abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549365
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Blijkbaar, inmiddels nemen vrijwel alle media al over dat er zoals al vanaf het begin af aan geroepen gewoon twee vechtende groepen in de stad aanwezig waren. Of dat nou kansloos moslimtuig is met antisemitische motieven of joodse hooligans.

Vind het hooguit nog jammer dat Halsema nog wat buiten schot lijkt te blijven, gezien ze op de persconferentie of glashard aan het liegen was of waanzinnig dom is.
Hmm, nee hoor. Wat we vooral zien is dat er sommige mensen op krampachtig proberen deze situatie te draaien alsof er een morele equivalentie is. En dit komt voornamelijk uit de progressieve en linkse hoek, waar men sinds vrijdagochtend driftig in de pen is gekomen om hun geliefde troetelminderheid (moslims) in bescherming te nemen en vrij te pleiten van enige schuld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549369
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoeveel Isralische hooligans zijn er n.a.v. de beelden al gearresteerd in dat land? Met name die kerel die met zijn riem een taxi aan het vernielen was lijkt me niet heel lastig te identificeren. Dashcamgenot.
Stop maar.
Intolerant voor intolerantie
pi_215549372
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
Misschien is die user een Babylonisch torentje, en heerst er een gelijknamige spraakverwarring tussen hem en alle andere inwoners van deze planeet.
pi_215549373
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hier is jarenlang de vvd aan de macht geweest. Nou dat heeft een hoop vrolijkheid gebracht.
VVD is ook niet echt conservatief
pi_215549388
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Blijkbaar, inmiddels nemen vrijwel alle media al over dat er zoals al vanaf het begin af aan geroepen gewoon twee vechtende groepen in de stad aanwezig waren. Of dat nou kansloos moslimtuig is met antisemitische motieven of joodse hooligans.

Vind het hooguit nog jammer dat Halsema nog wat buiten schot lijkt te blijven, gezien ze op de persconferentie of glashard aan het liegen was of waanzinnig dom is.
'Gewoon' :D
Een pogrom noem jij 'gewoon'. _O-

Je haat zegt genoeg over je beoordelingsvermogen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215549391
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Maak jij je drukker over dat Wilders op winst staat of over dat Jodenmensen niet meer over straat kunnen?
Als jij uit die post haalt dat ik Wilders daarmee afzeik moet je wellicht je rode bril eens afzetten.
pi_215549393
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
VVD is ook niet echt conservatief
VVD is economisch uitgesproken rechts en sociaal-cultureel gematigd progressief liberaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549400
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
VVD is economisch uitgesproken rechts en sociaal-cultureel gematigd progressief liberaal.
Dat klopt.
pi_215549405
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Homey het volgende:
Wat we nu meemaken gebeurde in de jaren '30 ook. Ook toen waren joden het doelwit.

En weer Nederland waar het zo makkelijk gaat. Kijk hoe slap de politie optreedt. Hoe instituten wegkijken.

Die zogenaamde anti-discriminatie cordinatoren zijn opeens muisstil. Grappig hoe dat werkt.

En kijk eens op joop.nl, pure haat, puur mentaal vergif.

Dat hele palestina gewauwel is een massa psychose van heb ik jou daar.
1 ding is wel anders gelukkig. In de landelijke politiek is de grootste partij wel scherp hierop. Alleen vraag ik me af of ze iets kunnen bereiken.
1947-2016
pi_215549408
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:59 schreef Ulx het volgende:
Maarre, zionistisch uiterlijk?

Israeli's zijn toch allemaal Europeanen?
Inderdaad, lijken helemaal niet op mensen uit het Midden-Oosten.

Zelfs 5 jaar geleden dacht iedereen dat ze zo op Duitsers leken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215549419
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je zit echt dom te raaskallen. Bij voetbalwedstrijden worden er bijvoorbeeld dingen als "Hamas, Hamas, joden aan het gas" en "Bommen op Rotterdam" gescandeerd. Betekent dit dat Joden te vrezen hebben van Utrecht supporters of ze in Rotterdam een kruisraket uit Amsterdam op hun dak kunnen verwachten? Natuurlijk niet. Het zijn onsmakelijke spreekkoren. Geenszins rechtvaardigt dat een geplande Jodenjacht, die al van tevoren was gepland.
Je gaat wederom niet in op je gebrek aan logica en consistentie en gaat weer vol op het emotionele orgel. Gg hoor.
pi_215549422
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Laat me raden, je had vroeger een onvoldoende bij geschiedenis?
Een hele dikke denk ik.
TR gezet overigens op die. Oproep aan anderen dat ook te doen.
1947-2016
pi_215549434
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als jij uit die post haalt dat ik Wilders daarmee afzeik moet je wellicht je rode bril eens afzetten.
Leg eens uit. Wat is het dan? Hoe moet ik dit anders lezen dan?

quote:
waar Wilders populair door is geworden blijven hangen.
1947-2016
pi_215549441
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215549452
quote:
81s.gif Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
[ x ]
De 'maar' :')

Wat een gek. Wat een gek....
1947-2016
  maandag 11 november 2024 @ 13:17:13 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215549454
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Gewoon' :D
Een pogrom noem jij 'gewoon'. _O-

Je haat zegt genoeg over je beoordelingsvermogen.
Mwah, gewoon noem ik het niet. Een pogrom overigens ook niet, waarbij ik het wel eens ben met dit stuk:

https://www.thejc.com/let(...)t-to-say-so-mzcp21x9

Wat er wel aanwezig was is de perfecte cocktail voor geweld met ruim aanwezig jodenhatend moslimtuig, extremistische joodse hooligans en slachtoffers die van dat alles vermoedelijk maar weinig ophadden.

Of zoals al eerder gepost:

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hoor, inmiddels lijkt het me volkomen duidelijk dat er groepen rellende Joden en Moslims rellend en vernielend door de stad hebben getrokken om die woestijnvete hier uit te vechten.

En zoals het ook bij voetbalwedstrijden vaak gaat zijn juist de groepjes die zich hieraan willen onttrekken in een voor hen vreemde stad dan het makkelijkste doelwit

Vervolgens hoor je Halsema roepen dat ze dit niet echt hadden zien aankomen omdat de Maccabi supporters zo goed bekend staan (complete onzin) of nog lachwekkender: de Maccabi en Ajaxsupporters zo’n goede verstandhouding met elkaar hebben.

Ja meid. Dat is met zoveel moslimtuig en het toelaten van joodse hooligans dan ook totaal niet het scenario waarnaar je had moeten kijken :`)
Maar blijkbaar ben je dan een jodenhater en wegkijker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215549456
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Leg eens uit. Wat is het dan? Hoe moet ik dit anders lezen dan?
[..]

Nou met het stukje ervoor erbij. Denk je dat GL woorden als hyena gedrag gebruikt voor Marokkaanse jongens?
pi_215549471
quote:
[ x ]
Waarom stelt niemand de vraag waarom er Nederlandse moslims (en dan vooral Marokkanen) een Jodenjacht gaan organiseren onder de drogredenatie van een oorlog in de Gazastrook die is gestart door barbaarse Palestijnen?

Marokko ligt 4000 km (!) van de Gazastrook.
pi_215549474
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
1 ding is wel anders gelukkig. In de landelijke politiek is de grootste partij wel scherp hierop. Alleen vraag ik me af of ze iets kunnen bereiken.
ja maar dat grootste is ook relatief, omdat ze qua zetels wel een minderheid zijn en gebonden zijn in een coalitie. De PVV heeft daarbuiten geen macht, de media is fel gekant tegen ze en ook alle NGO's, influencers en tig ambtenaren. What are you gonna do?

Je ziet Wilders agressief twitteren, maar dat is ook een teken van onmacht. Als je echt macht hebt, handel je in stilte.
pi_215549480
quote:
[ x ]
"ja maar gaza" is de whataboutism van het jaar. Zo kan je alles goedpraten wat geen fuck met gaza te maken heeft.

En ook: sneu voor de vele slachtoffers in oorlogen als Burkino Faso. Niemand die dat wat boeit.
  maandag 11 november 2024 @ 13:21:02 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215549483
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Homey het volgende:

[..]
ja maar dat grootste is ook relatief, omdat ze qua zetels wel een minderheid zijn en gebonden zijn in een coalitie. De PVV heeft daarbuiten geen macht, de media is fel gekant tegen ze en ook alle NGO's, influencers en tig ambtenaren. What are you gonna do?

Je ziet Wilders agressief twitteren, maar dat is ook een teken van onmacht. Als je echt macht hebt, handel je in stilte.
Je zou kunnen starten met capabelere mensen aanstellen dan Marjolein Faber. Of is dat een hele vreemde gedachte?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 november 2024 @ 13:21:06 #297
3542 Gia
User under construction
pi_215549484
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Mensen blijven wijzen op een onjuiste voorstelling van zaken :)
Er zijn geen Maccabi supporters (niet hooligans) in elkaar geslagen op basis van hun paspoort?
Het is normaal, volgens jou, om onschuldige supporters in elkaar te rossen die helemaal niks verkeerd gedaan hebben? Wedstrijd gekeken en onderweg terug naar het hotel. Ausweiss bitte! En vervolgens een knal tegen je hoofd, of een trap ertegen. Allemaal een onjuiste voorstelling van zaken?
pi_215549491
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou met het stukje ervoor erbij. Denk je dat GL woorden als hyena gedrag gebruikt voor Marokkaanse jongens?
Tuurlijk niet. Dat is slecht voor hun eigen achterban, dus stemmen en zetels.
Zou wel de correcte omschrijving zijn.
1947-2016
pi_215549492
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom stelt niemand de vraag waarom er Nederlandse moslims (en dan vooral Marokkanen) een Jodenjacht gaan organiseren onder de drogredenatie van een oorlog in de Gazastrook die is gestart door barbaarse Palestijnen?

Marokko ligt 4000 km (!) van de Gazastrook.
En ook: waarom moeten overal palestina vlaggen hangen?

Tijd voor een nieuwe vlaggenwet: alleen de eigen gemeentevlag of de Nederlandse vlag. Heb je in Denemarken ook. Werkt prima.
pi_215549495
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Homey het volgende:

[..]

Klopt allemaal dit.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')