Maar deze user geeft aan dat er zo'n hechte vrienschapsband is tussen beide harde kernen. Dan bescherm je ze dus ook tegen moslimtuig in je eigen stad, lijkt me.quote:Op maandag 11 november 2024 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat de ongeregeldheden totaal niets met voetbal te maken hadden. Het waren moslims op jodenjacht. Niets anders.
En het lot van de Koerden? Of de Yezidi's?quote:Op maandag 11 november 2024 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben slechts erg begaan met het lot van het Palestijnse volk.
Met al dat jodenhatende geweld wordt steeds meer bevestigd waarom Israel bestaat en waarom het IDF goed bewapend is.quote:Op maandag 11 november 2024 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is niet eens een erkende staat! Zij twee gebiedjes die in de volksmond Palestina genoemd worden en waar Isral tussenin ligt. Dat gaat nooit 1 Palestina worden. Nooit!!
Je zei een paar dagen nog dat je het 'verstandig' vond dat de Ajax-aanhang zich er niet in mengdequote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn het toch ook in deze kwestie, ze waren vorige week nergens te bekennen.
quote:Op maandag 11 november 2024 12:03 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Vergeet niet. Dit gebeurde al een lange tijd he, alleen nu komt het allemaal onder een vergrootglas.
Over 2 maanden zijn we dit weer collectief vergeten.
Zijn we bijvoorbeeld vergeten dat Lenny Kuhr niet mocht optreden omdat ze gecancelled werd door een theater.
4 mei mocht niet iedereen naar de dam. Ivm veilignheidsmaatregelen.
As. Woensdag is er een debat, net als 25 april.
Dan spreken we schande, gaan we plannen maken en over een half jaar zijn we dit weer vergeten.
Volgend jaar loot een ploeg in Nederland weer een Israelische ploeg en dan kiezen we voor de makkelijke weg om de supporters niet toe te laten.
quote:Ook in Antwerpen oproep tot geweld tegen joden: politie arresteert 17-jarige organisator en vijf andere verdachten, beelden tonen hoe fietser wordt aangevallen
Antwerpen - De Antwerpse politie heeft zondag vijf personen bestuurlijk aangehouden na controles in de Joodse buurt. De verdachten wilden mogelijk, net zoals in Amsterdam, geweld plegen tegen joden. Ook een 17-jarige die online had opgeroepen tot geweld, is gearresteerd.
Hele artikel:
https://www.gva.be/cnt/dmf20241111_93062869
Heb je het over deze vlaggen?quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De club die hij aanhangt heeft het ook heel erg op Joden. Not.
Meermaals die groen/rood/zwarte terroristenvlag gezien als provocatie tijdens de klassieker en brengen ook graag wapens mee als er af is gesproken met de vuist te gaan vechten.
Volgens mij is er ook een docu gemaakt nadat die gast van de F-side, Sven Westendorp of zoiets, vermoord was. Hadden ze daar in het stadion spandoeken hangen met zijn naam erop en zo. Die band bestaat al vrij lang.quote:Op maandag 11 november 2024 12:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Een incident misschien.
Maccabi kwam 20 jaar terug in de CL ook al naar Ajax. Ben toen in de stad geweest en bij de wedstrijd. Hele dag feest met die gasten.
Kan me nog herinneren dat een hoop Ajacieden in de metro party animals stonden te zingen en de Maccabi fans er tussen kwamen: 'no no no, this is wrong. Where did you learned it like this?' Geen idee natuurlijk van de gabber cultuur, party animals en het liedje hava nagila.
'It has to be like this' en vervolgens stonden een mannetje of 10 Israeli's het goed voor te doen.
Fantastisch. Er is een grote vriendschap ontstaan tussen de harde kernen van beide clubs doen.
Zeker, maar ik lees nu dat er blijkbaar zo'n hechte vrienschapsband is tussen de twee harde kernen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je zei een paar dagen nog dat je het 'verstandig' vond dat de Ajax-aanhang zich er niet in mengde
Nee, dan hebben ze het over politiegeweld van de niet zo onmachtige Franse gendarmerie, waarschijnlijk. Die gaan zich echt niet laten verrassen door jochies op scootertjes.quote:Op maandag 11 november 2024 12:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gelukkig heeft na donderdag, met Frankrijk - Isral in Parijs op de agenda, niemand het meer over ons landje.
Er zal daar ook geen Isralische supportersgroep te vinden zijn, dus het enige dat ze eigenlijk moeten doen is de spelersbus beschermen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dan hebben ze het over politiegeweld van de niet zo onmachtige Franse gendarmerie, waarschijnlijk. Die gaan zich echt niet laten verrassen door jochies op scootertjes.
Of de Oekrainers.. Erg veel onschuldige kinderen die door de Russen worden gedupeerd.quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef Homey het volgende:
[..]
En het lot van de Koerden? Of de Yezidi's?
Ja maar hunnie dan is altijd een heel zwak argument geweest. Jullie verontwaardiging hierover hebben jullie ook niet over dezelfde Yezidi of Oekrainers of wat dan ook. Dus daar hoeven we het ook niet over te hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 12:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of de Oekrainers.. Erg veel onschuldige kinderen die door de Russen worden gedupeerd.
Maar ja, dat is niet hip inderdaad. Collectieve palliewappiepsychose
Daar ben ik het mee eens ja. Het werd de zogenaamde 'joden' van Ajax iets te heet onder de voeten denk ik. Bang voor Marokkanen of gewoon niet zo 'joods' als waar ze mee dwepen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, maar ik lees nu dat er blijkbaar zo'n hechte vrienschapsband is tussen de twee harde kernen.
Lekkere vrienden die je laten stikken wanneer je ze komt opzoeken, dan.
Zeker niet, ik volg dagelijks wat in Oekrane gebeurt. Enkele jaren terug volgde ik de Slag om Mosul en de strijd tegen IS.quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar hunnie dan is altijd een heel zwak argument geweest. Jullie verontwaardiging hierover hebben jullie ook niet over dezelfde Yezidi of Oekrainers of wat dan ook. Dus daar hoeven we het ook niet over te hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja. Het werd de zogenaamde 'joden' van Ajax iets te heet onder de voeten denk ik. Bang voor Marokkanen of gewoon niet zo 'joods' als waar ze mee dwepen.
Daan.quote:
Die zijn al lang verwijderd. Door corrigerende acties van Ajacieden zelfquote:Op maandag 11 november 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je het over deze vlaggen?
[ afbeelding ]
In Parijs wonen toch ook joden! Die kunnen toch gewoon een kaartje kopen, lijkt me.quote:Op maandag 11 november 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal daar ook geen Isralische supportersgroep te vinden zijn, dus het enige dat ze eigenlijk moeten doen is de spelersbus beschermen.
Ja maar ik denk niet dat die met duizenden zich verzamelen in Parijs om vervolgens liederen te zingen over dode Arabieren. Als ze er al zijn zal dat allemaal redelijk incognito gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
In Parijs wonen toch ook joden! Die kunnen toch gewoon een kaartje kopen, lijkt me.
Denk dat ze simpelweg naar huis zijn gegaan na de wedstrijd. 'Tis over.quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja. Het werd de zogenaamde 'joden' van Ajax iets te heet onder de voeten denk ik. Bang voor Marokkanen of gewoon niet zo 'joods' als waar ze mee dwepen.
Ja, deze user wil graag van onze democratische rechtsstaat af om massa-deportaties uit te voeren. Dat roept ie al vanaf topic 1.quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Rechts krijgt het nooit alleen voor het zeggen, de bevolking is te verdeeld.
En gelukkig hebben we een meerpartijen stelsel.
Of wil je van de democratie af?
Of dat incognito zal zijn, weet ik niet. Ik zou me niet verstoppen als ik hen was. Dat scootertuig heeft hun handen maar thuis te houden, ook tegen Joden. Hoop dat de Gendarmerie flink geroemd gaat worden, na donderdag.quote:Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat die met duizenden zich verzamelen in Parijs om vervolgens liederen te zingen over dode Arabieren. Als ze er al zijn zal dat allemaal redelijk incognito gaan.
Beste Gia.quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Of dat incognito zal zijn, weet ik niet. Ik zou me niet verstoppen als ik hen was. Dat scootertuig heeft hun handen maar thuis te houden, ook tegen Joden. Hoop dat de Gendarmerie flink geroemd gaat worden, na donderdag.
Ja, want er werden in Amsterdam alleen totaal flamboyante Joden aangevallen en niet iedereen met een mogelijk Joods uiterlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat die met duizenden zich verzamelen in Parijs om vervolgens liederen te zingen over dode Arabieren. Als ze er al zijn zal dat allemaal redelijk incognito gaan.
Alleen van de criminele exemplaren en zij die de Westerse maatschappij niet kunnen accepteren. Die horen hier gewoon niet. Wegwezen!!quote:Op maandag 11 november 2024 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, deze user wil graag van onze democratische rechtsstaat af om massa-deportaties uit te voeren. Dat roept ie al vanaf topic 1.
Het is gewoon nutteloos als ze mensen om hun paspoort of ID gaan vragen!quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste Gia.
Jij en ik weten dat wij allebei incognito zouden gaan als wij Joods waren en we die wedstrijd willen bezoeken... Je bent gewoon oerdom als je dat niet doet.
wat hadden ze moeten doen dan? Bij het stadion was er niks aan de hand. Hadden we deze jodenjacht dan moeten zien aankomen? Wat een slap gelul zeg.quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want er werden in Amsterdam alleen totaal flamboyante Joden aangevallen en niet iedereen met een mogelijk Joods uiterlijk.
Ja, deze was namelijk de nacht voor de wedstrijd al gaande.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat hadden ze moeten doen dan? Bij het stadion was er niks aan de hand. Hadden we deze jodenjacht dan moeten zien aankomen? Wat een slap gelul zeg.
Ik las in dit topic nog dat ze het in Belgie zo goed voor elkaar hebben.quote:
Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat het scootertuig alles wat er Joods uitzag aanvloog? Ga het hen vragen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.
Democratie en rechtsstaat werken niet zo lang linkse partijen alleen zorgen hebben om minderheden en de meerderheid in de kou laten staan. Er is in Amsterdam een rode lijn overschreden. Dus fuck democratie en rechtsstaat.quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.
Dit soort 'incidenten' vraagt er toch om dat mensen zich moeten gaan bewapenen om zich te kunnen verdedigen!quote:
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.quote:Op maandag 11 november 2024 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Dit soort 'incidenten' vraagt er toch om dat mensen zich moeten gaan bewapenen om zich te kunnen verdedigen!
Nee, dat zijn meestal gewoon antisemieten die alles aangrijpen om het narratief in hun straatje te krijgenquote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.
En dan zo'n reactie van een ex nos journaal eindredacteur er bij...quote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
De heer Van Rooy is verder niet zo'n lekker figuur, maar hier slaat hij de spijker op de kop.
Net als dat er genoeg mensen zijn die wegkijken van het wangedrag van Joodse hooligans in Amsterdam om het narratief in hun straatje te krijgen. Of is het dan opeens anders?quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn meestal gewoon antisemieten die alles aangrijpen om het narratief in hun straatje te krijgen
Hans Laroes.. leeft die nog. Dat is ook zo'n progressief links debieltjequote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
De heer Van Rooy is verder niet zo'n lekker figuur, maar hier slaat hij de spijker op de kop.
Ajax Joden Superjoden!quote:Op maandag 11 november 2024 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze een minister gaan arresteren voor het toelaten van dat geweldadig zionistisch gespuis wat in Europa en spoor van schade achterlaat bij elke wedstrijd van hun club
Staat in jouw paspoort dan of je wel of niet jood bent?quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is gewoon nutteloos als ze mensen om hun paspoort of ID gaan vragen!
Heeft ook niks met voetbal te maken. Die ratten pakken gewoon wat ze pakken kunnen. Liefst Joden, maar een willekeurige voorbijganger, of een dame die wat zomers gekleed is, is ook niet veilig. Ze denken dat de straat en de staat van hun is.quote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.
HEY HEY!!!quote:
'Jamaaaaaaaaaaaaar... 'quote:Op maandag 11 november 2024 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hans Laroes.. leeft die nog. Dat is ook zo'n progressief links debieltje
Ja, je kunt idd maar beter in een dictatuur wonen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:52 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Democratie en rechtsstaat werken niet zo lang linkse partijen alleen zorgen hebben om minderheden en de meerderheid in de kou laten staan. Er is in Amsterdam een rode lijn overschreden. Dus fuck democratie en rechtsstaat.
Omdat ze niet worden aangepakt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft ook niks met voetbal te maken. Die ratten pakken gewoon wat ze pakken kunnen. Liefst Joden, maar een willekeurige voorbijganger, of een dame die wat zomers gekleed is, is ook niet veilig. Ze denken dat de straat en de staat van hun is.
Er is toch al een tijdje geen democratie meer? want om hier veilig te kunnen reizen moet men gaan met iemand met een krachtig lid.quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was dat dezelfde ME-er die riep dat er een Palestijnse vlag werd opgehangen die er al een jaar hing?quote:Op maandag 11 november 2024 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ze niet worden aangepakt.
Omdat de lokale overheid er geen prioriteit aan geeft.
Politie weet wie het zijn, mag er niet verder op in gaan om een daderprofiel op te zetten om ze gericht te kunnen aanpakken.
Paragraaf in dat Telegraaf ME artikel van gisteren.
Ja, die zagen gelukkig wel dat joden mixen met de autochtone bevolking niet zou gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat iedere burgemeester van een semi-grote stad dit gezeik van mijlenver ziet aankomen.
Wat is jouw waarheid jochie?quote:Op maandag 11 november 2024 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat dezelfde ME-er die riep dat er een Palestijnse vlag werd opgehangen die er al een jaar hing?
Mensen blijven wijzen op een onjuiste voorstelling van zakenquote:Op maandag 11 november 2024 13:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is jouw waarheid jochie?
Je loopt hier ook al een paar dagen de pogrom goed te praten, te wijzen en verzachtende omstandigheden aan te dragen.
Dat je het niet zo hebt op Jodenmensen is vrij duidelijk. Je zal er alles aan doen om ze zwart te maken.
Dus wat hebben jouw posts voor waarde?
Het is zeker anders. Als een groep zich heeft misdragen, wat best aannemelijk is want dat gezeik hoort bij voetbal, dan is dat niet goed. Maar een aanleiding voor de jodenjacht was het niet en tevens vind ik antisemitisme en wangedrag van wat hooligans niet met elkaar te vergelijken. Maar ja, als je een stok wil vinden om de hond mee te slaan dan lukt dat altijd wel.quote:Op maandag 11 november 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als dat er genoeg mensen zijn die wegkijken van het wangedrag van Joodse hooligans in Amsterdam om het narratief in hun straatje te krijgen. Of is het dan opeens anders?
quote:"Nobel (VVD), die de knokpartijen ’ontoelaatbaar’ noemt, werkt momenteel aan een Actieplan Integratie. Na de misstanden in Amsterdam zet hij daar extra vaart achter. „Het zorgt ervoor dat mensen die hier komen sneller integreren, dat we hogere taaleisen gaan vaststellen. we moeten zorgen dat mensen aan het werk gaan, maar het aller belangrijkste: dat mensen ook de Nederlandse normen en waarden onderschrijven. Met dat actieplan ga ik aan de slag. Daar wil ik zo snel mogelijk mee komen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)t-integratieprobleem
Zoals jij al dagen doet. Een onjuiste voorstelling van zaken geven in de hoop dat twijfel zaaien vruchten afwerpt?quote:Op maandag 11 november 2024 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen blijven wijzen op een onjuiste voorstelling van zaken
Woorden en lettertjes. Dat zal ze leren!quote:
Dit is wel een bijzonder argument, want als er eens wordt gewezen naar de invloed van linkse en progressieve partijen is het argument altijd dat er in Nederland al jarenlang rechtse kabinetten zijn geweest en dus het niet aan links kan liggen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier ga je natuurlijk geen reactie op krijgen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die zijn al lang verwijderd. Door corrigerende acties van Ajacieden zelf
https://www.voetbalzone.n(...)ijnse-vlaggen/426517
Maargoed, de sisgeluiden, hamas joden aan het gas spreekkoren, palestina provocaties en het met ziektes gooien naar een trainer die net zijn vrouw verloren heeft, is jullie ook niet vreemd he?
Er is een reden waarom we niet meer de klassieker spelen met uitpubliek.
Nog even een selectie uit de kuip van zo maar een klassieker uit het verleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gesegmenteerde logica:quote:Op maandag 11 november 2024 12:59 schreef Ulx het volgende:
Maarre, zionistisch uiterlijk?
Israeli's zijn toch allemaal Europeanen?
De gedachte dat iemand met zijn flaccide joekel agressieve groepjes jongeren de grachten in swaffelt is vermakelijk, doch ietswat onrealistisch. De politie moet idealiter burgers beschermen. Met wapenstokken, niet met hun penis.quote:Op maandag 11 november 2024 13:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Er is toch al een tijdje geen democratie meer? want om hier veilig te kunnen reizen moet men gaan met iemand met een krachtig lid.
Blijkbaar, inmiddels nemen vrijwel alle media al over dat er zoals al vanaf het begin af aan geroepen gewoon twee vechtende groepen in de stad aanwezig waren. Of dat nou kansloos moslimtuig is met antisemitische motieven of joodse hooligans.quote:Op maandag 11 november 2024 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals jij al dagen doet. Een onjuiste voorstelling van zaken geven in de hoop dat twijfel zaaien vruchten afwerpt?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 11 november 2024 13:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Er is toch al een tijdje geen democratie meer? want om hier veilig te kunnen reizen moet men gaan met iemand met een krachtig lid.
Tuurlijk niet. Verwacht ik ook niet van zo'n Jodenmensenhatende maniakale zieke leugenaar. Aantoonbaar ook gewoon.quote:Op maandag 11 november 2024 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is wel een bijzonder argument, want als er eens wordt gewezen naar de invloed van linkse en progressieve partijen is het argument altijd dat er in Nederland al jarenlang rechtse kabinetten zijn geweest en dus het niet aan links kan liggen.
[..]
Hier ga je natuurlijk geen reactie op krijgen.
Hebben onze huidige autoriteiten het beste voor met ons? Sommige misschien, maar als je joods bloed hebt dan heb je wel pech. Trump heeft zo zijn gebreken maar zo'n constructie zouden we hier ook eens moeten proberen. Een frisse conservatieve wind die de bezem haalt door de politiek correcte en progressief linkse varkensstal.quote:Op maandag 11 november 2024 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je kunt idd maar beter in een dictatuur wonen.![]()
En je moet echt afstappen van het idee dat een dictator het beste voorheeft met ‘het volk’. Dat roepen ze altijd, maar blijkt toch anders te zijn.
Of heb je voorbeelden waar het wel goed gaat daarmee?
Hier is jarenlang de vvd aan de macht geweest. Nou dat heeft een hoop vrolijkheid gebracht.quote:Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hebben onze huidige autoriteiten het beste voor met ons? Sommige misschien, maar als je joods bloed hebt dan heb je wel pech. Trump heeft zo zijn gebreken maar zo'n constructie zouden we hier ook eens moeten proberen. Een frisse conservatieve wind die de bezem haalt door de politiek correcte en progressief linkse varkensstal.
In principe heeft hij gelijk dat er een integratieprobleem is. Jammer dat ze er nu pas mee komen want dit sluimert al vele jaren.quote:
Deden de nazi's dat ook niet toen Hitler aan de macht kwam?quote:Op maandag 11 november 2024 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals jij al dagen doet. Een onjuiste voorstelling van zaken geven in de hoop dat twijfel zaaien vruchten afwerpt?
Yes! Een Godwin op maandagmiddag.quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Deden de nazi's dat ook niet toen Hitler aan de macht kwam?
Laat me raden, je had vroeger een onvoldoende bij geschiedenis?quote:Op maandag 11 november 2024 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
Liever een palestijn dan een kolonisten zwijn
Hmm, nee hoor. Wat we vooral zien is dat er sommige mensen op krampachtig proberen deze situatie te draaien alsof er een morele equivalentie is. En dit komt voornamelijk uit de progressieve en linkse hoek, waar men sinds vrijdagochtend driftig in de pen is gekomen om hun geliefde troetelminderheid (moslims) in bescherming te nemen en vrij te pleiten van enige schuld.quote:Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar, inmiddels nemen vrijwel alle media al over dat er zoals al vanaf het begin af aan geroepen gewoon twee vechtende groepen in de stad aanwezig waren. Of dat nou kansloos moslimtuig is met antisemitische motieven of joodse hooligans.
Vind het hooguit nog jammer dat Halsema nog wat buiten schot lijkt te blijven, gezien ze op de persconferentie of glashard aan het liegen was of waanzinnig dom is.
Stop maar.quote:Op maandag 11 november 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel Isralische hooligans zijn er n.a.v. de beelden al gearresteerd in dat land? Met name die kerel die met zijn riem een taxi aan het vernielen was lijkt me niet heel lastig te identificeren. Dashcamgenot.
Misschien is die user een Babylonisch torentje, en heerst er een gelijknamige spraakverwarring tussen hem en alle andere inwoners van deze planeet.quote:
VVD is ook niet echt conservatiefquote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hier is jarenlang de vvd aan de macht geweest. Nou dat heeft een hoop vrolijkheid gebracht.
'Gewoon'quote:Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar, inmiddels nemen vrijwel alle media al over dat er zoals al vanaf het begin af aan geroepen gewoon twee vechtende groepen in de stad aanwezig waren. Of dat nou kansloos moslimtuig is met antisemitische motieven of joodse hooligans.
Vind het hooguit nog jammer dat Halsema nog wat buiten schot lijkt te blijven, gezien ze op de persconferentie of glashard aan het liegen was of waanzinnig dom is.
Als jij uit die post haalt dat ik Wilders daarmee afzeik moet je wellicht je rode bril eens afzetten.quote:Op maandag 11 november 2024 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maak jij je drukker over dat Wilders op winst staat of over dat Jodenmensen niet meer over straat kunnen?
VVD is economisch uitgesproken rechts en sociaal-cultureel gematigd progressief liberaal.quote:Op maandag 11 november 2024 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
VVD is ook niet echt conservatief
Dat klopt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
VVD is economisch uitgesproken rechts en sociaal-cultureel gematigd progressief liberaal.
1 ding is wel anders gelukkig. In de landelijke politiek is de grootste partij wel scherp hierop. Alleen vraag ik me af of ze iets kunnen bereiken.quote:Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Homey het volgende:
Wat we nu meemaken gebeurde in de jaren '30 ook. Ook toen waren joden het doelwit.
En weer Nederland waar het zo makkelijk gaat. Kijk hoe slap de politie optreedt. Hoe instituten wegkijken.
Die zogenaamde anti-discriminatie cordinatoren zijn opeens muisstil. Grappig hoe dat werkt.
En kijk eens op joop.nl, pure haat, puur mentaal vergif.
Dat hele palestina gewauwel is een massa psychose van heb ik jou daar.
Inderdaad, lijken helemaal niet op mensen uit het Midden-Oosten.quote:Op maandag 11 november 2024 12:59 schreef Ulx het volgende:
Maarre, zionistisch uiterlijk?
Israeli's zijn toch allemaal Europeanen?
Je gaat wederom niet in op je gebrek aan logica en consistentie en gaat weer vol op het emotionele orgel. Gg hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zit echt dom te raaskallen. Bij voetbalwedstrijden worden er bijvoorbeeld dingen als "Hamas, Hamas, joden aan het gas" en "Bommen op Rotterdam" gescandeerd. Betekent dit dat Joden te vrezen hebben van Utrecht supporters of ze in Rotterdam een kruisraket uit Amsterdam op hun dak kunnen verwachten? Natuurlijk niet. Het zijn onsmakelijke spreekkoren. Geenszins rechtvaardigt dat een geplande Jodenjacht, die al van tevoren was gepland.
Een hele dikke denk ik.quote:Op maandag 11 november 2024 13:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Laat me raden, je had vroeger een onvoldoende bij geschiedenis?
Leg eens uit. Wat is het dan? Hoe moet ik dit anders lezen dan?quote:Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij uit die post haalt dat ik Wilders daarmee afzeik moet je wellicht je rode bril eens afzetten.
quote:waar Wilders populair door is geworden blijven hangen.
De 'maar'quote:
Mwah, gewoon noem ik het niet. Een pogrom overigens ook niet, waarbij ik het wel eens ben met dit stuk:quote:Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Gewoon'![]()
Een pogrom noem jij 'gewoon'.![]()
Je haat zegt genoeg over je beoordelingsvermogen.
Maar blijkbaar ben je dan een jodenhater en wegkijker.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, inmiddels lijkt het me volkomen duidelijk dat er groepen rellende Joden en Moslims rellend en vernielend door de stad hebben getrokken om die woestijnvete hier uit te vechten.
En zoals het ook bij voetbalwedstrijden vaak gaat zijn juist de groepjes die zich hieraan willen onttrekken in een voor hen vreemde stad dan het makkelijkste doelwit
Vervolgens hoor je Halsema roepen dat ze dit niet echt hadden zien aankomen omdat de Maccabi supporters zo goed bekend staan (complete onzin) of nog lachwekkender: de Maccabi en Ajaxsupporters zo’n goede verstandhouding met elkaar hebben.
Ja meid. Dat is met zoveel moslimtuig en het toelaten van joodse hooligans dan ook totaal niet het scenario waarnaar je had moeten kijken
Nou met het stukje ervoor erbij. Denk je dat GL woorden als hyena gedrag gebruikt voor Marokkaanse jongens?quote:Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Wat is het dan? Hoe moet ik dit anders lezen dan?
[..]
Waarom stelt niemand de vraag waarom er Nederlandse moslims (en dan vooral Marokkanen) een Jodenjacht gaan organiseren onder de drogredenatie van een oorlog in de Gazastrook die is gestart door barbaarse Palestijnen?quote:
ja maar dat grootste is ook relatief, omdat ze qua zetels wel een minderheid zijn en gebonden zijn in een coalitie. De PVV heeft daarbuiten geen macht, de media is fel gekant tegen ze en ook alle NGO's, influencers en tig ambtenaren. What are you gonna do?quote:Op maandag 11 november 2024 13:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 ding is wel anders gelukkig. In de landelijke politiek is de grootste partij wel scherp hierop. Alleen vraag ik me af of ze iets kunnen bereiken.
"ja maar gaza" is de whataboutism van het jaar. Zo kan je alles goedpraten wat geen fuck met gaza te maken heeft.quote:
Je zou kunnen starten met capabelere mensen aanstellen dan Marjolein Faber. Of is dat een hele vreemde gedachte?quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Homey het volgende:
[..]
ja maar dat grootste is ook relatief, omdat ze qua zetels wel een minderheid zijn en gebonden zijn in een coalitie. De PVV heeft daarbuiten geen macht, de media is fel gekant tegen ze en ook alle NGO's, influencers en tig ambtenaren. What are you gonna do?
Je ziet Wilders agressief twitteren, maar dat is ook een teken van onmacht. Als je echt macht hebt, handel je in stilte.
Er zijn geen Maccabi supporters (niet hooligans) in elkaar geslagen op basis van hun paspoort?quote:Op maandag 11 november 2024 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen blijven wijzen op een onjuiste voorstelling van zaken
Tuurlijk niet. Dat is slecht voor hun eigen achterban, dus stemmen en zetels.quote:Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou met het stukje ervoor erbij. Denk je dat GL woorden als hyena gedrag gebruikt voor Marokkaanse jongens?
En ook: waarom moeten overal palestina vlaggen hangen?quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom stelt niemand de vraag waarom er Nederlandse moslims (en dan vooral Marokkanen) een Jodenjacht gaan organiseren onder de drogredenatie van een oorlog in de Gazastrook die is gestart door barbaarse Palestijnen?
Marokko ligt 4000 km (!) van de Gazastrook.
Klopt allemaal dit.quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Homey het volgende:
[..]
ja maar dat grootste is ook relatief, omdat ze qua zetels wel een minderheid zijn en gebonden zijn in een coalitie. De PVV heeft daarbuiten geen macht, de media is fel gekant tegen ze en ook alle NGO's, influencers en tig ambtenaren. What are you gonna do?
Je ziet Wilders agressief twitteren, maar dat is ook een teken van onmacht. Als je echt macht hebt, handel je in stilte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |