Wat een onzin. Kinderen vinden Sinterklaas leuk omdat ze snoep en cadeautjes krijgen. De kleur van Piet zal ze aan hun hol roesten. Daar maken zich enkel verbitterde mannen zich druk om.quote:Op maandag 11 november 2024 02:26 schreef PzKpfw het volgende:
Dat we ons hier al voor moeten verontschuldigen..
Als ik kinderen zou hebben zou ik dat hele Sinterklaasgebeuren overslaan want het leuke is er wel vanaf inmiddels. Kerst is een goed alternatief al zou ik er niet gek van opkijken als dat over een paar jaar ook aan de beurt is.
Net of kinderen niets meekrijgen van die hele hetze.quote:Op maandag 11 november 2024 06:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kinderen vinden Sinterklaas leuk omdat ze snoep en cadeautjes krijgen. De kleur van Piet zal ze aan hun hol roesten. Daar maken zich enkel verbitterde mannen zich druk om.
Vast, maar met snoep en cadeautjes is het snel weer prima.quote:Op maandag 11 november 2024 08:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of kinderen niets meekrijgen van die hele hetze.
Wat de kinderen mee krijgen is meestal wat de ouders vinden, niet veel meer. Als ouders zich dus niet opwinden, valt het de kinderen niet op.quote:Op maandag 11 november 2024 08:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet gedrag van je eigen kinderen niet gaan projecteren op andermans kinderenquote:Op maandag 11 november 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vast, maar met snoep en cadeautjes is het snel weer prima.
Die maken zich eerder boos als de Sint niet het A merk speelgoed op hun verlanglijstje geeft maar een of ander goedkoop B-merk.
beetje een slecht argument. volwassenen beleven die cultuur net zo hard mee wanneer ze het overdragen aan hun kinderen en een grote factor is juist het grijpen van die nostalgie. cultuur verandert natuurlijk continu maar dit is wel in rap tempo en onder druk van een soort onbegrip en gebrek aan context bij mensen die buiten de cultuur staan. (californian PC culture). vaak mensen die zichzelf en hun moraliteit verheven voelen boven die van anderen.quote:Op maandag 11 november 2024 08:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Volwassenen die zich ieder jaar weer drukmaken om een kinderfeest terwijl het de daadwerkelijke doelgroep alleen te doen is om kruidnoten en chocoladeletters zal nooit niet treurig zijn.
Ik heb geen kinderenquote:Op maandag 11 november 2024 08:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je moet gedrag van je eigen kinderen niet gaan projecteren op andermans kinderen
Natuurlijk niet. Kinderen geloven in Sinterklaas tot en met een jaar of 6/7. Die kinderen krijgen al deze discussie zeker niet mee, en genieten lekker van het feest met Piet en Sint. De NTR doet het ook fantastisch.quote:Op maandag 11 november 2024 08:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alleen als wij als Nederlanders dat toestaan, wij hebben namelijk het grote probleem dat wij iedereen en alles maar over ons heen laten lopen, omdat wij anders zo 'bang' zijn dat we hun gevoelens kwesten. Weet je wat die Moslims denken? Vermoorden die zooi, over ons heen lopen, weg met onze Westerse cultuur en alles Islamitisch. Die zeggen Bedankt Nederland, dat jullie zo DOM zijn om ons over jullie heen te laten lopen.quote:Op maandag 11 november 2024 01:47 schreef Eagles89 het volgende:
Als we al twee nachten op rij Jodenjachten in Amsterdam goedpraten met zn allen dan vrees ik dat Zwarte Piet inmiddels allang dood en begraven is. Nederland zoals ik dat toen ik klein was heb gekend (en dat is nog niet eens enorm lang geleden) bestaat allang niet meer. Lekker ergens in een dorp in de provincie wonen (bij voorkeur het zuiden van Brabant of Limburg (hoogste percentage PVV stemmers) of lekker emigreren als je wat kan.
Dat is nou net het probleem, als jij het 'toestaat' dat andere mensen de leuke dingen in het leven van jouw afpakken , dan heb je niet begrepen dat je voor je vrijheden moet vechten, en dat je andere mensen niet moet toestaan om jouw levensgeluk van je af te nemen.quote:Op maandag 11 november 2024 02:26 schreef PzKpfw het volgende:
Dat we ons hier al voor moeten verontschuldigen..
Als ik kinderen zou hebben zou ik dat hele Sinterklaasgebeuren overslaan want het leuke is er wel vanaf inmiddels. Kerst is een goed alternatief al zou ik er niet gek van opkijken als dat over een paar jaar ook aan de beurt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |