SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik niet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met een nietmachine.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Swingline stapler.I'm surrounded by morons!
En een JK bolkt.I'm surrounded by morons!
Wat? Nieten?quote:I'm surrounded by morons!
Maar als je alleen denkt dat het niet, niet het dan of toch niet?quote:I'm surrounded by morons!
Denk het nietquote:Op maandag 11 november 2024 10:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je alleen denkt dat het niet, niet het dan of toch niet?![]()
JK's telepatische nietmachine
I'm surrounded by morons!
Op werk is een nietmachine met een sticker erop: Niet goed!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een nietmachine.quote:I'm surrounded by morons!
... the distance.quote:I'm surrounded by morons!
Echt een heerlijk nummer.quote:I'm surrounded by morons!
Als jij er bent altijdquote:
Echt wel!quote:
Draaide ik op Radio49 vaak samen met Midnight Oil - Beds are burning en een paar andere in een rijtje.![]()
![]()
Zorg dat er Cat450 kabels getrokken worden!quote:Op maandag 11 november 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Systeem op werk is weer traag, bleh![]()
![]()
Mensen doen gewoon teveel aanvragen en dat trekt hij niet.quote:Op maandag 11 november 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorg dat er Cat450 kabels getrokken worden!Trotste mama van Ambar
Mooie tt.
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet voor mij. Maar dan juich ik voor jouquote:![]()
Zelf moet ik de hele dag binnen zitten, dus vind ik regen eigenlijk ook wel prima.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gefermenteerd?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had laatst gewoon helemaal geen productie van mijn zonnepanelenquote:Op maandag 11 november 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet voor mij. Maar dan juich ik voor jou![]()
Zelf moet ik de hele dag binnen zitten, dus vind ik regen eigenlijk ook wel prima.
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 11 november 2024 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal vast pijnlijk zijn geweest voor hem![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tja helaas kan het niet spannender maken dan het isquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je al extra schildersdoeken moeten halen?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, ik krijg ook geen energie van die grijze dagenquote:Op maandag 11 november 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst gewoon helemaal geen productie van mijn zonnepanelen
Hoop op veel zonnige winterse dagen. Bij voorkeur met sneeuw! Vanmiddag worden mn sneeuw wandelschoenen bezorgd als het goed is
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zullen vast wel sneeuw krijgen alleen denk pas in januari of februariquote:Op maandag 11 november 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook geen energie van die grijze dagen
Hoop op veel zonnige winterse dagen. Bij voorkeur met sneeuw! Vanmiddag worden mn sneeuw wandelschoenen bezorgd als het goed is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha nou ik heb nog 2 grote over.quote:Op maandag 11 november 2024 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je al extra schildersdoeken moeten halen?![]()
Hij heeft laatst samen met Mini-ToTdinnetje op 1 van die grote geschilderd.
Binnenkort haal ik wel meer van die kleine.![]()
![]()
2024 is gemiddeld nog warmer dan 2023. Dus ik denk geen sneeuwTrotste mama van Ambar
Als het smelt wel ja blubber zooi en helemaal als t weer opvriestquote:Op maandag 11 november 2024 10:49 schreef hemarookworst het volgende:
Sneeuw is leuk om te zien maar geeft zoveel rotzooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze man weetquote:Op maandag 11 november 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorg dat er Cat450 kabels getrokken worden!![]()
![]()
Maar als we goed onderweg zijn, dan krijgt Nederland een andere klimaat en dan heb je wel meer sneeuw of iig kou.Trotste mama van Ambar
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 11 november 2024 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zullen vast wel sneeuw krijgen alleen denk pas in januari of februari
Maar had de winterwandelschoenen gekocht voor mn weekend Praag eind december. Verwacht dan wel veel te lopen en mn gewone wandelschoenen zijn niet zo heel warm. Dus even kijken of deze ook fijn lopen zonder sneeuw. Ze zouden comfortabel moeten zijn tot -15 graden Celsius, dat klonk wel goed.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Leukquote:Op maandag 11 november 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Maar had de winterwandelschoenen gekocht voor mn weekend Praag eind december. Verwacht dan wel veel te lopen en mn gewone wandelschoenen zijn niet zo heel warm. Dus even kijken of deze ook fijn lopen zonder sneeuw. Ze zouden comfortabel moeten zijn tot -15 graden Celsius, dat klonk wel goed.![]()
Warmer schoenen zijn wel fijn aan..beter te warme voeten dan koude voeten
Ik draag nieuwe schoenen vaak ook eerst even in huis.. als ze toch niet lekker lopen en of zitten kan je ze zo terug brengen/sturen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed voor de punten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Met dat je het zegt valt er aankomend weekend een dikke meterquote:Op maandag 11 november 2024 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zullen vast wel sneeuw krijgen alleen denk pas in januari of februari
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou wel leuk zijnquote:Op maandag 11 november 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat je het zegt valt er aankomend weekend een dikke meter
De linkerkant is door Mini-ToTdinnetje geschilderd, de rechterkant heeft hij gedaan.quote:
Het zag er eerst beter uit, maar op een gegeven moment gingen ze de boel overschilderen!
Toen zie ik dat het nu wel af is, en daar waren ze het wel mee eens.![]()
![]()
Doet een echte kunstenaar ook meestal laag over laagquote:Op maandag 11 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De linkerkant is door Mini-ToTdinnetje geschilderd, de rechterkant heeft hij gedaan.
Het zag er eerst beter uit, maar op een gegeven moment gingen ze de boel overschilderen!
Toen zie ik dat het nu wel af is, en daar waren ze het wel mee eens.
quote:Op maandag 11 november 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet een echte kunstenaar ook meestal laag over laag![]()
![]()
![]()
Karel Appels in den dopquote:Op maandag 11 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De linkerkant is door Mini-ToTdinnetje geschilderd, de rechterkant heeft hij gedaan.
Toen zie ik dat het nu wel af is, en daar waren ze het wel mee eens.![]()
jammer, 11:11 gemist.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iedereen een extra puntquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee, dat heeft natuurlijk geen zin, als iedereen een punt extra krijgt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En toen was ik erquote:Op maandag 11 november 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zoveel liefde en warmte hier
Trotste mama van Ambar
Schijnt wel eens te moeten als je salaris wil enzoquote:Trotste mama van Ambar
Ohja, heb ik ook weles last vanquote:Op maandag 11 november 2024 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnt wel eens te moeten als je salaris wil enzo![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Haha ik zit rustig aan de koffie.quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij moet ff afgeleid worden, anders krijg je te veel puntjes!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zit rustig aan de koffie.
Enjoy!![]()
![]()
Nog wachtende op informatie over de kookplaat black friday deals en dat de geluiden van onder meevallen. Had net woningbouw aan de lijn die gaan kijken of ze iets kunnen en willen doen aan de gehorige woning weinig vertrouwen daarin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gehorigheid is hier ook een behoorlijk probleem.quote:Op maandag 11 november 2024 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog wachtende op informatie over de kookplaat black friday deals en dat de geluiden van onder meevallen. Had net woningbouw aan de lijn die gaan kijken of ze iets kunnen en willen doen aan de gehorige woning weinig vertrouwen daarin.![]()
![]()
Ook van de buren ?quote:Op maandag 11 november 2024 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gehorigheid is hier ook een behoorlijk probleem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Burenoverlastquote:Op maandag 11 november 2024 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gehorigheid is hier ook een behoorlijk probleem.![]()
![]()
Het is net of ik weer met een huisgenoot woon zo een 18 jaar geleden zo duidelijk hoor je het.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral in de nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van de ene buurvrouw hoor ik weinig, 's avonds is zij wel vrij gevoelig voor geluiden van mij omdat ze meestal vroeg naar bed gaat.quote:
Aan de andere kant zit een jong gezin waarvan ik vrij veel hoor, maar dat boeit me niet altijd zo.
Als hun zoontje naar bed gaat zitten ze wel eens op de muur te kloppen dat het stil moet zijn bij mij, maar hun kindje zit ook vaak te huilen en daar wordt Mini-ToT vaak wakker van en daarom heb ik nu voor hem een slaapkamer op zolder gemaakt; hopelijk heeft hij daar minder last van het gehuil.
Het buurjochie kan soms echt hysterisch tekeer gaan ook.![]()
![]()
Man man mandan ben ik toch blij dat ik alleen 2 rokende figuren, die naast mijn slaapkamerraam staan te roken, als buren heb, en verder weinig overlast heb
![]()
Ook gezelligquote:Op maandag 11 november 2024 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de ene buurvrouw hoor ik weinig, 's avonds is zij wel vrij gevoelig voor geluiden van mij omdat ze meestal vroeg naar bed gaat.
Aan de andere kant zit een jong gezin waarvan ik vrij veel hoor, maar dat boeit me niet altijd zo.
Als hun zoontje naar bed gaat zitten ze wel eens op de muur te kloppen dat het stil moet zijn bij mij, maar hun kindje zit ook vaak te huilen en daar wordt Mini-ToT vaak wakker van en daarom heb ik nu voor hem een slaapkamer op zolder gemaakt; hopelijk heeft hij daar minder last van het gehuil.
Het buurjochie kan soms echt hysterisch tekeer gaan ook.
R.I.P DTS.![]()
Maar bij mij he dan die woningbouw hier geweest gaan ze eerst bij hem langs had ie zijn tv extra zacht gezet hoorden wij het allemaal nog.
Is het nu nog maar de vraag of de woningbouw iets tegen die geluiden wil doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same, maar ik betwijfel het.quote:
Mini-ToT mag vanavond met school meelopen, maar hij heeft aangegeven daar geen zin in te hebben. Vorig jaar vond hij het ook al niks aan.![]()
Verwachte reactie:quote:Op maandag 11 november 2024 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar bij mij he dan die woningbouw hier geweest gaan ze eerst bij hem langs had ie zijn tv extra zacht gezet hoorden wij het allemaal nog.
Is het nu nog maar de vraag of de woningbouw iets tegen die geluiden wil doen.![]()
![]()
Is er een VvE? Of is het gebouw helemaal van de woningbouw? Bij ons staat er in het reglement van de VvE dat je een goede geluidsisolerende vloer moet hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het nu nog maar de vraag of de woningbouw iets tegen die geluiden wil doen.![]()
Weer is dan ook meestal niks.. zie je kinderen met een kapotte lampion lopen
Oh fijn, dus ik moet wat in huis hebben!quote:Op maandag 11 november 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lopen vaak ook eerst in het winkelcentrum![]()
![]()
Niks moet natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2024 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh fijn, dus ik moet wat in huis hebben!Je kan ook niet open doen
Whehehe neuh, ik haal wel ff wat.quote:Op maandag 11 november 2024 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijkJe kan ook niet open doen
![]()
![]()
Dat moet hier ook, ik heb er van dat acoustic foam onderliggen.quote:Op maandag 11 november 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is er een VvE? Of is het gebouw helemaal van de woningbouw? Bij ons staat er in het reglement van de VvE dat je een goede geluidsisolerende vloer moet hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BomdagegodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
systeem is weer eens down, dan maar een pizzasaus maken en pinsa beleggenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
systeem is weer eens down, dan maar een pizzasaus maken en pinsa beleggen![]()
![]()
![]()
Zo, toch wat snoepgoed gehaald maar er is hier ook een mega festival gaande. Ik denk dat ik daar vanavond wel ff met Mini-ToT ben, dus bellen de koters straks bij een leeg huis aan.![]()
![]()
![]()
Holy damn!
Ik heb o.a. sour sticks gehaald.
Ik hou van zure snoepjes en ik probeerde er net ff eentje, maar dit is echt next level zeg!![]()
![]()
Glazuur van je tanden?quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef ToT het volgende:
Holy damn!
Ik heb o.a. sour sticks gehaald.
Ik hou van zure snoepjes en ik probeerde er net ff eentje, maar dit is echt next level zeg!![]()
![]()
Het is even zwaar om die kast overeind tegen de muur te zetten en om de bovenste plank in elkaar te zetten, maar voor de rest best te doenTrotste mama van Ambar
Hoiquote:Op maandag 11 november 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is even zwaar om die kast overeind tegen de muur te zetten en om de bovenste plank in elkaar te zetten, maar voor de rest best te doen![]()
In je eentje?quote:Op maandag 11 november 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is even zwaar om die kast overeind tegen de muur te zetten en om de bovenste plank in elkaar te zetten, maar voor de rest best te doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: