolgen van dien.

Ik las laatst ook een column waarin verlangd wordt naar een tijd van saaie politiek. I wish! Wanneer de grootste partij van het land een populistische partij is die voor een groot gedeelte politiek bedrijft op Twitter is dit het resultaat. Vond het bv frappant dat yesilgoz Wilders daar recentelijk op bekritiseerde terwijl zij net zo goed hard mee doet met alles en iedereen voor antisemiet uit te maken.
-Rabia Al-Basri
pi_215551246
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat mogen wij als de maatschappij ook verwachten van de politici.
Het probleem is wel dat de meesten de mensen met goede plannen niet versterkt.
pi_215551252
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2024 14:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
''Alle kanten''?

[insert: selectieve tweetberichten]

En dit is grotendeels ''te danken'' aan moslims.
Je bevestigd haar post: Haat van alle kanten ja, ook jij maakt je schuldig aan haatzaaien, in dit geval moslimhaat. Zo kan men ook allerlei selectieve berichten posten over joden die christenen/moslims haten, of van rechtsextremisten die moslims/allochtonen/migranten/joden haten.
pi_215551258
Alleen jagen die niet op elkaar....
pi_215551261
Intolerantie met intolerantie beantwoorden!
pi_215551335
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan moeten die mensen die zich beledigd voelen maar gewoon aangifte doen bij de politie.
Zo zou het moeten zijn, maar in de realiteit krijg je gewoon een beuk voor je muil.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215551342
Radio 1-columnist bagatelliseert Jodenjacht in 020 en eindigt met 'From the river to the sea'
Hee daar hebben we Massih Hutak weer

https://www.geenstijl.nl/(...)t-met-from-the-river
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215551350
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 17:34 schreef Aether het volgende:
Radio 1-columnist bagatelliseert Jodenjacht in 020 en eindigt met 'From the river to the sea'
Hee daar hebben we Massih Hutak weer

https://www.geenstijl.nl/(...)t-met-from-the-river
alsof er nog niet genoeg argumenten te geven zijn om de NPO af te schaffen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215551414
De Minister President is er klaar mee.
Zolang NSC niet tegenspurtert as woensdag, zal het mij niet verbazen dat er flinke maatregelen getroffen gaan worden.
Hell To The Liars
pi_215551431
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:25 schreef BaajG het volgende:

[..]
Je bevestigd haar post: Haat van alle kanten ja, ook jij maakt je schuldig aan haatzaaien, in dit geval moslimhaat. Zo kan men ook allerlei selectieve berichten posten over joden die christenen/moslims haten, of van rechtsextremisten die moslims/allochtonen/migranten/joden haten.
Middels filmpjes uit het dagelijkse leven wijzen op de haat die de islam heeft op het jodendom is....zelf haatzaaien.

Haha nee. Ik zaai geen haat, dit zijn filmpjes uit het dagelijkse leven die laten zien waar mensen mee te dealen hebben omdat ze Joods zijn; haat uit voornamelijk islamitische hoek.

Zoals ik al zei; als je filmpjes hebt van jodentuig die hun moslimhaat ventileren, graag. Joden die in het openbaar haten op een moslima, Joden die op moslim jacht gaan, joodse kinderen die de gruwelijkste dingen willen doen met moslims, enz enz. Laat maar zien. Zal voor jou geen enkel probleem zijn, aangezien je zelf beweert dat men "allerlei selectieve berichten kan posten" hiervan.

Of knijp je nu ook snel er tussen uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')