SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zie dat @JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allichtquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat @:JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnen![]()
![]()
Die kan niet meer verliezenquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie dat @:JustinK het nu moeilijker gaat krijgen om te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?![]()
Goed idee wel!quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel als hij weer een weekje vakantie neemt![]()
![]()
Eerst proberen te verkopen en als dat niet lukt gratis weggeven?quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan komt straks de vraag: ga ik mijn kledingrek proberen te verkopen of gratis weggeven?
Of op reserve houden voor de reserve garderobe
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat hoop ik wel, zo slecht geslapen vannacht, zeg maar gerust bijna niet geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow balen Dotquote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, zo slecht geslapen vannacht, zeg maar gerust bijna niet geslapen![]()
![]()
Dat weet ik zo net nog niet, maar ik vraag mij af of hij een weekje vakantie neemtquote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel als hij weer een weekje vakantie neemt
??quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook hier, mij gewoon met rust laten. Hoevaak moet ik dat nog vragen?Yea, she's on crack.![]()
Ja al met al nog geen 2 uurtjes geslapen.quote:
Maar goed kan vannacht alleen maar beter gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 11 november 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al met al nog geen 2 uurtjes geslapen.
Maar goed kan vannacht alleen maar beter gaanIk bolk je wel in slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit hier gezellig met een bakkie koffie. Even pauze, de boel bijna weer aan kantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hem uitelkaar halen en in de berging bewaren.quote:Op maandag 11 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst proberen te verkopen en als dat niet lukt gratis weggeven?
Of op reserve houden voor de reserve garderobeTrotste mama van Ambar
Goed bezig Dotquote:Op maandag 11 november 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit hier gezellig met een bakkie koffie. Even pauze, de boel bijna weer aan kant![]()
![]()
Hoi Hemaquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
systeem doet het weer moet weer aan het werk![]()
![]()
O jee een clown die gaat bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie reageren allebei ongezellig op elkaar.quote:
Geen idee wat de achtergrond is en wat er buiten dit topic allemaal gebeurt, maar laten we het hier gezellig houden.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
systeem doet het weer moet weer aan het werk![]()
![]()
Ja, misschien ga ik wel mee!quote:(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag altijd meequote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik wel mee!(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Ja rond Kerst is wel lekker om vrij te zijn
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef aloa het volgende:
Ik ga al.NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Hey we hebben een nieuwe mod de Bolk modquote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie reageren allebei ongezellig op elkaar.
Geen idee wat de achtergrond is en wat er buiten dit topic allemaal gebeurt, maar laten we het hier gezellig houden.
Ik heb die vrije dagen liever in de lente of zomerquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij mag altijd meeJa rond Kerst is wel lekker om vrij te zijn
Trotste mama van Ambar
Heb je nog plannen met de kerst??quote:Op maandag 11 november 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik wel mee!(jaja ik weet het, dan blijf jij hier
)
Twijfel wel om de week van kerst vrij te nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan ookquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die vrije dagen liever in de lente of zomer![]()
![]()
Rond kerst is het heerlijk rustig op kantoor.quote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever in de zomer vrij of de lente, met mooi weer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dikke vette bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kerstmis
Ze hebben dit jaar zelf een verplichte ADV erachter gegooid, ben ik onvrijwillig nog een dag vrij
Trotste mama van Ambar
Ahwquote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja is ook zo. Net als wat gg zegt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Aan de ene kant wel, aan de andere kant werk ik ook graag, want dan is het lekker rustig en hebben de meeste mensen een goed humeur.
Nou dan is het beide lekker![]()
![]()
Bij ons zijn november en december de drukste maanden. En moet er nog van alles snel af om te kunnen facturen in het oude boekjaar.
En zijn er nog andere dingen met deadlines van 1 januari.Trotste mama van Ambar
Sommigen maken er een hele heisa van om tussen kerst en oud en nieuw vrij te zijn. Zelfs zo erg dat ze de vrije dagen rond kerst voor volgend jaar al inplannen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Net als wat gg zegt.
Nou dan is het beide lekker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
OMGquote:Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommigen maken er een hele heisa van om tussen kerst en oud en nieuw vrij te zijn. Zelfs zo erg dat ze de vrije dagen rond kerst voor volgend jaar al inplannen.
Trotste mama van Ambar
Volgend jaar hebben we weer zo'n ultiem lang weekend
Trotste mama van Ambar
Niet mijn directe collega's hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezellig naar familiequote:Op maandag 11 november 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend jaar hebben we weer zo'n ultiem lang weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kom de 23ste terug uit Praag, de 24ste moet ik in de kerk zingen en dan denk ik de 25ste en/of 26ste met de familie. Geen schoonfamilie, dus dat scheelt, maar met het ouderlijk gezin en de kinderen van mn zus doen we nog kerstcadeautjes. Wanneer hangt af van wanneer zij de kinderen heeft.quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog plannen met de kerst??
En misschien relaxed een dagje in mn eentje, lekker gourmetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: