Het bekt zo lekker populistisch.quote:Op maandag 11 november 2024 10:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je het artikel daadwerkelijk gelezen?
De situatie is natuurlijk duidelijk verkeerd ingeschat, maar er zijn veel meer partijen bij die inschatting betrokken dan alleen Halsema. Het spreekt voor zich dat er fouten gemaakt zijn, maar achteraf is het ook wel altijd makkelijk lullen ("wat een dom wijf!).
Een ambtelijk apparaat dat reageert op feiten en niet op narratieven.quote:Op maandag 11 november 2024 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat men hier dan wil?
Een ambtelijk apparaat dat precies jouw gedachtegoed uitdraagt? Dat is ook nergens goed voor.
Maar ze gaan verder met het succesvolle "draaiboek vrede" en met de belangenorganisaties in gesprek. Ohja, en er is een noodverordening afgekondigd waarmee de reet al op dag 1 is afgeveegdquote:Op maandag 11 november 2024 10:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je vraagt je ook af wanneer iets 'genoeg geschuurd' heeft. Opening Holocaust museum was een totale aanfluiting. Zeven oktober jl. was een totale aanfluiting.
Nu staan we internationaal dusdanig slecht op de kaart dat het naast de angst die de Joodse bevolking ervaart, het ons ook economisch zal gaan schaden.
Voor progressief en linkse media zoals de NRC is het allerbelangrijkste om de Islam en Islamtische gemeenschapen ten koste van alles uit de wind te houden. Dit kun je bijna zien als een van hun belangrijkste missies in de journalistieke berichtgeving.quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bizar en misselijkmakend in hoeveel bochten de MSM zich wringen om dit op de Joden te schuiven. Niks over de georganiseerde berichten op Telegram, de mate van planning van deze aanvallen voorafgaand aan welk incident dan ook, de nareacties in de moslimgemeenschap (het trots delen van de video's) etc. etc. etc.
De normen en waarden vervagen blijkbaar snel. Dingen afkeuren moet altijd maar je mag wel bij democratische principes blijven.quote:Op maandag 11 november 2024 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat jij je nog eens uit zou spreken voor de cancel-cultuur
Dat gaat op meerdere lagen fout, dat is niet voorbehouden aan links of rechts of welke hokje dan ook.quote:Op maandag 11 november 2024 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een ambtelijk apparaat dat reageert op feiten en niet op narratieven.
Ja. Alsof het een misdrijf betreft. Nee. Meteen oproepen tot ontslag van deze man.quote:Op maandag 11 november 2024 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De normen en waarden vervagen blijkbaar snel. Dingen afkeuren moet altijd maar je mag wel bij democratische principes blijven.
Ik zou eerlijk gezegd als ouder best trots zijn dat mijn kind zo jong al deze passie en dit initiatief toonde. Hij hangt ook niet rond, hij doet iets nuttigs. In tegenstelling tot die jongens op die scooters waarvan de ouders waarschijnlijk echt niet weten waar hun larven uithangen en wat ze uitvreten.quote:Op maandag 11 november 2024 10:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
En naar school de volgende dag hoeft niet of zo? Het was gewoon een doordeweekse dag en volgens mij valt dat ventje nog onder de leerplichtwet. En hoort dus niet om 1 uur s'nachts rond te hangen in de buurt van het CS.
Noem me maar ouderwets, maar ik vind de ouders van dat ventje nalatig.
NRC, Volkskrant, nu.nl, NOS etc. horen niet bij die MSM die ook maar enigszins ongekleurd hierover kunnen berichten.quote:Op maandag 11 november 2024 10:42 schreef manny het volgende:
[..]
Weet niet welke MSM jij leest, maar ik lees voldoende over de aanvallen op de supporters en het delen van de nare filmpjes door voetballers en andere lieden die "de Palestijnse zaak" een warm hart toedragen.
en dat er dan ergens iemand schrijft: onder die voetbalsupporters uit Israel zaten ook een stel nationalistische mafkezen die de boel liepen op te stoken, dat kan natuurlijk ook waar zijn. Het 1 sluit het andere niet uit, en over beiden kun je een stukje schrijven.
Niet alleen in Amsterdam, in het hele land wonen antisemitische linkse gekken.quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef Zoddie het volgende:
[..]![]()
Die zelfingenomen kop alleen al,
Net als die andere gemeenteraadslid die op Twitter zat te juichen en het geweldig vond wat er die nacht gebeurde "Koekje van eigen deeg"
Wat een debielen zitten er in de gemeenteraad van Amsterdam zeg.
En dat is wat er in onze hoofdstad misgaat.quote:Op maandag 11 november 2024 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een ambtelijk apparaat dat reageert op feiten en niet op narratieven.
Ach ja, dat is een modewoord, 'cancelcultuur'. Het is essentieel dat ons ambtenarenapparaat onpartijdig is en ons allen dient. Als jij een ambtenaar bent, dan kun je eenvoudigweg niet de wetten van onze samenleving negeren op het moment dat die je niet bevallen. Kom je in gewetensnood, dan moet je maar ontslag nemen.quote:Op maandag 11 november 2024 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat jij je nog eens uit zou spreken voor de cancel-cultuur
Echt ik sta perplex van dit gelul. "Onze moslimgemeenschap" heeft helemaal geen hol te maken met het geweld in Gaza.quote:Op maandag 11 november 2024 10:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die les is totaal niet geleerd. Dit was een gigantische PR overwinning voor de hardliners in Israel en "jongeren" hebben zich weer eens van hun slechtste kant laten zien. Woorden als jodenjacht en het gebruikelijke hyena gedrag waar Wilders populair door is geworden blijven hangen.
[..]
Ja dus? Er leven meer Marokkanen in Amsterdam dan joden. Verwacht jij van joden dat ze stil in een hoekje gaan staan als een menigte mensen oproept om hun dood te maken? Nee? Waarom dan wel bij onze moslimgemeenschap?
Ik heb LinkedIn eraf getiefd onlangs omdat hordes mensen het als hun dagboek gebruiken. Heb je niks meer aan.quote:Op maandag 11 november 2024 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de norm. Ik open mijn LinkedIn deze dagen maar niet.
Daar hadden ze tot voor kort een burgemeester die bij een daadwerkelijke terroristische aanslag in zijn stad de volgende dag riep dat het motief nog maar onderzocht moest worden omdat hij ook dagelijks Allahoe akbar riep.quote:Op maandag 11 november 2024 10:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dat is wat er in onze hoofdstad misgaat.
Horen jullie al iets over Rotterdam?
Ah, dus volgende keer wanneer een of een aantal (Nederlandse) Marokkanen iets slechts roepen over anderen gaan we willekeurige mensen van Marokkaanse afkomst opjagen en in elkaar slaan?quote:Op maandag 11 november 2024 10:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die les is totaal niet geleerd. Dit was een gigantische PR overwinning voor de hardliners in Israel en "jongeren" hebben zich weer eens van hun slechtste kant laten zien. Woorden als jodenjacht en het gebruikelijke hyena gedrag waar Wilders populair door is geworden blijven hangen.
[..]
Ja dus? Er leven meer Marokkanen in Amsterdam dan joden. Verwacht jij van joden dat ze stil in een hoekje gaan staan als een menigte mensen oproept om hun dood te maken? Nee? Waarom dan wel bij onze moslimgemeenschap?
En de rest van al zijn jaren waren een dikke prima.quote:Op maandag 11 november 2024 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hadden ze tot voor kort een burgemeester die bij een daadwerkelijke terroristische aanslag in zijn stad de volgende dag riep dat het motief nog maar onderzocht moest worden omdat hij ook dagelijks Allahoe akbar riep.
Mijn feed is bijzonder politiek. Zou ik me daar uitspreken, dan weet ik niet of ik nog werkzaam zou kunnen zijn in het hoger onderwijs. Het is verschrikkelijk triest, maar daarom houd ik mijn mond.quote:Op maandag 11 november 2024 10:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb LinkedIn eraf getiefd onlangs omdat hordes mensen het als hun dagboek gebruiken. Heb je niks meer aan.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Alhoewel ik niet geloof dat dat bij een ander poppetje heel veel anders gaat zijn. Dat geldt ook voor Halsema.quote:Op maandag 11 november 2024 10:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En de rest van al zijn jaren waren een dikke prima.
Nou jongens stop de persen. Islam terrorisme is opgelost. Ze zijn geen enkel gevaar meer want niet-moslims zijn met meer.quote:Op maandag 11 november 2024 10:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die aanvallen hadden ze al gepland nog VOOR enige slogans. Daarnaast leven er inderdaad meer Marokkanen. Dus welk gevaar vormden die supporters voor Marokkanen?
Ik ga me daar ook niet politiek uitspreken. Wat een armoede is LinkedIn geworden.quote:Op maandag 11 november 2024 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn feed is bijzonder politiek. Zou ik me daar uitspreken, dan weet ik niet of ik nog werkzaam zou kunnen zijn in het hoger onderwijs. Het is verschrikkelijk triest, maar daarom houd ik mijn mond.
Ik doe maatschappelijk werk en ik durf me hier nieteens te uiten.quote:Op maandag 11 november 2024 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn feed is bijzonder politiek. Zou ik me daar uitspreken, dan weet ik niet of ik nog werkzaam zou kunnen zijn in het hoger onderwijs. Het is verschrikkelijk triest, maar daarom houd ik mijn mond.
Dat zijn grote oorlogsstokers en in mijn ogen dus geen eigen burgers.quote:Op maandag 11 november 2024 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat raar toch..wat zou daar de reden van kunnen zijn, denk je?
Dat we het leger niet inzetten tegen onze eigen burgers.
Ik zou het in het algemeen trouwens ook niet goed doen. Ik werk met vogels van diverse pluimage samen en wil niet dat een politiek standpunt onze samenwerking in de weg zit. In persoonlijk contact kan politiek best ter sprake komen. Ik vind het sowieso interessant om diverse standpunten te horen, in deze tijden vooral van mijn collega's uit Iran. Ik betreur het alleen dat ik vaak niet vrijuit kan spreken, dat in de hoofdstad een afwijkend standpunt (kritisch op links, kritisch op de islam) niet wordt getolereerd.quote:Op maandag 11 november 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe maatschappelijk werk en ik durf me hier nieteens te uiten.
De wereld houdt niet op bij de grensovergang met België.quote:Op maandag 11 november 2024 10:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Echt ik sta perplex van dit gelul. "Onze moslimgemeenschap" heeft helemaal geen hol te maken met het geweld in Gaza.
Laat staan dat dit ook maar enig recht geeft om iemand in elkaar te beuken omdat er voetbalhooligans hooligan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |