Ouwehoersubsidiequote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef tong80 het volgende:
Eerste van vandaag weer goed gepouled. Almere - Feijenoord 1-4. Of niet soms @:Ouwehoersubsidie ?
Als zn kinderen nog niet kunnen lezen hebben ze geen idee dat hun vader op standbeeld is nagemaakt.quote:
Hadden ze als commentator moeten vragen voor de wedstrijdquote:Op zondag 10 november 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Ten Hag op de tribune zit![]()
Dacht dat hij over een half uurtje tegen City moest
Lege tribune dan.quote:Op zondag 10 november 2024 14:26 schreef KingRoland het volgende:
90 MINUTEN LAAAAAANG
VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAM
GEKKENHUIS OP DE TRIBUNE
Zelfde als Feyenoordquote:Op zondag 10 november 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, het wannabe Liverpool.
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschkerquote:
Wij vragen Kenneth Perez wat hij van Nkufo vindquote:Op zondag 10 november 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschker
Dan kan je jezelf als voetbalclub maar beter opheffen
Ik mis @onlogischquote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij vragen Kenneth Perez wat hij van Nkufo vind
Net zo kansloos als dat van Feyenoord. Ook gejat. GEEN eigen identiteitquote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat kansloze you never walk alone van Twente.
Bij Feyenoord kan ik het nog wel accepteren, Twente is ronduit achterlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat van Feyenoord. Ook gejat. GEEN eigen identiteit
quote:Op zondag 10 november 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschker
Dan kan je jezelf als voetbalclub maar beter opheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft hier akkoord voor gegeven?quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet jullie in de rust helaas verlaten.
quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je blijft maar gewoonquote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet werken!quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft hier akkoord voor gegeven?
Waarom?quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
duurt lang! (huizinga)quote:
Zie mijn post in het schaats topic. Post even een UI voor me dan!. Ik krijg hem niet klein genoeg qua aantal mb en formaatquote:
Wim De Ron producties draait voor uquote:Op zondag 10 november 2024 14:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zie mijn post in het schaats topic. Post even een UI voor me dan!. Ik krijg hem niet klein genoeg qua aantal mb en formaat
En, wat was zijn naam?quote:Op zondag 10 november 2024 14:45 schreef Wotte het volgende:
Ik zit toch niet heel gemakkelijk meer.
Traumatiserende ervaring hier vorig jaar.
Bubbaquote:
Valt best mee.quote:Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik dacht al dat Almere City - Feyenoord saai was, krijg je dit vervolgens te zien.
Tsja het zijn ook wel iet wat gelijk spelende ploegen direct vijf achterop bij iedere omschakeling. Heel georganiseerd en geven weinig weg.quote:Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik dacht al dat Almere City - Feyenoord saai was, krijg je dit vervolgens te zien.
Ik vind het best vermakelijk.quote:Op zondag 10 november 2024 15:04 schreef Caland het volgende:
Nee ik vind het oprecht saaiquote:
Ik denk dat Weghorst een boeiender potje imagineerde dan dit.quote:Op zondag 10 november 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind het oprecht saai
Ik denk dat ik even wat tosti’s ga maken tegen de kater
Dit was ons enige linksbuiten.quote:Op zondag 10 november 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had hij toch meer moeten rouleren.
Dat waren ze ook.quote:Op zondag 10 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat bij Ajax iedereen fit was door dat rouleren
lekker manquote:
Gelukkig de komende twee weken even niet zoveel.quote:Op zondag 10 november 2024 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog best wat wedstrijden te spelen.
Dat zijn details, als je die allemaal wint ben je gewoon kampioen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog best wat wedstrijden te spelen.
Enorm irritant hoofdquote:Op zondag 10 november 2024 15:19 schreef Wotte het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Vlap inmiddels
Ik heb gehoord van iemand dat onze spelers eruit zouden zien als hockeyspelers?quote:Op zondag 10 november 2024 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zit ingebakken in dit FC Twente.
Och, wat kijk ik daar naar uit. Bijna louter gezellige users ookquote:Op zondag 10 november 2024 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd voor WK darts @:GurneyIsBestOke
Lekker man. Onderuitgezakt op de bank met een biertje vadsige darters analyseren. De avond van 15 december al helemaal vrijgemaakt. Mijn vriendin niet welkom. En dan gaan we pijlen knotsen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd voor WK darts @:GurneyIsBestOke
maar eens kijken voor maandje Viaplee tegen die tijd danquote:Op zondag 10 november 2024 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Onderuitgezakt op de bank met een biertje vadsige darters analyseren. De avond van 15 december al helemaal vrijgemaakt. Mijn vriendin niet welkom. En dan gaan we pijlen knotsen.
Volgens mij werd je gewoon tactisch overklast en heeft niemand het over een kampioenschap van Ajax.quote:Op zondag 10 november 2024 15:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kwamen jullie vorige week ook toch?
Je kunt ook eerst pijlen knotsen en daarna je vriendin knotsen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Onderuitgezakt op de bank met een biertje vadsige darters analyseren. De avond van 15 december al helemaal vrijgemaakt. Mijn vriendin niet welkom. En dan gaan we pijlen knotsen.
Ga het topic teruglezen. Jullie zouden weer kampioen worden....ga anders janken in een hoekje😅quote:Op zondag 10 november 2024 15:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij werd je gewoon tactisch overklast en heeft niemand het over een kampioenschap van Ajax.
Beetje zielepoot om dan bij een achterstand over een zogenaamd kampioenschap te komen lullen.
Maar goed
Je hebt dezelfde fantasie als Caland zo te zienquote:Op zondag 10 november 2024 15:36 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ga het topic teruglezen. Jullie zouden weer kampioen worden....ga anders janken in een hoekje😅
Nee, dat gaat wel erg ver.quote:Op zondag 10 november 2024 15:38 schreef GGMM het volgende:
kom kom jongens
Laten we elkaar geen caland noemen
Komt goed (of niet)quote:Op zondag 10 november 2024 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje ik hoop voor dit topic dat Ajax snel scoort
Morgen weer naar de juffen vriend.quote:Op zondag 10 november 2024 15:36 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ga het topic teruglezen. Jullie zouden weer kampioen worden....ga anders janken in een hoekje😅
Kijk maar in de Ajax app.quote:Op zondag 10 november 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
Speelde Weghorst vanaf het begin of is er iets met Brobbey gebeurd?
Kloptquote:Op zondag 10 november 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey speelde tegen Maccabi, dan weet je toch wel dat Wappie volgende pot speeltquote:Op zondag 10 november 2024 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
Straks verliest hij z'n goal scorende flowquote:Op zondag 10 november 2024 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brobbey speelde tegen Maccabi, dan weet je toch wel dat Wappie volgende pot speelt
Waarschijnlijk lagen ze nog in de kleedkamer in de eerste helft.quote:
Het probleem met Farioli is dat hij iets te veel in zichzelf is gaan geloven na die gelukkige overwinningen tegen Feyenoord en PSV. Je hoeft geen filosofie gestudeerd te hebben om te weten dat Brobbey na de goal tegen Maccabi gewoon had moeten starten tegen FC Twente.quote:Op zondag 10 november 2024 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brobbey speelde tegen Maccabi, dan weet je toch wel dat Wappie volgende pot speelt
Okquote:Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem met Farioli is dat hij iets te veel in zichzelf is gaan geloven na die gelukkige overwinningen tegen Feyenoord en PSV. Je hoeft geen filosofie gestudeerd te hebben om te weten dat Brobbey na de goal tegen Maccabi gewoon had moeten starten tegen FC Twente.
En straks hebben jullie ook 3 geblesseerde spitsen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem met Farioli is dat hij iets te veel in zichzelf is gaan geloven na die gelukkige overwinningen tegen Feyenoord en PSV. Je hoeft geen filosofie gestudeerd te hebben om te weten dat Brobbey na de goal tegen Maccabi gewoon had moeten starten tegen FC Twente.
Dat is wel zo, maar hij heeft nou eenmaal niet de oppermachtige verdediging van bijv een PSV en zo blijf je achter de feiten lopenquote:Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ze scoren eigenlijk geen van alle echt lekker, dus de vraag is in hoeverre we dat zullen missen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En straks hebben jullie ook 3 geblesseerde spitsen.
Vandaag is het gewoon n domme fout van Baas en verder gaat het wel prima.quote:Op zondag 10 november 2024 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar hij heeft nou eenmaal niet de oppermachtige verdediging van bijv een PSV en zo blijf je achter de feiten lopen
1-1quote:Op zondag 10 november 2024 15:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:
Echt niet te doen idd. Raar dat die zo'n moeite had een club te vinden. Heeft Farioli toch goed gezien.quote:Op zondag 10 november 2024 15:49 schreef fetX het volgende:
Wat een wonderlijke speler is die Klaassen toch.
Ik wilde die arme jongen en zijn waanbeelden wat aandacht geven. Waarom weet ik niet.quote:Op zondag 10 november 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag is het gewoon n domme fout van Baas en verder gaat het wel prima.
Nee maar je lult gewoon uit je nek. Je krijgt een goal tegen uit een persoonlijke fout de rest van de wedstrijd de bovenliggende partij.quote:Op zondag 10 november 2024 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen.
Was het enige dat hij nog kon krijgenquote:Op zondag 10 november 2024 15:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt niet te doen idd. Raar dat die zo'n moeite had een club te vinden. Heeft Farioli toch goed gezien.
Vrouwtje niet zwanger? Wellicht dat je dan ook wat kritischer bent voor een nieuw avontuur.quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Was het enige dat hij nog kon krijgen
Hij meldde zich na de transferdeadline nadat Ajax geen nieuw scorend vermogen meer had kunnen aantrekkenquote:Op zondag 10 november 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrouwtje niet zwanger? Wellicht dat je dan ook wat kritischer bent voor een nieuw avontuur.
Kenneth legt schuin breed en Davy loopt/schiet hem er bij de tweede paal inquote:Op zondag 10 november 2024 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
shit doeplunt gemist
zeker weer geholpen door sichijts ofzo...
Dat valt wel mee. Zeker de tweede helft niet.quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
de rest van de wedstrijd de bovenliggende partij.
Natuurlijk niet maat.quote:Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef Zipportal het volgende:
@:poepz0r gaat nu het topic verlaten.
Salah met zijn fopneus. Stukje roken onder de douche genotquote:Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef Sabata het volgende:
Niet alleen Vlapped, ook Salahed Edined
Maar echtquote:Op zondag 10 november 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rots is zo'n ongekende kutspeler. @:maxi-mus
Nee tweede helft niet. Hebbie gelijk in.quote:Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zeker de tweede helft niet.
Oh, 2-1.
Het was de eerste helft ook al leukquote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
Het is opeens een leuke wedstrijd
Ik vind dit zielig voor @:maxi-mus
Zijn je tosti’s al klaarquote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
Het is opeens een leuke wedstrijd
Ik vind dit zielig voor @:maxi-mus
Ik heb 2-2 gepould. Maar hoop toch maar op de 2-3.quote:
Eerste helft was het een tactisch schaakspel en nu zijn alle remmen los.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier komt een gewaagde uitspraak: voor de neutrale kijker een vermakelijke wedstrijd
Wat leuk dat je dat vraagt!quote:
Dit is zowaar ook bijna een kunstwerk.quote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat vraagt!
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op n kant satsaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@Wereldgozerquote:Op zondag 10 november 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat vraagt!
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op n kant satsaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik ga voor grillquote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Wotte het volgende:
Maar de hamvraag is pan, grill of zo'n ouderwets tosti apparaat dat er driehoekjes van maakt.
Frituurquote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Wotte het volgende:
Maar de hamvraag is pan, grill of zo'n ouderwets tosti apparaat dat er driehoekjes van maakt.
Dit is toch helemaal geen vraagquote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Wotte het volgende:
Grensrechter ookquote:Op zondag 10 november 2024 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
deze commentator is altijd pro ajax
Laten we het hier over voetbal en de wedstrijd hebben. CUL is verderopquote:
Jij zou een goede moderator zijnquote:Op zondag 10 november 2024 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laten we het hier over voetbal en de wedstrijd hebben. CUL is verderop
Loopt in Amsterdam, stukje jachtquote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Loopt Alireza al warm? @:SonicVolcano
Dit kan nietquote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
Overigens ben ik als ik katerig ben ook altijd wel fan van tosti’s met witte bolletjes
Lekker klef
Dat zeg ik. Ook in CUL trouwens.quote:
Smeerlapquote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
Overigens ben ik als ik katerig ben ook altijd wel fan van tosti’s met witte bolletjes
Lekker klef
Dit kan ook nietquote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
De driehoekjes inderdaad. Nostalgie.
Je bent een minderwaardig mens.quote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
Lekker klef
Heel matig ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |