Er is wel sprake van een genocide. Wat gaan we nu doen dan? Wie de verste kan pissen?quote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Er is geen sprake van genocide. Dat is ook zo'n terugkerend stokpaardje, vermoedelijk ontstaan vanuit diezelfde klap van de molen die men gehad heeft.
Zullen we net als gisteren dit topic even laten rusten want we gaan er toch niet uitkomen nu?quote:Op maandag 11 november 2024 00:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is wel sprake van een genocide. Wat gaan we nu doen dan? Wie de verste kan pissen?
Rustig aan, morgen is de ministerraad en dan krijg je te horen hoe Nederland erin staat.quote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is geen willekeurig land voor Nederland. Autoriteiten horen dat inderdaad tegen te spreken en delegatie vanuit Isral te weren. Al helemaal terwijl alle gebeurtenissen nog erg recent en vers zijn.
Wat wil je nu beweren? Dat Isralische lobby's helemaal geen invloed uitoefenen op de politiek in Nederland? Welke protocollen? Als je het hebt over protocollen en richtlijnen, waarom zijn de hooligans niet gearresteerd vanwege hun vandalisme en geweld tegen de stad en burgers? Wie gaf opdracht om die hooligans met rust te laten en ze niet te vervolgen?
Dit is het paard van Troje waar decennialang voor is gewaarschuwd.quote:Op zondag 10 november 2024 23:52 schreef Lemmeb het volgende:
Het zou best kunnen dat het aankomende nacht rustig blijft in Amsterdam. Maar vroeg of laat gaat het toch wel flink uit de klauwen lopen met deze slappe politie, die niet meer in staat is burgers te beschermen. Is het vannacht niet, dan wellicht morgennacht of volgende week of misschien volgende maand. En dan zal ook echt voor iedereen duidelijk worden dat we niet aan de deportatie van islamofascisten kunnen ontkomen.
Ben echt uitgeput =(quote:Op maandag 11 november 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zullen we net als gisteren dit topic even laten rusten want we gaan er toch niet uitkomen nu?
Hij heeft gewoon gelijk. Het is schaamteloos dat je dit zo weg zet.quote:Op zondag 10 november 2024 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat hetgeen waarvoor je strijdt niet geholpen is met dit soort onzin.
Het is vooral schaamteloos.
Ik verwacht niet veel van het kabinet dat diep in het achterste van Isral zit.quote:Op maandag 11 november 2024 00:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rustig aan, morgen is de ministerraad en dan krijg je te horen hoe Nederland erin staat.
Of hadden ze vandaag op alle vage berichten die in de media verschijnen moeten reageren.
Deze protocollen en richtlijnen voor strafrecht.quote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is geen willekeurig land voor Nederland. Autoriteiten horen dat inderdaad tegen te spreken en delegatie vanuit Isral te weren. Al helemaal terwijl alle gebeurtenissen nog erg recent en vers zijn.
Wat wil je nu beweren? Dat Isralische lobby's helemaal geen invloed uitoefenen op de politiek in Nederland? Welke protocollen? Als je het hebt over protocollen en richtlijnen, waarom zijn de hooligans niet gearresteerd vanwege hun vandalisme en geweld tegen de stad en burgers? Wie gaf opdracht om die hooligans met rust te laten en ze niet te vervolgen?
Je kan het ook anders zien. Ik probeer vooringenomen mensen ervan te overtuigen dat zij eens hun standpunten moeten herkalibreren.quote:Op maandag 11 november 2024 00:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele dag door onzin verkondigt.
Waarom liet Politie Amsterdam de relschopper met buitenlandse paspoorten hun gang gaan? Waarom zijn mensen uit deze gewelddadige groep niet gearresteerd? Zij hebben grootschalig vandalisme gepleegd, op basis van uiterlijke kenmerken mensen van lokale bevolking fysiek aangevallen, extreem racistische leuzen geroepen en de dood gewenst aan alle kinderen in Gaza en ga zo maar door. Wat past er volgens jou niet in het strafrecht?quote:Op maandag 11 november 2024 00:16 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Deze protocollen en richtlijnen voor strafrecht.
Maar je hebt ze ook voor civiel en bestuursrecht
Please?quote:Op maandag 11 november 2024 00:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Ik probeer vooringenomen mensen ervan te overtuigen dat zij eens hun standpunten moeten herkalibreren.
Gaan we samen filmpje kijken dan?quote:Op maandag 11 november 2024 00:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[b]Please? [/b]
KoningWouter ga je niet overtuigen nu. Net zoals ik Chadi niet ga overtuigen.
Welke? Wel iets met humorquote:Op maandag 11 november 2024 00:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Gaan we samen filmpje kijken dan?
Hoe meer ik lees en video's bekijk (van o.a. getuigen) hoe meer ik overtuigd raak dat de media en politiek hier bewust de boel aan het omdraaien en overdrijven ("pogrom") zijn en de Maccabi-hooligans als slachtoffer neerzetten om zo begrip te kweken voor Isral en de genocide die het pleegt.quote:Op zondag 10 november 2024 23:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Mensen zijn medeplichtig aan de genocide in Gaza door te ontkennen dat Isral daarmee bezig is.
Waarschijnlijk komt een Isralische werkgroep naar Nederland om de Isralische verdachten van de meest extreme feiten te helpen identificeren.quote:Op maandag 11 november 2024 00:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom liet Politie Amsterdam de relschopper met buitenlandse paspoorten hun gang gaan? Waarom zijn mensen uit deze gewelddadige groep niet gearresteerd? Zij hebben grootschalig vandalisme gepleegd, op basis van uiterlijke kenmerken mensen van lokale bevolking fysiek aangevallen, extreem racistische leuzen geroepen en de dood gewenst aan alle kinderen in Gaza en ga zo maar door. Wat past er volgens jou niet in het strafrecht?
Het is een hele kleine minderheid die nog het tegenovergestelde beweert maar ondertussen is het viraal de hele wereld rondgegaan en iedereen is ervan overtuigd dat Isral samen met Nederlandse gezaghebbers achter deze gehele false flag operatie zitten.quote:Op maandag 11 november 2024 00:25 schreef BaajG het volgende:
[..]
Hoe meer ik lees en video's bekijk (van o.a. getuigen) hoe meer ik overtuigd raak dat de media en politiek hier bewust de boel aan het omdraaien en overdrijven ("pogrom") zijn en de Maccabi-hooligans als slachtoffer neerzetten om zo begrip te kweken voor Isral en de genocide die het pleegt.
Waarschijnlijk zal dat helemaal niet het geval zijn omdat Israel een land is dat met de pet naar internationaal recht gooit en ieder vorm van oorlogsrecht aan zijn laars lapt. Van zo'n land kan je alleen maar kwaadaardigheid verwachten. Ze hebben bewust de boel geprovoceerd en dachten met hun media en politieke macht daar een draai aan te kunnen geven. Hun doel was de Joden als ultieme slachtoffer neer te zetten en sympathie te winnen. Mooi mislukt.quote:Op maandag 11 november 2024 00:25 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt een Isralische werkgroep naar Nederland om de Isralische verdachten van de meest extreme feiten te helpen identificeren.
Zoals al eerder gezegd, Isralische hooligans hebben politiemensen met metalen pijpen aangevallen. Dat is in sommige gevallen poging tot doodslag en op zn minst poging tot zware mishandeling.
Dat de Isralische media er een andere draai aan geven om gezichtsverlies te voorkomen is wat anders. Maar het is niet aannemelijk dat Moshe uit Tel Aviv naar Amsterdam komt om Mo uit A'dam west helpen op te sporen.
Dat heb je met de legacy media tegenwoordig: propaganda en leugens worden heel snel achterhaald. Het werkt niet meer zoals vroeger, vandaar ook dat de politiek zo hard bezig is om meer grip op de nieuwe media te krijgen middels allerlei regels om het alsnog te kunnen censureren.quote:Op maandag 11 november 2024 00:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het is een hele kleine minderheid die nog het tegenovergestelde beweert maar ondertussen is het viraal de hele wereld rondgegaan en iedereen is ervan overtuigd dat Isral samen met Nederlandse gezaghebbers achter deze gehele false flag operatie zitten.
Aankomende donderdag krijgen wij een vervolg van taxichauffeurs vs voetbalsupporters. Hoewel er 1,7 miljoen moslims wonen in Parijs, wonen er ook 277.000 duizend Joden.quote:Op maandag 11 november 2024 00:30 schreef sp3c het volgende:
Probleem is ook niet de hooligans, die zijn nergens echt welkom, dat regelt de politie zelf wel waar nodig
Probleem zijn die vogels die vervolgens blind over straat om iedereen waarvan ze vermoeden dat hij een keppeltje in zijn zak heeft in elkaar te trappen
Hahaha.quote:Op maandag 11 november 2024 00:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het is een hele kleine minderheid die nog het tegenovergestelde beweert maar ondertussen is het viraal de hele wereld rondgegaan en iedereen is ervan overtuigd dat Isral samen met Nederlandse gezaghebbers achter deze gehele false flag operatie zitten.
Dat is geheel bullshit. Amsterdammers en vooral van Arabische achtergrond waren het doelwit van deze hooligans. Politie was nergens te bekennen dus hebben de mensen het heft in eigen handen genomen.quote:Op maandag 11 november 2024 00:30 schreef sp3c het volgende:
Probleem is ook niet de hooligans, die zijn nergens echt welkom, dat regelt de politie zelf wel waar nodig
Probleem zijn die vogels die vervolgens blind over straat om iedereen waarvan ze vermoeden dat hij een keppeltje in zijn zak heeft in elkaar te trappen
Laat ik het anders zeggenquote:Op maandag 11 november 2024 00:37 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Aankomende donderdag krijgen wij een vervolg van taxichauffeurs vs voetbalsupporters. Hoewel er 1,7 miljoen moslims wonen in Parijs, wonen er ook 277.000 duizend Joden.
Ik voorzie nog heel wat delen voor deze thread.
Als het slechts ging om mensen die terug hadden geslagen had je gelijk maar dat is helaas niet het geval geweestquote:Op maandag 11 november 2024 00:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is geheel bullshit. Amsterdammers en vooral van Arabische achtergrond waren het doelwit van deze hooligans. Politie was nergens te bekennen dus hebben de mensen het heft in eigen handen genomen.
Je gaat jezelf toch niet in elkaar laten rammen zonder je te verdedigen ofwel?
Sterk spul gebruik je.quote:Op maandag 11 november 2024 00:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is geheel bullshit. Amsterdammers en vooral van Arabische achtergrond waren het doelwit van deze hooligans. Politie was nergens te bekennen dus hebben de mensen het heft in eigen handen genomen.
Tegelijkertijd beschouwen zij zich wel als voorbeeld van democratie en vrijheid. Tenzij, zoals jij aangeeft, de invloed van MSM op mensen niet meer werkt.quote:Op maandag 11 november 2024 00:35 schreef BaajG het volgende:
[..]
Dat heb je met de legacy media tegenwoordig: propaganda en leugens worden heel snel achterhaald. Het werkt niet meer zoals vroeger, vandaar ook dat de politiek zo hard bezig is om meer grip op de nieuwe media te krijgen middels allerlei regels om het alsnog te kunnen censureren.
Zo te lezen ben jij nog springlevend rond deze tijdstip? Tis bijna 1 uur..quote:Op maandag 11 november 2024 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke? Wel iets met humor
Waarom dat Joden woordje altijd zo selectief gebruiken? Als hooligans vandalisme plegen, dan zij het hooligans. Wanneer ze klappen krijgen, dan zijn het Joden.quote:Op maandag 11 november 2024 00:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het slechts ging om mensen die terug hadden geslagen had je gelijk maar dat is helaas niet het geval geweest
Ze gingen bewust op zoek naar joden om ze aan te pakken
Welke film?quote:Op maandag 11 november 2024 00:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij nog springlevend rond deze tijdstip? Tis bijna 1 uur..
Je pist maar een eind weg. Isral voert een oorlog tegen een terroristische organisatie. Dat daarbij onschuldige burgerslachtoffers vallen (waarvan elke er n teveel is) maakt het nog steeds geen genocide.quote:Op maandag 11 november 2024 00:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is wel sprake van een genocide. Wat gaan we nu doen dan? Wie de verste kan pissen?
Misschien moet jij ook maar even ophouden met postenquote:Op maandag 11 november 2024 00:50 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je pist maar een eind weg. Isral voert een oorlog tegen een terroristische organisatie. Dat daarbij onschuldige burgerslachtoffers vallen (waarvan elke er n teveel is) maakt het nog steeds geen genocide.
Met daarbij het feit dat die Hamas-strijders hun burgerbevolking als menselijk schild gebruiken.quote:Op maandag 11 november 2024 00:50 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je pist maar een eind weg. Isral voert een oorlog tegen een terroristische organisatie. Dat daarbij onschuldige burgerslachtoffers vallen (waarvan elke er n teveel is) maakt het nog steeds geen genocide.
Voor de komende uren nok ik ermee jaquote:Op maandag 11 november 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar even ophouden met posten
quote:Op maandag 11 november 2024 00:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 00:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Voor de komende uren nok ik ermee ja![]()
Geniet van de film
En geen mod aanwezig nu die kan ingrijpen.quote:
Ik heb het over donderdag, vriendquote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is generaliseren, er zijn veel nederlandse linkse wappies die palestina steunen en de straten op gaan
Zwaktebodquote:Op maandag 11 november 2024 00:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom dat Joden woordje altijd zo selectief gebruiken? Als hooligans vandalisme plegen, dan zij het hooligans. Wanneer ze klappen krijgen, dan zijn het Joden.
Net zoals vrouwelijke IDF soldaten. Machtig op hun tiktok filmpjes maar zodra ze hardhandig aangepakt worden door tegenpartij dan zijn het zielige tiener meisjes.
Gewoon doorgaan ook.quote:Op maandag 11 november 2024 01:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zwaktebod
Ik heb het bij die hooligans niet over joden omdat ik het simpelweg niet weet het kan maar het hoeft niet net zoals ik niet weet wie die gasten die op jacht gingen aanbidden
Je ziet mij het dan ook niet hebben over moslims en marokkanen
Ik heb zo mijn vermoedens maar ik weet het niet
Dat ik het over joden heb hier zijn hun eigen woorden, ze noemen het zelf jodenjacht, dat moet je niet op mijn bord proberen te schuiven![]()
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten denk ik dan ..
Dat weet je niet. Wanneer ik mezelf verdedig vraag ik altijd eerst om een paspoort. Wil vooral geen landgenoot een klap geven.quote:Op maandag 11 november 2024 00:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het slechts ging om mensen die terug hadden geslagen had je gelijk maar dat is helaas niet het geval geweest
Ze gingen bewust op zoek naar joden om ze aan te pakken
Ja, ik ga maar slapen. Verlies spontaan hersencellen.quote:Op maandag 11 november 2024 00:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom dat Joden woordje altijd zo selectief gebruiken? Als hooligans vandalisme plegen, dan zij het hooligans. Wanneer ze klappen krijgen, dan zijn het Joden.
Net zoals vrouwelijke IDF soldaten. Machtig op hun tiktok filmpjes maar zodra ze hardhandig aangepakt worden door tegenpartij dan zijn het zielige tiener meisjes.
Begrijp ik je goed als je zegt dat we paspoort controles in Amsterdam om te zien of iemand jood/Israeli is, gewoon moeten scharen onder voetbalgeweld?quote:Op maandag 11 november 2024 02:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wat schiet dat ge-welles/nietes 17 delen lang eigenlijk op? Er zijn zowel beelden van achterlijke Isralische hooligans die de confrontatie met gelijk'denkenden' van de tegenpartij opzochten, als van dat antisemitische tuig dat op Isralische supporters joeg.
'Jouw conclusies van die beelden zijn nep, de conclusies van mijn beelden zijn tenminste echt' ... Ergens is het gewoon hilarisch als het niet zo kansloos was. Met hele epistels en uiteraard die eeuwige langspeelplaten uit de Isral/Gaza/Iran topics probeert men elkaar te overtuigen dat elkaars conclusies op basis van korte beelden uit de duim gezogen zijn, terwijl het dus beiden juist kan zijn en ook gewoon naast elkaar kan bestaan.
Ofwel, gooi de boel op een hoop en dan heb je hooligans = geweld en antisemitisch tuig = geweld. Geweld omdat een ander bij het andere voetbalclubje of een ander land hoort is hoe dan ook verachtelijk. Dat welles/nietes/hullie/gullie geleuter hier gaat dan toch eigenlijk gewoon helemaal nergens meer over?
Nee, dan lees je dat ik voetbalgeweld en antisemitisme gelijk stel, wat dus juist haaks staat op mijn punt dat beide achterlijke gedragingen naast elkaar speelde.quote:Op maandag 11 november 2024 02:42 schreef the-eye het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed als je zegt dat we paspoort controles in Amsterdam om te zien of iemand jood is, gewoon moeten scharen onder voetbalgeweld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |