Beste Gia.quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Of dat incognito zal zijn, weet ik niet. Ik zou me niet verstoppen als ik hen was. Dat scootertuig heeft hun handen maar thuis te houden, ook tegen Joden. Hoop dat de Gendarmerie flink geroemd gaat worden, na donderdag.
Ja, want er werden in Amsterdam alleen totaal flamboyante Joden aangevallen en niet iedereen met een mogelijk Joods uiterlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat die met duizenden zich verzamelen in Parijs om vervolgens liederen te zingen over dode Arabieren. Als ze er al zijn zal dat allemaal redelijk incognito gaan.
Alleen van de criminele exemplaren en zij die de Westerse maatschappij niet kunnen accepteren. Die horen hier gewoon niet. Wegwezen!!quote:Op maandag 11 november 2024 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, deze user wil graag van onze democratische rechtsstaat af om massa-deportaties uit te voeren. Dat roept ie al vanaf topic 1.
Het is gewoon nutteloos als ze mensen om hun paspoort of ID gaan vragen!quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste Gia.
Jij en ik weten dat wij allebei incognito zouden gaan als wij Joods waren en we die wedstrijd willen bezoeken... Je bent gewoon oerdom als je dat niet doet.
wat hadden ze moeten doen dan? Bij het stadion was er niks aan de hand. Hadden we deze jodenjacht dan moeten zien aankomen? Wat een slap gelul zeg.quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja. Het werd de zogenaamde 'joden' van Ajax iets te heet onder de voeten denk ik. Bang voor Marokkanen of gewoon niet zo 'joods' als waar ze mee dwepen.
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 12:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want er werden in Amsterdam alleen totaal flamboyante Joden aangevallen en niet iedereen met een mogelijk Joods uiterlijk.
Ja, deze was namelijk de nacht voor de wedstrijd al gaande.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat hadden ze moeten doen dan? Bij het stadion was er niks aan de hand. Hadden we deze jodenjacht dan moeten zien aankomen? Wat een slap gelul zeg.
Ik las in dit topic nog dat ze het in Belgie zo goed voor elkaar hebben.quote:
Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat het scootertuig alles wat er Joods uitzag aanvloog? Ga het hen vragen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.
Democratie en rechtsstaat werken niet zo lang linkse partijen alleen zorgen hebben om minderheden en de meerderheid in de kou laten staan. Er is in Amsterdam een rode lijn overschreden. Dus fuck democratie en rechtsstaat.quote:Op maandag 11 november 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Rechts krijgt het nooit alleen voor het zeggen, de bevolking is te verdeeld.
En gelukkig hebben we een meerpartijen stelsel.
Of wil je van de democratie af?
quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is precies een joods uiterlijk. Die joden uit Israel en Arabieren hou jij niet uit elkaar hoor.
Dit soort 'incidenten' vraagt er toch om dat mensen zich moeten gaan bewapenen om zich te kunnen verdedigen!quote:
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.quote:Op maandag 11 november 2024 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Dit soort 'incidenten' vraagt er toch om dat mensen zich moeten gaan bewapenen om zich te kunnen verdedigen!
Nee, dat zijn meestal gewoon antisemieten die alles aangrijpen om het narratief in hun straatje te krijgenquote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.
En dan zo'n reactie van een ex nos journaal eindredacteur er bij...quote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
De heer Van Rooy is verder niet zo'n lekker figuur, maar hier slaat hij de spijker op de kop.
Net als dat er genoeg mensen zijn die wegkijken van het wangedrag van Joodse hooligans in Amsterdam om het narratief in hun straatje te krijgen. Of is het dan opeens anders?quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn meestal gewoon antisemieten die alles aangrijpen om het narratief in hun straatje te krijgen
Hans Laroes.. leeft die nog. Dat is ook zo'n progressief links debieltjequote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
De heer Van Rooy is verder niet zo'n lekker figuur, maar hier slaat hij de spijker op de kop.
Ajax Joden Superjoden!quote:Op maandag 11 november 2024 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze een minister gaan arresteren voor het toelaten van dat geweldadig zionistisch gespuis wat in Europa en spoor van schade achterlaat bij elke wedstrijd van hun club
Staat in jouw paspoort dan of je wel of niet jood bent?quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is gewoon nutteloos als ze mensen om hun paspoort of ID gaan vragen!
Heeft ook niks met voetbal te maken. Die ratten pakken gewoon wat ze pakken kunnen. Liefst Joden, maar een willekeurige voorbijganger, of een dame die wat zomers gekleed is, is ook niet veilig. Ze denken dat de straat en de staat van hun is.quote:Op maandag 11 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mensen die dit betrekken op het voetbal hebben echt een bord voor de kop.
HEY HEY!!!quote:
'Jamaaaaaaaaaaaaar... 'quote:Op maandag 11 november 2024 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hans Laroes.. leeft die nog. Dat is ook zo'n progressief links debieltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |