SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zie dat @JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allichtquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat @:JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnen![]()
![]()
Die kan niet meer verliezenquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat @:JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?![]()
Goed idee wel!quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel als hij weer een weekje vakantie neemt![]()
![]()
Eerst proberen te verkopen en als dat niet lukt gratis weggeven?quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?
Of op reserve houden voor de reserve garderobe
Dat hoop ik wel, zo slecht geslapen vannacht, zeg maar gerust bijna niet geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow balen Dotquote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, zo slecht geslapen vannacht, zeg maar gerust bijna niet geslapen![]()
![]()
Dat weet ik zo net nog niet, maar ik vraag mij af of hij een weekje vakantie neemtquote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel als hij weer een weekje vakantie neemt
??quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook hier, mij gewoon met rust laten. Hoevaak moet ik dat nog vragen?Yea, she's on crack.![]()
Ja al met al nog geen 2 uurtjes geslapen.quote:
Maar goed kan vannacht alleen maar beter gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 november 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al met al nog geen 2 uurtjes geslapen.
Maar goed kan vannacht alleen maar beter gaanIk bolk je wel in slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit hier gezellig met een bakkie koffie. Even pauze, de boel bijna weer aan kantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hem uitelkaar halen en in de berging bewaren.quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst proberen te verkopen en als dat niet lukt gratis weggeven?
Of op reserve houden voor de reserve garderobeTrotste mama van Ambar
Goed bezig Dotquote:Op maandag 11 november 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit hier gezellig met een bakkie koffie. Even pauze, de boel bijna weer aan kant![]()
![]()
Hoi Hemaquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
systeem doet het weer moet weer aan het werk![]()
![]()
O jee een clown die gaat bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie reageren allebei ongezellig op elkaar.quote:
Geen idee wat de achtergrond is en wat er buiten dit topic allemaal gebeurt, maar laten we het hier gezellig houden.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
systeem doet het weer moet weer aan het werk![]()
![]()
Ja, misschien ga ik wel mee!quote:(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag altijd meequote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik wel mee!(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Ja rond Kerst is wel lekker om vrij te zijn
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef aloa het volgende:
Ik ga al.NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Hey we hebben een nieuwe mod de Bolk modquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie reageren allebei ongezellig op elkaar.
Geen idee wat de achtergrond is en wat er buiten dit topic allemaal gebeurt, maar laten we het hier gezellig houden.
Ik heb die vrije dagen liever in de lente of zomerquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij mag altijd meeJa rond Kerst is wel lekker om vrij te zijn
Trotste mama van Ambar
Heb je nog plannen met de kerst??quote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik wel mee!(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan ookquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die vrije dagen liever in de lente of zomer![]()
![]()
Rond kerst is het heerlijk rustig op kantoor.quote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever in de zomer vrij of de lente, met mooi weer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dikke vette bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kerstmis
Ze hebben dit jaar zelf een verplichte ADV erachter gegooid, ben ik onvrijwillig nog een dag vrij
Trotste mama van Ambar
Ahwquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja is ook zo. Net als wat gg zegt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.
Nou dan is het beide lekker![]()
![]()
Bij ons zijn november en december de drukste maanden. En moet er nog van alles snel af om te kunnen facturen in het oude boekjaar.
En zijn er nog andere dingen met deadlines van 1 januari.Trotste mama van Ambar
Sommigen maken er een hele heisa van om tussen kerst en oud en nieuw vrij te zijn. Zelfs zo erg dat ze de vrije dagen rond kerst voor volgend jaar al inplannen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Net als wat gg zegt.
Nou dan is het beide lekker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
OMGquote:Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommigen maken er een hele heisa van om tussen kerst en oud en nieuw vrij te zijn. Zelfs zo erg dat ze de vrije dagen rond kerst voor volgend jaar al inplannen.
Trotste mama van Ambar
Volgend jaar hebben we weer zo'n ultiem lang weekend
Trotste mama van Ambar
Niet mijn directe collega's hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezellig naar familiequote:Op maandag 11 november 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend jaar hebben we weer zo'n ultiem lang weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom de 23ste terug uit Praag, de 24ste moet ik in de kerk zingen en dan denk ik de 25ste en/of 26ste met de familie. Geen schoonfamilie, dus dat scheelt, maar met het ouderlijk gezin en de kinderen van mn zus doen we nog kerstcadeautjes. Wanneer hangt af van wanneer zij de kinderen heeft.quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog plannen met de kerst??
En misschien relaxed een dagje in mn eentje, lekker gourmetten
Na het zingen de kerk uit!quote:Op maandag 11 november 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kom de 23ste terug uit Praag, de 24ste moet ik in de kerk zingen en dan denk ik de 25ste en/of 26ste met de familie. Geen schoonfamilie, dus dat scheelt, maar met het ouderlijk gezin en de kinderen van mn zus doen we nog kerstcadeautjes. Wanneer hangt af van wanneer zij de kinderen heeft.
En misschien relaxed een dagje in mn eentje, lekker gourmettenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En een paar mooie films opzetten.quote:Op maandag 11 november 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kom de 23ste terug uit Praag, de 24ste moet ik in de kerk zingen en dan denk ik de 25ste en/of 26ste met de familie. Geen schoonfamilie, dus dat scheelt, maar met het ouderlijk gezin en de kinderen van mn zus doen we nog kerstcadeautjes. Wanneer hangt af van wanneer zij de kinderen heeft.
En misschien relaxed een dagje in mn eentje, lekker gourmettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een paar mooie films opzetten.![]()
![]()
O je gaat op vakantie naar Praag?quote:Op maandag 11 november 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En misschien relaxed een dagje in mn eentje, lekker gourmetten
Dan hoef je je niet te verdelen tussen twee families das wel handig.
Ik heb helemaal nog geen plannen met de Kerst, ik zie wel hoe het loopt. Voor mij hoeft het niet zo.
Het zal wel een van de dagen met zijn alle uit eten worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar je hebt wel muizenquote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet van gourmettenTrotste mama van Ambar
Hopelijk houden die wel van gourmettenquote:Op maandag 11 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt wel muizen![]()
![]()
Dat sowieso, aangezien ik een van de twee ben die niet naar voren loopt voor de hostie (?) kijken ze me bijna de kerk uitquote:
Dan mag er wel op tijd geboekt worden - de restaurants zitten tjokvol.quote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat op vakantie naar Praag?
Ik heb helemaal nog geen plannen met de Kerst, ik zie wel hoe het loopt. Voor mij hoeft het niet zo.
Het zal wel een van de dagen met zijn alle uit eten worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De kerk geeft niet iedereen standaard een hosti nadat communieleeftijd bereikt is?quote:Op maandag 11 november 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat sowieso, aangezien ik een van de twee ben die niet naar voren loopt voor de hostie (?) kijken ze me bijna de kerk uitTrotste mama van Ambar
corpus christiquote:Op maandag 11 november 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat sowieso, aangezien ik een van de twee ben die niet naar voren loopt voor de hostie (?) kijken ze me bijna de kerk uit
I'm surrounded by morons!
Vind dat altijd heel gezellig, maar zo veel werk met 15 man, voor 15 man vlees, uien champignons en paprika snijden. En dan maar niet te spreken van de boek verbouwen binnen om iedereen aan de tafels te krijgen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet van gourmetten
En dan daarna de boel weer opruimen, schoonmaken en afwassen ppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De RK kerk waar ik als klein kind naar toe ging, ga koekjes uit aan de kinderen die jonger waren dan communieleeftijd. Vanaf 12 kreeg iedereen gewoon een hosti hoor. Boeide de kerk echt niet of je wel op niet communie had gedaan.Trotste mama van Ambar
Dan pech, het is ieder jaar nog wel gelukt en zo niet dan niet dan gaan we een ander keer met zijn allen uit eten.quote:Op maandag 11 november 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan mag er wel op tijd geboekt worden - de restaurants zitten tjokvol.
Ik heb niets meer met de Kerst
Maar zoiets hoef je toch niet zelf allemaal te doen? Kun je dan niet wat mensen inschakelen die meehelpen met voorbereidingen?quote:Op maandag 11 november 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat altijd heel gezellig, maar zo veel werk met 15 man, voor 15 man vlees, uien champignons en paprika snijden. En dan maar niet te spreken van de boek verbouwen binnen om iedereen aan de tafels te krijgen.
En dan daarna de boel weer opruimen, schoonmaken en afwassen ppfffAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Stampot boerenkool kan toch ook? Erg populair in de Achterhoek met kerstavond. Of pannenkoeken.Trotste mama van Ambar
Dat is ook zo.quote:Op maandag 11 november 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan pech, het is ieder jaar nog wel gelukt en zo niet dan niet dan gaan we een ander keer met zijn allen uit eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snert met rookworst.quote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Stampot boerenkool kan toch ook? Erg populair in de Achterhoek met kerstavond. Of pannenkoeken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan, en dat zullen ze ook vast wel doen maar ik ben iemand die het liever zelf doequote:Op maandag 11 november 2024 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar zoiets hoef je toch niet zelf allemaal te doen? Kun je dan niet wat mensen inschakelen die meehelpen met voorbereidingen?dan weet ik dat het gaat zoals ik wil dat het gaat
Gisteren de eerste al gekekenquote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een paar mooie films opzetten.
Of doe zoals wij het de laatste jaren deden: iedereen neemt wat mee. Dus er was een pan soep, rollade, slaatje, frietpatat voor de jongens.Trotste mama van Ambar
Nee, niets voor mij beide nietquote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Stampot boerenkool kan toch ook? Erg populair in de Achterhoek met kerstavond. Of pannenkoeken.
Als de kids niet komen dan eet ik gewoon wat ik normaal ook eet hoor
Meestal willen ze een dag met zijn alle uit eten. Maar dat hoeft voor mij ook niet. DOe het liever een week er voor of een week er na is het niet zo druk en nog goedkoper ook![]()
En kunnen of willen de kinderen niet ook goed. Is geen verplichting iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En oma zorgde voor het toetje, dat kon ze eigenlijk niet verknallen
Trotste mama van Ambar
Weekendje Praag. Ja vroeger woonde ik zelf in Eindhoven en moest ik de ene dag naar Enschede en de andere dag naar Amsterdam voor de schoonfamilie, dat vond ik ook niet ideaal.quote:Op maandag 11 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat op vakantie naar Praag?
Het zal wel een van de dagen met zijn alle uit eten worden.
Ik ben sowieso dol op kerst, maar het is bij ons ook wel relaxed. Gewoon tv kijken of op de mobiel zitten mag ook gewoon, niet verplicht een spelletje doen ofzo.
Maar goed, wij zijn dan ook maar met 7, dat scheelt ook wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Woohoo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou, de ene die ik had zit nu in de grijze container.quote:Op maandag 11 november 2024 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt wel muizen
Al het voedsel zit nu in plastic bakken, dus als er nog zijn, eten ze waarschijnlijk met de hamster mee, of gaan ze op zoek naar een huis waar het voedsel makkelijker te bereiken is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb je Muissie geen begrafenis gegeven?quote:Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, de ene die ik had zit nu in de grijze container.
Al het voedsel zit nu in plastic bakken, dus als er nog zijn, eten ze waarschijnlijk met de hamster mee, of gaan ze op zoek naar een huis waar het voedsel makkelijker te bereiken is.![]()
![]()
quote:Even bedenken wat ik er mee ga doenquote:
Had ook nog 4 euro op m'n winkellot
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee? Je moest naar voren lopen. En ik blijf dan gewoon zitten. Werkte prima. Maar ik had eigenlijk ook veel meer mensen bij de mis verwacht. (ben 2 jaar geleden pas voor het eerst geweest, niet gelovig opgevoed)quote:Op maandag 11 november 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kerk geeft niet iedereen standaard een hosti nadat communieleeftijd bereikt is?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mogen alleen katholieken die communie gedaan hebbenquote:Op maandag 11 november 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kerk geeft niet iedereen standaard een hosti nadat communieleeftijd bereikt is?![]()
![]()
Dat is niet mis!quote:Op maandag 11 november 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee? Je moest naar voren lopen. En ik blijf dan gewoon zitten. Werkte prima. Maar ik had eigenlijk ook veel meer mensen bij de mis verwacht. (ben 2 jaar geleden pas voor het eerst geweest, niet gelovig opgevoed)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zijn ook best veel mensenquote:Op maandag 11 november 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat altijd heel gezellig, maar zo veel werk met 15 man, voor 15 man vlees, uien champignons en paprika snijden. En dan maar niet te spreken van de boek verbouwen binnen om iedereen aan de tafels te krijgen.
En dan daarna de boel weer opruimen, schoonmaken en afwassen ppfffwij zijn maar met de helft.
En nemen vaak gewoon de standaard pakketten, simpele mensen als wij zijnalleen mn zus mag graag koken, die is een beetje afwijkend van de rest van het gezin
Jaah, wij hebben kerstavond ook altijd boerenkool met ribbetjes!quote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien kan jij dit jaar pannenkoeken bakken?quote:Op maandag 11 november 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook best veel mensenwij zijn maar met de helft.
En nemen vaak gewoon de standaard pakketten, simpele mensen als wij zijnalleen mn zus mag graag koken, die is een beetje afwijkend van de rest van het gezin
![]()
![]()
Was wel lollig trouwens. @Rob had een online lot gekocht met eindcijfers 26, omdat hij tram 26 moest hebben en we in sprinter 2626 zaten.
Dus omdat hij mijn geboortedag had genomen, koos ik mijn geboortejaar 79 als eindcijfers. Ik won, hij niks
Maar dat geluk zal ik niet nog eens hebben gok ik
Ik heb wel een bloemetje gekochtquote:Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je Muissie geen begrafenis gegeven?
Maar nee, Humus ging zelfs zonder lijkkistje de container in
Rip Humus, voor altijd in ons hartquote:Op maandag 11 november 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel een bloemetje gekocht
Maar nee, Humus ging zelfs zonder lijkkistje de container in![]()
![]()
Dat kan iedereen gewoon zelf, in de gourmetpannetjes!quote:Op maandag 11 november 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan jij dit jaar pannenkoeken bakken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ohjaquote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen gewoon zelf, in de gourmetpannetjes!![]()
![]()
Volgens mijn oude pastoor niet hoor. Boeide hem geen ene donder.quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mogen alleen katholieken die communie gedaan hebbenTrotste mama van Ambar
Ik heb een keer een doopdienst meegemaakt waar mensen gewoon uit de rij gehaald werdenquote:Op maandag 11 november 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mijn oude pastoor niet hoor. Boeide hem geen ene donder.![]()
![]()
Bij ons loopt ook de hele rij naar voren en krijgt iedereen wat.quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een doopdienst meegemaakt waar mensen gewoon uit de rij gehaald werdenTrotste mama van Ambar
Poe heeI'm surrounded by morons!
Onze pastoor deed niet aan uitsluiten. Zo hoefde je ook niet gedoopt te zijn om misdienaar te mogen zijn. En mochten meisjes het ook.Trotste mama van Ambar
![]()
Zal een beste fik zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die kant en klaar pakketten vind ik niets. Ik haal gewoon diverse soorten vlees en snij het zelfquote:Op maandag 11 november 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook best veel mensenwij zijn maar met de helft.
Hou ook niet van dat voorgekruide of gemarineerde vlees. Doe het liever allemaal zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je gewonnen dan?quote:Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef DJMO het volgende:
Was wel lollig trouwens. @:Rob had een online lot gekocht met eindcijfers 26, omdat hij tram 26 moest hebben en we in sprinter 2626 zaten.
Dus omdat hij mijn geboortedag had genomen, koos ik mijn geboortejaar 79 als eindcijfers. Ik won, hij niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
20 euro op een online staatslot + 4 euro op een winkellotquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Rip Humus, voor altijd in ons hartgelukkig hebben we de foto's nog
Volgens mij heb ik een pakket te weinig gekregenmaar ik kan het niet zo goed zien in al die stapels
Trotste mama van Ambar
Oh jee, dat zou vervelend zijn, hopelijk is het er toch!quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik een pakket te weinig gekregenmaar ik kan het niet zo goed zien in al die stapels
Ik heb het idee dat ik een lade mis. Terwijl die wel op de paklijst staatTrotste mama van Ambar
O netjes, dan heb je je aankoop bedrag bijna terug of niet?quote:Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
20 euro op een online staatslot + 4 euro op een winkellotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan toch de pakketten tellen die op elkaar liggen waarschijnlijk?quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dikke winst, waren 1/5e loten.quote:Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, dan heb je je aankoop bedrag bijna terug of niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb geen idee wat loten kosten hoor, ik koop er nooit eenquote:
Kan ik net zo goed geld gelijk in de ton gooien
Ik zeg altijd ik gok liever bij de snackautomaat, als ik daar geld in gooi weet ik zeker dat ik wat heb
Ja maar soms zijn dingen verstoptquote:Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch de pakketten tellen die op elkaar liggen waarschijnlijk?
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik een lade mis. Terwijl die wel op de paklijst staatO dacht dat je het over laminaat pakketten had, sorryquote:Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch de pakketten tellen die op elkaar liggen waarschijnlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of in de sloot gooien, dan zie je nog kringetjesquote:Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat loten kosten hoor, ik koop er nooit een
Ik zeg altijd ik gok liever bij de snackautomaat, als ik daar geld in gooi weet ik zeker dat ik wat heb![]()
![]()
Ik heb nog 5 pakken pvc over. Interesse?quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dacht dat je het over laminaat pakketten had, sorry
Trotste mama van Ambar
Ja ik had het met het laminaat van de week ik telde er te weinig ik dacht hoe kan dat.quote:Op maandag 11 november 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar soms zijn dingen verstopt
Tot ik met mijn hand ging voelen merkte ik dat ik een rij gemist had en het waren 4 rijen
Dan toch liever in de snack automaat.quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of in de sloot gooien, dan zie je nog kringetjes
Wel minder voor de lijnquote:Op maandag 11 november 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan toch liever in de snack automaat.![]()
![]()
Nee heb net gisteren 55 m2 laminaat laten leggen.quote:Op maandag 11 november 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 pakken pvc over. Interesse?
Wilde ook graag pvc, maar dat kan niet omdat ik veel met een stoel door het huis rolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waar. Verdorie waarom heb jij toch altijd gelijkquote:![]()
Of altijd, vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoor ik niet vaak van een vrouwquote:Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Verdorie waarom heb jij toch altijd gelijk![]()
Of altijd, vaak![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb net gisteren 55 m2 laminaat laten leggen.
Wilde ook graag pvc, maar dat kan niet omdat ik veel met een stoel door het huis rolMaar je hebt click pvc die daar uiterst geschikt voor is? Dan hoor je het rollen ook minder.
Trotste mama van Ambar
Ben je niet van je stoel gedonderd nu danquote:Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak van een vrouw
Ja lig nu op de grond te bolkenquote:Op maandag 11 november 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je niet van je stoel gedonderd nu dan![]()
![]()
quote:doe je goed
Ik lag gisteren morgen alweer bijna op mijn plaat ppppff
De keukenkast stond van de muur af op plankjes, ik kon nog net tussen de kast en het aanrecht komen.
Ik ging koffie pakken en vergat die plankies, dus struikelde. Warme koffie in de ene hand, taart in de andere hand
Koffie laten vallen om mij vast te kunnen grijpen.
Maar helaas het lijf heeft het toch gevoeld en kon het niet zomaar voorbij laten gaan
Oef... Heb je er nu veel last van?quote:Op maandag 11 november 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]doe je goed
Ik lag gisteren morgen alweer bijna op mijn plaat ppppff
De keukenkast stond van de muur af op plankjes, ik kon nog net tussen de kast en het aanrecht komen.
Ik ging koffie pakken en vergat die plankies, dus struikelde. Warme koffie in de ene hand, taart in de andere hand
Koffie laten vallen om mij vast te kunnen grijpen.
Maar helaas het lijf heeft het toch gevoeld en kon het niet zomaar voorbij laten gaan![]()
Zo, klaar met alle vergaderingen voor vandaag
Kaasquote:
quote:
JustinKaas.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb meestal 1 vergadering op maandag tussen 16 en 17Trotste mama van Ambar
quote:
Zit er hier een kwajongen van het balkon vuurwerk af te steken.Trotste mama van Ambar
Neem jij nu zomaar hun geslacht aan?quote:Op maandag 11 november 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit er hier een kwajongen van het balkon vuurwerk af te steken.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij nu zomaar hun geslacht aan?Trotste mama van Ambar
Dat dit kan!quote:Op maandag 11 november 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij nu zomaar hun geslacht aan?![]()
En dat in deze tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja lijf was nog niet hersteld, maar het is te doen hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oef... Heb je er nu veel last van?Yeah die was nog okidokiquote:Op maandag 11 november 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
En belangrijker, was de taart nog eetbaar?![]()
Wellis waar een beetje gekneusd, maar je kan hem toch niet heel naar binnen schuiven
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1834 / +170 / +110 / 4652 / 5075
2. Dr.Mikey / 475 / +78 / +69 / 587 / 812
3. KillemWieft / 473 / +22 / +39 / 258 / 453
4. AardappelSchotel / 332 / +7 / +25 / 1519 / 1758
5. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
6. Rob / 259 / +53 / +12 / 211 / 275
7. Lovely / 247 / +27 / +11 / 1515 / 1696
8. Pinnenmutske / 221 / +19 / +20 / 801 / 1023
9. ToT / 197 / +48 / +10 / 1348 / 1521
10. hemarookworst / 175 / +18 / +2 / 493 / 626
11. devzero / 173 / +7 / +43 / 323 / 416
12. loveyoulongtime / 166 / +23 / +0 / 631 / 731
13. Bally-b / 160 / +41 / +0 / 37 / 57
14. HappyCharly / 153 / +11 / +9 / 414 / 492
15. mascara-klodder / 152 / +49 / +9 / 216 / 296
16. mario390 / 134 / +0 / +2 / 89 / 147
17. gebrokenglas / 134 / +8 / +8 / 702 / 812
18. sp3c / 114 / +0 / +4 / 224 / 276
19. MizzezAmy / 101 / +7 / +5 / 968 / 1095
20. kree / 100 / +0 / +0 / 34 / 75SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Woop woopI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
BoeiI'm surrounded by morons!
In had laatst ook al 10,90 bij euro jackpotquote:Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat loten kosten hoor, ik koop er nooit een
Ik zeg altijd ik gok liever bij de snackautomaat, als ik daar geld in gooi weet ik zeker dat ik wat heb
Het geluk lacht je toequote:Op maandag 11 november 2024 14:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
In had laatst ook al 10,90 bij euro jackpot
[quote]Op maandag 11 november 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet quoten aub haal hem zo weg als je het gezien hebt
Ziet er goed uit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dotquote:Op maandag 11 november 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet quoten aub haal hem zo weg als je het gezien hebt![]()
Ik zie niks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu dan ?quote:
Heb hem even aangepastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wel als ik de link in de quote aanklik
Mooie vloer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan gebeuren.I'm surrounded by morons!
Heb hem even in je DM gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je wil ook Dotpics?quote:I'm surrounded by morons!
DIe durf ik zo ook wel hier te posten hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe durf ik zo ook wel hier te posten hoorPolkadotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even naar boven scrollen.quote:I'm surrounded by morons!
Ga je nu even fappen zodat wij punten kunnen pakken?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb ook wel een sexy Dot, die haal ik natuurlijk zo wel weg, dat hoeft niet iedereen te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie vraag.quote:Op maandag 11 november 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
En belangrijker, was de taart nog eetbaar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oelalaquote:Op maandag 11 november 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb ook wel een sexy Dot, die haal ik natuurlijk zo wel weg, dat hoeft niet iedereen te zien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat nietquote:Op maandag 11 november 2024 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je nu even fappen zodat wij punten kunnen pakken?![]()
Dat duurt ook maar 2 minutenquote:Op maandag 11 november 2024 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je nu even fappen zodat wij punten kunnen pakken?
Toch twee punten.quote:I'm surrounded by morons!
Wel met mijn puntentellerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nee, gaat het niet wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen die een kleine bijdrage doet krijgt ineens verdacht veel punten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb helemaal geen puntenquote:Op maandag 11 november 2024 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen die een kleine bijdrage doet krijgt ineens verdacht veel punten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das waar, maar mijn foto gaf hem geen fapzin dus geen punten voor jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet ik wel heel hoog staan met al die koffie die ik je gegeven hebquote:Op maandag 11 november 2024 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen die een kleine bijdrage doet krijgt ineens verdacht veel punten.
Jammer wel.quote:Op maandag 11 november 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar, maar mijn foto gaf hem geen fapzin dus geen punten voor jouI'm surrounded by morons!
24 punten heb jequote:
Ja, zal nog eens een naakte dot plaatsen, kleed mij maar weer snel aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo heb maar weer wat aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok, 24 punten om uit te delen, wil jij een puntje van me Dot?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb al eenquote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, 24 punten om uit te delen, wil jij een puntje van me Dot?van je dat is mij meer waar dan een .
Maar ik doe niks met mijn puntjes, echt helemaal niks. Dan kan ik ze toch beter uitdelen.quote:Op maandag 11 november 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al eenvan je dat is mij meer waar dan een .
Voor wie puntjes wil hebben kom ze maar halen bij mevrouw Draak
Bij mij heeft ze 60 punten. Er is iets gigantisch mis met de teller.quote:
Ik heb gister eraan gesleuteld. Beetje dom. Hij was namelijk goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat is zeker jammer, kan je niet terug zetten naar gisteren? voor dat je er aan ging knoeien?quote:Op maandag 11 november 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze 60 punten. Er is iets gigantisch mis met de teller.
Ik heb gister eraan geknoeid. Hij was goed.
Beetje dom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
If it ain't broken, don't fix it!quote:Op maandag 11 november 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze 60 punten. Er is iets gigantisch mis met de teller.
Ik heb gister eraan gesleuteld. Beetje dom. Hij was namelijk goed.I'm surrounded by morons!
Ja, dat kan wel, ik heb de code van elke aanpassing nog.quote:Op maandag 11 november 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker jammer, kan je niet terug zetten naar gisteren? voor dat je er aan ging knoeien?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Puntjes krijg je hier gratis, er van af komen is wat moeilijkerquote:Op maandag 11 november 2024 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik doe niks met mijn puntjes, echt helemaal niks. Dan kan ik ze toch beter uitdelen.
Voor wie puntjes wil hebben kom ze maar halen bij mevrouw DraakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JaaaaaI'm surrounded by morons!
Hij staat op 60 seconden. En Dotteke en Monitor doen niet mee met de telling.quote:Op maandag 11 november 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je hem wel staan op 61 seconden?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wel slim dat je dat heb bewaardquote:Op maandag 11 november 2024 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, ik heb de code van elke aanpassing nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 november 2024 15:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij staat op 60 seconden. En Dotteke en Monitor doen niet mee met de telling.jij durft,
Jij zit in mijn excluded_users tabel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: